Kashi 07.04.2021 23:21
Eyo! Jeg er nu endelig ordentligt tilbage efter nogle måneders pause, og søger nye plots til mine figurer! :D
Tan'wel, min kentaur, kunne godt bruge nogle flere plots med mennesker - muligvis hvis der er nogen der er lidt mere negativt stemt over for kentaurer, så der kan komme noget konflikt der? Og ellers andre af naturens væsner - elvere, halvdyr og andre, som han muligvis kan have kendt i flere år og have et godt venskab med, som der kan uddybes mere i et emne.
Mírior er min stakkels forhenværende skovelver der nu er blevet vampyr, og som derfor er rimelig meget i konflikt med sig selv. til ham kunne jeg meget godt tænke mig både at have folk der støtter ham i at forblive så tæt på sit originale jeg som muligt, men ISÆR også nogen der kan være en dårlig indflydelse på ham, og puffe til det 'bæst' det gemmer sig i ham nu. ;)
Rhonzael er min mørkelver - som jeg virkelig gerne vil have mere på, da han pt. er min eneste onde figur jeg har at lege med. Uskyldige folk han kan tilfangetage og torturere, eller andre onde figurer han kan få et partnerskab med, ville være at foretrække.
Sidst men ikke mindst har jeg Phoenix, min ild elemental. Til ham vil jeg meget gerne have en der kunne være en romantisk interesse - det, og nogen der har haft kendt ham fra før Tørken, også, og derfor har set ham tilbage i hans storhedstid. Nogen der kan trøste ham når han føler sig svag, ensom og forladt.
Håber der er nogen der kan se deres figur i noget af dette! :D