Joseph 08.06.2017 17:32
You Light The Sky, Up Above Me

Det her er Judas!
Ham kan du læse om i hans profil!
Det her er hans plottråd, så kom glad?
Adoptiv søskende
Judas blev fundet 3 måneder gammel nær en ældre bov, hvor en adelig familie boede. En bonde familie fandt ham. Jeg søger evnetuelle søskende til Judas. Jeg har gjort plads i hans historie til søskende i alderen 20 - 35 år gamle. Både nogen der måske også er adopterede eller biologiske søskende til familien. Begge forældrene er døde nu.
Biologiske søskende
Hans biologiske mor blev slået ihjel for nogen år tilbage, men alligevel kunne det være sjovt at hun havde andre børn. Jeg har spillet på at Judas var hendes første barn, og børnene skal derfor blot være yngre end 27 år. Den eneste historie jeg har på dem er at de er en adelig familie.
Flirts/Looove?
Jeg syntes det er svært at finde kærlighed i forum der er planlagt. Så jeg søger nok flirts og kvindelige bekendskaber til Judas, måske nogen der senere udvikler sig til noget mere? Han er jo en ret romantisk fyr! X kærester mv er også meget velkommende. Judas rejser meget pga. hans arbejde, så det kan være lidt over det hele.
En gammel flamme
Jeg kunne sagtens se for mig at Judas har et barn et sted ude i verden han måske ikke ved noget om, dette er ikke noget jeg spiller på (han ved det jo ikke), men jeg er meget åben overfor et plot med en gammel flamme.
Dusørjæger
Judas arbejder som dusørjæger, og jeg er derfor meget åben overfor både folk der ønsker at booke ham til opgaver, eller folk han har til opgave at finde. Der er generelt mange muligheder, da Judas gør mange ting for en skilling!
Mentor
Judas har lært at kæmpe, og han er god til det. Han bruger sin krop godt og har hurtige reflekser. Jeg søger den person der har lært ham disse ting. Gerne en ældre person på 35+ år.
Venner
Jeg søger gode venner til Judas. Især gerne en bedste ven eller veninde som han åbner sig for.