Kat søger ny leg

Kat

Lady

36
karakterer

Kat 22.01.2021 00:14

Jeg søger spænding til dejlige Kaevan og Eryr.

Eryr/Witnere er en altid flabet, livsglad, problemsøgende tyv. Han kan lave sig om til en fugl og elsker at flyve rundt og drille folk, skabe problemer og rapse fra folk der ikke holder godt nok fast på deres ting. 

til Eryr sørger jeg meget forskelligt, det kan være:
Folk der kan lide ham: Måske er du en anden med en lidt løs moral som synes om hans flabede, livsglade væsen. Måske kender du ham fra gaden eller fra kroerne. 
Folk der ikke kan lide ham: Måske er du en byvagt der har opdaget han er den drillende fugl og måske har du set ham stjæle eller skabe ballade på en kro. Måske har han stjålet fra dig, drillet dig, provokeret dig eller skabt andre problemer for dig. 
Folk der ikke kender ham: Det kan jo give alle mulige sjove resultater at møde nye folk så lad os finde på noget sjov og nogle udfordringer. Måske er du en ny ven og måske en ny fjende. 

Kaevan er en ganske charmerende omrejsende sælger og træskærer som du kan møde alle steder i landet. Han elsker at møde nye folk og ser alle som en ven han endnu ikke kender og han elsker især smukke kvinder og god vin. 

Til Kaevan søger jeg:
Folk der kender ham: Det kan være folk der har mødt ham på hans rejser, venner, elskerinder, endda folk der ikke kan lide ham. Han kan have mødt alle typer folk og de fleste kan han med. Han kan have solgt trævarer til både lav og høj, drukket sig fuld med jævne folk eller smagt på god vin med de fine. 
Folk der ikke kender ham: For Kaevan er alle folk potentielle venner. Han vil altid gerne lære nye folk at kende og han er altid frisk på en snak om naturens skønhed, spændende rejser, god vin eller alt andet mellem himmel og jord. Han er altid åben overfor bekendtskaber af alle slags. 

Siggy

Siggy

Den lidt forvirret person

33
karakterer

Siggy 29.01.2021 16:20
Hej, 
Jeg har lige fået godkendt en ny karakter (Maíri), som måske kunne være noget, hvis du søger nogle tråde :D

Kat

Lady

36
karakterer

Kat 29.01.2021 19:44
hej Siggy, tænker du at hun passer til en bestemt af mine? jeg kunne godt se hende skabe lidt oplevelser med dem begge to om end meget forskellige :)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8