Dew 22.09.2017 19:32
Tråde søges!
Så er det vist på tide, at jeg selv sender mig på banen! For jeg føler, at jeg mangler nogle flere relationer/tråde til mine forskellige karakterer. Og hvilken bedre metode at få fingre i sådan nogle lækre sager end at smide en emnesøgning ud.
Umiddelbart er det de understående karakterer, som jeg søger tråde til, men det betyder ikke, at mine andre ikke også står til rådighed, hvis man ender med at være mere interesseret i dem. Bare sig til, og så skal vi nok finde ud af noget.
Alran er lidt af en mundfuld. Han fik dæmonblod ind med mælken, da han blot var et lille spæd, hvilket har påvirket ham på forskellige måder. Bl.a. er han blevet beriget med en magisk evne og en lettere overmenneskelig fysisk styrke og udholdenhed. Det er alt sammen godt og kommer ham til gode, men med det dæmoniske blod løbende i sine årer, blev han kraftigt påvirket af effekten fra de dæmoniske plager. En effekt der stadig har et godt tag i ham til den dag i dag. Derudover blev han taget ind af en barnløs ork-kvinde og har derfor vokset op i en ork-klan, før han drog til Hovedstaden og blev smed.
Han er ikke den rareste person at være omkring, da han er meget negativt anlagt. Han er ikke bange for at smide et par spydige og sarkastiske kommentere i fjæset på folk. Ligesom en knyttet næve, hvis det er nødvendigt. Men han har dybt inde et hjerte af guld.
Saga Ra’seesah:
Det der udadtil kendetegner halvdyret Saga er hvor bemærkelsesværdige hendes dyriske træk og former træder frem. Hun er af en muligt uddøende gren af halv-fugle, der hedder en harpy. I stedet for arme, har hun brugbare vinger, og i stedet for fødder og skinneben/læg har hun fødder som en rovfugl. Hun blev som spæd taget ind af et venligt menneske par fra Norvik, hvor hun voksede op i et fuldt civiliseret liv, som hendes biologiske forældre ikke havde. Og eftersom, at hendes fosterforældre ligger meget vægt på religion, var det oplagt for hende at blive præstinde. Hun er nu en simpel tempeltjenestepige i Bashein templet i Norvik, alt imens at hun drager til Hovedstaden for at være præstinde-lærling i Isari-katedralen.
Personlighedsmæssigt er hun en utrolig ydmyg person. Hun ser helst kun det bedste i folk og er ikke uvant i at blot vende den anden kind til. Hun er ligelede noget skrøbelig, og er ikke nogen god løgner, men hun skjuler alligevel sine sårede følelser bag et smil.
Miaplacidus le Arimh:
Mia er kort og bogstaveligt sagt en falden stjerne. Før hun styrtede til Jorden og fik tildelt sin jordiske krop, sad hun og skinnede på himlen som en flammende ildkugle.
Hun er lige p.t. den eneste karakter, som jeg har et decideret plot, hvortil jeg søger en skrivepartner til. For min idé med hende, er at den første tråd, jeg har med hende, foregår den nat, hvor hun lander på Jorden (med et brag), og hvor hun møder sit første andet væsen, som enten kan tage hende med sig eller som hun nysgerrigt ender med at følge efter, da hun selvom at kende til en hel del om Jorden, ikke helt forstår.