Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 09.05.2009 22:28
”Det er altså også meget rarere at gå end det er at ride,” siger hun med et let smil. Hun har selv stillet sig selv i den situation et par gange før, men så har hun udnyttet sine formskifterevner til at forvandle sig til en hest eller et eller andet, som lige har kunnet klare et stykke mere.
”Altså, den hytte jeg boede i før blev invaderet af diverse dyr imens jeg var væk, så den stod ikke til at redde da jeg kom hjem,” siger hun, en anelse undskyldende og bider sig let i læben. Hendes egen lejlighed er jo en del mil væk, men ..

”Men, jeg har altid godt af noget motion, du ved – og apropos heste, så kan du altid bare udnytte mine evner som hest, og så smutte med mig ind i byen? Jeg bor i en lejlighed nu, for jeg havde ikke overskud til at starte helt forfra med en ny hytte,” hun holder en pause, da hun synes at hun snakker ret hurtigt.
”Det er vel en tur på en halv time – tyve minutter hvis jeg virkelig skynder mig.”

Hun håber lidt på, at han kan huske at hun kan skifte form – for ellers må det da fremstå som noget volapyk.
It's not about what we did,
which wrongs blur our past
- it's about how much we love.
Samenius Firewood

Samenius Firewood

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 178 cm

Samenius 09.05.2009 22:44
Samenius står et øjeblik og stirrer tavst på hende, imens han overvejer om Vanessa har udviklet evner som en muskelkvinde, siden hun foreslår at han kan bruge hende som hest, men han ryster på hovedet og fastslår inde i sit hoved, at han bare har hørt forkert, eller at det stakkels pigebarn taler i tåger.
”Jeg er ikke helt sikker på hvad du mente med det…” siger han så med en skeptisk mine, imens han klør sig i nakken, ”altså det med dine evner som hest, fordi jeg tror altså at jeg vejer for meget.. eh ja” Han har fuldstændig glemt alt om Vanessas evner til at forvandle sig om til dyr, så han står bare og får kuldegysninger ved tanken om en stor muskuløs mand med Vanessas ansigt på.
”Men ellers så kan jeg da godt prøve at gå et lille stykke endnu.. Måske kommer vi forbi nogle med en vogn eller noget” mumler han med et undskyldende smil og får rejst sig op.
@___@

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 09.05.2009 22:53
Vanessa kan ikke lade være med at knække sammen af grin over Sameniuses forestillinger. ”Gu vejer du ej for meget,” siger hun da hun har fået lidt styr på sig selv igen. Så forklarer hun ham det på den letteste måde hun kan – ved at forvandle sig til en sort, slank hest. Det fremstår dog alligevel tydeligt at det stadig er hende, fordi de mørkegrønne øjne stadig skinner igennem.
”Se selv!” lyder hendes stemme i Sams hoved. Hun drejer en gang rundt om sig selv, lyden af klovene der rammer jorden skaber et svagt ekko imod træerne.

”Hopper du op eller ej?” spørger hun så. Vanessas hesteskikkelse ser på Samenius med et udfordrende glimt i de grønne øjne. Nej, der er ingen tvivl om hvem der gemmer sig i hestekroppen.
”Jeg giver en kop the? Og jeg tror nok, at jeg skylder dig nogle småkager.”
Samenius Firewood

Samenius Firewood

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 178 cm

Samenius 09.05.2009 23:07
Samenius bliver først forskrækket ved stemmen i hans hoved, men så kommer han i tanke om Vanessas evne til at læse tanker… Hvad den har at gøre med stemmen i hans hoved, er han ikke helt sikker på, men han ved at det har noget med den evne at gøre. ”Ah… Så du kan forvandle dig om til en hest… Jeg havde gættet på noget mere skræmmende som..” han stopper op og får igen sit skeptiske blik på, ”du har læst mine tanker har du ikke det?” mumler han med et suk, inden han går tættere på hesten og overvejer hvordan han kommer op. Han forventer ikke rigtigt svar fra hesten.
”Du er blevet en smule høj.. ” mumler han imens det så lykkedes ham at komme op, men Vanessa har vist altid været høj, imens Samenius har været lav, selv om han ikke rigtigt kan vurdere den nuværende højde, men ændret sig, har den da nok.
”O-okay… så” kommer det lavt fra ham, da han føler sig utryg uden saddel, men han har vel ikke andre valg, hvis han gerne vil fri sig selv for en endnu længere gåtur.
”Te og kage lyder fint, det har jeg ikke fået i lang tid” siger han med et smil, imens han leder efter et sted at holde fast, uden at det gør ondt på Vanessa.

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 09.05.2009 23:20
Vanessa ler indvendigt over Sams perpleksitet. "Jeg kan forvandle mig om til hvad som helst, så længe det er landlevende," forklarer hun. "Jeg tror ikke du har set andet end katteskikkelsen før." Vanessa lader blot Samenius komme op på hende, og uden at kny det mindste strækker hun den lange, stærke ryg, så hun ligesom kan vænne sig til den ekstra vægt, der dog ikke føles betydeligt voldsom.
"Du skal bare gribe fat i manen," lyder hendes stemme endnu engang i Sams hoved. Hun render normalt ikke rundt med folk på ryggen, men hun kan forestille sig, at det vil være lettest og mest hensynsfuldt sådan.
Hun afventer at han får fat, og sætter så i trav - galoppen kan vente til senere, når de begge har vænnet sig til denne foranstaltning.
Samenius Firewood

Samenius Firewood

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 178 cm

Samenius 10.05.2009 00:06
Det giver et lille spjæt i ham, da Vanessa begynder at bevæge sig, men han får dog fat i hendes manke. ”Okay, måske er det godt, at jeg alligevel ikke købte den hest, for det her bliver jeg aldrig vant til” mumler han over hestens/Vanessas bevægelser, imens han tænker over, om han ikke har reddet før, hvilket han selv mener, at han har… Men det kan jo stadig have været så lang tid, at han bare har glemt følelsen af at sidde på en hest.
Jeg falder af snart.. tænker han panisk, mens han holder godt fast i manken og stirrer ud i luften og igen tænker på, om det her er en god idé.
//out
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 27.05.2009 17:13
Shadow kom roligt gående ned af den lille sti.
Han havde et roligt blik og så temmelig afslappet ud, når han var alene kunne han være det blideste menneske, da der ikke var nogen at genere, men når der så først var nogen var han generaldt bare ond.
Han stoppede så op og aede roligt et træ, ide han kiggede op på himlen som man lige kunne skimte igennem de mange tætte træer.
Himlen var en smule overskydet og ide han gik mellem træerne, kunne sollyset ikke ramme ham særlig meget og det gjorde ham temmelig glad.
Efter lidt tid satte han sig ned ved træets stamme og lænte sig op af træet, ide han så roligt lukkede sine øjne og slappede roligt af.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 27.05.2009 17:17
Murizz kommer hurtigt løbende. Han kigger kort tilbage, for lige at tjekke om Meier skulle være løbet efter ham, men da han ikke kan se noget, stopper han bare op og falder ned på knæ. Han trækker vejret rimelig tungt, da han har verdens dårligste kondition og ikke er vant til at løbe. Han ser så mod jorden, uden at tjekke om der er nogen i nærheden. Men det plejer der aldrig at være her, så hvorfor skulle der være nogle nu? Et kort suk kommer fra ham, og han er begyndt at trække vejret lidt mere roligt.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 27.05.2009 17:28
Shadow hørte godt der kom nogen løbende, men reagerede ikke særlig meget på det da han var lidt doven idag.
Dog åbnede han sine øjne og kiggede kort rundt, ide han fik øje på Murizz og smilte kort.
Han blev dog siddende da han trods alt ikke var sulten idag, for han havde fået mad for lidt siden så hvorfor tage mere blod en det man havde brug for?
Som sagt var han lidt doven idag, så han ventede lidt med at se om den lille knægt opdagede ham eller ej.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 27.05.2009 17:30
Han bider sig let i læben, og endnu et suk kommer fra ham, før han løfter hovedet en smule for lige kort at se sig omkring. Han får så øje på Shadow, og han ser på ham med store øjne. Han kommer derefter hurtigt op at stå, for han kan sagtens huske deres sidste møde.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 27.05.2009 17:35
efter lidt tid får han rejst sig op og smiler kort.
"hey knægt... længe siden" sagde han med en kold tone ide han kørte en hånd igennem håret på sig selv.
Han kiggede så kort rundt og overvejede virkelig om han ville gøre noget eller ej, det var jo hans dovne dag idag så hvorfor lave så meget uden nogen grund?
Hvis han kom på en grund, ville han nok finde på noget men det var jo ikke til at vide om han ville gøre noget nu eller senere, når det galt Shadow for han var altid fuld af overraskelser.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 27.05.2009 17:51
Han ryster let på hovedet.
"Nej .. egentlig ikke," siger han kort og smiler skævt. Hans smil forsvinder så igen og han ser bare fortsat skræmt på Shadow.
Han lægger armene om sig og bider sig let i læben. Han tør ikke rigtig rører på sig, da han ikke ved hvad Shadow kan finde på.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 27.05.2009 18:00
han smiler kort igen og bevæger sig så roligt imod ham.
"du skal ikke være bange jeg gør dig ikke noget, ihvertfalde ikke lige nu" sagde han og kørte endnu engang en hånd igennem sit hår.
"jeg har allerede fået aftensmad og jeg er ikke i humør til at dræbe lige nu, med mindre du bløder nogen steder og jeg ser dit blod så tror jeg nok du skulle have en grund til at frygte mig" sagde han og kom med et kort grin.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 27.05.2009 18:05
Han begynder hurtigt at gå bagud, da Shadow går hen mod ham, indtil han står lænet op af et træ.
"Nej, det er de ord der bekymre mig; Ikke lige nu..," siger han kort. Han ser så kort ned af sig selv.
"Jeg ... har ikke nogle sår..," siger han bare. Han bider sig let i læben.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 27.05.2009 18:09
han stopper så op lige foran Murizz og lægger sin ene hånd på træet ide han læner sig lidt ned imod ham og kigger ham ige i øjnene.
"du er faktisk en ret sød lille en" sagde han og kom med et kort lusket smil.
Kiggede så lidt ned af ham og så op og ind i hans øjne igen.
"en skam du ikke har nogen sår var?... men det er kun heldigt" sagde han ide han lagde sin hånd på hans hovede og uglede let hans hår.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 27.05.2009 18:12
Han skæver kort til Shadows hånd, men ser hurtigt på Shadow igen.
Han siger ikke noget, men da han lægger sin hånd på hans hoved, glider han langsomt ned at sidde. Han sætter sig helt sammenkrøllet, mens han ryster svagt.
"Hold dig væk fra mig," siger han lavt, næsten uhørligt.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 27.05.2009 18:16
han så godt Murizz langsomt røg ned at side op af træet, men det fik ham til at sætte sig på hug foran ham.
Kiggede så lidt betragtende på ham og smilte lusket igen.
"jeg kan mærke din frygt, det gør mig næsten helt vild efter at gøre et eller andet ved dig" sagde han og fik pludselig sin lyst tilbage og det gjorde ham glad, for han hadet at være den dovne type.
tog så sin hånd under hans hage og løftede let hans hovede.
"jeg lader dig ikke være, ikke nu hvor vi har sådan en hyggelig samtale" svarede han til murizz og kørte så let sin hånd fra hans hage og ned langs halsen.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 27.05.2009 18:21
Han skæver til Shadow, da han sætter sig på hug foran ham.
"Lad vær' .. Jeg vil ikke tortureres igen .. Gå væk..," siger han lavt. Han piver lavt, da han løfter hans hoved, og han ryster kun endnu mere, da han mærker hans finger ned af hans hals.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 27.05.2009 18:30
han griner kort og kigger stadig på ham med et betragtende blik ide han roligt tog sin hånd til sig igen.
"jeg vil da ikke torturere dig, jeg vil bare have det jeg ikke fik sidste gang" sagde han roligt ide han nu smilte lusket igen.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 27.05.2009 18:41
Han slapper en smule mere af, da han fjerner sin hånd igen. Han ser så hurtigt på ham igen med store øjne.
"Hvad fik du ikke sidst? Du fik dit blod, så lad vær' med at bide mig igen!" siger han kort.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1