Q-Queli-Ques Quirky Qaraktere

Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 30.10.2020 12:11
Sidder du inde med en ide eller en karakter, du tænker passer perfekt til et af de kommende plots? Jamen så smid da en privatbesked min vej, med hvad du har i tankerne, og så kan vi tage den derfra!
Skulle man tænke " Jeg har sq ikke lige noget til disse specifikke plots, men karaktererne lyder spændende alligevel, " så er man selvfølgelig velkommen til at skrive en privatbesked omkring ens ide. Det samme gælder også mine andre karakterer - bare fordi jeg ikke søger et specifikt plot til dem, betyder ikke jeg ikke søger tråde til dem 8D
- Denne post er udelukkende til at vise min søgning af lidt mere specifikke plot, og jeg svarer derfor ikke på posts herinde. Send en privatbesked hvis man har forslag en ide, enten på KL eller Discord, hvad man nu mest er til.

~~~~~

INGRID MERIAM FUGLSANG

( SØGNING INAKTIV )

Hvem er Ingrid?

Ingrid er en ung lille 16-årig teenager, midt i et mindre teenageroprør. Hendes forældre har "solgt" hende til en ældre herre som hustru, for en god sum krystaller - noget Ingrid ikke er glad for, for hun vil ikke bare være en eller anden fremmed mands pynte hustru. Hun forsøger derfor at bryde med hendes ellers så pligtopfyldende og ordentlige væremåde, og prøver en masse grænser af.
Når Ingrid ikke gør som hendes forældre vil have, tuller hun rundt og prøver at opleve hvordan det er at være ung - kærlighed, ballade, unoder og en masse sjov. Noget hun forventer hun ikke kommer til at opleve når hun er blevet gift. Samtidig prøver hun at få gang i salg af små reagensglas som kan gøre lidt af hvert for dem der bruger dem. Se mere HER.

Plots
Trolovelsen

Som sagt har Ingrids forældre solgt hende til en ældre herre, som så hende og bestemte han ville giftes med hende. Her kunne det selvfølgelig være super nice med en reel karakter på denne mand.
Jeg har gjort mig følgende tanker omkring det:
• Herren har set Ingrid på gaden under et besøg i Dianthos, fulgt efter hende hjem, og lavet en aftale med hendes forældre, der får en masse krystaller for at lade deres datter gifte sig med denne fremmede mand.
• Han er en del ældre end Ingrid.
• Han kommer af krystaller, så han er ikke fattig. Hvor høj status han har, er ikke givet.
• Efter at have lavet aftale med familien, er han rejst hjem igen, for at få styr på ting hjemme, da han ikke kommer fra Dianthos. Dette kan involvere at sælge hans hjem, men det er op til den der styre ham.
• Mens han har været væk, har han haft brevudvekslinger med Ingrid, i et forsøg på at de kunne lærer hinanden at kende lidt bedre.
• Efter 1-1½ år er han ved at have styr på tingene og er ved at gøre klar til at rejse til Dianthos, blive gift med Ingrid og så flytte ind med hende i deres nye hjem. (kan sagtens være længere hvis det passer bedre til karakterens tidslinje)
Som det er lige nu, spiller jeg med at Ingrid stadig går og venter på han flytter til Dianthos.

Meriams Mageløse Mirakelmidler

Som en del af Ingrid lille salg af reagensglas, kunne det selvfølgelig være fedt med nogle kunder, eller andre relationer der kunne være relevante. Som det er nu har hun en aftale med Pax, om at han hjælper hende med at anskaffe nogle af de ingredienser hun ikke selv kan få fat på.
Jeg har gjort mig følgende tanker omkring andre relationer:
• Kunder der søger mere unikke blandinger.
• Folk hun kan bruge til at teste blandingerne på. Her kan der forekomme uheldige bivirkninger eller overraskende virkninger.
• Kunder der måske har haft en dårlig oplevelse med blandingerne, eller som havde forventet noget andet.
Læs mere om hvad Ingrid kan tilbyde HER.

Shhh, tænk hvis mor så med!
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 30.12.2020 18:40
VOLUCRIS

( SØGNING INAKTIV )

Hvem er Volucris?

Volucris er en lidt speciel en. Han er en halvfugl med nærmest evig hukommelsestab. Med hans evne til at lave vand om til guld, som langsomt får ham til at miste hukommelsen indtil den er helt væk, og han starter forfra, kan der være oplevet mange ting han slet ikke er klar over. Hvordan han er personlighedsmæssigt, variere meget alt efter hvad han oplever de første timer efter hans hukommelse er blevet reset, så møder man ham når han "starter forfra" er der fri mulighed for at forme ham som man har lyst til.

Plots

Generelt søger jeg relationer til Volucris. Her er der både tale om gamle og nye relationer.
Jeg har gjort mig følgende tanker omkring relationerne:
• Volucris kan have mistet hukommelsen midt i et eller flere seriøse forhold, og bare være forsvundet fra det.
• Fjender han har glemt alt om er en fjende.
• Folk der møder ham ligesom han er blevet "reset", og bilder ham alverdens ind til deres fordel.
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 30.12.2020 18:41
JUVIELLA FAYLEN ADTRIS

( SØGNING INAKTIV )

Hvem er Juviella?

Juviella er en fin lille elver dame. Lille fordi hendes krop stoppede med at udvikle sig da hun var 8. Dette er på grund af hendes fantastiske healing evne, der gør hun kan få kropsdele til at gro ud igen. Juviella er meget påvirket af at ligne en på 8, da det selvfølgelig ofte gør hun ikke bliver behandlet som den voksne kvinde hun egentlig er, og det kommer tit til udtryk i hendes personlighed, når ikke hun udnytter at kunne opføre sig som et barn for at få sin vilje.

Plots
Behandlinger

Da Juviellas healing er noget der taget lang tid, ville det give mening hun har nogle folk der kommer tilbage gentagne gange for healing.
Jeg har gjort mig følgende tanker omkring det:
• Kunder der er utilfredse. Det kan være over det taget lang tid, eller at de skal andre rundt med meget underlige kropsdele.
• Kunder der har problemer med at hun ser ud til at være et barn.
• Kunder hvor healingsprocessen er ekstra besværlig. Måske det ikke helt virker som det normalt gør for hende.
• Folk der udnytter hendes healingsevner, med falske løfter om at de kan få hende til at blive "normal".
Der ud over har hendes spyt også healende egenskaber. Dertil har jeg gjort mig følgende tanker:
• Folk hun kan spytte på. Umiddelbart tænker jeg ikke folk finder det særlig fedt at en der ligner et barn går og spytter på dem xD
• Nogen der ser hende spytte på en anden, og vil skælde hende ud over at spytte på andre. Barnet ved vel ikke bedre?
Ballade/Problemer

I et forsøg på at opføre sig som den voksne elver hun er, kommer hun tit ud i nogle situationer som hun ikke altid er tilfreds med.
Jeg har gjort mig følgende overvejelser:
• Folk der ser hende på en bar. Der kan være lidt forskellige plots her, hvilket er hvorfor det er meget overfladisk.
• Folk hun prøver at snige sig til at få noget puttetid med. Læg i puttetid hvad du har lyst til.
• Folk hun prøver at få til at købe rusmidler til hende - formentlig alkohol.
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 30.12.2020 19:14
FREDERIK LUDVIK HANSON

Hvem er Frederik?

Frederik er en lidt speciel mand. På grund af han barndom, har han det utroligt svært ved kvinder, og er nærmest fuldstændig frastødt af dem. Alligevel holder han helt og holdent på, at en rigtig mand har kone og børn. I stedet for at være interesseret, har han dog en ting for mænd. Noget han på ingen måde vil acceptere eller indrømme - han er i så meget i skabet, at han er faret vild - for en rigtig mand, er kun sammen med en kvinde.
Efter at være flyttet fra Azurien og gården han er vokset op på, er han flyttet ind på bedsteforældrenes gård, og har overtaget deres forretning med madlavnings- og kropsolier. Her bruger han meget af sin tid, enten på at hjælpe til i plantagerne, eller ved at rejse rundt for at ordne forretning.

Plots

• Kunder til hans olie-foretning. Det kan også være ansatte på plantagen.
• Kvinder Frederik har forsøgt/forsøger at score hvor det ikke er blevet/bliver til noget.
• Mænd Frederik måske har (haft) noget med i det skjulte.
• Familiemedlemmer.
• Måske noget i forhold til at Frederiks far havde gang i nogle fy-fy ting med forretningen da han levede, som bliver et problem for Frederik eller hans søster.
• Folk fra Azurien der sætter spørgsmålstegn ved branden der slog hans forældre ihjel.
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 11.03.2021 18:57
AUGUSTUS JUNIOR

Hvem er Augustus Junior?

Vokset op med en sølvske i munden, og med nærmest alt serveret for ham på et sølvfad, er Augustus en mand af den overbevisning, at han kan tillade sig hvad som helst. Han ved hvad han vil have, og holder fast i hans holdninger - han er den bedste, han er fantastisk og man kan ikke få nok af ham.
Hvis ikke han kan få hans vilje er han ikke plej for at bruge hans evne - en evne der får ham til at virke mere indbydende og tiltrækkende - trods det er en evne der gør hans krop en dag ældre hver gang han bruger den. Noget der har gjort hans krop noget ældre end han faktiske alder.
Yderligere er Augustus blevet forbandet efter et meget dårligt øksekaste (det var selvfølgelig vindens skyld) hvor han ramte en skovnymfe i stedet for det faktiske mål. Nymfens sjæl manifesterede sig som en forbandelse, der gør at når man siger hele Augustus navn, får man en vis mængde kontrol over ham. (se mere specifik information under Andet i hans profil)

Plots

Generelt søger jeg relationer til Augustus. Her er der både tale om gamle og nye relationer.
Jeg har gjort mig følgende tanker omkring relationerne:
• Venner fra hans barndom/ungdom. (unge omkring de 20 år)
• Folk der måske kender hele hans navn og ved et "uheld" for aktiveret forbandelsen. (enten med vidende om den eller uvidende)
• Kvinder han prøver at forføre (med eller uden held)
• Folk han ender ud i en eller anden udfordring med ( det kan næsten være hvad som helst - Augustus er jo uden tvivl den bedste til alt!)
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 17.07.2022 19:26
Jeg "lukker" nu denne brugerplotning, da de alle er blevet sat ind på deres respektive karakter. Vil man se hvad jeg søger af plot, skal man være velkommen til at tage et kig i mine skønherlige karakterer <3 8D
2 2

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8