en ny fremtid en ny håb en ny start

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 19.03.2021 22:29
Det var ved at blive varmer i vejret og fulne var begyndt at pippe lidt igen...og dyrene komme ud fra sin vinter hi det var lyste tider  der var på vej men det var ikke lys det hele jack var vågnet i en lang koma og var stille og rolige ved at komme til kræfter igen men ikke helt rask nok til at overtage sin fars plads. Der var mange som var blevet enige om at hans far hadet  midte grebet om tingen... men hans mor var fast beslutte på at få snakket tinge i gennem med  Octavia  for jack var ikke  helt sig selv i nu. Så der for hadet jacks mor Anilia  valgt at skrive til octavia. 

Kære Ovtavia jeg skriver på vænge at familien for at fortælle dig at vi kender til dig og jacks børn
jeg er dog ked af må fortælle dig at jack har ligget i koma i  Flere Måneder jeg er ked af hvordan det hele er endt  men jeg håber inderlige at vi og vi kan begrave strids Økserne og finde en løsningen på alt det her roder rig. Jeg ved jack har gjort nogle dumme ting.... og det ikke oki men han har taget ved lære af sine fejl og tror det har vækket ham lidt over hvordan hans far i virkelighed er..  jeg ønsker at se mine børne børn.. du skal også vide at det sidste jack gjorder var at beskytte børne da hans far fadt ud af det gik han til angreb på ham.....  men jeg renger med at komme en uge efter dette brev er kommet til dig.... mvh Anilia 

man kunne se nogle tåre der var kommet på brevet det hadet været en svær tid for dem og i sær for hende. Anilia  sad i en heste vång og kikket ud mod skoven hun hadet en noget behaliget tøj på og en æske med i hånden hun kikket ud og råbte til manden som førte karaten ” HVOR LÆNGE ER DER TIL DET STED Octavia bor !? ”  manden vendte hovedet og kikket ned mod hinden og et efter tænk som smil ” det ved jeg ikke  der burde ikke være langt igen !! råbte manden mens hans pisket hesten rolige som den red lidt hurtigere
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 20.03.2021 09:49
Octavia havde modtaget et brev. hun havde læst starten, og så snart hun så jack navn smed hun brevet ud af vinduet. hendes hår var halvt hvidt pga hendes forbandelse. i hendes uheld havde hun lært børnene at læse lidt og Brevet blev fundet af Furry. hun læste det hurtigt og så ind på sin vrede mor. hun havde ikke tilgivet jack. men Furry selv kunne se sin mors aura var ved at blive sort. hvilket jo ikke var godt. hun så på brevet og hendes katte ven var med hende og hun lagde en hånd på dns hoved og nussede den. hendes katte ven lignede til forveksling meget en sne tiger.

hver dag i den uge læste Furry brevet i smug og fortalte tigeren hvad der stod. da ugen var gået satte hun sig op på katte venen og hun red ud og  var et godt stykke fra sit hjem da hun steg af. hun nussede katte vennen og så mod stien. deres hjem var meget afsidet og derfor svært at finde. Furry sank en klumb hun gjorde dette for at finde årsagen til jacks forfræderig over for hendes mor. Furry så på katte venen der vippede med ørere og snussede til luften. Furry kunne godt høre det og rejste sig op og hoppede ud med katte venen foran vognen. "STOP!" hendes øjne var gule og hendes pels hvid. hendes dragt var orange og dækkede hele kroppen. hendes handsker dækkede hendes hænder. hendes katte ven brølede af vognen for at få den stoppet. heste var jo ikke så begejstret for tigere.

Furry så meget alvorlig ud.  og hun vidste at dette kunne ende galt. hendes mor havde ikke forvandlet sig en dag så længe hun kunne huske og det ville hun ikke ha sin mor gjorde så at stoppe vognen var det klogeste.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.03.2021 10:03
at stoppe en hest  i hurtige fart kunne godt ende galt men manden hadet set pige barnet og hadet noget at hive så meget han kunne " DU GODESTE PIGE BARN ! " råbte manden og Jacks mor selv fløj næsten hen på den anden side af sædet hun kikket ud og kikket ned på en pige men hun sagde ikke noget til det " Du skal være heldige at jeg kunne stoppe vågen ellers hadet jeg mast dig og din kæle dyr " svaret han lidt vredt men det var mere fordi at manden var blevet forskrækket over den pluslige bevægelse af en stor kat der sprang ud  Anilia valgte dog at stige ude hun hadet lange øre og en sort hale og var ganske køn at se på selv i god alder. " U det var noget af en tur " sagde hun forskrækket og ledte sig mod vågenden men hun kikket dog lidt mere da hun så en pige som næsten linget jack og på duften af dømme måtte hun være en af hendes børne børn hun smilte lidt " jamen god min ven hør det ikke så smat... bare at bramse på den måde jeg har talvt jeg skal sætte orden i noget rod " svaret hun lidt menst for at se hvordan furry ville reage på at hun var lidt skabt men igen hun ville også se om hun o vi virklgiheden var hendes barnebarn  men at dømme efter udsendet kunne det Umuliget være sådan det hang sammen. Anilia gik stille tætter på 

og kikker katten lige ind i øjne ikke for at virke trune men for at sige at hun ikke var en kvinde der var bange for noget ikke en gang kat  

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 20.03.2021 10:13
Furry stod spredt ud med armende for at få dem til at blive hvor de var. hun var ligeglad med at blive mast. men hun var ikke ligeglad med sin mor. hun så på manden med gule nedstirrene øjne. "jeg er ikke dum... jeg ved hvad jeg gør. og vis jeg var jer ville jeg vende om lige NU!" i det hun sagde nu brølede tigeren for at understrege pointen.
kvinden der kom ud var højere end lille Furry og hun så på hende da hun talte. tog hun hånden i lommen og trak brevet frem. "jeg ved hvorfor i er her" sagde hun med vrede og alvorlige øjne. hun så på tigeren der begyndte at knurre som kvinden kom tættere på. når Rosalyn ikke var der var det tigeren der beskyttede Furry. 
Furry var uheldig med stort U og hun var klodset med stort K. hun så på kvinden imens hun kom tættere. furry kastede brevet over for føderne af kvinden og satte armende i siden. "så vis i ikke vil skades vil jeg forslå jer at i vender om. Octavia vil ikke snakke med jer." hun gjorde alt for at beskytte octavia. hendes elskede mor.

Furry vidste at vis de besøgte hendes mor ville forbandelsen komme frem og de ville dø. kun bedstemor eller pleje bedstemor og pleje bedstefar kunne berolige Octavia i den situation og de var langt væk.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.03.2021 10:28
Anilia kikket lidt med hævet øjne bryn på henden " komme til skade.... nej nej du tager skam Fejl mit barn jeg tror kun det er på tide at  tingen kommer på plads en gang for alle og tror også det ville være sundt for både dig og  min søn jack hun ville nok ikke tale med jack.... hendes øjne var dog blive ganske rolige som hun kikket ned på brevet og samlet det op men kikket af vorlige på furry  men mærkede så også noget andet " det er din mors forbandelse ikke..... jeg tror det har opslugt hinden i forlang tid mit barn " svaret hun stille og rolige  og kikket på katten mens hun fadt noget frem et stykke kød hun lage det stille på jorden " jeg tror ikke du der dum på nogle måde....og jeg mente det jeg skræv i brevet og jeg går ikke her fra før jeg har foget løst dette problem... du skal huske på jeg har boget sammen med min mand og jeg er skam heller ikke uden evene " svaret hun mens hendes øjne begyndte at lyse op.... nok besad hun ikke ildens kræft men noget  helt andet ind det. Anilias øjne  kikket over mod en blomst og hev den op med hjælp af tankes kræft den stænget over mod furry  " jeg kan for sikker dig om jeg er lige så stædige som du er som din far er også.... " grinet hun lidt men lod øjne blive nomal igen " og det enlige ikke et godt indtruk at give sin farmor " svaret hun blidt  hun sukker og rystede på hovdet " hør det har været nogle lange uger og din far har ligget i koma siden i var der og er først lige for en uge siden komme til sig selv....jeg har talt med ham og min mand om tingene jack er villige til at begrave strids øskenen for jeres skyld , jeg siger skam ikke det han gjorder mod din mor var i orden men der er meget meget mere i det ind du lige går og tror " svaret hun stille og rolige hun vidste ikke helt hvordan hun skulle forklare det på det ville være svært at fortælle hele jacks historige men måske ville hun forstå jack beder og jacks halinger beder  " jeg ved også hvad du søger.. jeg er frivillige til at fortælle dig det hele......og om hvorfor jack gjroder som han gjorder  " 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 20.03.2021 10:38
Furry så på det kød kvinden smed på jorden. og Tigeren kiggede på furry og så på kvinden. den var ikke intrasseret i kødet. kun i furry. Furry begyndet at grine da kvinden talte om Octavias forbandelse. "jeg ved noget du ikke ved om Octavia. hun har haft forbandelsen siden hun var spæd så at hun er opslut af den er løgn" Furry kendte til sin mors forbandelse og hun vidste sammen med Rosalyn hvad jack havde gjort deres mor noget hun stadig fandt utilgiveligt.

Furry så på kvinden da hendes øjne lyste op. var hun også ildbesider? men da blomsten kom op af jorden var hun lettet. hun så på kvinden med stædige øjne. "min mor læste aldrig brevet færdig. så jeg ved hun ikke ønsker at se jer eller jack." sagde hun alvorligt og lagde en hånd på katte venen. 

hun tænkte lidt over det og så på hende med tænksomme øjne. "hvad skal jeg gøre for i ikke tager til min mor" spurgte hun så og sank en klumb. hun var villig til at tage med dem vis det forhindrede dem i at besøge Octavia. hun vidste hendes mor hår stadig var halvt hvidt pga forbandelsen.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.03.2021 10:51
Anilia kikket på Furry lidt og tænke lidt " tja du har din søster også ikke sandt så vidst jeg forstå hadet jeg to børnebørn " svaret hun stille hun gik tætter på og smilte rolige ørne var lidt mere rolige manden kikket og var stille og rolige hun så efter tænk som ud mens hun langsomt førte hånden over hendes kat og nussset med henden " tja jeg tror det bedste ville være at i lærte jeres far at kende...had føre kun til mere had måske er det bedst i lære ham at kende vær for sig " svaret Anilia med blidt stemmen hun stoppet med at kæle katten og stivnet en tilbage blik på Jacks krop ligge stille fik en tråe til at trille ned af hendes kind den skindet lidt af solen som var der  hun rystede lidt og fjernet den lidt " undskyld  det har bare været meget på en gang... men det minder mig om noget jeg har til jer noget som vi skulle ha givet jer fra start " svaret hun stille og rolige  hun gik hen til vågen stille og rolige og tog en æske ud hun åbnet den blidt der lå nogle speciel hansker var der  som de hadet lavet til henden og en våbenskjold med deres teng på " jeg forstod på jack at du ikke var så gald for at røre ander men måske hjælper de her de er lavet så du ikke  skal frygte at give en kram eller noget andet og det ville få din enven i beder control " svaret hun stille hun ragte den blidt ud til henden 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 20.03.2021 11:00
Furry fjernede hurtigt kvindens hånd fra tigeren da hun kunne se den lagde ørene ned. "katte ven bryder sig ikke om andre end mig" sagde hun roligt og så på kvinden da hun kom med en æske og så ned i den uden at røre det. hun så på sine hænder. men hun havde jo handsker på....
Furry så op på hende og lagde hovedet på skrå. "tak men jeg har handsker. jeg kan man kontrolere min evne med mine handsker. jeg kan bare ikke røre nogle med bar hud." sagde hun ærligt og vidste det kun var halv sandhed. hun kunne godt røre uden noget godt galt. det var sandt nok. men kroppe ville hends hals og hoved røre en anden og så ville det gå galt.

Furry så på kvinden og lagde armende over skrå og så på hende. "og jo jeg har en søster. men hun er lige så vred som mor. jeg er nok den der er bedst at tale med. for jeg ....." hun stopede sig selv og så væk. hendes personlighed gjorde hun ikke hadede folk rigtigt. hun var måske bare ikke meget for dem. men hade var det ikke lige fremst.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.03.2021 11:12
Anilia hævet blikket lidt " oo hun er måske også sur på gund af noget din mor har sagt... men måske ikke forstå... jeg tror der er et savn i jer.. en savn i at have en far der er der for jer " svaret Anilia  men hun så på æsken og sukket det var ikke lige det hun hadet regnet med men ak ja " men så tag våben skjoldet for det er jeres av " svaret hun stille med et blidt smil på læben Anilia kunne forstå at furry stadig kun var et barn i sind og forstod nok ikke alt det her i nu men måske med tiden ville hun lære og forstå både  hende og Furrys famille  Anilia stod stille lidt mens hun kunne tænke lidt på " husk på jeg er selv mor til 3 børn jeg har opsorteret dem og pelget dem " svaret hun blidt det var sandt nok hun kendte mere til at have børn og hvordan de tænker " jeg tror også en del af jer kun er vrede over at jeres far selt ikke kendte noget til jer....at din mor holdte det hemliget   for os vis hun hadet fortalt os det fra start... hadet tinge måske set Anderledes ud " svare hun blit hun så rolige og tænke sig lidt om mens hun tog sig på hagen det var måske bedst de fik det løs på en anden måde måske ved at gå en lille tur " hør du kan spøger mig om vad som helst om din far... vis du ville gå en tur med din gammel farmor " svaret hun blidt 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 20.03.2021 12:13
furry så på handskerne igen og så på kvinden, hun så undrene på hende, et savn, det var ikke hvad Furry troede på. hun havde hørt hvad hendes såkaldte far havde gjort ved octavia og det følte hun sin mor fuldt i. ja hun var barn af sind men hun var ikke just dum og uvidene pga det.
Furry så på hende trak på skuldrene. "jeg har intet at vide om ham. jeg vil bare vide hvad jeg skal gøre for i ikke opsøger min mor." sagde hun og anede ikke hvad et våbenskjold var så hun så ingen grund til at tage det.

Furry så på dennne kvinde der blev vd at kalde sig farmor. hun vidste jo tydeligt hvem furry var men furry anede ikke hvem hun var. så hvorfor stole på hvad hun sagde. hun så på tigeren der holdte hovedet tæt på Furrys krop. hun forstod den godt. der kunne være en fælde i alt dette. nok var hun godtroede for det meste men med jack følte hun sig ikke godtroende nok til at tilgive. endnu.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.03.2021 18:22
Anilia tænke lidt denne famille var inte dum eller bare for blinde i had hun rystede opgivne på hovde " men syntes nu det en skam at i  ind gang prøver at se jeres enge far på nogle måde.. selv om han forsøgte at beskytte jer der hjemme med hans far.... min mand kunne med let hed hadet floget jer sammen " sagde hun så hårdt og vendte Ryggen til henden " du skal vide din far eller jers far har likket  KIMO LIGE SIDEN HAN FORSVARET JER DEN DAG " sagde hun med hal gråd i stemmen hun peget sig selv  og prøvet at finde nogle ord frem " jeg har forsøgt at bringe det hele i mellem dem i orden igen... og jeg ønsker at mine børnbøn også bliver i Familien jeg har købte hårdt for at nå her til jer lige nu " svaret hun  men hun satte sig på vågen trappen og kikket ned i jorden hun gad ikke en gang prøve mere den her famille hadet virkelige jack selv hans børn som måske kun hadet hørt rygter om ham hun lage boxen væk fra sig... " jeg ønsker ikke noget af jer.... jeg ønsker bare i måske ville prøve at lægge det had tilbage " sagde hun og tåret øjne stille og rolige man kunne nu tylige se hvor hårdt Anilia hadet haft det " jack min søn jeg ked af det men jeg har nok fejlet dig igen " visket hun blidt 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 20.03.2021 18:32
Furry sukkede. hun havde som sagt ikke noget had til nogle. hun så på tigeren og klappede den på hovedet. den lagde sig ned og hun gik over til kvinden og så på hende. "hvorfor bliver du ved at sige at jeg hader ham.? jeg kan bare ikke lig det han gjorde mod mor." det var tydeligt at høre hun ikke hadede ham. men heller ikke elskede ham som en far. faktisk så så hun ham ikke som en far, bare som en mand hun havde mødt. hun havde intet savn til en far. hun havde jo aldrig haft en så hvad skulle hun savne.

Furry satte sig ned på sine knæ og så på kvinden. "jeg kan ikke tale for Ros´s vegne. men jeg kan godt gå med til at tage med dig og se ham. men..... jeg kan ikke love jeg vil kunne lig ham. faktisk.... gjorde jeg dette med at hoppe ud og standse jer for at beskytte jer. jeg ønsker ingen ondt" hun så på hende og vippede med ørene. hun kunne høre en hare.... NEJ FURRY fokus! hun så mod kvinden igen og satte sig ned på halen og tog benene op til sig og holdte om dem.  "jeg har intet savn til en far. da jeg aldrig har haft en. men jeg husker tydeligt hvordan han beskyttede os. selv om hans far.... din mand ikke ville kunne ha rørt en ulv i ild." sagde hun og så ned på sine hænder der holdte om benene. hun havde ikke behov for at se sin søster og mor vrede igen så hun var nok den del af familien der var tilgivende og  rolig. ikke at det betød noget. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 21.03.2021 12:50
Anilia  kikket lidt med hævet øjne bryn " han besidder selv samme ild som din søster gør " svaret hun stille og rolige men tørret blidt hendes øjne og sukket lidt " det et mirakel at jack er i live efter det som skete " svaret hun stille og så ned i jorden igen efter alt det her  hadet Anilia foget nok af sin mands opfølese og valgt at give klagen videre til jack selv om jack ikke lige var stærk nok til det lige nu.hun sukket  stille og rolige mens  øjne viliget på sin barnebarn " jack din far hadet en hård start på livet han har altid skulle vise sin værd for at bevise at han kunne overtage klagen jacks far altså din farfar har altid været  hård mod jack men det betyder ikke at han ikke elsker sin søn..." svaret hun og  ratte sig lidt op mens hun Tøret kjolden af sig lidt hun så ned på furry og sagde stille og tung " jeg ville bare lade dig tag af sted som sådan... tag Hjem og pak nogle de ting du mener du har behøv for at så venter jeg på dig her oki mit barn " svaret hun stille og rolige og lage blidt hånden på hendens skulder hvor der sad tøj hun nusset den blidt og så varmt på furry igen  hun kunne ikke bare tage af sted uden at sige noget til sin mor eller søster eller noget i den stil 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 21.03.2021 16:12
Furry sank en klumb da hende kvinden sagde hun skulle tage hjem og pakke. hun så op på hende med unge øjne. "mor vil aldrig tillade det vis jeg spørger om lov" hun snøftede lidt og så mod tigeren og så ned i jorden. hvad gjorde hun. hun ville gerne tale med jack og med hendes farmor.... men hun vidste hendes mor og søster aldrig tillod det. 
hun tænkte sig lidt om og så mod tigeren igen. "har du noget blæk og pergament?" hun kunne skrive hun var taget en tur mod byen og overnattede der, hun vidste bare hun ikke kunne lyve ansigt til ansigt med sin mor og søster. så hun måtte jo lyve på brev. hun løgn jo ikek rigtigt. hun var taget mod byen. bare en anden by.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 21.03.2021 19:12

Anilia så lidt efter tænk som ud og Kløet sig lidt på hagen hendes øre kom dog hurtige op i luften  og fandt noget papier og noget at skrive med. hun ratte sig lidt op og satte sig ned i vågen mest fordi hun ikke ville se hvad furry skræv lige med det samme" du siger til når du er klar til det " svaret hun blidt og strøg henden over armen blidt men kikket den anden vej lidt det var noget hun vidste at furry måtte klare for sig selv. hun vente lidt og kikket hen over tinge  og skoven som var der mens Anilia sad der kom hun til at kikke lidt hen mod furry hun liget jack  bare minder men også sin mor i udesnedet mund det ville gå hun virkede til at være ung men også ælder det var dog noget Anilia måtte finde ud af og sprøger henden om når tid er 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 21.03.2021 19:19
urry tog pergamentet og noget at skrive med og gik over ti let træ og begyndte at skrive. hun vidste at en kort besked var god nok. hun blev færdig. rullede pergamentet og gav det til tigeren. "her. bring det til min mor" sagde hun med et forsigtigt smil. tigeren tog brevet og rejste sig op. den så på furry og pev lidt.
"bare rolig. jeg skal nok kalde vis der sker noget" sagde hun og lagde hovedet mod tigeren så den kunne mærke hende. "jeg stoler på dig" hviskede hun.

hun vendte sig om med sommerfugle i maven. hun var nervøs. hun var vred på sin far. ja. men hun var ikke fyldt med had. bare vred. hun gik stille over til vognen og så nervøst på hesten. hun var ikke tryk ved heste men det skulle vel bare gi et forsøg.  hun bed sig i læben og kravlede op i vognen og holdte fast i siden. tydeligt vis bange for at køre i heste vogn
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 25.03.2021 13:47
Anilia kikket  lidt mod furry og kikket på  tigeren  lidt. Furry minde så meget om sin far men hun hadet jo heller ikke  mødt den anden  i nu. Anilia smilten  rolige da furry valget  gå ind i vången hun sad stille og rolige  men kunne mærke hun var navøs  hun tager stille hånden ud mod hendes for at give hende  støtte og hjalp  hende på plads "Hvor du dog linger din far furry " sagde hun stille kikket lidt  ned i gulvet   det var vist  på tide at fortælle  det som Jack hadet sagt til hende og det ind tryk en mor nu kunne have " nå jeg springer  lige ud I det furry... da jeg næsten  kan forstå du har mange spørgsmål  omkring  hvorfor hvordan  og hvor ledes.. "  Anilia sukket hvor skulle hun dog begynde  det hele var så rode hun holdte sig om hagen og ørne gik lidt ned   mens hun sp sagde " du ville vide hvorfor  din far gjorder som han gjorder tjaa han elskede skam din  mor ingen tilv om det... og det var så tæt på  at blive gift men Jack fik kolde fødder.... Han var bage... bage for at  din mor ikke ville kunne klare det med hans far eller familie.... men han hadet en nær venskab med en og konflikten i ham kom op... der var dage hvor  han selt ikke sov... Han fandt hende  den anden. Som så også er ødelagt .. " hun mærkede et bumb  på vejen mens de kørte og det gav et hop i Anilia hun sukket dog stille og rolige mens de kørte " det klart ar din far var på spanden han ville sige det til din mor som det var  mest for ar beskytte hende. Men ak ja hun hadet fundet ud af det på en eller anden måde og skaden var sket... det klart din far prøvet ar komme i kontat  med hende men hun  nægete  at svare ham.. Jack selv bliv mere moden efter det. Han dummet sig men  ville gør det godt igen... lige ind  til nogle måneder siden hvor  han støtte på jer ændret meget i ham  hans far prøvet at slå  Jack ihjel for at rede jer... " sagde hun stille og ventede på furrys svar 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 25.03.2021 15:54
hun vidste godt at det hendes farmor sagde ikke var sandt. hendes mor havde fortalt hvorfor hun var vred på deres far. hun så ud af vognen imens hun mærkede bumbent og hun tog fat i siden af vognen og rystede meget nu. hun hadede vogne. de var slet ikke sikre nej.
Furry sagde ikke noget men klamrede sig til vognens kant. "jeg vil gerne snakke med ham selv om dette." sagde hun og rystede. hun vidste at det var hurtigere end at gå men hun var virkelig bange for hestevogne. hvad vis noget gjorde vognen skred eller faldt. så ville man kunne være fanget der.

Furry holdte så stramt om kanten at hun kunne mærke hendes hænder blev røde.  hendes øre lange sig ned og hendes øjne lukkede sig kraftigt i. hun turde ikke engang se imens de kørte.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 25.03.2021 16:05

Anilia sukket hun  men kunne mærke hun var bange.. hun satte sig over henden og lage rolige armen om kring henden dog uden at røger noget af hendes hud men for at sige at hun var der for henden men Anilia hadet den ide om at furry ikke helt var over bevist om den snak hun hadet  givet henden hun sukket " hør det er altså sandt det jeg siger " svaret hun blidt og så lidt ud mod skoven blidt hesten vågen i sig selv kørte videre men Anilia tav da hun ikke syntes hun kunne sige mere hun hadet sagt det som var sandt.. der gik ikke langtid før de andkom til byen og heste vågen stoppet næsten ved åbigen af den hemlige bog hukket ind i klippen Jack stod og snakket med nogle mennsker som grinte lidt mens de lo men de stoppet og vendte sig om for at se der var en kvinde og en mand  og jack selv " se de  har vente på dig jeg hadet dog lovet ham at hente de jer to men det må gå an " svaret hun blidt og grinte lidt mens hun trykket furry ind  til sig 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 25.03.2021 18:58
hun var så bange at hun helt glemte at man ikke måtte røre hende. hun holdte fast i kanten og da vognen stoppede så hun ud af øjnene for at se jorden stod stille. hun så mod farmoren og  så mod jack. hun rejste sig langsomt og gik ud af vognen. med rystene ben.  hun havde virkelig dårlige nerver på en vogn. men at ride på en tiger var intet problem.

hun så mod jack og vinkede kort og faldt ned på rumben da hendes ben gav efter under hende. hun tog hænderne ned på jorden og mærkede den bare. ahhh dejligt fast grund. hun så op mod himlen og lukkede øjene. hun skulle lige finde fod fæste før hun gik over til jack. hun var ikke engang sikker på at hendes ben ville lystre hende lige nu. men hun sad faktisk godt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 3