Soul 29.08.2017 02:11
Heyie all!
^^ Nu, er jeg ved at være mig selv igen, efter min længere pause, og er endnu mere klar siden min ferie snart er slut ^^. (Ja, Jeg har det meget svært ved at ”Have ferie”)
Så, nu hvor den snart er slut, og jeg er på plads! Er det vist på tide at jeg får nogle flere tråde op og køre ^^
Så! Derfor søger jeg Historier til mine to små piger, Magmi og Kirre, de vil begge kort præsenteres herunder, samt vil jeg kort belyse nogle af de plots jeg ønsker hos dem ^^. Dog, er jeg åben for alle historier hvor det giver mening at historien kan starte, altså, så længe alle karakterer der er med, kan argumenteres for at de er der, så er jeg stort set frisk.
Magmi, er en Kaotisk god engle, med stort fokus god. Magmi har siden sin træning valgt at rejse verden rundt. Derfor kan hun være næste alle steder med meget få undtagelser, Det Magmi søger lige nu, er at opleve verden, da hun føler at hun endelig har fået muligheder for dette, da hun var meget låst i hvor hun kunne være som menneske. Hun finder stor glæde i at hjælpe andre, og der skal meget til før hun vil skade nogle, ud over dette finder hun utrolig meget glæde i kunst, i næsten alle dens former.
Kirre, er byvagte, og nyder dette meget. Hun er Lawfull neutral, med meget stort fokus på LAW delen. Derfor kan det være svært at argumentere for at hun steder der er længere væk fra hovedstaden. Kirre et halvdyr - halvt menneske og halv fugl. Hun bruger meget tid på at holde lov og orden, og giver ikke sig selv lov til at have fri ret ofte, dette er delvis skyld i hendes forbandelse – men lige så meget hendes persona. Kirre er med udgangspunkt venlig, men har meget nemt ved at tage kolde briller på og behandle folk som nummerer, og er meget ofte ligeglad om du har to børn, er fattig, eller var fuld. Loven findes da den beskytter borgerne, og derfor skal den opholdes.
Jeg søger plots til de begge, og mener ikke jeg kan have for mange ^^.
Jeg har intet imod at de bliver behandlet godt eller dårligt, endda permanente skader og mord vil jeg acceptere i langt de fleste tilfælde så længe det giver mening.
Magmi, ønsker at blive medlem af Lysets hær, og tænkte derfor at møde med nogle fra lysets hær, eller måske endda møde nogle der kunne få hende med i den, ville være en vidunderlig historie for hende.
Udover dette, så er Magmi en meget åben karakter som med glæde går til fremmede, for endda bare at have nogle at nyde en kop te med.
Kirre er lidt mere besværlig. Da hun bruger en del tid på, som nævnt, at holde lov og orden. Dette resulterer i at langt de fleste af de tidspunkter hvor hun vil snakke med en fremmede vil være i forbindelse med dem, dog vil der være undtagelser, så som Kirre ikke vil kunne lade være med at kigge på steder hvor der vil være problemer, selv hvis disse måske ikke havde problemer med hende, og grundet hendes evner og fysiske styrke, samt hendes vinger. Gør hun ofte nogle anderledes opgaver, så som at aflever beskeder, eller standse civile ”disruptions”.
Dog, er jeg frisk på rigtig mange ting med disse to :D!
Glæder mig til at fortælle nogle vidunderlige historier med jer!
Tak fordi de gad læse dette ^^
Mange hilsner Soulzero, - Stefanie
The twin eyed demon, with a voice colder than ice: Opia
The emotional weapon, with a mind of its own: Lality
Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook: https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530
The emotional weapon, with a mind of its own: Lality
Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook: https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530