Helli 27.12.2017 11:54
Endnu engang søger jeg tråde, efter nogle af mine især elskede karakterer sådan set ikke har aktive tråde mere. Normalt holder jeg de her lister lidt små, men jeg har efterhånden en del der mangler tråde. Så her er der et fint udvalg af karakterer der mangler tråde/plot.
Agarwaenel
Agarwanel er halvelver/halvdæmon, og har igennem de første mange år af sit liv, været under sin mors nøje blik, hvor hun har indgået i nogle "eksperimenter". Hvilket halvdelen af tiden har være tortur mod hende eller andre. Lige nu er strejfer hun rundt i landet, efter at hendes sidste to steder ikke rigtig har fungeret. Hun er et meget manipulerende individ men er naturligvis stadig et barn og vil skabe sig hvis hun ikke får sin vilje.
Selvom hun teknisk set er et ganske forskruet individ, kan hun egentlig sættes ind i de fleste sammenhæng og jeg leder sådan set efter alt med hende. Vold, kidnapning, eller bare nogen der måske vil passe på hende?

Archimedes
Archimedes er en meget gammel satyr der bor i Hovedstaden. Han var tidligere Lysets Kriger og trænede rekrutterne, men har de sidste mange år arbejdet på biblioteket i Hovedstaden. Han har en meget stor familie, hvor nogen bor i Hovedstaden og andre er flyttet tilbage til Lindeskoven eller Amazonitskovene. Han er lidt den gamle rare bedste far, og som altid gerne vil hjælpe folk hvis de har behov for det. Han kan dog godt være streng.
Han bevæger sig ikke rigtig udfra Hovedstaden, men udover det, så er det rimelig åbent omkring hvad jeg søger til ham. Familie, bekendte, eller måske børn eller børnebørn af gamle venner?

Gabe
Gabe er en oldgammel engel, nok den ældste i Krystallandet, men desværre har han mistet alle erindringer om dette, og tror han er et menneske. Han er næsten fanatisk tilhænger af Isari, og tror at hun kommunikere med ham.
Han blev korrupteret da dæmonportene åbnede for et par år siden, men har været langsomt faldende fra da dæmonportene blev lukket, grundet de beslutninger blev taget der. Derfor er det også først da dæmonportene åbnede at han mistede sin hukommelse.
Han kan være overalt i landet, og jeg søger lidt det meste til ham. Jeg er især interesseret i nogen der kan hjælpe ham på vej mod at genopdage den han var, så han kan få sine vinger tilbage igen. Gamle bekendtskaber er også interessant, han vel med alt sandsynlighed ikke kunne huske dem, og hvis de er nogen fra de sidst 2000 år er de også begrænset hvor meget de kender til hvem Gabe er (kan aftales nærmere). Men generelt er der næsten ikke noget hn ikke bare kan smides ind i. Romantiske forhold skal man dog ikke forvente at han har en interesse i.

Kiri
Kiri er lidt af en sær person. De første mange af år af sit liv klarede hun sig selv i Mørkets Skov, før at hun blev taget ind af Cryan, en vampyr fra Mørkets Hær. Han lærte hende meget af det hun kan, og hun viede hele sit liv til ham. Pga. dette har hun en meget forskruet måde at tænke på familie og kærlighed på. Hun mener det at hun har oplevet er kærlighed og Cryan passer på hende. Hun ser også død som noget naturligt og er ikke bange for at dræbe hvis det er hendes mission. Inderst inde er hun dog blot et forvirret barn. Hun elsker stjernerne, og er nysgerrigt om alt hvad livet kan give hende.
I øjeblikket er hun blevet separeret fra Cryan og leder efter ham, men da hun ingen ide har om hvor hun skal lede, begiver hun sig lidt rundt omkring.

Llyr
Llyr er fra nordlandet, selvom at han også har Topalisblod løbende i sine åre. Han har unaturligt held, hvilket nok også er grunden til at han har fået mulihgeden for at vandre landet for at studere planter og dyr. Han er lidt af en sær snegl, og han har lidt svært ved at holde fokus på andre mennesker når der er så mange andre ting der er mere interessante.
Han har for nyligt fået en bjørn han passer på, efter at hendes mor var død, og selvom Llyrs tanke var at hun selv skulle lære at klare sig selv, så har han lidt svært ved at skille sig af med hende nu. Det har gjort at det er lidt svært at komme ind i byer og lignende, når man har en ung bjørn løbende efter sig.

Nagendra
Nagendra er et kæmpe halvdyr. Hele hans slægt er optrænet til at være vagter, og selvom han måske ikke er specielt hurtig, så er han latterlig stærkt. Han er stærkt troende på Azur og Thatos, og tror på Aladrios princip med balance. Det betyder også at han ikke stiller spørgsmålstegn ved hvem der egentlig hyrer ham. Jobbet fremfor alt.
Han bor nede i Balzera og er ofte hyret af de rige handelsmænd dernede. Jeg har egntlig ikke fået ham så meget i spil endnu, hvilket er en skam, så alt er velkomment. Om I har lyst til at hyre ham og slæbe ham væk fra Balzera, kæmpe mod ham, eller hvad der ellers kan være. Så er han frisk.

Purnima
Purnima er min lille natteånd, som holder til lidt over det hele. Pt. befinder hun sig mest i Amazonitskovene, men hun vandrer hvor det passer hende. Hun er ganske blid, men også meget sær, og kan godt have lidt voldsomme humørsvingninger. Hvis man falder i god jord hos hende, så er hun meget loyal, og hvis man er heldig kan man få hvad der bliver kaldt "nattens klæder". Det er stof der ligner stjernehimlen på en prik.
Jeg er interesseret i nogle lidt mørkere tråde med hende. Hun er meget uskyldig og er ikke blevet udsat for så mange slemme ting endnu. Hun har bl.a. en meget stor svaghed af at hun er lavet af primært magi, så hvis man neutralisere hendes magi, eller smider hende ind i grotter, hvor hun ikke kan få energi fra stjernerne, så bliver hun meget svækket, og nem at manipulere med (indtil hun går i dvale). Ellers er venner også altid godt til hende

Shireen
Shireen er min nyeste karakter, og blev lavet meget konkret til børnebanden, men det betyder ikke at hun ikke også har andre muligheder. Hun er kun 14 år, men er af adelig slægt (Reier familien), og er derfor en ganske ordentlig pige. Hendes far slår hende dog, og hun bærer lidt af et had til sin familie, selvom hun aldrig viser det. Hun stjæler og er lidt snu, desuden observerer hun meget hvad der foregår omkring hende, da hun har lært at det er det mest praktiske når alt hvad man siger alligevel ender med at man får tæsk. Hun er meget loyal overfor børnebanden, da det er dem der har reddet hende.
Fordi hun er adelig har hun mulighed for et utal af relationer der, endda også hvis nogen har lyst til at prøve at gifte hende væk. Ellers er der massere af muihgeder for nye venskaber eller at hun kommer i problemer.

Vidya
Endelig min fine lille dæmon bibliotekar, som i øjeblikket opholder sig i Hovedstaden. Hun er en af de ældste dæmoner på siden, og har et bibliotek fyldt med viden tilbage i Kzar Mora, som man kun får adgang til hvis man betaler. Lige nu er hun på jagt efter ny viden, efter at havde været indespærret i 2000 år, og er derfor endelig kommet ud og opleve verdenen på ny. Hun er noget barnligt anlagt dog, og tager typisk skikkelsen af unge udseende kvinder.
Jeg vil gerne udsætte hende for nogle lidt sjovere situationer, nu når hun ikke er hjemme i Kzar Mora, men kan opleve rigtige folk. Så alt er velkomment. Om det er kidnapning, vold, at nogen lægger an på hende. Alt kan bruges!