Alfredo søger plots

Dalton

Dalton

147
karakter

Dalton 11.05.2020 19:10
Kære Alle.

Jeg er semi - brand new og klar til at tråde.
Jeg håber i måske kunne tænke jer at lege lidt med min første karakter.

Kort om Alfredo:
Alfredo er engel og bor i hovedstaden. Han arbejdet som præst, da han tror på at Isari var den Gudinde der løftede ham fra de døde og gav ham et nyt liv på jorden som engel, han mener derfor at han skylder hende sit liv og fortæller derfor gerne om hvordan at tro kan hjælpe en på de hårde dage, og hvordan at Gudinden er alt godt i krystallandet.
Alfredo er dog ikke bare en hellig mand, men en mand der går med meget sorg og mørke tanker i sin krop, som han sjældent deler ud af. Han har i mange mange hundrede år holdt sig i skyggerne og for sig selv, og er først for nyligt begyndt at få fred nok i sin sjæl til at udforske en smule mere af verden.

Plots
Jeg er meget åben overfor alle former for plots til Alfredo. Jeg kunne godt tænke mig at han måske fandt et par gamle familie medlemmer (evn nogen længere ude), at han fik en bedste ven som han kunne betro sig til - men også gerne en kvinde der kunne "lokke ham i fordærv" hvadend det kun er med begær eller med kærlighed.
Alfredo har ikke været sammen eller tæt på en kvinde siden hans død, da han føler det er utroskab overfor sin afdøde kone. Men nogengange skal man jo lidt på kanten.

I korte træk er jeg åben overfor alt!
Så håber vi kan finde på noget?
Moonyai

Moonyai

88
karakterer

Moonyai 11.05.2020 19:15
Hej! :D

Jeg har Fahira, som evt. kunne være noget? Hun søger i hvert fald også relationer, hvis det var noget? :)
Dalton

Dalton

147
karakter

Dalton 11.05.2020 19:16
Mega gerne! Skriv evt privat besked? :D

Htqz

1844
karakterer

Htqz 11.05.2020 19:26
Hvis du mangler en kvinde der kan lokke ham i fordærv, har jeg en fin lille hore * trække Charlene frem i spotlightet *  et styks halv topalis halv nordbo kvinde. Kan forvandle sig til en farverig svale og arbejder på byens bedste bordel 8D 

Ellers har jeg også Celyon der nok kender til Alfredo da hun ( og hendes tvillingesøster + 2 halvbrødre ) er  opvokset i Isari-templets Chance-kloster. Men hun har siden dæmonplagerne, stukket af derfra og svoret på ikke at sætte fod i Dianthos igen.  

det var lige dem af min flok,  jeg umiddelbart kunne tænke ville have mulighed for at lave noget sjov med Alfredo
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 11.05.2020 19:33
Du er mere end velkommen til at tage et kig på mine karaktere, tænker de alle hver især kunne bringe noget forskelligt til en tråd!
Måske særligt Fielthena, hun er på igen måde troende, så han kunne udfordre hende lidt der?

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Kulina

Kulina

Altid Klar På Flere Tråde :P

90
karakterer

Kulina 11.05.2020 19:59
Det smukke englefjæs kan man jo ikke sige nej til ;) så hvis du får lyst til at lege med en anden engel så må du endelig sige til :D
Pivedyr

Pivedyr

The Kitten

557
karakterer

Pivedyr 11.05.2020 20:28
Har også nogle damer der sikkert kunne hjælpe til lidt af hvert :3

Der en skovelver, engel og elemental :3 men de alle så forskellige som de overhovedet kan være xD

Har også to mænd, den ene er en dæmon og den anden et simpelt menneske som hader nærkontakt, men mennesket er sq herlig alligevel ^^
Leviathan

Leviathan

monster from the deep

666
karakterer

Leviathan 11.05.2020 21:16
Jeg smide gerne Faust ind i et emme, hvis du kan bruge ham til noget
Moon

Moon

206
karakterer

Moon 12.05.2020 21:20
Hvis det er vil Ciara hjertens gerne møde alfredo :D Du kan jo bare sende en besked, hvis du er interesset 

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8