Raider 20.02.2018 16:27
Jeg syntes der skal mere fokus på min vampyr aka Smile. Dermed skal det dog siges at Smile er klam karakter, han tiltænkt som en karakter der nyde se andre lide i smerte. Smile er ikke en karakter som jeg kan anbefale, hvis man ikke er klar til opleve vold, blod og andre dyster emner som mord. Han er en karakter for sadistisk morskab, og han er ikke egnet til de mere rolige plot. - Smile mangler alt mellem himmel og jord. Han må gerne udvikle som det uhyre han er. Han mangler derfor offer som kan inspirer hans kunstneriske side. Man bør dog være forberedt på at møde med Smile typisk leder til blodige episoder. Han er ikke typen der søger venskab, eller meget social kontakt med mindre at det er til hans kunst.
- Modeler til diverse malerier, her skal man dog vide at Smile bruger en smule at sine modelers blod for skabe en rød farve. Han er kunstner der mangler anerkendelse for hans morbid vision, eller måske bare mere kritiske som kan føre ham ud i flere farlige valg.
- Afkom, vil dog ikke forekomme uden særlig omstændighed. Smile er som nævn, sadist og derfor vil alt post transformation nok indehold en del vold.
- Efterlysning, eftersom at Smile er en hensynsløs dræber vil han naturligvis være efterlyst. Det kunne være spænende, hvis der var en jæger eller dusørjæger som der ville have mod på at tag kampen op med ham.
- Ellers alt andet, der kunne være cool. Jeg er åben til at snakke om alle slags plot, når det kommer til Smile.