Mong

Mong

2682
karakterer

Mong 17.07.2017 19:51
HEJ nu har mange lavet søger plot så jeg prøver også.

jeg søger lidt forskelligt til mine char og i må også gerne komme med ideer vis i står med en ide i hovedet.

Aileen:

Aileen søger med skuespiller, og venner, hun søger folk der er vilde med hendes show.

Astra:

Astra søger en lillebror. hun søger veninder (rige) og en kommende mand, som skal kunne holde styr på hende. hun skal også ha mænd hun har været i seng med.

Calcifar:

Calcifar søger lige nu en befrier. og for jeg for lidt spil i hende så en der måske opdager hendes rigtige navn og derfor "ejer" hende.

Elasha:

Elasha søger lidt af hvert. hun er tit syg og derfor en der vil kunne hjælpe hende.

Eliot:

Eliot søger intet bestemt lige nu. måske nogle han kan fange og straffe.

Galan:

Søger to Døtre til Galan. ikke for gamle. Galan søger også folk han kan ha forretninger med da han er greve i Elverly og derfor også brug for nogle heste og sådan lidt.

Joban:

Joban søger intet, han er omrejsene og derfor villig til at møde alle.

Maion:

Maion er en, en vinget engel og sider i kørestol. hun søger en der vil hjælpe hende i hverdagen og hjælpe med at tage sig af hende nu hvor hun ikke kan så meget selv.

Tasja:

Tasja søger en kæreste som kan tage sig af hendes voldsomme temprament. en der helst selv er halvdyr da hun ikke stoler på andre end halvdyr.

Det var det indtil nu. håber i synes om mine små babyer.

Ray

Ray

Master of Dust!

161
karakterer

Ray 17.07.2017 20:16
Hej Mong

Jeg syntes måske det kunne være sjovt hvis der kom en tråd mellem Calcifar og min omrejsende portalist Elios.

Måske Joban kunne møde min nordmand Tarkvin, som er ret ny til at være i andre steder i krystallandet end den nordlige del.

Til Eliot så måske min piratkaptajn Dante? Dante har en del fjender og det ville nok give mening hvis nogle blev sendt af sted for at straffe ham, det skal dog lige nævnes at det nok ville ende ud i kamp mellem dem to.

Det var de ideer jeg lige havde, håber der er noget du kan bruge :)

Mong

Mong

2682
karakterer

Mong 17.07.2017 20:23
hej Ray :D

tak for din tilbage melding. jeg vil da gerne ha calcifar møder din Elios men hun er pt fanget af Nao :) så vi skal lige aftale med ham hvordan vi gør det.

Joban vil med glæde hive din Tarkvin med ud i verden så han kan se den :)

Eliot er klar til kamp ;) og du skal bare vide, jeg intet ved om kampe. :P jeg prøver mig bare frem.
Ray

Ray

Master of Dust!

161
karakterer

Ray 17.07.2017 21:20
Okay fedt, og ja vi skal nok lige have fat i Nao, men hvor er Calcifar fanget henne?

og jeg ved heller ikke rigtig noget om kamp, jeg forsøger bare at gøre en masse shit xD

Mong

Mong

2682
karakterer

Mong 17.07.2017 21:23
Nao har sagt vi bare kan befri hende :) hun er fanget i dæmonbyen :) men vi skal ikke regne med Nao i tråden så vi siger bare Naos char er udenbys.

så kan vi sagens kæmpe jo :P
Ray

Ray

Master of Dust!

161
karakterer

Ray 17.07.2017 21:59
Okay, jeg tænker det ville være bedst hvis du startede den mellem Calcifar og Elios så du lige kan sætte helt præcist hvor hun befinder sig.

Jeg skal nok starte mellem Dante og Eliot, hvor kunne Eliot finde på at være henne?

Vil du gerne starte mellem Tarkvin og Joban, eller skal jeg?

Mong

Mong

2682
karakterer

Mong 17.07.2017 22:14
:) jeg skal nok starte den med Calcifar :) 

Eliot ville nok være et sted i byen da han er byvagt.

XD skal vi ikke lige tage lidt af gangen søde Ray :) tror  ikke jeg kan/må ha så mange nye tråde.
Mong

Mong

2682
karakterer

Mong 17.07.2017 22:14
:) jeg skal nok starte den med Calcifar :) 

Eliot ville nok være et sted i byen da han er byvagt.

XD skal vi ikke lige tage lidt af gangen søde Ray :) tror  ikke jeg kan/må ha så mange nye tråde.
Ray

Ray

Master of Dust!

161
karakterer

Ray 17.07.2017 23:16
Okay, det er fint :)

Mong

Mong

2682
karakterer

Mong 18.07.2017 22:50
hej Ray nu er tråden lavet :) med calcifar og Elios :D
Ray

Ray

Master of Dust!

161
karakterer

Ray 18.07.2017 23:07
okay fedt, går nok lidt tid før jeg starter den anden, men jeg skal nok nå det inden for en uges tid :)

Mong

Mong

2682
karakterer

Mong 18.07.2017 23:32
ok :)
Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
karakterer

Emilia 03.11.2017 23:07
Er listen opdateret? Jeg har en tanke om, når jeg er berettiget til at måtte lave en karakter mere, at jeg vil lave en mand af en art og det kunne da være sjovt at have noget sammen fra start? ;D

Husk altid på, at du er den bedste version af dig selv ;)
Mong

Mong

2682
karakterer

Mong 04.11.2017 12:13
Nej jeg mangler octavia :) men hende kan vi altid aftale noget med jo :)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 8