Dalton 11.05.2020 19:10
Kære Alle.Jeg er semi - brand new og klar til at tråde.
Jeg håber i måske kunne tænke jer at lege lidt med min første karakter.
Kort om Alfredo:
Alfredo er engel og bor i hovedstaden. Han arbejdet som præst, da han tror på at Isari var den Gudinde der løftede ham fra de døde og gav ham et nyt liv på jorden som engel, han mener derfor at han skylder hende sit liv og fortæller derfor gerne om hvordan at tro kan hjælpe en på de hårde dage, og hvordan at Gudinden er alt godt i krystallandet.
Alfredo er dog ikke bare en hellig mand, men en mand der går med meget sorg og mørke tanker i sin krop, som han sjældent deler ud af. Han har i mange mange hundrede år holdt sig i skyggerne og for sig selv, og er først for nyligt begyndt at få fred nok i sin sjæl til at udforske en smule mere af verden.
Plots
Jeg er meget åben overfor alle former for plots til Alfredo. Jeg kunne godt tænke mig at han måske fandt et par gamle familie medlemmer (evn nogen længere ude), at han fik en bedste ven som han kunne betro sig til - men også gerne en kvinde der kunne "lokke ham i fordærv" hvadend det kun er med begær eller med kærlighed.
Alfredo har ikke været sammen eller tæt på en kvinde siden hans død, da han føler det er utroskab overfor sin afdøde kone. Men nogengange skal man jo lidt på kanten.
I korte træk er jeg åben overfor alt!
Så håber vi kan finde på noget?