Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.11.2007 22:40
først nu ser han hende.
"Åh.. jamen godaften, senorina." han bukker galant for hende med et venligt smil.
ranker sig op og lader vinden lege med hans lange, sorte hår, som smyger sig smukt omkring det solbrune ansigt med de dybe, brune øjne

__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__

Flying Bird

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Illusiane 09.11.2007 22:48
hun mærker at han er venligt stemt, og nejer lidt... et kort øjeblik omfavnes hun af et lysglimt, og tibage sidder en lille fugl... hn pudser sine fjer lidt (han er jo en fin herre), for derefter at blive til menneske igen... nu stråler hendes hår som tusind smaragder, og hendes øjne lyser af glæde...
"godaften señor" siger hun og smiler... hun træder et par skridt tættere på ham, stadig med smilet om læberne..
Give me your heart, and you know I will hold it forever...

dette billede er nuppet fra photobucket
har jordevner dvs, har evnen til at styre naturen
kan forvandle sig til en grøn fugl; størrelse kan variere.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.11.2007 22:54
Cassa går også nærmere hende.. han landede trods alt 15 meter væk jo.
"Ynder De et særligt erine her?" spørger han med et venligt og varmt smil.. let betaget af hendes glinsende hår i det svage månelys..

Flying Bird

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Illusiane 09.11.2007 23:01
hun ser sig lidt søgende omkring... "tjaa... jeg har et problem, som jeg tænkte at ejeren af dette palæ måske kunne hjælpe mig med. kan de føre mig til ham?" siger hun tøvende, men venligt... hun smiler, og studerer ham nærmere; solbru hud, mørkt hår og smukke, dybe øjne... nej!? hvad var det hun lavede!? hun var sammen med daniel! det var hans barn hun bar rundt i maven! hun havde allerede svigtet ham én gang! hun ryster let på hovedet... hendes øjne bliver blanke..

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.11.2007 23:07
"De står foran ham.." han smiler venligt..
Man skulle sikkert tro det var en eller anden rig gammel fyr der ejede palæet.. men nej, det er blot en ung på kun 18 år, dog snart rundende de 19..
han kan ikke se hendes blanke øjne på den afstand

Flying Bird

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Illusiane 09.11.2007 23:10
hun ser op... pludselig bliver hun tøvende... "det er en meget lang historie" siger hun lavt... *nej, jeg SKAL have dette ordnet* tænker hun og bider sig i læben. "kan vi sidde ned et sted?" spørger hun så...

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 09.11.2007 23:12
"Ja.. det kan vi.. De kan komme med inden for, hvis De vil?" foreslår han venligt.

(Kan vi fryse i en halv times tid? skal lige i bad)

Flying Bird

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Illusiane 09.11.2007 23:14
(OFC ^^,)
hun nikker let, og går helt hen til ham.

Flying Bird

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Illusiane 11.11.2007 17:59
pludselig fyldes hendes øjne med tårer. lidt efter løber hun grædende væk derfra...

//OUT

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 12.11.2007 14:30
((undskyld fordi jeg ikke kom igen den halve time efter <__> der skete lige.. noget i familien..Såeh... ja.. gomeeeen >_<

men Cassa er nok også smuttet o_o;; ))

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 28.01.2008 16:31
Hun kommer løbende ind på gårdspladsen og vælter grædene ned over et springvand. (Så hun ligger med armene på stenkanten og hovdet begravet i armene.)
Hvor er du Nova? Hvor er du henne?
Hun kigger ned i vandet og ser at hendes hår er mere sort et rødt og hendes hud mere grå end den fine lyse farve den normalt har.
Ååh nej.. Det må ikk ske!
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.01.2008 17:31
En høj mand, fint klædt på.. kommer gående hen mod Satira oppe fra hovedbygningen.. Hans ansigt ville normalt betegnes som højrøvet og snobbet. Men sådan er hans attitude dog ikke..
Han er en lidt ældre, meget fin herre.
Han standser og bukker høfligt for Satira.. som om intet var sket med at hun lå der.
"Herren er ikke rigtig til at træffe ligenu." siger han høfligt.. Det er James.. Cassas butler

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 28.01.2008 17:35
Hun kigger op på ham med sine våde øjne.
James har været der for Cassa lige så længe hun kan huske og hun har mødt ham rigtig mange gange gennem årene, men hun tvivler på at han kan genkende hende i det stadie hun er i nu. (Udsene)
"Åh James.."
Sukker hun snøftende.
"Hvor er han henne? Jeg frygter det værste"
Der kan anes en svag flamme i hendes øjne.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.01.2008 17:38
"Tag De det blot rolig Senorina Falk.." siger han med samme rolige stemme.
"Han dør ikke foreløbigt. Men han har lænket sig selv fast i kælderrummene for ikke at skade befolkningen med hans forvandling. Dog nægter han at tage imod mad. Men han overlever." James tone forandres ikke.. Ikke mange ved det, men denne butler er altvidende

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 28.01.2008 17:42
Så var det sandt som ham fyren sagde i går.
Hun rejser sig hurtigt op.
"Kan jeg se ham?"
Hun ligger bedene hænderne sammen.
"Jeg ber' dig James.. Lad mig se ham"
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.01.2008 17:46
"Senor Nova vil ikke bryde sig om det, men jeg ved han vil tilgive mig." han nikker.
"Men de vil nok komme til at græde, skal De regne med.." han bukker igen, rækker hende et silkelommetørklæde.
"Her." han vender så rundt og begynder at gå.
"Følg De blot med unge Senorina Falk"

Satira

Satira

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Alder / 36 år

Højde / 170 cm

Chibi 28.01.2008 17:57
Hun neger pænt og følger efter ham.
"Tusinde tak James. Du er stadig den bedste"
Satira har altid hold meget af den gamle botler, da hun har kendt ham siden de var 14.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.01.2008 18:01
James nikker blot.. fører Satira ind af palæets enorme, smukke portlignende døre.

//emneskift

Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 28.10.2011 18:50
Kijo står udenfor på gårdspladsen. Han ser træt ud, og det er tydeligt, at han stadig er ret svag. Det er formentlig heller ikke så underligt, eftersom han først vågnede op af koma for syv dage siden. I den tid har han dog samlet lidt flere kræfter, og han har fået lidt mere kulør i ansigtet. Han har desuden også fået taget sig et bad, hvilket også har hjulpet en del... Dog er hans hår stadig langt - alt for langt til hans smag, og det irriterer ham grænseløst. Enten finder han snart selv en metode at få det gjort kortere, hvilket han ikke umiddelbart tror bliver særlig kønt, eller også må han finde nogen, som kan finde ud af det.
Han læner sig op af en mur og kigger ud i luften, mens han tænker.. Der er sket så meget i de fem år, som han har været væk, og meget af det er stadig svært for ham at forstå. Det kommer til at tage ham noget tid at vende sig til det hele. Han undrer sig også over, hvor de folk han kender er henne. Cassa har han selvfølgelig set, og tanken om ham, får Kijo til at smile en lille smule. Men også han har ændret sig meget..
Kijo sukker og tager et hurtigt kig rundt på gårdspladsen, inden han med et suk ser tankefyldt ud i luften. Gad vide, hvad der blev af Ihsan? Hun var der ikke, da jeg vågnede.. Nu er der gået en uge, og jeg har intet set til hende. Er hun mon også forsvundet?
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 18:58
Ude på gaden lyder råb, som Ihsan ræcer ned ad den på alle fire. Hun bumper ind i folk med en dyb snerren og styrter af sted, som havde hun Zaladin lige i hælene, og det har hun næsten også. Siden hun fandt ud af, de havde fjernet Kijo fra helbredelseshuset har hun været rasende på alle sammen, ikke mindst sig selv for alle sine dumme eventyr, når hun burde være blevet og have passet på ham. Og nu en aften, som hun var ude og lede, havde hun pludselig fået færten af ham; den umiskendelige duft, der var Kijos sved, havde ramt hendes næsebor som noget fra en drøm, og nu styrtede hun af sted ind og ud af huse for at finde ham. Hun raserede det ene sted efter det andet og skræmte livet af børn og mødre, og råb og gråd fulgte hende, hvor hun løb. Som hun var kommet tættere på Cassas palæ, var det gået op for hende, han kun kunne være der, og hun havde sat farten op og strakte sig til sit yderste så alle muskler og led smertede i hendes krop.

Da hun nåede gårdspladsens udkant, stoppede hun op og krøb i skjul. Hun ahvde ikke i sinde at vække tjenestefolkenes mistro ved at lade sig opdage, mens hun ledte efter sin døde ven. Hun var parat til at slå tjenesstefolkene ihjel for omsider at finde ham, men ville helst undgå det, fordi de arbejdede for Cassa, der havde været god mod Kijo.
Da hun ser derind er der kun en enkelt skikkelse, og hun glipper med øjnene, da hun ser den oprejst.
"K-ki..." De få halvkvalte stavelser og et enkelt skridt ind i gården er alt, hun når, før hun bliver overmandet af frygt, blegner og besvimer.

Base: autumnpixels doll af mig
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1