Mong 17.07.2017 19:51
HEJ nu har mange lavet søger plot så jeg prøver også.jeg søger lidt forskelligt til mine char og i må også gerne komme med ideer vis i står med en ide i hovedet.
Aileen:
Aileen søger med skuespiller, og venner, hun søger folk der er vilde med hendes show.
Astra:
Astra søger en lillebror. hun søger veninder (rige) og en kommende mand, som skal kunne holde styr på hende. hun skal også ha mænd hun har været i seng med.
Calcifar:
Calcifar søger lige nu en befrier. og for jeg for lidt spil i hende så en der måske opdager hendes rigtige navn og derfor "ejer" hende.
Elasha:
Elasha søger lidt af hvert. hun er tit syg og derfor en der vil kunne hjælpe hende.
Eliot:
Eliot søger intet bestemt lige nu. måske nogle han kan fange og straffe.
Galan:
Søger to Døtre til Galan. ikke for gamle. Galan søger også folk han kan ha forretninger med da han er greve i Elverly og derfor også brug for nogle heste og sådan lidt.
Joban:
Joban søger intet, han er omrejsene og derfor villig til at møde alle.
Maion:
Maion er en, en vinget engel og sider i kørestol. hun søger en der vil hjælpe hende i hverdagen og hjælpe med at tage sig af hende nu hvor hun ikke kan så meget selv.
Tasja:
Tasja søger en kæreste som kan tage sig af hendes voldsomme temprament. en der helst selv er halvdyr da hun ikke stoler på andre end halvdyr.
Det var det indtil nu. håber i synes om mine små babyer.