Emilias plotsøgning

Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
karakterer

Emilia 07.07.2020 00:48
Introduktion
Helluuu,
Det er lidt tid siden jeg er kommet tilbage på siden igen, men jeg kunne vildt godt tænke mig og få gang i både nye og gamle karakterer, det er nemlig sådan at jeg har genaktiveret alle mine gamle brugere i denne måned! :D Derfor håber jeg også folk kunne have lyst til og finde ud af noget, der er lidt af hvert og håber da også der er noget for dig, ellers så finder vi sikkert også ud af det. :D

Jeg vil gerne opfordre til man sender mig en PM med hvad vi skal finde ud af for ikke og spamme hinandens notifikationer ;)
Så kan jeg nemlig også lave nye kommentarer når jeg ændrer eller tilføjer en karakter, så hvis I har fulgt min tråd vil dette give en notifikation. <3

Adeline - Bordelmutter - Menneske
Adeline er bordelmutter på Den Rosenrøde Hest i Dianthos, juvelen (havnen). Hun har været der i en del år efterhånden og søger lidt af det hele. Hun er meget imødekommende og gør alt for sine gæster og ansatte skal have den bedste oplevelse de kan få. 

Det søger jeg:

• Lystpiger- og drenge, der har lyst til at arbejde der for hende og være en del af det hele. Dette kan også give mange emner indbyrdes os i mellem.

• Venner og bekendte. Det er aldrig galt med nogen man kender

• Kunder - giver vel sig selv

• En bartender der vil passe biksen, når hun tager sig af kunderne.

Relationer hos Adeline:

• Quinn: Kunde hun ved en fejl er kommet til at gøre blind

• Yurij Vlad Aleksankov: Bodyguard og dørmand på Den Rosenrøde Hest

Karma - Skuespiller - Menneske
Karma er en skuespiller der lige er flyttet til Dianthos i år (2020 - april), 26 år, fra Safirien hvor hun boede med sin familie. Hun er flyttet ind hos Komtesse Lily Fox, der tog hende under vingerne fra første dag og Karma vil gøre alt for denne kvinde efter det hun har gjort for Karma. Bortset fra det er Karma sød og imødekommende, men også yderst unik, man ville kunne få hende til og gå med sig ind i den mørkeste skov blot ved og få hende til og tro hun er i gode og trygge hænder og man vil hende det godt.

Det søger jeg:

• Medskuespillere: Andre der spiller på samme teater i Dianthos beliggende på hovedgaden. Har man en skuespiller på denne plads, ser jeg meget gerne at vi kan finde ud af en relation og en tråd. :D

• Barndomsvenner: Bekendte der bliver 25-28 år i 2020 og som er opvokset i Safirien uden magi. Dette er en vigtig del, da hun først oplever magien efter hun er kommet til Dianthos.

• Bekendte i Dianthos: Ja alt kan jo ske i byen så måske dem der ikke lige passer ind i de andre bokse, men som har en grund til og komme i Dianthos kunne være interesseret i en tråd hvor de lærer hinanden og kende her.

• Kidnapper? Jeg har gået lidt med overvejelsen om hun på et tidspunkt skal blive kidnappet, så naiv som hun er skal det jo næsten ske. Der må gøres alt ved hende hvis det er den man er med på, mit eneste krav er hun ikke må blive slået ihjel.

• Andet: Der er altid plads til andre idéer så sidder du inde med andet du har lyst til er det helt fjong med mig. :D

Relationer hos Karma:

• Komtesse Lily Fox: Teaterinstruktør, medskuespiller, Ejer af den lejlighed Karma startede med at bo i. Karma har endnu intet kendskab til hendes offentlige status.

• Furry: En god og beskyttende veninde, den første der lærte hende om magi og viste den fra den ‘gode’ side.

• Kayla: Danseinstruktør

• James: En lidt skræmmende dude.

• Nianna Snow: En lækkerbisken som hun flirter ubevidst med, men som hun mægtig godt kan lide.

• Marishka: En virkelig skræmmende kvinde!

• Sitali Rhe'ol: En nysgerrig sjæl

• Tirza: Tyv der stjal fra Karma

• Evander Falk: Manden der viste hende interesse

Margareta Norleen - Lystpige - Menneske
Margareta er en lystpige der holder til i bordelhuset i Hovedstaden hvor Vigdis fik hende til fra den tiggerbygd hun kom fra. Margareta har altid været meget sensuel og ikke haft et problem med og give ud af sig selv, selvom hun skulle læres op først. Hun har været i bordelhuset siden hun var 17.

Det søger jeg:

• Kunder: Margareta er typen der er villig til både og være på bordellet og udenfor bordellet hun er derfor også lidt lettere og danse omkring med hvis man vil gøre noget der ikke er tilladt på bordellet. Det sætter til tider Margareta i nogle farlige situationer, men hun går efter og leve livet.

• Vold, Sex, Kidnapning: Der er plads til lidt af hvert når det gælder mig, ligesom ved Karma er min eneste regel at hun ikke slås ihjel, medmindre det er noget vi en dag ender med og være enige om skal ske.

• Andet: Der er altid plads til andre idéer så sidder du inde med andet du har lyst til er det helt fjong med mig. :D

Relationer hos Margareta:

• Eyad Wafi: Ven som altid kan komme til hende

• Joban: En hun ser som beskytter og støttende

• Vigdis: Bordelmutteren der tog hende til sig

• Zane: Tidligere kidnapper som hun slap væk fra

• Castione: Under udvikling

• Misha: Barndomsven - men hvordan bliver deres forhold nu?

Send endelig en PM så finder vi ud af det! :D
Husk altid på, at du er den bedste version af dig selv ;)
Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
karakterer

Emilia 12.07.2020 20:18
Der er lige opdateret en lille smule i relationerne, tak for alle der har skrevet. Jeg har nu mindst en tråd på hver karakter, pånær Quenyeve, så hvis nogen kunne fristes til og lege med min vampyr så sig endelig til! Jeg søger dog stadig til alle, til trods for Karma er den med mest i gang er jeg ikke lukket for tråde til nogle af dem. :D

Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
karakterer

Emilia 11.12.2022 23:27
Det kunne være super fedt at få gang i noget igen, jeg har slettet de arkiverede fra listen, men vil rigtig gerne have gang i mine to piger. Hvis der er noget af interesse så skriv endelig! :D

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8