Kriger mangler selskab

Perry

Perry

31
karakter

Perry 29.01.2018 18:19
Efter lang tids fravær søger jeg tråde til Liam. Han befinder sig oftest i Hovedstaden, men som kriger bliver han relativt ofte sendt ud i verden på lysets vegne. Han er måske en anelse frosty og en lille smule talk to the hand-agtig, men sød nok når man lige lærer ham at kende. Liam mangler venner, fjender, frenemies... ja han mangler faktisk hele baduljen.

I kan svare her eller smide en PM i min retning, hvis Liam fanger jeres interesse.
Rabbit

Rabbit

2365
karakterer

Rabbit 29.01.2018 18:22
Jeg har en alf, Aron, der samler på historier og minder :) Han vil meget gerne høre nogle krigerhistorier fra Liam :)
- Rabbit

Perry

Perry

31
karakter

Perry 29.01.2018 18:40
Det lyder spændende! Jeg har sendt dig en PB.
Dew

Dew

- loved by some, hated by most

1235
karakterer

Dew 29.01.2018 22:19
Hvis Liam nu gik rundt og drømte om at møde en, som ikke bliver påvirket af hans 'elskværdige' livsenergi-drænende berøring, så befinder Mia(placidus Le Arimh, min stjerne, sig tilfældigvis i Hovedstaden lige for tiden. c: hun ejer nemlig en passiv immunitet overfor magi.

Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Hvis du stadig mangler flere, så er Sofie lige kommet til byen, og er ude på ballade!

Om ikke andet kan det blive en forfærdelig oplevelse for dem begge, for Sofie har også en træls evne hun ikke kan styre der trigger på berøring!
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Perry

Perry

31
karakter

Perry 30.01.2018 13:34
Dew: Det ville betyde alverden for Liam at få sig en ven der ikke blev påvirket af hans magi! Derudover er Mia super kær, så jeg vil da ikke sige nej til at tråde med hende. PB sendt.

DragonFlower: Liam har selv en lillesøster, og jeg tror at det øjeblik han finder ud af at hun er løbet hjemmefra vil han føle sig super ansvarlig for hende. Især når de deler problemet med at røre andre mennesker. PB Sendt.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8