Heyie ^^
Navnet er Soul, og mange gange velkommen til siden! ^^ håber du vil nyde den.
jeg er også "forholdsvis" ny, her på siden, og med meget gerne spille med dem. Jeg vil ligge mine to karaktere ud, som Cam har, da det var dejlig rart at læse, og man havde godt overblik ^^.
Kirre:
Race: Halvdyr.
Erhver: Byvagte.
Køn: Kvinde.
Personlighed: Meget, lawfull, rolig, og passioneret omkring sit arbejde. med samme tid nyder hun at hjælpe folk.
Plot-ide: Da din karktere mangler synet, vil han være et nemt offer (I de kriminelles hoved) til at, berøve, eller andre former for kriminalitet eller svindle..Det, kan Kirre ikke lig..Meget meget lidt..
Magmi:
Race: engle.
Erhver: rejsende, søger nogle.
Køn: Kvinde.
Personlig: Meget, Kaotisk, hjælpsom, som gerne vil provokere med henblik på at hjælpe. hjælper gerne folk, uden at forvente et tak. Gør meget for at få et smil frem på andre.
Plot-ide: Magmi, vil være meget "intrigued" i en blind person, med en del chakra..Da det vil minde hende om nogle, og det vil være nok til hun vil søge personen kontakt. Ud over det, så vil Magmi gerne hjælpe en blind person, selv om personen måske faktisk klare sig fint...Så er hun venlig nok til at det kan være træls for andre.
Der findes mange andre mulige plot med begge, Kirre vil endda nemt kunne blive voldelig, hvis hun vurderet at din karakter var farlig for byens ro og orden...Magmi, ville aldrig..
^^ men dette var mine hurtige tanker ud fra det du skrev.
Hilsen Soul.
Eller Steffie.
The twin eyed demon, with a voice colder than ice:
Opia
The emotional weapon, with a mind of its own:
Lality
Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook:
https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530