Ny gut kommer på banen

Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 28.05.2018 11:35
En ny mand er kommet i spil fra min side, og det betyder selvfølgelig at jeg er eventyr søgen efter plot til ham.

Molag Dúrn, er navnet. En brutal forhenværende ork, som blev forvandlet til en vampyr. Hans liv har siden da bestået i druk, vold og mere druk. Han har en uhyggelig stor gæld til forskellig kroer rundt omkring i Krystallandet, årsagen til denne gæld skylds at Molag kommer i mange kro kampe, hvor han har ødelagt møbler og genstande til mange penge. Han er selv ret ligeglad med sin gæld og de penge som han besidder, bliver ofte brugt til hans alkoholisme i sted for fix de problemer om han stå i. 

Molag mangler i den grad en årsag til forsætte med leve, på nuværende tidspunkt er han ude i mange store problemer. Han har ikke selv overskuet til løse disse problemer, men han tager sig gerne sammen, hvis der en som kommer ind sparker ham lidt hårdt i røven. Et job tilbud ville helt klart være et af de store mål, da Molag har været job løs i mange år.

Dertil er der mere almindelige dage, hvor man bare kan finde Molag i baren, på hvilken som helst kro. Han lever af druk, hor og mere druk. Han er heller ikke bange for starte et slagsmål. Hans natur brutal og krigerisk, og det tydelig at han ork med vredesproblemer. Han er umulig at stoppe, når han vred. 

Ellers er der bare åben for ideer, jeg ser Molag ende ud i mange problemer. Han er smidt afsted til efterlyst listen, og der helt klart mulighed for at folk kan komme efter ham for den årsag alene. Men ja, skriv hvis i har en ide.
Muri

Muri

King of Lummer

8639
karakterer

Muri 23.06.2018 13:05
Jeg har ikke nogle plot ideer, men hvis du evt også bare leder efter bekentskaber til ham, så ville jeg da gerne forslå min Lailiana.
Jeg har ikke fået skrevet meget med hende og vil gerne have hende lidt i gang, så du siger bare til :)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8