We Can Rule The World (EmneSøgning)

Joseph

Joseph

207
karakterer

Joseph 08.06.2017 17:32
You Light The Sky, Up Above Me

Det her er Judas!

Ham kan du læse om i hans profil!

Det her er hans plottråd, så kom glad?

Adoptiv søskende

Judas blev fundet 3 måneder gammel nær en ældre bov, hvor en adelig familie boede. En bonde familie fandt ham. Jeg søger evnetuelle søskende til Judas. Jeg har gjort plads i hans historie til søskende i alderen 20 - 35 år gamle. Både nogen der måske også er adopterede eller biologiske søskende til familien. Begge forældrene er døde nu.

Biologiske søskende

Hans biologiske mor blev slået ihjel for nogen år tilbage, men alligevel kunne det være sjovt at hun havde andre børn. Jeg har spillet på at Judas var hendes første barn, og børnene skal derfor blot være yngre end 27 år. Den eneste historie jeg har på dem er at de er en adelig familie.

Flirts/Looove?

Jeg syntes det er svært at finde kærlighed i forum der er planlagt. Så jeg søger nok flirts og kvindelige bekendskaber til Judas, måske nogen der senere udvikler sig til noget mere? Han er jo en ret romantisk fyr! X kærester mv er også meget velkommende. Judas rejser meget pga. hans arbejde, så det kan være lidt over det hele.

En gammel flamme

Jeg kunne sagtens se for mig at Judas har et barn et sted ude i verden han måske ikke ved noget om, dette er ikke noget jeg spiller på (han ved det jo ikke), men jeg er meget åben overfor et plot med en gammel flamme.

Dusørjæger

Judas arbejder som dusørjæger, og jeg er derfor meget åben overfor både folk der ønsker at booke ham til opgaver, eller folk han har til opgave at finde. Der er generelt mange muligheder, da Judas gør mange ting for en skilling!

Mentor

Judas har lært at kæmpe, og han er god til det. Han bruger sin krop godt og har hurtige reflekser. Jeg søger den person der har lært ham disse ting. Gerne en ældre person på 35+ år.

Venner

Jeg søger gode venner til Judas. Især gerne en bedste ven eller veninde som han åbner sig for.

Tatti

Tatti

Lummer prinsessen

2527
karakterer

Tatti 08.06.2017 19:39
Min Kentaur Elyon er meget interesseret i mennesker :D Så hvis du vil kunne vi måske finde på noget der? 
Hun kunne evt. blive lidt varm på ham hahahah ;; 

Ellers har jeg planer om at oprette en kvindelig karakter som er en halvdæmon, og arbejder i et horehus eller et bodel, mere er ikke planlagt;; 
~Tati~

Ray

Ray

Master of Dust!

161
karakterer

Ray 08.06.2017 19:56
Jeg har været lidt i gang med at arbejde på en karakter som muligvis godt kunne være en søskende, skal dog lige arbejde lidt videre på den før jeg kan sige andet :)

Joseph

Joseph

207
karakterer

Joseph 08.06.2017 20:02
Hej I To!

Begge ting lyder mega nice, vil i ikke skrive privat? Så har jeg bedre overblik!

Andy

Andy

Non-Binary Goddess

890
karakter

Andy 09.06.2017 00:10
Hejsa hejsa.
Selvfølgelig skal jeg også lige kaste migselv hovedkuls ud i det her, hvorfor ikke.
Jeg har en del karakterer, så jeg har lige valgt to. Du kan også hvis du føler for det, læse mine andre og komme med ideer. Dog herfra begynder vanviddet der er mine ideer.

Atropa - Venner / Rejsekompangion 
Nok ikke noget der er sket. Men Atropa er min søde alf der ønsker at rydde verden fra alt der er Mørket. Hun er venlig og ser hun nogen i nød er hun den første til at træde til uden at tænke sig om, for hun er ikke den skarpeste kniv i skuffen. Men hendes nysgerrighed har kommet hende til gode hundred gange om og om igen, for hun virker til at skabe venner til højre og venstre.
Hvis det er kan de jo blive venner in-game og hvis han ikke har noget i mod det kunne hun nok godt tænke at rejse med ham fordi hun har mistet dem hun sidst rejste med, og ærlig talt er hun faret vild.

Luna - Venner eller Dusørjæger / Venner /Flirts/Looove? / Fjender
Her, til Luna, fik jeg to ideer som du nok kan se.
Den første ide var at Luna og ham kan mødes og kan blive venner. Godt nok er hun lige nu i Dragorn, men hvis Joseph kan finde et job der leder ham dertil så kan det jo ske at de mødes. Ellers kan Luna altid forvilde sig ud på eventyr og støde ind i ham.'
Ellers kan de også støde ind i hinanden, men allerede kende hinanden fra et tidligere møde, men så har de nok mødtes ved havet før, siden Luna første gang gik helt væk fra Kysten for et par måneder siden.

Den anden ide er dog meget mere... Dramatisk og livlig. (Undskyld verden for hvad jeg har tænkt mig at skrive allerede)
Luna er sandsyneligvis eftersøgt som Selkie af Havfolket da hendes folk og Havfolkene er en underlig konstant krig og Luna har flere gange været tæt på at lade livet grundet hendes pels og hendes titel som barn af Blodstens familien.
Jobbet af at fange hende og få hendes skind kan jo så være endt hos Judas. Dog mens han jæger eller har hende med sig på vej tilbage for at få sin dusør kan man jo se hvad der sker.

~ Jordy ~
Joseph

Joseph

207
karakterer

Joseph 09.06.2017 00:34
Uhh jeg elsker alle dine idéer Andy!
Send evt en PB så vi kan få gang i noget! Jeg kan godt lide idéen om en ven til Judas, men syntes også din dusørjæger idé er nice!

Htqz

1844
karakterer

Htqz 09.06.2017 22:02
Nu har jeg ikke nogle konkrete ideer til  plots, men hvis Judas er villig til at betale lidt for en flirt eller aften med en kvinde, så har jeg Charlene som arbejder på hovedstadens bordel.  Hun plejede selv at bo i Nordlandet indtil krigen brød ud og Mørket besatte de nordlige egne ( mere om det kan læses på hendes profil )
Hun kan sagtens være en flirt/elsker, men kan ligeledes være kandidat til en veninde han kan tale om indestængte frustrationer eller lignene med. Hun er forholdsvis ny i branchen. 

Derudover har jeg Nia som er en sigøjner/gøglerske, udstødt af hendes gruppe, men ikke desto mindre fremtrædende og glad for at danne nye bekendtskaber. http://krystallandet.dk/characterprofile.php?id=4046 <- profil )Hun bliver sjældent det samme sted i længere tid, men kan sagtens forestille mig hende muligvis følges med ham på vejen ud i verdenen, og ellers bare være en ven. Kan også være en mulig gammel flamme.? 

Det var lige dem jeg kunne komme i tanke ompassede bedst på det du umiddelbart eftersøger ^^,'
Joseph

Joseph

207
karakterer

Joseph 10.06.2017 09:25
Hej Tea.

Jeg syntes helt klart der kunne være noget sjovt af måske en god veninde med din prostituerede, for det ville helt sikkert gøre Judas beskyttende overfor hende. Vil du måske skrive en PB? Så kan vi plotte lidt mere :D

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 11.06.2017 22:34
Lad mig se... Jeg kunne sende mange efter din kære Judas xD

Søskende der tror jeg dog ikke jeg kan smide nogle ind... 

Flirts og love... Ja der har jeg ikke så mange mennesker at vælge imellem... men så har jeg vampyrer?.. Måske kunne han få Saharah til at finde følelserne igen, han kunne vise hende at følelser ikke er farlige og det er okay at føle sorg, had, kærlighed og begær? Hun skal selvfølgelig nok lade være med at forvandle ham, med mindre det er noget han selv ønsker.. Hun vil ganske vidst gerne smage hans blod men ikke andet. 

Mentor... Ja se der kunne min gammelfar Matthew eller Atreyu(når han er godkendt) være til hjælp... De mestrer begge to et sværd.. Matthew ville være ret fatherlike, mens Atreyu måske ville være lidt sjovere, eftersom han er adelig og lidt mere en spøgefugl en Matt er. 

Venskaber... Der kan jeg smide Heather ind, en pirat dame der er lidt uopdragen ganske vidst eftersom hun er vokset op blandt mænd. Eller Orphelia, også pirat, mere velopdragen men har også sine meninger om ting :)

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias, Blæksprutten, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 8