Raider 25.12.2018 20:08
Et par stykker af mine smukke karakter mangler tråde, også det vil bare på tide at komme i gang med søge nye plot eller relationer.

I teknisk forstand er alle mine karakter åbne, men jeg har dog to eller tre karakter som jeg helst gerne vil have flere tråde til. 

Atlas Morwell, Min første karakter som jeg lave her på siden, han har ikke set tråde lyset i et par måneder og det kunne være ret cool, hvis han kunne komme i gang igen. Atlas er ligesom mange andre elver blev drevet ud af Dianthos, han har været omrejsende i tiden der efter. Han er stadig ikke helt bekendte med sine engle gener, men han har accepteret at han mere end hvad han selv ved.

Atlas er en empatisk person, med evne til kunne forstå andres følelser igennem fysisk kontakt, er Atlas en god menneske kender. Han kan til vis grad fjerne negative følelser fra andres tanker, men han selv blive påvirket med tiden ad de følelser som han tag.

Søger: Alt pt, han mangler god årsager til blive fast et sted. Han søger et sted at bo, selv hvis det kun er på lånt tid, han arbejder med træ og han er en god håndværker. Han bruger sin arbejdsevner til at betale med, eftersom han ikke mange penge at leve for.

Maharet Ashbury, Hun lever mest i naturen, en omrejsende nomade af en kvinde. Ashbury er lidt mere asocial sjæl, man møder hende ofte i naturen hvor at hun lever frit for alt hvad der eller forgår i verden.

Hun er natur heks, med evner til kunne helbedre andre fra sygdom. Hun har et kompliceret forhold til mennesker, men hun ret åben overfor tale med alle andre racer.

Søger: Folk der kan bruge hendes evner, et sted hvor hun at slå rødder for vinteren. Generelt har hun ikke mange venskaber, eller problemer i livet fordi at hun netop holder sig i naturen.

Dertil er der også mulighed for tråde med mine andre karakter, de stor set alle åbne overfor nye eventyr eller relationer. Bare skriv et pm eller på discord også skal jeg nok svare tilbage.