Muri 29.06.2018 16:51
Jeg har lige fået oprettet min nye dæmon, Agarés, der er leder af banken 'Agarés Bank' i Kzar Mora.Her kan folk mod betaling i form af informationer, have deres rigdomme liggende i sikkerhed. Og Agarés bryder aldrig sine aftaler! Tilgengæld kommer folk i problemer, hvis de afbryder en aftale med ham. Han har vane for at æde dem der ikke overholder sine aftaler :o
Agarés er dæmonen bag The Hive Mind, der i kort forstand betyder, at han kan overfører en brøkdel af sit eget sind ind i andres, og dermed blive en del af dem. Med dette, kan han se og hører folks minder og se hvad de ser lige nu, hvilket de også kan med ham. Kommunikation er også muligt. Han kan overflytte sit eget sind fuldstændigt i kort tid til andre, for at styre deres krop, dog ikke i længere tid af gangen.
For at Agarés overhovedet kan bruge denne evne, skal folk underskrive en kontrakt ved at lade en dråbe blod ramme underskrivningslinjen. Før dette er sket, kan han ikke påføre evnen på andre.
Jocelyn Lavaron er blandt andet en af hans 'bier', der er indviet i The Hive Mind.
Han bruger denne evne til at få informationer, hvilket er det han lever af. Jo flere informationer han får, jo stærkere bliver han. Dermed ikke sagt, at han er uovervindelig!
Jeg leder efter bekendtskaber i alle former til Agarés:
- Flere han kan indvie, for at få endnu flere informationer.
- Fjender. Kunne evt. være folk der havde brudt aftaler med ham (undgået at give informationer i bytte for brug af hans bank)
- Venner. Kunne evt. være folk der var interesseret i hans arbejde med banken, eller folk der måske havde lyst til at være hans partner.
- Kærlighed? Dette ville være svært at finde, da Agarés ikke er kendt for at vise sine følelser, men skulle den rette dukke op, ville det helt klart være en mulighed!
Hvis der er nogle der har et eller flere plots i tanke, som Agarés kunne passe ind i, så sig endelig til! :)