Freya søger venskaber, læremestre, fjender og lysets hær!

IsolynHunter

IsolynHunter

170
karakter

Åh wow, hm ja, jeg vil super gerne have gang i min karakter Freya Sagosdottir. Hun er kort sagt en halvorker, der bor i hovedstaden Dianthos. Lige nu er hun en nobody, der arbejder i et stenbrud, men hun drømmer om at komme ind i Lysets hær. Jeg prøver lige at lave en fin lille liste, så i bedre kan se, hvad jeg søger til hende :)

Venner:
Her er alle velkomne! Freya er ganske flink, dog kan hun også være lidt mistroisk i starten fordi hun har oplevet lidt stigmatisering/racisme mod orker/halvorker. Og selvfølgelig er jeg især interesseret i folk i hæren, da det er her, jeg gerne vil have hende ind.

Læremestre:
Nr.1 - Freya vil gerne i hæren, men har kun 3 i våbenfærdighed/kampteknik, så øhm... hun har brug for noget træning, inden hun kan joine. Hun er ganske stærk allerede, men teknikken mangler, og det kunne være super fedt, hvis hun kunne få noget bank in-game, så hun kan udvikle denne færdighed. Og senere få en anbefaling fra hendes læremester, så hun kan komme ind i hæren? Hendes smidighed kunne nok også trænge til en omgang (ligger på 2...)

Nr.2 – Hun er virkelig dårlig til at læse xD Altså, bedre end bønderne i den tid, men stadig har hun kun en intelligens på 3... Og jeg tænker at det kun ville være en fordel at få lidt i denne færdighed.

Det er selvfølgelig også helt fint, hvis man ønsker at besætte begge læremesterideerne til én

Flirt/kæreste/mand...noget?!
Asdfghjkl jeg er bare virkelig glad for romancer okay O.o
Umiddelbart er det også fint, hvis der er noget aldersforskel, det var vel meget normalt i middelalderen.
OG hvis nogen ligger inde med en frisk badboy, så er det også super fint at hun bliver forelsket, tror han føler det samme for hende, og så bliver dumpet. Jeg har ikke planer om vold imod hende, men et knust hjerte ville være så fint :P <3

Fjender, dæmoner!?
Aaaargh! Freya vil gerne ind i Lysets Hær, kæmpe for godheden! Opretholde retfærdigheden! og alt det... men selvom hun har mødt folk, der har været lede og racistiske, så har hun ikke mødt nogen, der er deciderede onde. Så derfor ville jeg gerne have, at hun møder en fra mørkets side. Under dette møde er det ok, hvis hun får pådraget sig nogle sår, da denne person nok vil være mere almighty powerful end hende, men jeg ønsker ingen varrige men på hende. Meningen er bare at jeg vil have, hun skal få ondskaben at se, få sig nogle skader, flygte og blive ja, pissebange.

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
karakterer

KraveKage 29.03.2020 16:27
Er frisk på alt ;)
Nao

Nao

3765
karakterer

Nao 29.03.2020 18:21
Jeg har Nao som kan være læremester! Han er lysets ridder. Under normale omstændigheder kunne han sagtens gå for en flirt/elsker også, men nu skal han giftes, så det vil nok ikke være velset. 
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 29.03.2020 22:04
Jeg er også frisk! Jeg har en masse karakterer xD

Hvis Nao bliver en elsker... Så bliver tøsebarnet slagtet af en dæmon xD (Aviaia)<3
Granny

Granny

Do your worst - always

2203
karakterer

Granny 30.03.2020 09:56
Hvis det er i overenstemmelse med din karakter, skal du også være mere end velkommen til at smide hende efter Pax. :-D 

Pax er bandeleder og gør sig i at rekruttere børn, da de gør det bedst ift. tyveri og tiggeri. Måske hun opsnappede sådan et møde og besluttede sig for at sætte en stopper for det? 
IsolynHunter

IsolynHunter

170
karakter

Seriøst, jeg er så glad for at så mange har svaret :D Har ingen anelse om man kan tagge folk her, men vil i hvert fald prøve at skrive nogenlunde overskueligt.

Krave:
Omg Krave du har mange gode. Jeg kunne godt se Freya falde for Jonathan, hvor han ville prøve at charmere hende og hun kunne blive såret. Ra's al Ghul eller Valentin kunne være perfekte til at skræmme livet af hende. Hvem ville passe dig bedst?

Nao:
Jeg vil sygt gerne have Nao som læremester, det kunne være fedt! Hvordan tænker du de skal mødes? Er der rekruttering og så ser han at Freya er stærk men mangler teknik?

Nyxx:
Wow ja du har mange :´D Freya er lige nu til forårsfest i Medanien. Skulle hun mødes med Evander? Synes det er virkelig interessant at han prøver at skjule sit varulve-jeg. Ved godt at han slet ikke ville fortælle noget om den slags det første lange stykke tid, men måske de to kunne komme godt ud af det med hinanden? Freya har en lille ide om, hvordan det er, at være udskud, selvom hun voksede op i en kærlig familie.

Iris:
Pax lyder virkelig nice! Det kunne være sjovt hvis Freya helt uden erfaring prøvede på at stoppe noget og bare fejlede eller gjorde det hele surt for sig selv, og Pax bare er sådan "... girl wtf?!" xD Hvad tænker du de skal have af forhold?
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 01.04.2020 23:50
Iso! Krave's Jonathan har min Eretreya xD Så det bliver øv for din karakter... For Ere ender med at myrde hende (Just letting you know xD) Dog kender Krave konsekvensen, hvis Jonathan fjanter rundt med endnu flere tøser xD

- Men jeg er bestemt klar på at lade hende møde Evander :) Han er i hvert fald en af mine sødere karakterer vil jeg sige :p De kunne evt mødes til selve forårsfesten :)?

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
karakterer

KraveKage 03.04.2020 00:04
Uhhh drama xD
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 03.04.2020 00:35
EVANDER HOLDER BUKSERNE PÅ! *løfter en knyttet næve*

Når det så er sagt kunne jeg da godt stille Xaphan til rådighed hvis drømmen er lysets  hær, og muligvis en romance mellem dem kunne jeg også være frisk på.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8