Tråde til min karakter, Shrade

Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 22.04.2018 08:28

Hej folkens :)
Min gamle karakter Shrade er blevet opdateret (delvist) og trænger til nogle tråde :D 

Evner:
- Han kan manipulere metal ved berøring.
- Nær ustoppeligt udholden.

Kort om personlighed:
En noget tavs, indelukket type med et stærkt moralsk kompas som han ikke lytter til. Han er opvokset på gaden, og har lært at kæmpe for at leve. I sine voksne år har han optaget hvervet som lejesoldat. Han kan også udføre smedearbejde, og af fantastisk høj kvalitet takket være sin første evne.

Leder efter:
- Venner
- Fjender
- Nogen der har brug for hans services, enten som lejesoldat/bodyguard, eller som smed.

Tænker derudover at ridderturningen er en god setting til at skabe forbindelser, da han helt sikkert vil bruge det som en chance for gratis reklame :)

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 24.04.2018 13:26
Jeg stiller mig da gerne til rådighed :3

Umiddelbart ved jeg ikke, om jeg har nogle karakterer, der har behov for hans services? Måske Neesja eller Alicia, fordi de skal have slebet våben? xD

Ellers kan vi tage et tilfældigt møde og se hvordan, det går? :3
Derag

Derag

Lummerhummer

1693
karakterer

Derag 24.04.2018 15:28
Det kan vi helt sikkert :)
Nogen ideer? Min første tanke er at han er hyrret som bodyguard for nogen, der helst ikke vil have at en byvagt kommer forbi.

Muri

Muri

King of Lummer

8639
karakterer

Muri 23.06.2018 13:00
Du skal altid være velkommen til at skrive til mig :) 
Jeg er selv i desperat søgning efter flere tråde.
Jeg ved dog ikke om jeg lige har nogle der skulle få brug for hans services, medmindre man kunne lave noget i stil med at min ene ville have pile af jern, for at udvidde hendes færdigheder xD

Anyways! Du skriver bare, hvis du skulle få lyst! :D

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8