Væbner-baby søger relationer

Laiza

Laiza

Drama-elsker

477
karakterer

Laiza 28.05.2019 21:57
Mød Sorris (den lyshårede yndling til højre):

Han er en brand-ny karakter (i skrivende stund ligger han faktisk kun til godkendelse, så jeg er tidligt ude!) og han mangler lidt nogle relationer. Hans familie har jeg styr på, men har du lyst til en relation, så skriv endelig til mig. :) Lige nu bor han i Dianthos, er 16 år og væbner for en Lysets Kriger. 

Han er ikke ligefrem jordens bedste væbner-type. Han er meget stilfærdig og lidt bange af sig. Til gengæld er han udholdende og hurtig og dygtig til at tegne. 

Alt er velkomment! Ideer er følgende:

• En Lysets Kriger, han kan have været væbner for de sidste 4 år

• Magi-lærer

• Væbner-kammerater i Lysets tjeneste

• Venner, han har kunnet kende fra Dianthos eller paladset

• Uvenskaber

Muri

Muri

King of Lummer

8639
karakterer

Muri 28.05.2019 22:11
Hvis du skulle mangle nogle jævnaldrende at smide ham efter, så kunne Stella godt bruge en ekstra tråd ^_^

De kunne enten kende hinanden grundet tilfældige møder i byen, eller Stella kunne have arbejdet som tjenestepige for den Lysets Kriger han har været væbner for.
Kan måske finde på andre relationer efter et kig på Sorris' profil x3
Laiza

Laiza

Drama-elsker

477
karakterer

Laiza 28.05.2019 22:18
Hvis du skulle mangle nogle jævnaldrende at smide ham efter, så kunne Stella godt bruge en ekstra tråd ^_^

De kunne enten kende hinanden grundet tilfældige møder i byen, eller Stella kunne have arbejdet som tjenestepige for den Lysets Kriger han har været væbner for.
Kan måske finde på andre relationer efter et kig på Sorris' profil x3

Det er jeg totalt game på! Sorris bliver totalt stum i nærheden af hende de første par gange xD Fun ^^ Han tilbringer jo en del af sin tid på paladset, så måske de kunne rende i hinanden dér?

Laiza

Laiza

Drama-elsker

477
karakterer

Laiza 28.05.2019 22:20
Hans profil er forresten her, hvis nogen har interesse https://krystallandet.dk/characterprofile.php?id=5316

Muri

Muri

King of Lummer

8639
karakterer

Muri 28.05.2019 22:30
Det kunne godt være en mulighed, men så skulle det have været til et bal eller anden offentlig arrangement, da Stella ellers ikke har adgang til paladset xD
Jeg er næsten på vej i seng, men smid mig evt en pb, så kan vi finde ud af noget i løbet af ugen? :D

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 8