Fen 07.09.2019 11:08
Jeg vil super gerne starte op på KL igen, men jeg føler mig en smule lost med hensyn til, hvordan jeg skal gribe det an, og hvor jeg skal starte henne, så jeg tænkte, at jeg ville lave en plotsøgning med nogle lidt mere specifikke plots, der kan skyde mine karakterer i gang. Du må selvfølgelig også rigtig gerne sende mig en besked, hvis du har idéer til plots og tråde udover dem, jeg har skrevet her.Pan

156årig dæmon, der er alkymist og healer. Har en lille butik i Dianthos, hvor han sælger ud af sin alkymi, men er i problemer, idet han ikke har mestret sin menneskelige form og derfor er let at pege ud som dæmon. Han er en charlatan, en løgner og er dybt egoistisk, idet han ikke stoler på andre end sig selv.
Plots:
- En eller flere, der ikke bryder sig om, at en dæmon bor i deres nabolag, og derfor brænder Pans butik ned.
- Pan er ikke vant til ømme følelser, så det kunne være sjovt med en, der forsøger at komme ind under huden på ham ved at udvise kærlighed overfor ham. Kønnet er lige meget, for jeg tror ikke, at han har nogen præferencer. Om det lykkes for personen, må tiden vise.
Etienne

20årig tidligere adelig arving, der nu er eftersøgt for mordet på sine to yngre brødre. På trods af sin nye pengeløse tilværelse, har han svært ved at slippe den forkælede opførsel, og han behandler alle, som var de hans undermænd, hvilket ofte har fået ham i problemer. Inde under facaden er han dog ekstremt følsom og meget usikker.
Plots:
- En der kan dræbe ham, så han genopstår som engel. Personen kommer dernæst enten til 1) at føle en eller anden form for ansvar for Etienne, eftersom det er denne, der har dømt ham til hans nye tilværelse, eller 2) beslutter sig for at udnytte, at denne nu har skabt sin egen personlige engel, og derfor holder Etienne fanget som en form for slave. Etienne besidder en enormt stærk evne, som han dog ikke selv kan styre, men formår personen at lære ham at få den under kontrol, har denne et stærkt våben.
- Han mangler sin storesøster, som ikke har set ham siden "ulykken". Hun er grevedatter, og er lige nu det eneste levende og ikke-bandlyste barn i en slægt uden arving.
- Hjælpsomme sjæle, der kan hjælpe ham ved at holde ham skjult.
- Folk, der er ude efter hans dusør. Hint: Han er mange penge værd.