Den store åbne plads, med en masse boder

Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 19:58
"Årh lad nu være med at vræle menneske!"

Hvæsede han irriteret. Hvor ynkelig kunne man være. Hun var jo på nippet til at sætte sig ned og vræle.
Bare over de små rifter.. Hvor skulle han også vide fra at det var noget andet? Han var trosalt ikke tankelæser.
Prikkede hende dog i panden med en negl og betragtede hende irriteret.

"Hvad er det dog der er at pive over?!"

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 23.06.2008 20:23
Marion slog ud efter hans hånd, som han sad der og prikkede til hendes pande.

"Jeg piver i hvertfald ikke over de rifter her!" halvråbte hun, og så vredt til den ene side, ned i jorden.

"Livet er et helvede! Og jeg har selv gjort det til det! - i hvertfald.. det meste af det.," indrømmede hun og tog sig lidt til hovedet.

"Gid man bare kunne glemme de minder, og se at komme videre!" mumlede hun halvdrømmende og kiggede langsomt op mod himlen med tårer i øjnene, mens øjnene dirrede en smule.

Hun rejste sig efter noget tid op, og så ned på Kyo.
"Jeg skrider..," sagde hun halvhårdt, og drejede rundt.
Hun gik væk fra stedet, med lyden af kjolen der fejede hen af jorden.

//out
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.06.2008 21:05
"Pah ja som om"

Mumlede han irriteret, hilede kort med øjnene og lagde ellers armene over kors, mens han så hånende ned på hende.
Hendes mumlen om at glemme minder, fik ham dog til at ligge hovedet på skrå og nynne svagt.
Det vidste han da hvordan man gjorde.
Da hun pludselig rejste sig for at gå, rejste han sig selv og vinkede ligeyldigt til hende. Pakkede sin ene sandwich ned og smed den ned i sin rygsæk.
NÅ så måtte han vel også lalle et eller andet sted hen.. Han gad ikke flyve, for så skulle han smide kappen, så han begyndte blot at gå væk derfra.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 12.02.2009 13:51
Suki går roligt rundt fra bod til bod og kigger på hver ting fra de største våben til de mindst smykker, med et mildt smil om læben, mens hun går rundt i kulden med en frakke some lige går hende til knæene. Men bare ben; selvom det er et meget koldt vejr, og få vinde frysene.
Hendes hale stikker ud af et hul som lader til at være skåret op i hånden. Den har en blid svingen mens hendes ører og øjne undersøger alt omkring hende.

Selv går hun med en lille flættet kurv med få planter og flasker i.

Lavet af AnisStellaris. Fundet på DeviantArt

Suki Nova Shorty - Datter til Feanor og Zelen
21 år og Feltlæge for Lysets Tilhængere
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 12.02.2009 14:00
Chriq kommer løbende ned af hovedgaden, iblandt alle boderne. Han stopper op midt på vejen. Og er tilsynetladende ikke bevidst om hvor han befinder sig.

Han kigger lidt rundt, imens han ser alle mulige folk gå rundt ved boderne, i en mange meters rækker. Noget der iøjefaldende, er en halvkat der går rundt med en tilsynetladende trækurv. "Flot. De har ikke strøm eller noget som helst andet moderne, og alligevel har de en entertainer i katte kostume" tænkte Chriq med et sakastisk smil.

Chriq møver sig frem mellem den store folkemængde, og når hen til entertaineren. Han laver en trakt ud af sine hænder foran munden, og råber "Ved du hvor Dronningen bor?", udelukkende overdøvet af larmen fra folkemængden.

Da han kommer nærmere, bemærker han hvor fint detaljeret entertainerens kostume egentlig var. Måske er hun en af de der furries som klæder sig ud som dyr?
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 12.02.2009 14:09
Suki fik et enormt chok da han røbte bag ham, så det gav et skrig fra hende og hendes kruv fløj et par gode meter op i luften, så få af flaskerne blev knust af at ramme den snedækkede jorden.
Hun kigger forskræmt over sin skulder i hakkene træk og vender sig om da hun ser Chriq. Hendes ører drejer sig med og ligger tilbage, da hun er skræmt.
"Du må ikke gøre sådan noget! Jeg har meget følsomme ører" siger hun og går ned for at samle resterne op fra sneen. Hendes hale har også trukket sig selv lidt ned. Tydeligt at hun er forvirret og skræmt af råbet.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 12.02.2009 14:20
Chriq kiggede forskrækket da han så hvor godt entertainerens kostume egentlig var. Hun måtte være rent professionel.

"Undskyld, Fru. Men kan de fortælle mig hvor Dronningen befinder sig? Hvis de flaskers værdi bliver trukket fra Deres timeløn, tror jeg at min forsikring kan erstatte dem?" svarede Chriq høfligt. Man måtte behandle andre mennesker godt, uanset karrierevalg.

Midt i det hele, mærkede Chriq et sug i maven. Lige pludselig var det som om han fløj med over lysets hastighed, gennem en lilla malmstrøm.

Og så kom han til bevidsthed igen. Han stod der hvor han stod for 2 sekunder siden. Men af en eller anden grund, lå hans hår nu helt flat. Han følte pludselig en stor træng til at være "middelalderisk" og hans tøj var af en eller anden grund, pludseligt slidt.

Chriq ventede på at entertaineren skulle svare.

Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 12.02.2009 14:28
Suki så op på ham og blinkede lidt forvirret over spørgsmålet og hans mange ord hun aldrig har hørt før.
"Det.. er Frøken.. Og hvem er.. forsikring?" spørg hun og rejser sig med kurven igen.
"Dro-" sigre hun før hun afbryder sig selv af nysgerrighed over hvorfor han pludeselig ændrede sig.
Hun gik lidt tættere på ham og snussede mod ham, mens hendes ører rejste sig i en blid vinkel.
"Du er ikke her fra, er du? Dronning er blevet taget til fange har jeg hørt.. Af Mørkets Lord. Ked af at De bliver skuffet over deres søgen.." siger hun og virker mere normal igen.
Hendes hale logre frem og tilbage og hendes lidt pels agtige hår bliver gribbet i vinden, så det gribber ud efter den nærmeste af hendes skuldre.
Hun står lidt og smiler til ham, for at mildne at han har kommet til byen forgæves..

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 12.02.2009 14:37
Chriq stod og skulle lige til at spørge "ER I IKKE REPUBLIKKERE?". Men da han skulle til at sige det, kom der noget andet ud af hans mund.

"Hvor i Eders navn kan jeg finde denne Ondskab til Mørkets Lort? For som Chriq Ztýrh Ógh A´rh Zaiarah Énhd Alhé Jér-h , Søn af W´Ehird, ville jeg i Eders navn have til pligt at befrie denne uskyldige, fanget i ondskabens demoniske hænder, og fordrive ondskabens mørke klør ud af dette land!"

Chriq blev forskrækket over at høre sig selv sige det, og holde sin hænder om munden, helt tavs.

"Hvad fanden i Lysets navn går der af Vores sind?" tænkte han. Endnu mere overrasket over hans måde at tænke på nu.

"Det i min ære at vide at det er Denne Bys tilstedeværelse der har forårsaget at Vi er blevet så primitive som alle her i Dette Land. Jeg protestere i Lysets navn på dette!" tænkte han. Med endnu mere forbløffelse.

Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 12.02.2009 14:42
Suki ser lidt på ham og skæver til siden med sit hoved over hans ord.
En blid og varm, dog fnisene latter kommer fra hende, hvorefter hun smiler og nikker. "Ønsker vi alle ikke at befrie hende. Jeg ved selv ikke meget om Mørkets Lord. Men min fader er nok en er hans stærkeste vagte. Selv er jeg til ingen af dem, men fred ønsker jeg da. Jeg kan kun hjælpe dig og sige at Lordens slots befinder sig i det dybbeste af Mørkets Skov, bevogtet af alt fra mennesker til flyvene demoner og monstre. Det bliver ikke let for dig at gå der alene..." siger hun og griner småt igen.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 12.02.2009 14:53
"Ja men. Så ville Vi vise Vores Ære i hvis Deres tilstedeværelse kunne finde sted ved min side, når jeg drager til denne ondskab, ved navn Mørkets Lord, for at befri Vores Lysets Dronning, og atter kunne gøre det muligt at få æren i at kunne lytte til Dronningens nytårstale." sagde Chriq, med et stolt blik.

Chriq begyndte at blive mere og mere fascineret over pigens kostume. Måske var hun skuespiller? Men så blev han måske filmede lige nu!. Men det forklarede ikke malmstrømmen. Og det måtte jo være et tv-show af en slags, for ellers var han blevet informeret. Men han valgte dog at spille med på den.

Han kunne af en eller anden grund ikke lade vær med at tale sådan, og det irriterede ham lidt. Han tænkte lidt på hvilket TV-show, han mon var i og om det mon var direkte. Han kunne ikke få øje på nogen video-kameraer, men det var nok skjult. Måske var alt det her bare en stor kulisse?

Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 12.02.2009 14:58
Suki rystede lidt på hovedet. "Desværre.. Jeg har alt for travlt med at hjælpe de tilskadekommende, som også har forsøgt sig på at bringe Dronningen tilbage.. Mange har fejlet end til videre" siger hun og kigger ned på hendes kurv, med de få ting hun nu igen manglede.
Hun sukkede og kiggede op på den underlige dreng igen. "Hvor er du fra.." spørg hun, da hun jo lugtede og fik fanget at hans lugt bestemt ikke var fra byen eller skoven.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 12.02.2009 15:09
"Ihvertfald. Vors Elskede Moder er fra China, og Vores Ærede Fader er fra England. Men Vores Allerhøjst elskede og ærede familie rejse til grænserne omkring Chinatown, eftersom Min Ærede Mor savnede den højt eksotiske kultur. Hvis De har flere informationer der i sandhed kan hjælpe Os om hvordan Vi kan udføre Vores Pligt i at befri Vores Ærede Lysets Dronning fra Ondskaben selv. Så sig lige til ikke? Har du evt den gave i at have e-mail?" svarede Chriq igen stolt. Hans væremåde var svingende.

"Er De den ære i at være Professionel inden for deres udmærkede karrierevalg som entertainer? For ved Lyset, det er et flot kostume"
sagde han forundret over hvor detaljeret det var. Pigens kostume var meget realistisk. (Chriq fattede ikke at det ikke var et kostume).

Bag ham kom den store katteabe møvende frem mellem folk, ubemærket af Chriq.

Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 12.02.2009 15:16
Sukis ansigt blev bare tomt over alt hvad han sagde. Tydeligvis INGEN idé om hvad han stod og snakkede om.
"E...Mail?" spurtge hun dybt forvirret om. Aldrig har hun været så fortabt i en samtale.
Men da han sagde at hun lignede hun havde et kostume på kunne hun ikke undgå at hendes hånd svingede ud efter hans kind i en lusing(?).
"Kostume?! Jeg går i hvert fald ikke med noget kostume!" siger hun irretteret. Hun er allerede blevet drillet nok med hendes udseende, men det ville hun ikke finde sig i.
"Jeg er halv-ulv om jeg må be. Den ægte vare" sagde hun og krydsede sine arme; såret over hans kommentar.
"Lige ledes var min moder; derfor er jeg.." sagde hun og så med et koldt blik på Chriq.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 12.02.2009 15:30
Chriq blev for syvne gang forskrækket. Han fik en stor lussing lige pludselig af pigen.

"Nårh jo. Det jo et TV-SHow. Pigen der er helt sikkert bare en skuespiller, som lever sig inde i rollen. Jeg må hellere bare spille med." tænkte Chriq.

"Vi beder Dem modtage vores undskyldning. Vi mente blot. At ved Lyset ikke kunne findes nogen halvulv, der udstråler så megen skønhed, som der gør ved Dem, uden at det ikke er fremkommet af Moder Natur. Så Vi regnede med at Deres uforlignelige udseende, ikke kunne være kommet fra en Dødelig, uden en Engels indblanding. Men det har De åbenbart haft den ære i at opleve. Som en undskyldningsgave, og som betaling for mere information, skænker Vi Dem denne gave af en Krystal, hvis De viser den ære i at give Os alt den information om denne Ondskaben selv, Mørkets Lord" sagde Chriq som undskyldning, imens han tog hånden op hvor hun havde slået ham. Oppe fra sin skindpose, tog han en usleben, farvestrålende, blå krystal frem. Hugget ud af den hårdeste klippe fra Toropolis Isla's vulkan. Han havde nu seks tilbage.

Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 12.02.2009 15:44
Suki åbnede sine øjne over at se krystalen. Men hun træk sig væk og rystede på hovedet. "Jeg har fortalt dig hvad jeg ved... Og mere behøver du heller ikke at vide, end at han og hans hær er almægtig.. Det lykkeds jo for ham at bortføre selveste Dronningen.." siger hun og sukker.
Hun bøjede sig lidt som en flink gestus. Dog da hun bøjer sig kan man sig lige ind i hendes ulve ører. Man kan se hvordan de hænger fast på hendes hoved. Hver rynke, muskel. Ja selv det mørke inde i dens midte. Alle ville kunne se det var den ægte vare... For ikke at tale over, at de faktisk bevægede sig en smule oven i det..
"Ønsker dem god søgen så.." siger hun og rejser sig op igen.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 12.02.2009 15:50
Chriq stod nu med en krystal der var på størrelse med en håndbold.

Der blev næsten helt stille rundt omkring ham. Folk spærrede øjnene op. Alle stod rundt om Chriq og gloede på den store krystal.

Chriq tænke "Shit! Hvad skal jeg nu gøre?.

"Hvor ligger Vores Dronnings Palads henne, ærede Frue?" spurgte Chriq skuespilleren (Suki), imens han prøvede at ignorere alle folks blikke. "De burde i Eders navn vide at denne krystal vel blot er en rekvisit i TV-Showet?" tænkte Chriq om folket rundt omkring ham.

Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 12.02.2009 15:58
Sukis hånd løftede sig af sig selv. Hun rystede med den da hun prøvede at kæmpe imod den store træng, kaldt grådighed.
Hun tog fat i sin arm og tryglede den ned til hendes side.
"Lad.. lad mig vise dig det.." siger hun og tager fat om Chriq arm, for at komme igennem den store trænge flok af mennesker.

Da de er kommet lidt væk bukker hun lidt sammen og går tæt på Chriqs ører.
"Du må aldrig vise sådan noget på åben gade.. der er lommetyve og voldsmænd over alt.." advare hun, ham og går så fremad igen, sammen med ham i armen (?).
Da de drejer om en store bygning, kommer det enorme palads til syne; blinkene til alle grade af dens fascinerende ynde og skønhed.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 12.02.2009 16:02
Chriq stod nu foran paladset. "Tak for hjælpen, Frøken! Farvel og tak for Deres hjælp" sagde han med et smil, til pigen, før han vendte sig mod paladset.

Chriq begyndte at løbe op mod paladsets indgang.

/Out

Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 12.02.2009 16:10
Suki sukkede lidt til ham og rystede på hovedet. "Sikke da en mærkelig dreng..." sagde hun og vendte sig så selv om og gik mod markedspladsen igen med kurven.

//out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack
Lige nu: 2 | I dag: 12