Typisk at du er her

Xaphan

Xaphan

Afhøringsmester for Lyset

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 01.07.2018 17:06
Xaphan havde endelig fået bevæget sig ud af Dianthos, han trængte til at slappe af, og det vel også vel fortjent! Han havde arbejdet dag ud og dag ind. Han havde endelig mødt en person der havde tilknytning til The Hive og havde tænkt sig at slappe af. Baldwin havde fået besked på hvad han kunne opsporer om The Hive, og det var taget godt imod.

Xaphan havde fløjet det sidste lange stykke tid for at komme væk. Han var fløjet over Amazonitskovene i et stykke tid og havde endelig fået øje på et mindre springvand med en mindre sø tilknyttet. Han var landet og havde taget sit sorte stykke tøj af. Knivene der altid var placeret inde under bæltet af det mørke stof havde han pænt lagt på jorden med tøjet oven på så de ikke var til at se. Han var trådt ud i vandet og kom med et enkelt gys da det var halv koldt. Men han trængte sådan at få tankerne hen på noget andet, hen på hvor der var fred og ro, og det var der lige her og lige nu. Man kunne aldrig vide om der ville løbe folk igennem skoven for at bede om hjælp, han var altid på vagt over for dette.
Han gik over imod vandfaldet og bevægede sig ind under det. Det kølige vand piskede ned over hans ansigt og ned på hans vinger, hvor den ene blev tungere end den anden grundet fjerene. Men det gjorde ikke noget Xaphan var så vant til at den ene vinge altid var lidt tungere end det andet når det regnede.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.07.2018 18:10
Langsomt, mellem de mange træer, kom Hauru gående med tunge skridt. Han havde et lettere tilfredst udtryk i ansigtet, efter hans besøg på bordelhuset. Det var da vel nok heldigt at det var den smukkeste kvinde af dem alle, der lige fik hans opmærksomhed. Og det var bestemt ikke det eneste han fik. Det havde været rart for en gang skyld ikke at skulle arbejde så meget for at få hvad han gerne ville have, også selvom han havde brugt resten af sine krystaller på det.

Hauru havde hænderne lagt i lommerne på de sorte tætsiddende bukser og blikket vendt mod himlen, mens han bevægede sig gennem skoven. Han kunne lige nøjagtig se træerne ud af øjenkrogen, så han kunne undgå at brage ind i alle træer på vejen. Uden at tænke over det, fulgte han lyden af et vandfald og der gik ikke længe før han nåede dertil. Han vendte blikket mod jorden og lige foran ham, lå der et sort stykke tøj. Han lagde hovedet en anelse på skrå, men hørte så vandfaldet ændre lyd. Som om det ramte noget andet end bare vandets overflade, så han rettede sig op og så mod Xaphan. Et tungt suk kom fra ham. Han overvejede at vende om og forsvinde, men chancen for at han nåede væk før han blev opdaget, var ikke særlig stor, så han blev stående.
"Er du her stadig?" Spurgte han lettere dovent. Hauru var overrasket over hvor mange velkendte ansigter han var stødt på efter han havde været væk.

Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 01.07.2018 19:25
Xaphan stod pænt under vandfaldet og nød vandets rislen ned over hovedet på ham. Hvordan det afkølende vand rislede igennem kroppen på ham og sendte kuldegysninger. Lige indtil han hørte en stemme han ikke havde hørt i årevis. "Åh nej" mumlede han for sig selv og vendte sig om mod Hauru. Der var nemlig ingen tvivl om at det var Hauru, han kunne altid genkende Hauru's stemme.
"Ja jeg er ikke død endnu. Men jeg kan jo se at gammelt ukrudt ikke forgår så let." sagde han henkastet til Hauru. Han trådte ud fra vandfaldet så det kun var hans vinger der fik vand ned over sig. Xaphan havde mest af alt lyst til at gå over og slå Hauru oven i hovedet for at have valgt Mørkets kriger frem for Lysets Kriger, hvordan kunne han have valgt så forkert når de havde kendt hinanden så godt? Det var dog utroligt så fejlagtig nogen kunne være. "Så Hauru gamle ven, stadig på den forkerte side af loven?" kom det roligt fra ham og gik de sidste par skridt ud fra vandfaldet.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.07.2018 19:35
Hauru lagde hovedet let på skrå og kunne ikke lade være med at grine let over Xaphans kommentar.
"Gammelt? Årh, hold da op. Jeg er måske et par år ældre end sidst vi sås, men jeg er stadig lige så køn," sagde han med et selvfedt smil. Han gik roligt helt hen til kanten af søen og satte sig ned med benene ud over kanten, så både sko og det nederste af hans bukser ville være i vandet.

Han lænede sig en anelse tilbage og lagde hænderne på jorden bag sig, som støtte. Han betragtede Xaphan med det velkendte charmerende smil, han altid brugte.
"Hvad mener du med 'forkerte side'? Jeg kendte min plads, Xaphan. Er du sikker på at du kendte din?" Sagde han lettere drillende. Han vidste udmærket godt at der var en lidt mørk side gemt i Xaphan og det var en fryd for Hauru at irritere ham nok til at bringe den lidt frem.

Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 01.07.2018 20:29
Xaphan kiggede lidt på ham med et løftet øjenbryn. "Tja, nok er jeg ældre end dig, men du må da være mindst 400 efterhånden." han kiggede lidt på Hauru han nægtede at sige noget om at Hauru var køn, for det vidste Hauru jo godt at han var. Han havde altid været køn, og havde altid haft let ved damerne. Men Xaphan havde altid haft et øje til Hauru lige meget hvad, det var nok også en af grundene til at han aldrig havde taget Hauru til fange og smidt ham i fangehullet. Han trådte tættere på Hauru som da han satte sig ned på breden, og bevægede sig endnu tættere på.

Nu skulle Hauru også bare smile midt i det hele! Nej det var for dårligt. Hvorfor skulle han stille op med det latterlige charmerende smil? Et smil som Xaphan var en sucker for? "Du kendte ikke din plads. Det var ikke det rigtige valg og det ved du godt." det var en af de ting som de aldrig ville blive enig om og det vidste Xaphan godt, men man havde jo lov til at håbe på det hele ville ændre sig før eller senere.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.07.2018 20:39
Hauru betragtede Xaphan, mens han bevægede sig tættere på og han forsøgte at gøre sig en anelse til ved at sprede benene lidt mere end han burde og rette ryggen op for at fremhæve brystkassen.
"Cirka deromkring. Jeg må være ærlig og sige, at jeg ikke har styr på det længere. Hvorfor tælle år når det kun er udseendet der betyder noget?" Sagde han med et lille grin. Som altid, over for Xaphan, gjorde han hvad han kunne for at charmere sig ind på ham. Det havde været Haurus lille spil hver gang de var mødtes.

"Prøver du virkelig stadig at bilde mig ind, at jeg skulle have valgt Lyset? Jeg var da blevet henrettet for længe siden, med de ting jeg har gjort," sagde han næsten helt stolt. Hauru var nemlig ret stolt over nogle af de ting han havde udrettet, om det så havde været totur mod andre, voldtægt eller meget værre.

Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 03.07.2018 00:41
Så nu gjorde Hauru det igen! Han skulle vise sig frem på alle tænkelige måder, og dette var åbenbart en af de gange han skulle gøre sig til. Hvorfor var det altid når Xaphan var i nærheden? Eller gjorde han det bare ekstra meget når Xaphan var der? Hvem vidste det ud over Hauru selv. "Du skal altid være så selvfed. Måske du skulle overveje at tænke over andre ting end dit udseende." kom det roligt fra ham og vendte blikket ned imod Hauru's krop og skridt, men hurtigt kom blikket væk igen. Xaphan havde ikke nogen grund til at skulle vise sig frem, det gjorde han nok i forvejen med hans vinger, hvorfor gøre sig til når man alligevel blev kigget så meget på. Han rystede lidt med ryggen så vanddråberne fra vingerne fløj rundt.

"Det er aldrig for sent at ændre side Hauru, hvorfor ikke bare tage chancen og se at gøre noget godt for andre. Du ville få det godt med dig selv." han nikkede lidt som en anerkendelse og vendte blikket ned imod vandet for en kort stund. Han vidste godt at Hauru aldrig ville forlade Mørkets Krigere, men man havde lov til at håbe, måske de faktisk kunne bliver kammerater igen en dag hvis det skete?

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 03.07.2018 01:04
Hauru kunne ikke lade være med at give et lille grin fra sig og han fortsatte som han plejede og gjorde sig til.
"Hvis jeg ikke gjorde, hvordan skulle jeg så have det så sjovt, som jeg nu har?" Spurgte han, mens han selv hoppede i vandet og bevægede sig tættere på Xaphan.

"Men jeg har det godt med mig selv. Hvis jeg siger ja til at tjene Lysets Hær, så ville jeg jo blive straffet hver eneste gang jeg gjorde noget forkert. Hvilket er ret ofte," grinede han. Han stillede sig helt op af Xaphan og rykkede langsomt sit hoved mod hans hals, for at lade læberne ramme et kort øjeblik, før han igen så Xaphan i øjnene.

Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 03.07.2018 23:05
Sjov.. Sjov... Var det virkelig det eneste Hauru så i sig selv og sit udseende? Hvad med hvor pæn han faktisk så ud, eller bruge sin skønhed til at falde bare lidt til ro? Men nej det kunne Hauru sikkert ikke finde på lige meget hvad der så skete. "Tja du kunne jo morre dig på andre måder end det du gør nu. Så kunne det også godt være at du ikke kun brugte din krop og udseende som et omdrejningspunkt." kom det roligt fra ham og fulgte Hauru med øjne da han kom tættere og tættere på.

Xaphan mærkede læberne på sin hals og var ved at gå i knæ hvis han ikke havde taget sig sammen til at stå stille. "Hvis du overvejer det bare en lille smule kunne du sagtens gå med i lysets hær. Bare se på mig hvordan jeg er. Jeg er en del af lysets hær" han kiggede Hauru ind i øjne og fjernede ikke sit blik en eneste gang. Hans blik flakkede lidt fra side til side ved at kigge ind i Hauru's øjne.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 03.07.2018 23:36
Hauru lagde hovedet let på skrå og så undrende på Xaphan. More sig på andre måder? Det forstod han intet af.
"Så fortæl mig endelig hvordan jeg kan more mig. Selvom det aldrig har været kedeligt at bruge min krop," sagde han med et glimt i øjet. Ja, han var vel stadig lige så pervers som han altid havde været, så selvfølgelig kom han stadig med den slags kommentarer.

"Ja, du er en del af lysets hær.. Men vi ved jo godt begge to at du sagtens kunne have tjent mørket. Du er da i hvert fald mere end velkommen til at tjene mig en lille smule," sagde han med et lille grin mens han diskret fik placeret en hånd på Xaphans hofte.

Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 04.07.2018 22:38
Xaphan kiggede blot på Hauru og fjernede ikke blikket en smule. Han holdte øje med alt hvad han gjorde og hvad han fortog sig. Han bed sig kort i læben og rystede så på hovedet for at komme lidt til sig selv. "Der er andre moder at more sig på end at bruge sin krop. Din krop er ikke hele dig, brug hovedet..." kom det fra ham og skyndte sig at sige "Og nej ikke det hovede." inden Hauru kunne begyndte at referere til sine nederste dele.

Hauru havde ret. Han kunne sagtens have tjent mørket, men mørket i ham var i skak for det meste. Det var så sjældent at hans mørke side kom frem, og det satte han pris på. Men når den kom frem var det jo aldrig et godt tegn, og slet ikke når Hauru var i nærheden. Så kunne Hauru få ham til hvad som helst, og det var ikke lige det Xaphan havde brug for lige nu. "Jeg kunne have tjent mørket, men det var ikke der mit hjerte er og det ved du godt." xaphan havde stadig Hauru sidste ord i hovedet. Tjene Hauru JA TAK! Men det var ikke det han ønskede inderligt. Han ville hellere tjene nogen andre så som Lysets Dronning som han gjorde nu. Men at tjene Hauru bare for en enkelt nat det ville han ikke sige nej til! Han rystede på hovedet igen og blinkede med øjne. "Jeg tjener Lysets Dronning det er nok til mig." han vidste godt at det ikke var sandt, men bare for en gang skyld ville Xaphan gerne have ret i noget og ikke altid for krænget et eller andet over hovedet.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 05.07.2018 01:39
Hauru åbnede munden og skulle lige til at svare rimeligt perverst på Xaphans kommentar, men nåede det ikke før han fik tilføjet den sidste sætning. Selvfølgelig, Xaphan kendte ham alt for godt og vidste at Hauru ville have udnyttet muligheden, men det irriterede ham at han blev stoppet i at komme med sine dumme kommentarer.
"Jeg bruger skam hovedet. Hvordan tror du jeg kom på at udnytte mit udseende?" Svarede han med et grin. Ja, Hauru var så meget andet end perverse kommentarer. Der var også utroligt mange, virkelig dårlige jokes gemt i ham.

Hauru lagde hovedet let på skrå og kunne ikke lade være med at tænke over om han nu alligevel skulle irritere Xaphan en lille smule. Han havde jo altid nydt at prikke lidt for meget til ham.
"Årh, kom nu, Xaphan. Der er ingen grund til at lyve for sig selv. Du ville kunne få så meget ud af den anden side og jeg ville med glæde give en hjælpende hånd," sagde han, mens han lod hånden fra Xaphans hofte glide op af hele hans overkrop. Han lagde så langsomt hånden om hans hals og klemte lidt til, mens han rykkede hovedet tættere og tættere på hans, så læberne næsten rørte.
"Bliv sur på mig. Du ved jeg elsker når du er sur på mig," sagde han med en hviskende stemme mens han stirrede Xaphan i øjnene med et lettere psykotisk blik.

Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 05.07.2018 22:37
Xaphan rystede på hovedet af Hauru. Endnu en gang skulle han kommentere på hans udseende, kunne han overhovedet finde ud af noget andet end at snakke om sit udseende, og hvor meget det havde hjulpet ham? Nej sikkert ikke, han havde aldrig gjort andet, så hvorfor skulle det være anderledes nu efter så mange år? Hauru havde altid lagt vægt på sit udseende, hvilket irriterede Xaphan en lille smule. "Det er vidst også det eneste du kan finde ud af at udnytte." mumlede han mest for sig selv, dog ville Hauru godt kunne høre det så tæt som han stod.

Hauru var den eneste der kunne få Xaphan til at finde sin mørke side på ingen tid, sådan havde det været før i tiden, men med tiden havde Xaphan lært at takle sin mørke side og fundet ud af hvordan hans mørke side ikke kom frem lige med det samme. Han havde dog stadig problemet med styre sin mørke side når den kom frem, det var lidt lige som om den levede sit eget liv.
"Jeg kunne få meget ud af at være på den anden side sikkert, men det er ikke der mit hjerte er. Mit hjerte er et andet sted, hvilket dit også burde have været." startede han og kiggede lidt på Hauru og fjernede så blikket fra ham. "Du ville hjælpe på den mest forkerte måde, og det er ikke sådan jeg har tænkt mig at leve mit liv, og det ved du udmærket godt." han kiggede hen på Hauru og mærkede hvordan hans hånd gled fra hans hofte og op til hans overkrop. Kunne Hauru ikke bare rører ham over det hele, så havde Xaphan været i den syvende himmel! Han fik et støre chok da Hauru tog fat i halsen på ham og klemte til. Xaphan sank en klumb som var svær at få ned da Hauru holdte fast. "Jeg nægter at blive sur på dig." kom det roligt fra ham og kiggede Hauru ind i øjne. "Du kan ikke få mig til det, jeg er blevet bedre til at kontrollere mig selv." kom det fortsat roligt fra ham, men denne gang lidt mere spydig.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 05.07.2018 23:31
Hauru så næsten overrasket på Xaphan over hans kommentar.
"Xaphan, jeg er dybt fornærmet. Jeg er nemlig også blevet utroligt god til at udnytte andre," sagde han med et grin.
Han løj jo sådan set heller ikke. Det var netop det talent der havde ledt ham i en rigtig dårlig situation, af at have glemt sin kone. Når man bruger sin tid på at udnytte folk og ikke laver andet end at lyve over for dem, så kommer der desværre nogle tidspunkter hvorpå man glemmer noget af det man har gjort og sagt. Hvilket var dét der var sket. Det var jo ikke nemt at huske når man havde lovet en bestemt person evigt troskab.

Hauru lagde hovedet en anelse på skrå og hans blik blev ændret til hvalpeøjne.
"Du sårer mig, Xaphan. Vi kunne have haft det så godt sammen, havde du bare valgt den rigtige side," sagde han før han blik ændrede sig til det normale charmerende blik som før. Han blev næsten selv irriteret over at Xaphan ikke reagerede som han gjorde i fortiden.
"Er du sikker?" Spurgte han med en lettere hård tone. Han slap grebet om hans hals. I stedet lagde han begge hænder på hans brystkasse og skubbede så til. Han gik med hurtige skridt helt hen til ham igen og skubbede en gang mere, hårdt.
"Bliv sur på mig!" Vrissede han.

Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 06.07.2018 22:29
Xaphan kiggede lidt på Hauru og rystede så på hovedet. "Ja det skulle ikke undre mig at du er blevet det." kom det roligt fra ham og beundrede Hauru en smule. Han blinkede nogle gange med øjne for at komme til sig selv. Hauru var god nok en gang i mellem, men han skulle til at tage sig lidt sammen på nogle områder, men det var da også fint nok. Selvom Hauru godt kunne udnytte andre og bruge sit udseende til alt havde Xaphan stadig en følelse af at der var mere bag den flotte mand.

Xaphan kiggede ind i Hauru's øjne, hvor havde han bare lyst til at overfalde ham lige nu! Han rystede en gang på hovedet og sagde. "Nej Hauru, vi kunne ikke have haft det sjovt sammen på den side. Det er ikke min smag at skulle være sådan hele tiden, det tror jeg ikke engang jeg ville kunne holde til..." han holdte blikket på ham og mærkede så et puf i brystet på ham. Han trådte et par skridt tilbage men holdte ballancen. "Jeg er helt sikker Hauru" kom det fra ham og mærkede et endnu hårde puf så han denne gang mistede ballancen grundet hans tunge vinger. Han væltede ned i vandet og kunne mærke vreden komme op i ham, men han ville ikke lade den styre slagets gang. "Nej" kom det fra ham i et roligt tonefald og kiggede op på Hauru, han rejste sig ikke op men kiggede blot op som om Hauru var en større mand en hvad Xaphan var.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 06.07.2018 23:51
Hauru lænede hovedet på skrå og betragtede Xaphan som han fald bagover, ned i vandet. Blikket i hans øjne viste at han var lettere irriteret. Han var også lidt irriteret over at Xaphan ikke reagerede så meget som han plejede at gøre. Han stod og overvejede om han nu skulle blive ved, eller om han måske skulle udnytte at han sad så fint i vandet. Han fnyste kort over hans 'nej' og gik så hen og stillede sig hen over ham, med en fod på hver side af ham, mens han så ham i øjnene.
"Hvis du nu gav efter for vreden ligesom jeg gjorde, ville det også være meget nemmere at gøre det her meget oftere," sagde han idet han satte sig overskrævs på skødet af ham i vandet.

Hauru så Xaphan direkte i øjnene, med et ret så blidt blik.
"Du skal bare fortælle mig, hvis jeg skal stoppe," sagde han lavt med en lettere sensuel stemme, mens han langsomt rykkede ansigtet tættere og tættere på hans. Hans ene hånd fandt med langsomme bevægelser vej til Xaphans nakke som han blidt lod fingrene glide hen over.

Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 11.07.2018 12:15
Xaphan fulgte Hauru med blikket. Han sank en mindre klump da Hauru kom tættere på og satte en fod på hver siden af ham. Hvad nu?! Hvad skulle der nu ske? Han fjernede ikke blikket fra Hauru en eneste gang og fulgte blot hans bevægelser og lyttede til Hauru's ord. Eller han hørte måske kun det kvarte af det, han var alt for optaget af Hauru's læber. De fyldige smukke læber der var lige til at bide i! Han blinkede nogle gange for at komme til sig selv. "Jeg vil ikke opgive hvem jeg er." kom det kort fra ham og fjernede ikke blikket fra Hauru en eneste gang. Han håbede at han havde svaret på noget af det som Hauru havde sagt, men han tvivlede en lille smule på at han havde gjort det. Hvorfor skulle Hauru også være så pæn? Det kunne jo få hvem som helst til at glemme hvad man havde gang i.

Hauru's øjne mødte Xaphan's og han var ved at smelte! "Stop" kom det roligt og stille fra ham. Han kiggede ned af Hauru og fandt hans blik igen. Som Hauru kom tættere på Xaphan's ansigt kunne han ikke lade vær med at kigge lidt væk, dog ikke i for lang tid og mødte derfor Hauru's blik igen. Hauru's fingre gled over nakken på ham og han var endnu engang ved at smelte. Hvorfor skulle Hauru altid gøre dette her? Var det bare et spil fra hans side? Ja self var det et spil fra hans side af. Det var Hauru man snakkede om!

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.07.2018 16:17
Hauru grinede lavt, som han stadig rykkede sit hoved tættere på Xaphans. Han stoppede da deres læber lige nøjagtig ikke rørte ved hinandens, mens han fortsat kærtegnede ham i nakken med den ene hånd.
"For at gøre hvad jeg har i tankerne, behøver du kun at opgive hvem du er i meget kort tid," sagde han lavt, nu når han var så tæt på. Hans blik blev dog alligevel en anelse overrasket, da han hørte et 'stop' fra ham og han rykkede hovedet lidt tilbage igen med et smil.
"Medmindre du ikke opgiver hvem du er, men faktisk endelig lader dit sande jeg komme frem," sagde han med et grin. Hauru havde haft det lidt på fornemmelsen at Xaphan havde et godt øje til ham og derfor kom det også bag på ham, at han havde rygrad nok til at sige nej til ham. Men Hauru flyttede sig ikke fra ham.
"Er du sikker på at jeg skal stoppe?" Spurgte han så, mens han selv lænede sig helt ind til ham. Den ene hånd forblev i nakken på ham og den anden lagde han med blid berøring på hans mave for at hive lidt op i hans bluse.

Xaphan

Xaphan

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 2063 år

Højde / 190 cm

Fnuggie 11.07.2018 17:44
Xaphan kiggede på Hauru og bed sig i læben, hvad skulle han gøre?! Hvad skulle han gøre for at få dette til at holde op?! Han anede det ikke og han ville rent faktisk gerne vide det af hele sit hjerte! "Hvad har du i tankerne?" spurgte han forsigtigt og stille, han var ikke sikker på at han ville vide det, men han ville faktisk gerne vide det. Hans tanker gav ham ikke noget valg han måtte vide hvad Hauru havde i tankerne. Han MÅTTE vide hvad Hauru ville gøre.
"Mit sande jeg er kommet frem, dette er hvem jeg er Hauru, og det kan du ikke ændre på" hans stemme var stadig meget stille. Man skulle ikke tro at Xaphan rent faktisk var over 2300 år gammel. Næh man skulle tro at han var en teenager der ikke vidste hvad han skulle stille op med sig selv.
Hauru trak lidt op i hans bluse og han fik straks røde kinder. Ingen havde nogen sinde rørt Xaphan på denne måde, og dette var helt nyt fra ham. Hvad skulle han gøre, og hvordan ville dette ende?  Han sank en klump der havde dannet sig i halsen på ham og han kiggede lidt væk fra Hauru. Med forsigtig stemme sagde han. "Nej" han var ikke sikker på at Hauru havde hørt det men han var faktisk også lidt lige glad.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.07.2018 14:18
Hauru hævede let det ene øjenbryn og sendte et lettere lystigt smil til Xaphan. Behøvede han virkelig at nøjes med at fortælle det? Måske skulle han bare vise det i stedet. Så ville det måske også være sværere at sige nej, inden han overhovedet havde prøvet.
"Hm, jeg kan da prøve," sagde han kort. Han løftede sig selv op på knæ og lod så hånden på Xaphans mave glide længere ned, hvor han uden varsel straks gik i gang med at åbne hans bukser. Samtidig lænede han sig lidt mere ind over ham og plantede nogle blide kys mod hans hals. Han var ikke rigtig kendt for at være diskret, så han havde bestemt ikke tænkt sig at være det nu. Han vidste at der var chance for at han ville blive skubbet væk. Til gengæld var han, indtil videre, så blid som han overhovedet kunne være, nemlig for ikke at skræmme Xaphan helt væk og måske få ham overtalt til ikke at stoppe.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2