As you do.. (emnesøgning)

Dew

Dew

- loved by some, hated by most

1235
karakterer

Dew 22.09.2017 19:32
Tråde søges!

Så er det vist på tide, at jeg selv sender mig på banen! For jeg føler, at jeg mangler nogle flere relationer/tråde til mine forskellige karakterer. Og hvilken bedre metode at få fingre i sådan nogle lækre sager end at smide en emnesøgning ud. 

Umiddelbart er det de understående karakterer, som jeg søger tråde til, men det betyder ikke, at mine andre ikke også står til rådighed, hvis man ender med at være mere interesseret i dem. Bare sig til, og så skal vi nok finde ud af noget.

Alran Nork’gher Bathen:
Alran er lidt af en mundfuld. Han fik dæmonblod ind med mælken, da han blot var et lille spæd, hvilket har påvirket ham på forskellige måder. Bl.a. er han blevet beriget med en magisk evne og en lettere overmenneskelig fysisk styrke og udholdenhed. Det er alt sammen godt og kommer ham til gode, men med det dæmoniske blod løbende i sine årer, blev han kraftigt påvirket af effekten fra de dæmoniske plager. En effekt der stadig har et godt tag i ham til den dag i dag. Derudover blev han taget ind af en barnløs ork-kvinde og har derfor vokset op i en ork-klan, før han drog til Hovedstaden og blev smed.
Han er ikke den rareste person at være omkring, da han er meget negativt anlagt. Han er ikke bange for at smide et par spydige og sarkastiske kommentere i fjæset på folk. Ligesom en knyttet næve, hvis det er nødvendigt. Men han har dybt inde et hjerte af guld.

Saga Ra’seesah:
Det der udadtil kendetegner halvdyret Saga er hvor bemærkelsesværdige hendes dyriske træk og former træder frem. Hun er af en muligt uddøende gren af halv-fugle, der hedder en harpy. I stedet for arme, har hun brugbare vinger, og i stedet for fødder og skinneben/læg har hun fødder som en rovfugl. Hun blev som spæd taget ind af et venligt menneske par fra Norvik, hvor hun voksede op i et fuldt civiliseret liv, som hendes biologiske forældre ikke havde. Og eftersom, at hendes fosterforældre ligger meget vægt på religion, var det oplagt for hende at blive præstinde. Hun er nu en simpel tempeltjenestepige i Bashein templet i Norvik, alt imens at hun drager til Hovedstaden for at være præstinde-lærling i Isari-katedralen.
Personlighedsmæssigt er hun en utrolig ydmyg person. Hun ser helst kun det bedste i folk og er ikke uvant i at blot vende den anden kind til. Hun er ligelede noget skrøbelig, og er ikke nogen god løgner, men hun skjuler alligevel sine sårede følelser bag et smil.

Miaplacidus le Arimh:
Mia er kort og bogstaveligt sagt en falden stjerne. Før hun styrtede til Jorden og fik tildelt sin jordiske krop, sad hun og skinnede på himlen som en flammende ildkugle.
Hun er lige p.t. den eneste karakter, som jeg har et decideret plot, hvortil jeg søger en skrivepartner til. For min idé med hende, er at den første tråd, jeg har med hende, foregår den nat, hvor hun lander på Jorden (med et brag), og hvor hun møder sit første andet væsen, som enten kan tage hende med sig eller som hun nysgerrigt ender med at følge efter, da hun selvom at kende til en hel del om Jorden, ikke helt forstår.

Lorgath

Lorgath

The Boop-Master

2651
karakterer

Lorgath 22.09.2017 19:41
Jeg står i den situation hvor at jeg mangler posts på Reynald, så jeg vil rigtig gerne lade ham være den første til at møde Mia! Det kunne være ret sjovt i hvert fald! :D

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 22.09.2017 19:49
Jeg smider gerne min nye Lindarynil efter Alran, men ellers er jeg frisk på alt muligt sjov og ballade ;)
Neph

Neph

Kaffepusher

954
karakterer

Neph 22.09.2017 20:00
Zane: "...legetøj?"
Dew

Dew

1235
karakterer

Dew 22.09.2017 21:40
Lorgie!
Aww! Det kunne rigtig nok blive interessant at lade bamsefaren finde Mia. Og i det mindste vil hun ikke ende i hænderne på de mere skumletyper, hvilket jeg tvivler på, vil være et godt førstehåndsindtryk af livet på Jorden. 
I hvilket område tænker du så, det ville være bedst for hende at lande, hvis Reynard (tilfældigt eller ej) er i nærheden??

Nyxx!
Jamen dog! Der er vist nogle der vil have noget af mr. asshole's ..ass. xD
Kan det være, at du ligger inde med nogle ideer til, hvordan eller hvorfor lige Lindarnyl og Alran skulle støde på hinanden?

Neph!
.............. I'mma need some more to work with there, brother. <_<

Lorgath

Lorgath

The Boop-Master

2651
karakterer

Lorgath 22.09.2017 22:05
Et sted i nærheden af Lazurien. Det er der, han bor. Evt på en stand lidt uden for byen? :)

Jon

11
karakter

Jon 23.09.2017 00:23
Jeg smider da med glæde Jon ind i det hele, du er lidt fri til at vælge hvem som passer bedst ind ^^
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 23.09.2017 01:53
Måske har Linda fået et peg om at han kan lave smykker? og hun kommer til ham for at få lavet noget til sin datter eller sig selv? måske et smykke der er gået i stykker eller noget? Måske bliver han ikke specielt begejstret eller noget? 
Dew

Dew

1235
karakterer

Dew 23.09.2017 02:39
Jon'Jon!
Umiddelbart ville jeg sige, at Mia ville passe bedst, men hun er lidt problematisk at have flere steder på en gang, da hun endnu ikke engang er ankommet til Jorden....
Men så er det godt, at jeg også har Saga liggende til rådighed. Hvis jeg har forstået korrekt, så kan han betaltes for at udøve forskellige former for arbejde. Derfor kunne det være at han er draget til Norvik, hvor templet, som Saga er ved, har betalt ham for at stå mere eller mindre vagt, da nogle Kile-oprører har skabt uroligheder i området (Bashein templet er for en af Kiles underguder Nak'lar).
Jeg tænker det kunne være interessant at sætte Jon og Saga op mod hinanden, da de tydeligvis er så vidt forskellige. Så måske hun ender med at bringe ham mad og drikke, mens han sidder udenfor i kulden på sin nattevalgt?

Nyxx!
Det lyder faktisk som en rigtig god idé!
Hvis hun i så faldt har hørt rygterne om, at han er ferm med det med smykker, ville det være oplagt at opsøge ham. Han ville - til trods for at meget muligt være trods - tage imod arbejdet. 

Jon

11
karakter

Jon 23.09.2017 10:22
Ja det er nok lidt kompliceret så hahaha ^^' 

Men ja helt klart, elsker at have to vidt forskellige personligheder op mod hinanden! Of ja du har forstået rigtigt, giv ham penge og han gør stort set alt. Men jo lad os da smide de to sammen og se hvad der sker! :D 
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 23.09.2017 12:37
Er det ikke bare det vi gør så Dewdew?  ;3
Dew

Dew

1235
karakterer

Dew 23.09.2017 13:36
JonJon!
But one day he might be lucky to meet her! >8D

Anyway.. Great! Saga and Jon is it!
Hvad ville du foretrække? At det hele starter med, når han ankommer og alt sådan noget, eller en smule inde i det, hvor de netop mødes, hvor hun enten bringer ham noget at holde sig vågen med eller selv ankommet uden helt at vide, at han er blevet ansat??

Nyxx!
Yea!
Jeg tænker, at det nok er bedst, hvis du får æren af at starte tråden, da jeg ikke føler, at der er brug for, at jeg beskriver smedjen (da jeg forestiller mig, at det er der, hun opsøger ham). Den er ret straight forward. xD

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 23.09.2017 13:37
Yea, havde også regnet med det var mig der skulle gøre det :p Hvor ligger den egentlig O_O
Dew

Dew

1235
karakterer

Dew 23.09.2017 13:41
Forummet skulle gerne være at finde under Markedspladsen i Det Centrale Bydistrikt c:

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 23.09.2017 13:54
Aaah!!! Ja fandt det lige :p
v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 23.09.2017 16:58
Min karakter, Keeran, bor også i Hovedstaden, jeg tænker at det er oplagt at lade ham og Alran mødes :D Keeran er en meget positiv fyr, der har nemt ved at få venner, men som også kan komme i slagsmål, især hvis han er lidt fuld. Han bliver ikke fornærmet af sarkasme, og jeg forestiller mig at hvis de er venner, så er det Keeran der hiver Alran med ud i byen, og Keeran, der prøver at være den friske wingman og sådan.
Jeg har ikke lige nogen ideer til, hvordan de kunne mødes og blive venner, men vi kunne evt lade dem være venner fra begyndelsen af? Så er det i hvert fald nemmere for dem at snakke sammen. Ellers har du måske nogen ideer til dem, eller til hvordan deres dynamik er? :D

Nao

Nao

3765
karakterer

Nao 23.09.2017 18:06
Jeg vil gerne plukke Saga.
Dew

Dew

1235
karakterer

Dew 23.09.2017 21:21
Void!
HAH! Wingman for Alran! Pff... as if he needs that...*host*
Ej, jeg har en lille smule svært ved at se de to gutter allerede være gode kammerater. Derimod betyder det ikke, at de ikke kan ende ud med at blive det. Jeg fik en idé, hvor de begge havde drukket en smule for meget, og jeg kunne forestille mig at Keerans muntre og friske personlighed var gået Alran noget på nerverne, hvilket så var begrundelsen på noget af en slåskamp mellem de to, det så i sidste ende, slutter af med at de bliver smidt i arresten for at lave uroligheder. Det vil tvinge dem til at være i hinandens selskab.

Nao!
*holder Saga tæt* NO. :c

Jon

11
karakter

Jon 23.09.2017 23:25
Det vil jeg se frem til så ;)

Hælder mest til at han er ankommet, men det kunne jo være en kombi af en art, Jon kommer derop og bliver sat ind i tingene også spoler vi frem til at Saga skal bringe ham noget mad om aftenen ish? ^^
v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 23.09.2017 23:25
Det er en nice ide, den er jeg med på!! Det passer i hvert fald rigtig godt på Keerans personlighed og hvis han er fuld vil han da slet ikke lade Alran sidde i stilhed i arresten haha

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8