Raider 14.05.2018 12:36
Ja, jeg søger igen. Men denne gang er det tråde til specifikke karakter, og ikke alle mine karakter. Der søges alt mellem himmel og jord, og der også plads til ideer, da jeg ikke altid selv er god til skabe plot alene.
De karakter som jeg gerne vil have plot til er Illus, Oswald, Umbra og Vlevius.
Der er flere forskellige muligheder med alle, men jeg vil dog sige at jeg ikke søger lummer tråde på Umbra eller Vlevius. Jeg har lummertråde nok, pt. Men alle andre ting er i øjeblikket åben.
Lidt om dem
Illus er en næsten hundred år gammel luft elemental, i et barns krop. Illus har ikke et køn, og kan tydelig maske sin stemme, til begge køn, dog lader Illus ofte til at være mere han kønnet end hun kønnet. I næsten alt den tid hvor Illus har været levene har det været alkymi som optog ham. Illus har et stort had til mennesker, han undgår dem naturlig, men han taler gerne med andre magiske racer.
Oswald, åh Oswald. Han er en urgammel dæmon, der lever af slave salg i syden. Han har meget hedonistiske livsstil, hvor nydelse af alle slags kommer først. I sær den seksuel slags, han har en stor slægtstrid med familien, og hvis han viser sig i syden udenfor sin slavehandle er stort set kamp om hvem der kan dræbe ham først. Han er generelt en dæmon der kommer i alle slags selskaber, men han har en title som adelig, den er dog hold en del nede på jorden, eftersom han selv ligeglad med social status.
Umbra, hun er en vampyr som er spion for mørkeshær. Hun har endnu ikke har plot relateret til sin rolle som spion. Jeg ser at der mange muligheder. Umbra er mester af mørket, hun manipuler mørke og skygger og generelt en interessant væsen af møde.
Vlevius, han er et menneske, der er omkring de 52 år. Han underviser i sværdkamp, hvor han er privat lære. Han generelt en mere tilbage trukket manden, da han kommet til den af livet hvor han bare søger en fast partner og et mere rolig liv. Han haft mange års erfaring som livvagt for adelig folk, men han trak sig tilbage efter en tragisk ulykke.
Hvis der en eller flere af mine karakter som tiltaler jer, så sig endelig til, jeg frisk på de mest. Men død eller toture skal dog aftales, men eller så alt andet fint.