Hvor Fak Er Jeg?

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.05.2018 16:52
Okay, det var nu helt klart indså Koda, hun var faret vild i den her skov. Det gav ikke mening hvordan hun var endt her, hun havde på fornemmelsen hun var lidt for tæt på elverly i forhold til hvad der var sikkert for hende at bevæge sig. Gad vide om der ikke allerede var nogle der holdt øje med hende.
Hvad skulle man også med de her forbandede træer, de gjorde ikke godt for noget, og jorden var bare dækket af alt træerne havde smidt fra sig i løbet af sidste år.
Det var midt om natten og ud over de lidt tunge fodtrin lå skoven øde hen, eller der var få dyr i mørket, men de fleste måtte Koda for længst havde skræmt væk. Det var ikke lige nu Koda havde fokus på at bevæge sig lydløst, eller så længe hun havde nok distance til elverly ville det ikke være vigtigt.
Koda havde inden afrejse på denne tur taget sit arbejdstøj på da det entelig var en missionnhun var ude på. Så en hvid skjorte, bruge bukser lavet af læder, og et par solide støvler. Ommlovet havde hun et bredt bælte hvor der hang et sværd, eller resterne af det kunne man sige. Klingen var tydeligvis sløv og rusten samt der var flere hakker i det og noget af spidsen manglede. Over skulderen slæbte Koda på en vadesæk lavet af sejllinded.

Efter lidt vandren rundt stoppede Koda op og så igennem mørket. Efter 4 år med kun mørke havde hun vænnet sig til at se igennem det. Heldigvis havde hun spist inden turen ind i skoven. Stakkels det pigebarn entelig, det havde bare været en ung farmere datter som blot ville vise Koda venlighed på sin rejse, hvilket gav Koda lidt dårlig smag i munden.
Kodas værested bekymring lige nu var at finde ly for dagen der snart kun var få timer væk.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 24.05.2018 17:03
Elasha sov ikke rigtigt denne nat. hun var dårlig. hun havde haft hoste anfald igen.
hun var gået ned med sin morv i haven der lå i elverly da hun hørte nogle skridt komme fra skoven. hun holdte et host inde. hun tog sin bue og en pil og gjorde klar til at skyde imens hendes Morv Neila sad ved hendes side. neila var en smuk race af en morv. den havde en smuk krystal på panden og nogle smukke haler.

Elasha listede på sine bare føder mod de skridt hun kunne høre. hun ville ikke dræbe uden hun havde set personen an. hun var dog lydløs. hun så om bag et træ hvor en person gik rundt. hvad lavede denne person så tæt på elverly?
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.05.2018 17:10
Trods Koda regnede med der var en spidsøre der holdt øje med hende, så var det en smugle nervepirrende at hun ikke kunne høre eller se nogle, så det virkede jo til hun var alene. Det irriterede Koda ret meget at hun på en måde vidste hun blev overvåget men ikke kunne sige om hun gjorde eller ej.
Et dybt suk kom over hendes læber og roligt begyndte hun at gå videre. Tempoet var ikke hurtigt da hun ikke følte hun havde så travlt igen.
"Kom så, du skal bare finde ud her fra" mumlede Koda for sig selv. Ud over det hele med at være faret vild, så var der detaljen om hvor varm natten var begyndt at blive, det var jo direkte ulidelig, men okay alt over frysepunktet mente Koda var varmt.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 24.05.2018 17:17
Elasha gjorde virkelig alt for ikke at hoste men pludselig kom et anfald ind på hende og hun faldt sammen hostene. Neila støttede hende forsigtigt da hunfaldt sammen. hun vidste at nu var hun afsløret. hun holdte fast om morven og kom op igen ganske langsomt. hun havde ikke meget luft tilbage. og hun havde feber ovenikøbet. hun så mod sin have. hun elskede sin have. alt det grønne der lå der. alt det lækre man kunne spise.
hun faldt.
 hendes feber blev værre og morven greb hende inden hun ramte jorden. hun tog sig til hovedet hun følte hele verden snurrede selv om den stod stille. det var virkelig ubehageligt.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.05.2018 17:49
Stræk ved den pludselige hoste trak Koda sit sværd og vendte sig om derfra hvor lyden var kommet. Hendes øjne blev smælde, og Koda bevægede sig roligt imod lyden, og modsat til før bevægede hun sig nu lydløs hen over skovbunden. Roligt gik Koda nærmere om kom om på den anden side af et træ, der lå en elver. Just ikke hvad Koda havde forventet. Det så ud til st være en ung en af slagsen, og just ikke en der var en trussel, men Koda sænkede ikke sit sværd. Dog sætte hun sig på hug og lagde først nu mærke til dyret der var ved elverens side.
Med et dybt suk og med sikkerhed om det ville blive et problem senere satte Koda sit sværd på plads i sit bælte igen.
Elver pigen så just ikke ud til at have det godt, det var et problem, der skulle nødig komme andre og tro Koda var skyld i det her.
"Du er just ikke en god spejder hvarbehar?" Sagde Koda blot og daskede pigebarnet lidt på kinderne og prøvede at få lidt reaktion. Det her var nok lidt over Kodas egne lægekundskaber. Måske lidt ramsløgrod ville hjælpe på det, skoven her måtte have den urt et sted.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 24.05.2018 18:02
Elasha rystede svagt og hostede imens. hun så på det skindene sværd der kom nærmere og pludselig blev lagt væk. hun gned sig i øjnene med den ene hånd og holdte om Neila med den anden. den store kattelignene væsen forstod alt der blev sagt og gjorde ikke noget da sværdet jo var lagt til siden.
"jeg er ikke en spejder.... jeg er gartner" sagde hun besværet og pegede bag pigen hvor der var en smuk have med alverdens grønsager og urter. hun prøvede iherdigt at rejse sig men måtte indse hendes ben ikke var helt med hende i dette valg og faldt ned på knæende og hænderne på jorden og hostede igen. hun havde små gartner haver forskellige steder i skoven. hvor hun vidste at planterne levede bedst, lige her var det urter og grønsager. andre steder var det læge urter og frugter. det var sådan lidt hendes ting. hun kunne jo få det til at vokse med tænkens kraft. og det var den eneste evne hun vidste hun havde.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.05.2018 19:20
Koda nærstuder3de lidt dyret der var til stede, yderst interessant bar det alligevel, minde Koda lidt om den ged hun havde haft som lille, eller Ja de begge var jo dyr. Da elveren talte rettede Koda igen blikket imod pigebarnet og betragtede hende lidt.
En gartner? Sig mig var Koda bare vandret ind i elverly urtehaven, eller hvad forgik der her? Faktisk bar Koda lidt skuffet at ikke først være stødt på en spejder eller vagt, men ligefrem en gartner der lå og hostede sine lunger op.
"Øhhh... har du brugnfornnoget... kommer nogle og henter dig... skal jeg amputeret noget... skal jeg grave et hul og synge sorgens sang?" Spurte Koda og vidste ikke hvor slemt det var, ja hun lignede en man efterlod til naturens vilje.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 24.05.2018 19:28
Elasha trak vejret hurtigt og så på morven. det smukke dyr forstod menneskes tale og kunne reagere på det. den så på Elasha og skubbede hende lidt op. "Neila... hjem" sagde hun og morven vidste hvad den skulle. den løb afsted og Elasha tog fat i træet og skubbede sig op. hun så mod pigen her og trak vejret dybt. 
"jeg er ikke død endnu" sagde hun stædigt og vidste ikke hvad hun skulle gøre. kontakte en spejder eller selv slås. pigen her virkede ikke til at ville skade hende. siden hun havde lagt sit sværd væk.
"Min morv ved hvad den skal...." en morv var sjælden i natur. de fantes kun hos omdrætter. og de var meget intelligente. Elasha så med sved på panden på denne pige. hun trak vejret hurtigt  ind og ud for at få sin feber lidt væk.  hun så mod sin urtehave og gik over til den meget forsigtigt. "nej er jeg ikke spejder. men jeg ved hvor de er" sagde hun og vidste der altid gemte sig en spejder et eller andet sted ved elverly. Elasha havde bare altid været uheldig og ikke få dem til at komme når hun var syg.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.05.2018 19:34
Det her var altså et finurligt stolt folk de her elvere. Magen til hovmod kg stædoghednhavde Koda ikke set længe, det osede jo ud af pigebarnet at hun ikke,e ville have hjælp. Men stakken kunne knap nok gå. Koda kiggede sig over skulderne og vidste nu godt hvad vej hun skulle gå nu hvor hun vidste hvad vej elverbyen lå.
"Blodet fra en bjørn vil gøre dig stærkere igen, jeg tror jeg har noget" sagde Koda så og roede rundt i nogle af pengene i sit bælte og fandt en lille lommelærke frem. Og ja den indeholdte blodet fra en bjørn, ikke bare en eller anden alkohol. Så Koda rakte flasken til pigebarnet og lignede en der helt klart så det som værende normalt.
"Kom drik bare" sagde Koda venligt.
Selvom Bjørneboe var en dejlig erstatning til menneske blod lå den her tradition tilbage fra Kodas barndom, hvis hun så også bare havde et hjerte til pigebarnet.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 24.05.2018 19:42
Elasha så på pigen da hun talte om.... blod fra en bjørn. var hun dum. elvere elskede naturen. hun så mod sin have og satte sig ned ved den. pludselig kom MOrven tilbage fra bag et træ. den hade en pose i munden. og lagde den ned foran Elasha. hun nussede morven og åbnede posen. her lå tørede urter i og nogle frø. hun tog nogle urter og begyndte at tygge dem. de var smerte stillende.
hun så ned på sin have og lagde et frø ned i jorden og lagde en hånd på og sukkede stille og pludselig begyndte planten at vokse. hun så mod pigen da hun sagde hun skulle drikke blodet. "jeg.... jeg er ikke en vampyr, jeg er en elver" hun ville ikke drikke blod som en vampyr. hun var glad for grønt og urter, noget som mange elver var. hun så på hende med et smil og da urten begyndte at virke rejste hun sig op igen. "men tak for tilbudet" sagde hun og morven havde faktisk gået en omvej hjem så man kunne ikke følge retningen på morvens gang.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.05.2018 19:52
Koda træk på skulderne og sagde "Mit folk er ikke vampyrer, det er en stolt tradition sunget hen over bjergtoppe hvordan bjørnen vil overgive sin styrke til den der henligger den med øksen" og så var der detaljen at Koda var vampyr men det behøvede pigebarnet her ikke at vide. Men Koda tog skam selv proppen af flasken og tog en tår og slog sig på bryst kassen bagefter.
Efter det lagde Koda falsken ned igen og betragtede de planter der var dukket op af ingen ting. Koda havde helt glemt hvor glade sådan et væsen var for at kramme træer.
"Såååå alt er fint?? Jeg kan komme videre?" Spurte Koda og ville gerne væk før der rent faktisk kom en elver der var mere på krigsstien end en gartner.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 24.05.2018 19:59
Elasha så på planten der voksede og da koda pigen sagde hun ville videre rejste Elasha sig helt op stadig med sved på panden. hun så på hende  og tog fat om sin pil og bue med et fast greb. "det kommer faktisk helt an på... hvor du er på vej hen" dette sagde hun med en anden rust i stemmen. hun ville beskytte elverly for en hverpris også selv om hun var syg... og hvorfor havde alle den betegnelse af at elvere var trækrammere? Elasha elskede planter ja. men hun krammedee ikke træer.

hun lagde pilen på buen og sigtede på pigen foran sig. "jeg vil ikke lade dig komme nær mit folk. det vil ingen elver lade en fremmed gøre." hun bed sig inden i læben og prøvede at holde fokus på denne pige. hun var måske vampyr men hun skulle ikke i nærheden af Elverly. de var heldigvis lidt uden for Elverly.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.05.2018 20:05
Koda stod lidt og så undre på pigebarnet der ligefrem kæmpede med at få rigtigt en bue og pil imod Koda.
"Du er syg... af min levevej er det mig forbud at tage dit liv men verden må bestemme... Dog hvis du ikke fjerne den bue fra mit åsyn, antager jeg det som en udfordring og sende dig til den evige vandring" sagde Koda iskoldt og med autoritet i stemmen.
Godt nok lå hendes sværd på jorden og Koda havde igen planer om at kaste sig ned efter den, men roligt gik Koda blot pigebarnet nærmere, og hurtigt faldt temperaturen i området og græsset i skovbunden begyndte at få rimfrost på sig.
Koda tog gerne udfordring op, hendes stolthed lod i hvert fald hende ikke gå ryggen til.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 24.05.2018 20:21
Elasha var nok meget ældre end denne vampyr pige. men hun ville ikke lade nogle komme nær hendes folk uden kamp. selv om hun var syg.
"jeg gentager. jeg lader dig passere.... så længe det ikke er mod mit folk" sagde hun og da pigen kom nærmere trak hun trak lidt mere i pilen og ville faktisk ikke gøre nogle ondt. men vis hun ikke gjorde dette kunne hun blive forvist jo. elvere måtte ikke lade fremmede komme nær byen. og Elasha havde altid boet her og ville ikke forvises.
hendes øjne var svage men hendes greb om pilen og buen var stærkt. det tyede på at hun havde vilje for sit folk.
"vis det kræver at jeg dør for mit folks beskyttelse så må det være sådan" sagde hun stille til sig selv og sank en klumb. hun begyndte at mærke buens kraft i sin arm. den begyndte at syrre til.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.05.2018 20:26
Koda stoppede kort op og blinkede lidt med øjne, og lige så pludseligt som temperaturen var faldet, lige så pludselig forsvandt kulden og blev erstattet af varme igen. Koda trak på skulderne og sagde "Nuvel.. jeg har ingen ærdinde i Elverly... jeg var prøvede at undgår stedet"
Dog stod Koda og betragtede pigebarnet en smugle og så den rå vilje der kom fra hende.
"Men dit mod er stort... betragt vores venskab som begynddt igennem denne vilje.. du har min evige respekt.. må ulvens ånd være med dig" sagde Koda og bukkede for elverpigen.
Koda respekterede folk med ære, dem var der ikke mange af rundt omkring. Og det virkede ikke som hovmod dette som denne pige besad.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 24.05.2018 20:31
Elasha så helt overrasket ud da hun talte om at hun prøvede at undgå elverly. hvorfor sagde hun ikke bare det til at starte med. Elasha havde ment hvert ord hun sagde. hun ville ofre sig for sit folk. hun så på koda da hun bukkede for hende og talte om ulvens ånd. hun trak pilen frem så den ikke var spændt mere også nysgerigt på koda.
"tak... men hvorfor sagde du ikke bare fra start af at du ikke skulle til elverly" sagde hun undrene og forstod ikke rigtigt hvorfor hun skulle h en pil mod sig før hun kunne sige hun ikke skulle der til. morven så på koda og var begyndt at kunne lig hende. Elasha havde mod ja. men også lidt dumhed. hun kunne bare ha tilkaldt spejderne. men valgte ikke at gøre det.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.05.2018 21:03
Koda så undrene på elverpigen og tænkte lidt over det og sagde "Jeg ville bare videre, og du truede straks med 'ingenn må komme tæt på mit folk'" Koda imiterede lidt elverpigen da hun gentog hvad pigebarnet havde sagt.
Det var entelig ikke af ond mening men det var entelig derefter Koda havde set det som en trussel.
Så entelig var Kodas samvittighed til hele sagen ren som pelsen på en sneræv.
"Men nok om det pjat.. Burde du ikke være hos en af jeres healere i stedet for at luge ukrudt midt om natten" spurte Koda forvirret og tænkte lidt på pigebarnet der havde nærmest hostet sine lunger op.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 25.05.2018 08:23
Elasha så ned på pilen og vidste at healerne ikke havde kunne hjælpe hende. hun havde prøvet så mange forskellige og så mange gange. "det ville jeg vis de vidste hvad jeg fejlede" sagde hun og så ned på morven der nærmest nikkede.
"har prøvet healere i flere omgange. forskellige steder. men ingen kan finde ud af hvad jeg fejler" sagde hun og vidste at hendes hoste kom og gik som skyer på himlen.
hun tog pilen tilbage i holderen på ryggen og så mod sin have med læge urter. hun håbede hun en dag kunne finde en urt der kunne holde hende rask. men det var en drøm indtil videre.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 27.05.2018 07:11
Så her stod en dødelig syg elver og havde endda vist tænder for ikke så længe siden. Koda vidste entelig ikke om hun skulle være fornærmet over at den eneste elver i hele området der havde reageret var den her.
"Jeg kondolere" sagde Koda blot og vidste ikke hvad fanden hun eller skulle sige til en deprimeret elver. Det her folk var og forblev mærkeligt. Der var selvfølgelig et svar på det, men det var alligevel ude af billedet og Koda havde ikke brug for mere mærkelighed i sit liv.
Hvorfor var det entelig Koda blev og snakkede, hun skulle jo gerne have ly for dagen inden solen stod op. Jo træerne dækkede godt for solen og hun ville da godt kunne overleve en dag i 'solen' men det ville være direkte ubehageligt.
"Du skulle vel ikke vide hvordan jeg ellers kommer ud af den her skov?" spurte Koda og håbede på hun kunne få et prej i den rigtige retning.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 27.05.2018 17:24
Elasha forstod ikke at hun kondolerede. Elasha havde da ikke mistet nogle. og deprimeret. måske lidt men ikke meget. hun var van til det. hun så på koda da hun spurgte om vejen ud. Elasha så på hende og pegede bag hende. "tyve meter den vej og så skulle der gerne være en sti mod byen" sagde hun og huskede skoven ind og ud. men hun vidste ikke om koda kunne finde på at gå en anden vej.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 9