Loyalpeanutbuter 05.11.2018 18:49
Lad mig være fuldstændig ærlig. Jeg vil gerne have en tråd med denne karakter: https://www.krystallandet.dk/characterprofile.php?id=5052 , fordi at jeg gerne vil lave en ny karakter. MEN! Hvis du er interesseret i at lave en tråd med mig vil jeg tage det hundrede procent seriøst. Og når jeg laver en tråd vil jeg gerne holde den kørende i så lang tid som muligt (Indtil den dræner krea uden at give noget tilbage for en af tråddeltagerene) Det kunne måske være interresant at have flere i tråden...Plotideer: Seleena er bange for alt. Det kunne være interessant hvis hun mødte en som ikke gør forskel på racer, som lære hende, til en hvis grad, at ikke alle levende væsner prøver at dræbe hende.
Det kunne også være interessant hvis hun mødte en karakter som der hadede elvere, eller måske specefikt mørkelvere, hvor begge karakterer lære at stole på hinanden. Til en hvis grad.
En lidt mere mørk rute kunne være hvis Seleena dræber en person som en karakter holder af, så den karakter for meget lyst til at dræbe Seleena.
Lidt af samme rute, så kunne det også være interessant hvis en person som en karakter holder af bliver dræbt af den orden som Seleena høre under kunne det være at denne ville kunne overbevise Seleena om at jage de skyldige. Og måske befrie Seleena fra hendes lænker...
Andre ideer? Jeg søger tråde!
Praktisk hurtig information: Seleena vil ikke forlade Dianthos grundet hendes mange frygte. Hun tager ikke på rejser, og hun er ikke nem at støde på grundet hendes træning i at gå i et med mængden. Og skgger...
Det ville være fedt hvis nogen er interesseret! ha en fortsat god dag/aften/nat!