Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 13.12.2018 18:40

JA! Min lille vuffer skal have tråde! 

~  Et møde under fuldmånen:
Her er tanken der er nogle der støder på ham under hans forvandling, men de eventuelt er ret fascinerede over ham? At de måske ser han forvandler sig.. Han kan forresten tale som varulv!

~ ON THE HOUSE!:
Han har fri fra arbejde og får eventuel en drink og får nye venskaber?

~ You don't own me anymore...
Personen der fik ham ind i hundekampe mod andre varulve. At denne person finder ham i Medanien og eventuelt forsøger at tæmme ham igen... Kunne være sjovt hvis det var under fuldmåne. 

~ Lemme help:
Udover han arbejder på værtshus, så er han også healer, dette er dog ved hjælp af planter! Måske der var en uheldig sjæl? 

~ I know... you:
Folk der enten kender ham fra da han boede i Nordlandet, kender til hans moder(kræver man er nordfolk), eller endda hans fader(Kahn... Rubinien)

Kontakt mig, hvis du eventuelt har ideer :) Dog er kærlighed UDE af billedet, da han allerede er lovet ud ;)

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 18.12.2018 14:11
Noone? ;(
Lorgath

Lorgath

The Boop-Master

2651
karakterer

Lorgath 30.12.2018 14:56
I might have something... Cooking... In the oven?.. 

Jeg vil i hvert fald gerne plotte med ham xD

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 30.12.2018 21:40
Do tell woman!
Zera

Zera

485
karakterer

Zera 02.01.2019 20:23
Jaaah! lad os plotte sammen!
Jeg har tre karakterer lige nu:

Saga, som er 19 år og fra tusmørkedalen. Hun er menneske, men har overnaturlige sanser.
Amara som er elver, hvis magi (i hendes øjne en forbandelse) er at hun stjæler andres livskraft når hun røre dem.
Og Abel, min alkymist, som stjæler kropsdele, men umiddelbart tænker jeg en af de andre er mere relevant?
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 02.01.2019 20:26
Jaaah! lad os plotte sammen! 
Jeg har tre karakterer lige nu:

Saga, som er 19 år og fra tusmørkedalen. Hun er menneske, men har overnaturlige sanser.
Amara som er elver, hvis magi (i hendes øjne en forbandelse) er at hun stjæler andres livskraft når hun røre dem.
Og Abel, min alkymist, som stjæler kropsdele, men umiddelbart tænker jeg en af de andre er mere relevant?

De lyder nu ellers meget sjove, dog tror jeg, som du også selv siger, at Abel ikke passer med Evander, men han kunne nok passe med Anthony xD

Altså Evander leder sådan set efter sin far (min karakter Kahn) han har fået få hints om han er set i hovedstaden og er på vej der hen ^^ Så han kunne vil i teorien støde på en af dine in the middle of nowhere.. Men plottet... Hmmmm Måske en af dine der er kommet til skade og han hjælper med at heale dem?
Zera

Zera

485
karakterer

Zera 02.01.2019 20:39
Hmmm både Saga og Amara ville kunne komme til skade, men jeg kan se noget sjovt i Evander der forsøger at hjælpe Amara, og Amara der (blødende) forsøger at undslå sig, velvidende at han ikke kan røre ved hende. Måske skulle vi hoppe på dem?
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 02.01.2019 20:43
UUUH det lyder hyggeligt ! Bare hvordan Evander febrilsk vil hjælpe men ikke kan, fordi han ikke må røre Amara.. Im in
Zera

Zera

485
karakterer

Zera 02.01.2019 21:22
Fedt! Skal jeg starte en tråd til os i morgen?
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 03.01.2019 08:10
Gerne
Zera

Zera

485
karakterer

Zera 03.01.2019 13:33
Så, burde gerne have tagget dig i den :)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias, Blæksprutten, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 8