...Hvor er det lige, vejen ud er?

Valvayla

Valvayla

Jæger, lejesoldat

Kaotisk Neutral

Race / Dragefødt

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 2009 år

Højde / 210 cm

Karen 19.06.2019 13:32
Var det allerede aften? Det så det ud til at være, eftersom solen var på vej ned bag trætoppene i horisonten. Hvor længe havde hun så befundet sig her? Ca. 16 timer mere end hun burde, men hun havde på fornemmelsen, at hun rendte i ring.

Valvayla var taget sydpå for et stykke tid siden for at jage, men hun var kommet for langt og var endt i en pænt stor skov, og nu kunne hun ikke rigtigt finde ud igen. Hun havde slet ikke haft tid til at kigge efter dyr, for hun var nu mere fokuseret på at slippe væk herfra, så hun kunne komme hjem til sin hule, men hvilken retning skulle hun gå i? Alle træerne lignede jo hinanden, og hun havde ingen sti at gå efter. Panikken var ved at ramme hende, og hun satte sig fortvivlet, hvor hun stod med tårerne pressende på. Hun gemte sine hænder i ansigtet, mens hun hulkede dæmpet.

Hun havde klædt sig på til jagt; hun havde en stramtsiddende top, i form af et stykke stof, der var viklet flere gange rundt om brystet på hende, på, så hun viste det meste af sin mave. Dette var akkompagneret af et par meget lårkorte, stramtsiddende shorts, hvor der i bæltet hang en dolk på ca. 65 cm. Øksen, hun havde lagt ved siden af sig, var lige så lang, som hun var høj, glimtede svagt i det orange lys fra den nedgående sol.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 19.06.2019 16:14
da solen var ved at gå ned over Amazon skoven hadet mange dyr valgt at gå til ro dog ikke dem alle sammen. jack sad nemlige og spiste et bytte han hadet foget sig og det smagte godt bålet skinden i skoven men hans øre opfanget en som græd ikke så langt væk fra ham måske var person faret vild eller hadet brug for hjælpe. han spiste lidt mere at benet som han holdte så meget af når det nu var hjorte kød han hadet fanget noget af. men måtte smide det og så følge lyden at kvinden grøden. jack stoppet langt væk fra stede hans øjne bliv store da han så hvad det var der græd det lignet en kvinden og en drage. jack hade kun hørt historier som lille  om dem han sank en klump men rejste sig så og stille sig lidt væk " hvorfor gærder du..er du såret ??" svaret jack nysgerrige mens blikket kikket om King. han ville sikker for at han  ikke bliv overfaldet af en eller anden det her kunne meget vel være en god måde  logge fremmet til sig men dog var han ikke sikker. jack kikket lidt op og ned af henden men det hun nok kunne se var måske kun en skygge. Jacks ulve øjne skidne af det sidste lys der var

jack blik kikket lidt mod hendes øske hun kunne altså slås så var der mere grund til at være opmærksom jacks sværd sad i siden og han bar en lang sort kappe om kring sig med våbenmærket på han bar sort busker og vid skjore som sad godt på ham 

Valvayla

Valvayla

Jæger, lejesoldat

Kaotisk Neutral

Race / Dragefødt

Alder / 2009 år

Højde / 210 cm

Karen 20.06.2019 07:27
Valvayla havde rullet halen om sig i en beskyttende position. Hun havde ingen anelse om, hvor hun var, det var ved at blive mørkt, hvad skulle hun dog gøre? Så fik en stemme det til at gibbe i hende, og hun vendte sig mod lyden. Hendes øjne vænnede sig hurtigt til mørket, da hun trods alt lige havde siddet med hænderne begravet i armene, og hun havde et glimrende nattesyn. Hun fik øje på en ulv... med tøj på? Og den gik på to ben?! Valvayla kom imponerende let op at stå, og hun greb øksen med på vej op, men hun holdt den langs siden. Hun følte sig ikke rigtigt truet, når den anden stod så langt væk, og hun var mere overvældet af nysgerrighed. I øjeblikket havde hun glemt sine egne problemer. "Hvad du er for en? Jeg aldrig har set noget lignende" sagde hun og trådte ganske langsomt et skridt tættere på. Man kunne høre på stemmen, at hun var meget nysgerrig. Til gengæld var det også tydeligt på hendes sprog, at hun stadig ikke var ret god til at tale krystalliansk.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.06.2019 08:58
Jack stopped hende ikke han var nemlige lige så nysgerrige som hun var han.han lod halen ligge og stod rolige og så på den frammmet an fra top til tå men da hun snakket banket hans hjerte hurtig er " mit navn er Jack Chile anniko demon jeg er et halv dyr"Jack gik stille hen mød hende også og kikket hende i øjne hun hadet smukke øjne syntes han. Jack tænke sig om hu n var en drage det var ganske sikkert. Jack sagde så med en blid stemme "Men jeg kan spøger det samme om dig
Valvayla

Valvayla

Jæger, lejesoldat

Kaotisk Neutral

Race / Dragefødt

Alder / 2009 år

Højde / 210 cm

Karen 20.06.2019 09:22
Valvayla rettede sig op, da ulven begyndte at forklare. Hun havde aldrig hørt om disse halvdyr før. "Halvdyr? Det jeg har aldrig hørt om" svarede hun eftertænksomt. Det var så nyt det hele. Så mange forskellige væsner i verdenen, hun var kommet ud i. Hun blinkede et par gange med store øjne over hans navn. "Jack Chile Ann... Annika? Nej, Anniko var det. Demon. Det da et spøjst navn var" sagde hun lige ud, og det var tydeligt, at hun sagde sin mening, når hun mente den.

Ved Jacks spørgsmål rettede hun sig op i sin fulde højde. Hun var næsten et hoved højere end ulven, men hun sendte ham et smil. "Mit navn Valvayla er, og jeg... en dragefødt er, de kaldte det, jeg tror" svarede hun ærligt. Hun huskede ikke, hvor hun vidste det fra, men hun var sikker på, at det var det, hun blev defineret som. Mange af hendes gamle minder var slørede eller ikke eksisterende. "Du fortælle mig kan, hvor vi er?" spurgte hun så, som hun rettede blikket tilbage på ham.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.06.2019 12:15
Jack grinte lidt da hun prøvet ar sige hans navn " du kan bare kalde mig for Anniko vis du syntes det er kommer "svaret han blidt han stod tæt på hende nu hun dufted godt syntes Jack han hadet. Ikke taget sit sværd frem. Jack bukket høflige til hende da hun sagde sit navn "rat at møde dem Valvayla " Jack rejste sig igen da hun spurte om om han kendte ud vejen "der er mange ud vejen her kommer helt an på hvor du skal hen "
Valvayla

Valvayla

Jæger, lejesoldat

Kaotisk Neutral

Race / Dragefødt

Alder / 2009 år

Højde / 210 cm

Karen 20.06.2019 14:52
Valvayla trådte et par skridt baglæns, da hun opdagede, at ulven kom tættere på. Hun havde trods alt kun lige mødt ham, og hun var ikke helt sikker på, han var til at stole på. Hun havde efterhånden fundet ud af, at der var mange personer i dette mærkelige land, der ikke altid var så hjælpsomme, som de gav udtryk for at være. Ofte ville de have noget af hende. Hun sendte ham dog et smil. "Jack, jeg tror, nemmest er" svarede hun høfligt. Hendes smil voksede en smule over hans næste ord, men hun var stadig mistroisk. "Og du ikke ude på at snyde mig er?" spurgte hun. Det var da egentlig et spøjst spørgsmål. Hun kunne jo ikke forvente at få et ærligt svar. "Jeg skal til Azurien."
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.06.2019 17:37
jack hævet et øje bryn da Valvayla sagde hvor hun skulle hen  hun var kommet langt væk hjemme fra det stakkels væsen. han puset stille ud og trak rolige luft ind igen, " tja min ven du er langt væk hjemme fra....der er nogle dages rejse her fra og så til hvor du bor.... og nej jeg er ikke ude på at synde dig det lægger ikke i mig. " jack ikke lidt tilbage på lejeren og peget stille bag ud "jeg har slået lejer ikke så langt ´væk fra har også noget mad du kan få " svaret jack stille mens blikket kikket ned mod hendes hænder lidt han rødme vis man ikke kunne se de hun var nu meget sød når man tænke over det jack vente på hvad hun ville sige til det " jeg kan vise dig vejen hjem i morgen lige nu er der andet her uden ind kun dig og mig " svaret han stillle og rolige mens han vente sig rolige om hun linde en som måske kunne bruge noget mad og noget vand måske jack kikket lidt op og ned af hendene han syntes hun så god ud men det ville sikkert være svært at chame sig ind på henden jack sukket lidt 
Valvayla

Valvayla

Jæger, lejesoldat

Kaotisk Neutral

Race / Dragefødt

Alder / 2009 år

Højde / 210 cm

Karen 20.06.2019 19:56
Valvayla sukkede med et nik. "Jeg godt ved, hvor det lang tid tager, men jeg retningen ud af denne her skov mangler" svarede hun bekymret, som nye tårer af fortvivlelse pressede sig på. Hun gjorde dog sit bedste for at holde dem tilbage.

Valvayla var stadig ikke helt sikker på, at hun kunne stole på ulven, men ved løftet om mad, knurrede hendes mave uvilkårligt, og hun sendte ham et forsigtigt smil. "Mad godt ville være. Og bare rolig, vilde dyr ofte bange for mig er" svarede hun. Hun hentydede dog ikke til sin økse, men mere til sit udseende og det faktum, at hun faktisk kunne frembringe et rimelig kraftigt brøl.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.06.2019 22:44
Jack løftte stille  hånden op mod hendes kind for at tøre hendes tåre væk og smile så stille glad igen da hun så ud til at få det beder ved snakken om mad " jeg skal nok hjælpe dig hjem i morgen vi har en dags rejse næsten du er kommet langt ind i skoven min ven...og.....jeg syntes ikke du ser skrammenede ud....der er langt farligere væsen ind dig her ude vis man ikke er sted kendt... " jack holdet inden da han høre fodtrin i skov bunden han satte en hånd op for Valvayla og kikket ind i mørket. noget bevæget sig rundt men liste stille af igen. det var ikke sikkert her overhovet ikke sikkert lige nu jack tog stille om Valvaylas hånd og skyndte sig stille af sted " det var tæt på lidt for tæt på " svaret jack stille og men stoppet så i i op ved lejeren der var en hule med et tælt inden i som man kunne sove i jack kikket lidt igen mod valvayla og smilte mere rolige han gik hen og tog noget kød op til henden en Hjort hang stille i et træ og noget kød som  blive lavet.han rate det stille til Valvayla og smile " her det er Hjort kød godt for helbredet " jacks øjne kikket rolige op og ned af Valvayla hun så godt ud selv om hun var en drage jack satte sig ved et nær træt og så ind i ilden hans blæs skindet som sølv af flammerne 
Valvayla

Valvayla

Jæger, lejesoldat

Kaotisk Neutral

Race / Dragefødt

Alder / 2009 år

Højde / 210 cm

Karen 21.06.2019 11:48
Valvayla kunne tydeligt se hånden, der var på vej mod hendes ansigt, så hun tillod ham at tørre tåren væk, inden hun sendte ulven et smil. Hun kunne dog ikke lade være med at grine over hans ord. Ikke farlig, eh? "Det fordi er, at du kun mig fra den gode side har set" svarede hun ærligt, mens smilet voksede en smule. "Og tak fordi du vil følge mig på vej" sagde hun, men en lyd fangede hendes opmærksomhed. Øksen blev hævet, og som hun fokuserede rundt, udvidede hendes pupiller sig så drastisk, at de til sidst begyndte at lyse op som en kats i mørke. Det var helt tydeligt, at hun var på vagt. Lyden virkede dog til at blive svagere, og inden længe var den væk igen.

Valvayla var dog stadig på mærkerne, så da hun mærkede noget gribe sin hånd, blev hun så forskrækket, at hun reagerede instinktivt; hun udsendte sin ophobede energi i form af polariseret strøm, så hvem end, der havde grebet fat i hende, ville få et ordentligt rap over nallerne* og blive kastet væk fra hende. Hun fik dog frigivet alt sin energi, så hun endte selv med at blive kastet baglæns og direkte ind i et træ, der slog al luften ud af hende, og hun måtte synke sammen for at få vejret. Øksen var blevet tabt i luften, og de hårde skæl på hendes ryg havde heldigvis taget det meste af slaget.
Da hun var kommet sig, så hun op og omkring. Der var kun ulven, og det gik op for hende, at der ikke var fare på færde, og at det nok var ham, hun havde fået givet et elektrisk stød. "Undskyld" sagde hun med en trist mine. "Det ikke med vilje var. Jeg forskrækket blev over noget fat i min hånd tog" prøvede hun at forklare, som hun så på ham med en nu undskyldende mine.

//*Fodnote: det vil føles som at røre ved et moderne fårehegn med strøm i, inden han bliver slynget væk. Det vil dog være fuldt muligt for Jack at lande på benene og ikke komme synderligt til skade.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 21.06.2019 14:55
Jack hadet ikke tænk over hvor nemt det var at skræmme Jack fløj lidt til side og stod sjok over det som lige var sket hele hans krop knisterrt og hårne rejste sig op "Det oki.... m5in....2gezvsrvv2 fejl...trode du g det " svaret han med lidt røg ud af munden. Han rysted lidt for at. Få sine hår på plads og grinde stille så hun brugte altså eleksite som våben Jacks hjerte hæmmeret nu mere ind nogle sinde han gik rolige hen mød Valvayla og så lidt bekymmert til hånden hun så såret ud han tog blidt om hendes hånd men den her gang for at sikker sig at hun var oki hun skulle også vide at det ikke var hendes skyld Jacks øjne søgtes stille hindes han lag panden mod hendes og visket blidt " det første gang nogle har sadt mig i støde på den måde" sagde han blidt og så varmt ind om hendes øjne
Valvayla

Valvayla

Jæger, lejesoldat

Kaotisk Neutral

Race / Dragefødt

Alder / 2009 år

Højde / 210 cm

Karen 24.06.2019 08:32
Valvayla så tydeligt bekymret ud over, at ulven røg. Hun var ikke vant til, at hendes elektricitet var så kraftig, men hun havde på den anden side heller ikke holdt igen. Hun rykkede lidt på sine skuldre for at tjekke, om hun selv var kommet til skade. Det virkede ikke sådan, så hun vendte igen sin opmærksomhed mod ulven, inden hun samlede sin økse op.

Denne gang lod Valvayla ham tage hånden, men hun blinkede overrasket med øjnene, som hans pande kom tættere... på hendes snude? Hun havde ingen anelse om, hvad han prøvede på, så hun havde ikke sænket hovedet. Lige nu syntes hun bare, han altså var en spøjs fætter. Hans ord fik hende kun til at se mere overrasket ud. "Så du aldrig mødt nogen har med elektricitet før?" spurgte hun forundret. Det virkede da højst mærkværdigt. Hun kunne da vel ikke være den eneste i denne verden med den evne? Hun blev brudt i sine tanker, da hendes mave igen rumlede. "Du noget om mad snakkede tidligere? Du det stadig tilbyder?"
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.06.2019 18:26
jack hævet øjne brynte lidt da han hørte hendes mave lidt han bygente at grine men hans mave knoret også. jack nikket stille og peger mod  hulen mod  noget lys " jeg har sloget lejer der over der lægger en lille hule så man er i læ vis det stormer. jack smile varmt til valvayla og svaret så på hendes næste Spørgmål  " ja du den første jeg har mødt " svartet jack og to nu stille hendes hånd rolige og så hun kunne se det den her gang. jack kikket blidt ned og nikket mod telte "  jeg har noget hjorte kød til dig vis det er det " svaret jack stille med et varmt smil på læben han vidste ikke hvor dan han skulle forklare det men han hadet det faktisk godt med val selv om han kun hadet mødt henden nogle få timer jacks blik bliv sendt ned mod jorderen " sååå bor du i en hule eller ??" han kendte ikke så meget til drager som sådan jo  hadet kun hørt om dem jacks hale rørte stille hendes med rolige strøg mens de gik videre 

Valvayla

Valvayla

Jæger, lejesoldat

Kaotisk Neutral

Race / Dragefødt

Alder / 2009 år

Højde / 210 cm

Karen 26.06.2019 12:37
Valvayla fulgte fingeren, Jack pegede med, og hun fik med det samme øje på lys i baggrunden. Hun blev dog lidt skeptisk. "Men hvis der farlige dyr i skoven er, du bange for er, de så ikke stedet finde vil?" spurgte hun undrende. Valvayla var ikke selv klar over, hvilke dyr der befandt sig i skoven, men hun havde endnu ikke mødt et væsen, hun enten ikke kunne skræmme væk eller overvinde, så hun var egentlig ikke bekymret. Det undrede hende mest, at ulven havde tændt lys, hvis han ikke ville have, at dyrene skulle kunne finde ham.

"Hjortekød dejligt lyder" svarede Valvayla begejstret. Det var længe siden, hun selv havde fanget en hjort, så det lød ganske rart. Ved hans næste spørgsmål kiggede hun lidt skeptisk på ham, men han havde været flink indtil videre, så hun nikkede. "Det jeg gør, ja" svarede hun.

Valvayla lod Jack føre an, mens hun gik lidt i stilhed. Tankerne kørte gennem hendes hoved. Hans venlighed. Han holdt hende i hånden, så hun skulle føle sig tryg. Han gav hende mad. Selv hans hale var med til at berolige hende. Det gav alt sammen mening, hvad han prøvede på, så hun besluttede sig for at spørge først: "Jeg for far dig kalde må? Jeg ingen forældre har nemlig, og har taget sig godt af mig du har" sagde hun, som hendes ellers lilla kinder fik en mere pink kulør, da hun rødmede svagt.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.06.2019 15:26
Jack lod halen glide op og ned af hendes lidt  tænde dog han stoppet dog stille op.. da hun spurte om hun ville være hans far ?? jack kikket lidt  ned i jorderen det ville sikkert gå galt et eller andet Pungt det var ikke fordi han svar smiret det var han virklige men var han ikke for ung til at være hendes far jack gik stille hen og skubber rolige hendes pande mod hans han gav hende et blidt kys ” er du sikker på det ville gå.,.. jeg mener jeg er jo sikkert nok ynger ind dig ” visket han blidt til henden mens halen stadige holdte fast om henden jack sukket han lage armen om henden blidt og lod tankeren flyde lidt han så hen mod tælte nej jack kendte skoven ud og ind  og han var ikke bange af sig. Det var sødt af en drage som henden spurte om det. Det var dog ikke hans indsite men jack var usikker på om hun spurte til det regtit så han  lage ikke mere i det det uden så var jack halv dyr og hadet en pligt hans far ville slå ham ihjel vis han fandt ud af han det adopteret en drage som datter jacks krop kom tætter ind mod henden han kunne mærke hendes hjerete og hun kunne vis også mærke hans 

han gik stille videre og fandt så deres ind til videre hjem det var et folt sted og man kunne ikke lige se det med det samme jacks hånd flitete sig stille med Valvayla han hadet ikke haft det på den her måde i langtid han følte sig tryk med henden 
Valvayla

Valvayla

Jæger, lejesoldat

Kaotisk Neutral

Race / Dragefødt

Alder / 2009 år

Højde / 210 cm

Karen 29.01.2020 14:10
Valvayla så lidt uforstående på ulven. Hvad var det, han lavede med sin mund? Hun forstod det ikke helt, men før hun nåede at spørge, svarede ulven. Ældre end ham? Hun lagde hovedet en anelse på skrå i let undren. "Men jeg kun seks år er. Yngre end det, du er?" spurgte hun. Hun havde godt nok hørt om, at almindelige ulve blev hurtigere ældre end mennesker, men hun gik ikke ud fra, at det også gjaldt i hans tilfælde. Han lod også til at have meget mere erfaring end hun selv havde, så hun var gået ud fra, at han var ældre end hende.

Som de kom videre, stoppede hun dog op og kom med et benovet suk over stedet. Det var virkelig pænt, så hun brugte lang tid på blot at stå der og betragte stedet. Hun havde aldrig set noget lignende før.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 15.03.2020 19:28
Jack grinte stille og rolige den den nye væsen og vidste ikke helt hvad han skulle sige til det han hadet ikke brug for en datter lige nu men mere en ven eller noge andet i den stil men han kunne godt tag sig af henden vis hun ønskede det dog ville det blive svært for hans far og mor at forstå han tænke sig længe om og kikket mod drage Kvinden " jamen det er en sød tanke men far bliver det ikke min ven "  svaret han og grinte blidt og lage hans hånd på hendens skulder men vendte sig så om de var ved at være der. og han fadt også stede han tog noget af det kød frem han hadet sat over ilden og kastede mod Val " pas på det er lidt varmt " svaret han og grinte lidt 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2