Muri 25.12.2018 22:33
Tænkte da at Theo også skulle have fornøjelsen af en tråd eller to!Theo er en af de fire ryttere, hungersnød, og han er en hyggelig fætter.

Lidt om Theo:
Han arbejder som stalddreng, for en ældre herre ved navn Gordon, i Medanien. Til gengæld for hans arbejde, får han lov til at holde sin egen hest opstaldet og bo på gården. Lønnen er derfor ikke den højeste, så Theo bruger det meste af sin fritid på at spille lut i gaderne, for småmønter. Lutten kommer engang imellem også frem i arbejdstiden, kun når han er alene, men han er flere gange blevet afsløret midt i en sang.
Han er en rolig mand, engagerer hellere end gerne i en samtale og nyder andres selskab.
Flere detaljer kan læses i hans profil, som jeg vil linke til her
Hvad jeg søger til Theo:
Ikke noget bestemt, men her er lidt idéer.
- Har du brug for en hest, så kom forbi stalden i Medanien, hvor Theo vil hjælpe dig til at finde den rette hingst eller hoppe.
- Mangler du et sted at bo, kan der også tales om arbejde i stalden, da Theo sagtens ville kunne bruge en hjælpende hånd.
- Måske du har hørt ham spille lut i gaderne og vil hyre ham for en stund, til at spille et andet sted? Synge kan han også, men gør det sjældent i selskab med andre.
- Skulle du have en tyv i Medanien, kunne der helt sikkert også komme en tråd ud af, at der blev stjålet småmønter fra Theo, mens han sidder og spiller.
- Hvis du er modig, kan du også få lov at prøve kræfter med hans evner (læs evt i profilen), men lige en advarsel; Er man først blevet påvirket af disse evner, kan det ikke stoppes igen, medmindre man hiver fat i en healer, eller får en healingmikstur (hvor den skal komme fra, er op til en selv). Hvis det er denne vej man vælger, kan vi snakke videre om en årsag til, at Theo skal bruge evnerne.
- Kærlighed? Jo, det er da en mulighed, men har ærligt ingen planer om det.
- Venner og fjender af den ene eller den anden art.
- Hvis man skulle have lyst til at tråde med Theo, men ingen af disse ting passer til en karakter man har, så er jeg ikke bleg for at smide ham ind i en random tråd og se hvad der sker xD
Andre idéer er selvfølgelig velkomne!
Tråde med mine andre karakterer er selvfølgelig ikke udelukket! :D