En ny Borgmester til Medanien

Sparks

Sparks

Den vej - som viser vej!

3811
karakterer

Sparks 23.08.2018 15:23

Kære godt folk og dejligste mennesker på Krystallandet!

Nu glæder det, at jeg har brug for jeres hjælp, for at få en lille drøm om et plot til at gå i opflydelse. Som nogen af jer, der er ganske aktive i chatten, lagt mærke til at jeg har lavet en elementaler. Som ikke blot er en elementaler, men også en kronprinsesse. Og denne kvinde/pige, elsker at koste rundt med folk. Eller, passe på folk? Det lyder bedre ikke?

Nuvel! Min idé er, at jeg på sigt gerne vil gøre Azura til borgmester af Medanien, men med aftale fra den ‘ikke korrupte’ admin stab, har jeg fået lov til at gøre det således, at jeg opbygger en masse relationer og ingame plots - som kunne gøre dette muligt. Hvilket jeg synes er helt vildt fedt! Men for at det kan lade sig gøre, har jeg lidt brug for nogen at plotte med. Så alle dem der har vigtige, som ikke vigtige karakter der befinder sig i Medanien, og som gerne vil være med til at få skabt et godt solidt grundlag og plot i denne del af krystallandet. Så må i rigtig gerne skrive til mig!

Alt er velkommen, store som små!
Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
karakterer

Emilia 23.08.2018 15:43
Altså jeg er frisk for jeg har jo lige oprettet ny og kun lige kommet tilbage. Jeg er i gang med at stable en masse på benene, så det er kun godt! Men når det så er sagt, så er min en kunstner med et lidt ondt sind, så derfor tænker jeg at høre, er din person en der vil prøve at please alle trods forskellige holdninger eller hvordan med det? For min ville jo drømme om at få lov og male en kommende borgmester men er måske ikke så interesseret hvis der snakkes om alt det 'gode'
Husk altid på, at du er den bedste version af dig selv ;)
Sparks

Sparks

Den vej - som viser vej!

3811
karakterer

Sparks 23.08.2018 20:49
Azura er kaotisk god, så hun er meget typen der passer regler ind så de giver mening for hende. Så selvfølgelig vil hun passe på dem der er omkring hende, men hun kan også godt se det gode i at have relationer som ikke altid lige er... over vande. Så en ond kunstner er bestemt ikke noget hun ville vrænge næse af!
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 25.08.2018 11:02
Ana min dejlige bornholmer ven! xD

Jeg har James som er varulv. Han mangler et sted at slå sig ned, men han mangler en del overtagelse til at skulle slå sig ned, og hvilket bedre sted er landet hvor der ikke er så mange mennesker.
Det ville være perfekt hvis Azura kunne overtale James til at slå sig ned et sted som der. Evt også at finde ham et job så han ville kunne betale for et sted at bo. Der ville også være mulighed for at få James i sin hule hånd, da han er meget forandret efter han er blevet varulv. Det ville være et fantastisk plot i følge mig xD
Sparks

Sparks

Den vej - som viser vej!

3811
karakterer

Sparks 25.08.2018 12:00
Uuuuh, det eneste problematiske er.. at Azura faktisk ikke særlig godt kan lide varulve. Men var der ikke nogen som sagde at morale var godt, dobbelt morale dobbelt så godt? Hmmm, vi kan eventuelt prøve en tråd med dem, også se hvordan det går. Eventuelt kan han arbejde for hende, på hendes gård hvor hun er igang med at genopbygge den. Så kan han eventuelt bo der?
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 25.08.2018 12:02
Han er meget fredelig, især når han ikke engang ved hvad det vil sige at være varulv sådan helt.
Men jeg er frisk på en tråd mellem de to! :D

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8