Que 30.10.2020 12:11
Sidder du inde med en ide eller en karakter, du tænker passer perfekt til et af de kommende plots? Jamen så smid da en privatbesked min vej, med hvad du har i tankerne, og så kan vi tage den derfra!Skulle man tænke " Jeg har sq ikke lige noget til disse specifikke plots, men karaktererne lyder spændende alligevel, " så er man selvfølgelig velkommen til at skrive en privatbesked omkring ens ide. Det samme gælder også mine andre karakterer - bare fordi jeg ikke søger et specifikt plot til dem, betyder ikke jeg ikke søger tråde til dem 8D
- Denne post er udelukkende til at vise min søgning af lidt mere specifikke plot, og jeg svarer derfor ikke på posts herinde. Send en privatbesked hvis man har forslag en ide, enten på KL eller Discord, hvad man nu mest er til.
~~~~~
( SØGNING INAKTIV )

Hvem er Ingrid?
Ingrid er en ung lille 16-årig teenager, midt i et mindre teenageroprør. Hendes forældre har "solgt" hende til en ældre herre som hustru, for en god sum krystaller - noget Ingrid ikke er glad for, for hun vil ikke bare være en eller anden fremmed mands pynte hustru. Hun forsøger derfor at bryde med hendes ellers så pligtopfyldende og ordentlige væremåde, og prøver en masse grænser af.
Når Ingrid ikke gør som hendes forældre vil have, tuller hun rundt og prøver at opleve hvordan det er at være ung - kærlighed, ballade, unoder og en masse sjov. Noget hun forventer hun ikke kommer til at opleve når hun er blevet gift. Samtidig prøver hun at få gang i salg af små reagensglas som kan gøre lidt af hvert for dem der bruger dem. Se mere HER.
Plots
Trolovelsen
Trolovelsen
Som sagt har Ingrids forældre solgt hende til en ældre herre, som så hende og bestemte han ville giftes med hende. Her kunne det selvfølgelig være super nice med en reel karakter på denne mand.
Jeg har gjort mig følgende tanker omkring det:
• Herren har set Ingrid på gaden under et besøg i Dianthos, fulgt efter hende hjem, og lavet en aftale med hendes forældre, der får en masse krystaller for at lade deres datter gifte sig med denne fremmede mand.
• Han er en del ældre end Ingrid.
• Han kommer af krystaller, så han er ikke fattig. Hvor høj status han har, er ikke givet.
• Efter at have lavet aftale med familien, er han rejst hjem igen, for at få styr på ting hjemme, da han ikke kommer fra Dianthos. Dette kan involvere at sælge hans hjem, men det er op til den der styre ham.
• Mens han har været væk, har han haft brevudvekslinger med Ingrid, i et forsøg på at de kunne lærer hinanden at kende lidt bedre.
• Efter 1-1½ år er han ved at have styr på tingene og er ved at gøre klar til at rejse til Dianthos, blive gift med Ingrid og så flytte ind med hende i deres nye hjem. (kan sagtens være længere hvis det passer bedre til karakterens tidslinje)
Som det er lige nu, spiller jeg med at Ingrid stadig går og venter på han flytter til Dianthos.
Meriams Mageløse Mirakelmidler
Som en del af Ingrid lille salg af reagensglas, kunne det selvfølgelig være fedt med nogle kunder, eller andre relationer der kunne være relevante. Som det er nu har hun en aftale med Pax, om at han hjælper hende med at anskaffe nogle af de ingredienser hun ikke selv kan få fat på.
Jeg har gjort mig følgende tanker omkring andre relationer:
• Kunder der søger mere unikke blandinger.
• Folk hun kan bruge til at teste blandingerne på. Her kan der forekomme uheldige bivirkninger eller overraskende virkninger.
• Kunder der måske har haft en dårlig oplevelse med blandingerne, eller som havde forventet noget andet.
Læs mere om hvad Ingrid kan tilbyde HER.
Shhh, tænk hvis mor så med!