Tevin 20.06.2017 21:42

Nu er det sgu på tide, at jeg begynder sende nogle af alle mine løse karakteridéer ud i livet. Med min begrænsede viden om sidens nuværende udvalg af karakterer, tyr jeg til jer for hjælp til at bygge dem solidt op. I præsenteres hermed for denne skravlede gut, som endnu ikke er blevet navngivet. Det er tanken, at han er krigsfange hos Mørkets Hær, men hvad han mere præcist skal foretage sig der, er endnu ikke lagt fast. Det er blandt andet her, jeg har brug for nogen af jer til at komme på banen, hvis I tilfældigvis skulle stå med en karakter eller to, hvor han kan flettes ind. Umiddelbart er tanken dog, at han har nogle evner inden for alkymi eller healing, men han kan også sagtens "bare" være tjener eller slave, hvis det er det, der er behov for. Ydermere har jeg også gjort mig tanker om, at han enten er ekstremt religiøs eller tror på astronomien og videnskaben fremfor en gud. Uanset kommer han af åbenlyse grunde til at være et ustabilt individ, der ikke er helt klar oveni efter et liv med tortur og ensomhed. Han er dog exceptionelt intelligent, men bliver hos de fleste opfattet som excentrisk på grænsen til lidt vanvittig.

Lang historie kort, så søger jeg nogen, han kan flettes sammen med, så jeg kan få indskrænket mine idéer lidt og komme tættere på at finde ud af, hvordan jeg kan forme ham bedst muligt for mest spil. Hovedsageligt vil det være nogen, der er involveret med Mørkets Hær; overordnede, der koster rundt med ham og kører på ham både fysisk og mentalt, eller muligvis andre krigsfanger, selvom det ikke er mit indtryk, at de bliver tilladt at interagere med hinanden udover det nødvendige professionelle samarbejde. Det kunne også være noget familie, men jeg er vitterligt åben for alle idéer, for jeg er nået et punkt, hvor jeg egentlig bare gerne vil have pustet noget liv i ham.