endnu en plotsøgning!!!

v0idwitch

v0idwitch

3235
posts
16
karakterer

v0idwitch 02.10.2019 03:06
Jeg er stærkt på vej tilbage og ved at planlægge hvad jeg skal med alle mine karakterer, men nu har jeg brug for hjælp!!


Først og fremmest

MARAX



Min mørkets kriger var lidt uheldig at være on the front line da Kzar Dun blev indtaget af de dragefødte og hun er lige nu på vej væk fra faren, heldigvis, men er på vej væk ved at flyde i en flod, hvor den lige tager hende, med et stort gabende sår i skulderen. Så hun har brug for
- hjælp
- eller, idk, hvis en lysets kriger eller lignende har lyst til at udnytte situationen kan vi også nemt finde ud af det! 

det kan være hjælp fra en fremmed, eller fra en hun kender fra hæren, det er helt ligegyldigt! Jeg er åben for det hele og hvis du gider hjælpe hende kan vi nok sammen finde ud af hvordan. 


NOR



En lysets kriger. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op med hende!! Gør hvad du vil!! ideer er:

- skal din mandlige karakter lige have et barn han alligevel ikke gider have noget at gøre med? gør hende gravid!
- manipuler hende til at forelske sig i dig og overtal hende til at join the dark side for din skyld
- vil du bare gerne torturere nogen? Nor er din!


NAT



Måske verdens mest irriterende teenager. Om ikke så længe kommer han hjem til Dianthos, forestiller jeg mig, efter at have boet hjemme hos sin far, hvor han har vokset fandens hurtigt. Hvad kan du tilbyde Nat, spørger du? Jo, her er nogle ideer:

- Har du en teenage-dreng der er jævnaldrene med Nat og velstående? Måske deres forældre har sat dem sammen, så de kunne bruge al deres krudt sammen! Måske de har trænet sammen! En fortidstråd? En hurtig nutids-tråd imens Nat stadig bor hos sin far på Opalslottet? En tråd, når Nat flytter tilbage til Dianthos og føler sig ensom, fordi hans eneste ven der er hans søster? 
- Har du en teenage-pige? Lad Nat hive hende i håret!
- Har du evt en voksen mand der lever af at træne folk i sværdkamp? Lad ham komme forbi Opalslottet og vise Nat, hvordan det skal gøres!


og til sidst, men ikke mindst, så er jeg ved at planlægge en ypperstepræstinde og leder efter relationer til hende! Det kan være af alle slags, da jeg stadig er på det tidlige stadie af hendes skabelse, så hvis du har nogen som helst karakterer der kunne have en relation til hende, så finder vi ud af en måde at knytte dem sammen på >:3c

Lorgath

Lorgath

The Boop-Master

2651
posts
26
karakterer

Lorgath 02.10.2019 09:42
Kunne hænde at jeg har idéer til Marax. Tager den gerne på Discord eller over pb med dig, men jeg tror jeg har den heeeelt rigtige person til at... Ahem.. Redde hende xD



Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Venus , jack, Krystal
Lige nu: 4 | I dag: 12