Plotsøgning til mine fremtidige karakter.

SincerelyElio

SincerelyElio

37
karakterer

Hej!, så jeg tænkte at jeg ville oprette en plotsøgning, hvor jeg fremadrettet, vil fylde den ligeså stille med mine forskellige karakter, jeg 'muligvis' vil få hen af vejen, i form af hvad jeg søger til dem. Endelig PM mig, vis man skulle være interesseret. 

Misha Malakai

Til Misha der søger jeg. 

* Kendskab fra barndom. En der har kendt ham fra hans unge dage i Balzera, 

eftersom ham og hans mor kom der temmelig ofte. I alderen af 4-5 - 12-13 - 15-16 og så 17.

* Bekendtskaber. Folk han støder på, når han vandre fra sted til sted?. Måske nogle der har set ham optræde med dans eller nogle der har betalt Misha for at male dem et protræt.

* Tidligere Elskere, eller flirts, dog er Misha primært til mænd

Men han er dog også kendt, for at ha kunnet falde for nogle få kvinder.
Hvad angår fremtidig flirts/forhold, vil jeg gerne at dette kommer naturligt i et emne,
vis han skal ende med at være sammen med en.

* Eventyr. Måske noget med at snige som om bord på et skib, eller han måske får en midlertidig rolle på et?.

* Tyv. Nogle han har stjålet fra, eller brudt ind ved, for at se på deres smykker, så han har kunnet genskabe dem, eller beklædninger for den sags skyld. 

* Fjender. Søger nogle der kan ha været hans fjender, som han har stjålet fra, eller brudt ind ved,

eller nogle som han har gjort arrige eller vrede igennem tiden, eller blot en misforståelse der er blusset op. 

* Venskaber. Mangler nogle som han kan være blevet venner med hen af vejen, eller nogle der muligvis kunne blive han ven, på længere sigt. 

* Muligvis en som hans mor var lovet ud til, men som så var sammen med personens tjener/slave, og derved stak af og fik Misha. Dog denne person skal ha været fra Balzera eller der omkring.

Jeg har intet imod voldelige, blodige, seksuelle emner, 
men er også til hygge emner. Jeg kan lidt af hvert :). 
Vis i har set noget i kunne lige, så ENDELIG send mig en PM :D
Jeg frisk på lidt af hvert :), også vis man skulle ha en ide, ud over hvad jeg har søgt.

Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 09.07.2020 13:09
Har min adelsdregn Marius som godt kunne bruge flere venskaber og måske flirt. Han er dog lokaliseret i Dianthos før at han løb hjemmefra, men skrive mig gerne et pm eller fang mig på discord :) 

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8