Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 30.04.2018 15:42
Alicias støn var igen blevet til skrig, som hun blev ved med at bevæge sine hofter i takt til Jacks bevægelser. Ved hans spørgsmål rystede hun dog på hovedet. Hun kunne ikke koncentrere sig om at svare, for det var alt for dejligt, men hun ønskede heller ikke ligefrem at blive gravid efter et engangsknald. Hun var ikke ligefrem sikker på, hun var klar til børn heller. Hendes arbejde var ret tidskrævende.
Hun blev igen overrasket over, hvor hurtigt orgasmen kom, og da hun igen var færdig med at stønne og skrige uden stemme, kiggede hun på Jack. Hvis han trak sig ud, ville hun med det samme gå ned og lade sine læber omslutte lemmet. Hun ville bevæge hovedet så hurtigt som overhovedet muligt, så hun kunne give ham fuld nydelse alligevel.
- Vampyr, dæmon, menneske, elver. Det gør ingen forskel for mig.
- De ønsker aldeles ikke at se mit temperament i kog...
- Sååå... kan De lide brød?

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.04.2018 17:30
jack smilte ned til hinde og han trak sig ikke ud næ nej han kom inde i Alicia og et hyld kom mens han bed hinde hårdt i halsen der var to til en leg og jack var ikke færdig med hinde det her var en gave fra ham til hinde rolige kom jacks væske ud i Alicia og det bliv og stoppet ikke et varmt blik kom i ham og jack kysset og snavet hinde blidt hun var tørsalt hans lærlingen
hindens livmor bliv fyldt helt op og jack trak sig stille ud af hinde så han bliv færdig med at komme hinde svedet kom og han skifte fra alicias mave til Alicia selv han peget ned mod sin leme som teng til hun skulle gøre den ren " huu det var godt skat " sagde han stønde og pusten han ville besøge sin søster efter det her så Alicia også kunne slappe  af lidt hun var sikker øm i hele kroppen lige nu
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 30.04.2018 22:03
Da det gik op for Alicia, at han alligevel ikke fulgte hendes instrukser, trak hun sig instinktivt baglæns. Hun kunne ikke undgå, at han kom inden i hende, men hun fik trukket sig nok til, at hun kunne mærke, at han gled en smule ud af hende. Hun så lettere lamslået på ham, inden hun trak sig væk, da han trak sig ud. Hun krøllede helt sammen op ad væggen. "Hvis du alligevel ikke havde tænkt dig at følge mit svar, hvorfor spurgte du så?" Hendes stemme truede med at knække, og vreden var tydelig. En enkelt tåre gled over hendes kind, og det så igen ud som om, der var ild fanget i den. Det var tydeligt, at hun følte sig krænket. Hun prøvede at få styr på sig selv, men vreden havde gjort, at hun ikke sænkede kropstemperaturen, eller at udseendet skiftede tilbage igen.
Efter lidt tid rejste hun sig og tog sit tøj på. Hun var øm over det hele, og hun var møgtræt, men hun ønskede ikke at være herinde. Da hun var kommet i tøjet gik hun hen til døren og åbnede den. Uden et blik på Jack sagde hun: "Jeg får Aslige til at vise mig mit værelse." Hun smækkede døren en anelse hårdt efter sig.

Det var lykkedes Alicia at køle ned, inden hun fandt Aslige, så hun lignede sit menneskelige jeg. Da hun havde fået vist sit værelse, lukkede og låste hun døren, inden hun bare smed sig på sengen. Tårerne gled still ned ad hendes kinder, men hun sagde ikke en lyd. Hun ville ikke åbne, hvis nogen bankede på, og langsomt faldt hun i søvn.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.04.2018 22:12
jack tog sig til nakken og kikket lidt forviret og hen mod det andet sted og ned mod gang hvor hun gik det var ikke for at være ond han gjorder det ørne faldt rolige og han gik stille og rolige hen mod hindens værelse han bankede stille på og men da hun ikke åbnet han ville ikke give op så lidt der var ikke noget galt føørste gang han gjorder det så hvorfor var der noget gald nu kvinder var virklige forvierene syntste han blikket gled rolige han ville ikke være ond på nogle måde stille og rolige sagde han stilel "Alicia det var ikke for at være ond " visket han blidt og sukket lidt og lente sig rolige op af væggen selv om hun var faldet i søven vidste han godt hun kunne høre ham måske skulle han bare finde sin søster det var ikke noget han hadet lyst til lige nu rolgie satte han sig i vindudet på et eller andet tidspunk skulle hun jo ud
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 01.05.2018 15:43
Alicia hørte godt Jack tale gennem døren, men hun svarede ikke. Hun følte sig stadig krænket. Det var ikke så meget, at han var kommet inde i hende, det havde han jo gjort før. Nej, det var mere, at han rent faktisk havde givet hende et valg, og at han så alligevel ikke respekterede hendes valg.

Aslige trådte ud fra værelset. Det var blevet morgen. Hun havde sat kursen ned ad gangen, men hun stoppede, da hun fik øje på Jack, der sad i en vindueskarm modsat Alicias værelse. Hun betragtede ham nysgerrigt lidt, inden hun sagde: "Godmorgen Jack. Hvorfor sidder du her?" Hun lagde hovedet en smule på skrå, som hun kiggede på sin bror stadig med en nysgerrig mine.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.05.2018 16:16
jack vånget lidt hurtit op da hans søster kom gåne og kikekt fra døren og sukket lidt hun var altså ikke kommet ud af døren stille vente han sig til sin søster og tog sig til nakken " tja det endte lidt skidt vi hygget os lidt og så kom dyret lidt for meget frem i mig selv om hun sagde  det men...men jeg reskperet ikke et valg. " sagde jack lidt unskylnde mens han håbet på Alicia måske hørete lidt efter stille gik han mod sin søster " du søs har du mere af den der drik Du ved den som du selv bruger af og til " visket han blidt og så inge kunne høre dem han ville give den til Alicia og håbe hun kunne tilgive ham for at gå ldit for meget i dyr modt stille nusset jack sin søster på kinden han duftet stadige at parigen duft men han rystede det af sig lidt
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 01.05.2018 18:29
Aslige kiggede lidt uforstående på ham først, indtil det gik op for hende, hvad han mente med, at de havde "hygget sig," og hun blev kogende rød i hovedet. "Ej, det behøvede jeg altså ikke vide" sagde hun og så lidt flovt væk. "Men hvis du ikke respekterede et valg, hvad end det var, kan jeg godt forstå, hvis hun blev ked af det. Sådan er kvinder, Jack. Og husk på, at hun måske ikke helt har vidst, hvad hun gik ind til. Hun kender nok ikke helt til vores dyriske side." Hun så op og sendte ham et opmuntrende smil. "Hun skal nok gøre opmærksom på, når hun vil tale med dig igen. Indtil da må du væbne dig med lidt tålmodighed. Hvornår skal hun hen til mor? Og ja, jeg har lidt mere af den. Hvad skal du bruge den til?" spurgte hun nysgerrigt, da han nævnte drikken.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.05.2018 19:28
Jack grindet og kunne se hindens Rømdem og nikket forstånde " Tja det gør hun jo nok ikke og du har nok ret i hun nok skal snakke med mig mig ...nogle gang forstår jeg ikke jer kvinder " sagde han Drillne og puffet sin søster på skulderen lidt for at drille hinde men hun var også smuk lige som en regtit ulv nu blikket kikket ind mod Alicia og tænke sig om " der er ikke sadt nogle tid i nu men kunne gætte mig til det ville ske her ved Mid nat du ved hvordan hun er." svaret han blidt og begyndte at gå rolige han tog sin søsterst hånd blidt mund hun kunne dufte ham jack kikket mod gagen og sagde så " lad os gå en tur det er så langtid siden vi har været sammen og jeg har savnet dig " jack sendte en  lille duft ud mest for at irtere sin søster lidt men han ville  være sammen med hinde lille nu han vendte blikket mod hinde igen og sagde " det er til Alicia hun har måske nok brug for det " svaret han stille og rolige og gik videre
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 01.05.2018 23:05
Aslige grinede lidt ad hans ord og nikkede. "Bare rolig, det gør vi heller ikke selv altid. Kvinder skal ikke kunne forstås, Jack" sagde hun og sendte ham et smil. Hun nikkede lidt til ordene om, at det ville blive omkring midnat. "Det kunne tænkes, ja. Tror du hun kan klare det? Mor sagde, hun var ret sej over for far. Hun er vist den eneste, der nogensinde har svaret ham igen. Jeg ville gerne have set det" sagde hun og fik et lettere drømmende udtryk i ansigtet. Hun lod ham tage hånden og nikkede til ham med et smil. "Jeg har også savnet dig. Fik du noget ud af din tur? Udover en lærling altså." Hun fulgte roligt med ham, som hun kiggede på ham med et nysgerrigt blik. Hun fik dog et undrende udtryk i ansigtet. "Jack, hvad gør drikken da ved mennesker?"

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 02.05.2018 13:54
jack tænke sig lidt om for at sige  det på en regtit måde " tja som den virker på hun ulve så de ikke kan få valpe...det virkere også på mennsker ombart " svaret han stille og kikket lidt mod sin søster han trak hinden stille tætter på sig da de kom til Aslige værlse smilte han varmt og kærlige mod hinde dog tænke han også på Alicia hvordan hun mund hadet det lige nu men da hun ikke var her og hans lyst stadige var der måtte der gøres noget snart jack lage stille hånden på Asliges mave og nusset den kærtenge hun hadet en folt kjolde på som stod godt til det ulve formet agtit hovde han lage pnaden mod der og lukket øjne hvor ville han ønske hun ikke var hans søster som sådan hun var den eneste som forstod ham dog lukket han sine øjne lidt op og sagde så " tja jeg har være nogle steder møde nye mennsker kommet til skade og så videre og så videre " svaret jack stille og lage rolige sin hale om sin søstert selv om det var lidt svært
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 02.05.2018 18:22
Aslige så lidt på ham. "Er hun gravid da?" Hun lagde igen hovedet en anelse på skrå, mens hun så på Jack. Hun krammede Jack, da han trak hende ind til sig, men så bagefter lidt bekymret på ham. "Er du okay?" Ikke at hun ikke var vant til at blive krammet, men hun var bestemt ikke vant til, at han lagde sin pande mod hendes. Hun åbnede døren til værelset og gik ind for at finde drikken. Hun var ikke længe om det, og da hun havde fundet den, vendte hun sig mod Jack for at se, om han var gået med ind. "Har du været forbi en healer så?" spurgte hun. Hun vidste, at han nok ikke havde været det, for han var ligesom deres far. Eller kunne være det. Hun rakte flasken til ham.

Alicia vågnede på værelset. Hun var gevaldigt øm, men hun havde besluttet sig for at tale med Jack. Langsomt kom hun på benene og stod et øjeblik, fordi hendes knæ skælvende truede med at give efter under hende. Hun bevægede sig hen til døren og låste den op. Hun åbnede den og gik ud. Hun kunne ikke se nogen nogle steder, så hun brugte noget tid på at lede efter dem.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 02.05.2018 20:19
jack trak på  skulderen og sagde så ærlige " nej...men det bhøves jeg heller ikke " svaret jack og smilte og kikket lidt hen mod døren han forstod ikke hvorfor hun hadet Lukket den men han tog stille falsken og kikket længe på den men med et varmt smil til sin søster sagde han så " tak søs du den bedste " stille gik han hen og gav hinde et slik på kinden og vendte sig rolige om for så at gå ned at træne dog stoppet jack lidt op og kikke sig tilbage " vis du ser alicia så sig jeg er nede i træninges hallerne"  så gik han og gav et vink mod hinde og gik langsomt ned mod halleren det var kun kriger ulve der var her nede numalt men der var kun dukker som bevæede sig med hjælp af magie til at starte med var der kun nolge få men jo flere man kæmpede i mod jo flere kom 
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 02.05.2018 22:51
Aslige så lidt bekymret på ham over hans svar. "Er du sikker? Det ville da være bedst at få en healer til at kigge på det, så du ikke får ar, Jack" svarede hun overrasket. Klanen var ikke uvant over for skader, men hun forstod aldrig, hvorfor nogle af mændene skulle prøve at spille helte ved ikke at gå til en healer.
Aslige strålede som en sol over hans ord, men hun trak lidt på skuldrene. "Det var da ikke noget" svarede hun lidt flovt. Hun hjalp gerne sin bror. Hun nikkede dog til hans spørgsmål. "Jo det skal jeg nok."

Alicia havde fået at vide af Aslige, at Jack var i træningsrummet og efter at have fået instrukser om, hvordan man kom derhen, var det lykkedes hende at finde stedet. Hun så Jack træne mod noget, der lignede dukker. Hun smilede svagt. Han var en god kæmper. Langsomt gik hun hen mod ham. "Jack? Har du tid?" spurgte hun og så lidt flovt ned i jorden. Hun vidste ikke, om hun havde overreageret tidligere.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 03.05.2018 15:49
jack slog en dukke ud da  Alicia om bart valgte at snakke til ham sagde han Hurtit " jeg lytter ?"  mens han dukket sig og svang den anden dukke ind mod den anden der manglet kun ti dukker så hadet han slået sin Rakort spudet han hadet kom ind i dem og nogle fik dog også ramt på jack men han sagde ikke noget men lyttet sig så og vendte sig mod Alicia for at høre hvad hvad hun hadet på hejret selv om han godt vidste hvad det næsten var hun ville snakke med ham om stille gik han hen og lage armen om hinden og løfet hindens hage blidt mund hun hadet tænk tinge igemmen det vidste jack ikke noget om svendet rendet ned af jack men det tog han sig ikke helt af
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 06.05.2018 23:25
Alicia ventede tålmodigt på, at Jack var færdig. Han var dygtig, det måtte hun give ham. Hun trak sig dog lidt væk, da han ville lægge armen om hende. Hun ville gerne have nogle ting på plads, inden hun bare lod tingene vende tilbage til normalt. "Jeg ved ikke, om det var min egen fejl, og det gik for langt, men du bliver nødt til at forstå, hvad jeg følte" startede hun og tog en dyb indånding for lige at køle ned. Mindet var stadig ikke rart, men hun formåede alligevel at forholde sig roligt. "Du gav mig et valg, og da jeg så valgte det ene, gjorde du det stik modsatte. Det er ikke et spørgsmål om sex, det er princippet i, at jeg følte mig krænket, og at mit ord ikke havde noget at sige. Jeg følte virkelig, at mine grænser blev trådt på." Mens hun havde talt, havde hun holdt blikket på hans øjne. Hendes toneleje var ikke vredt, men det var bestemt og seriøst. Hun ville gerne slå fast, at hun ikke fandt sig i hvad som helst.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.05.2018 16:04
jack lage stille ørne ned og tog sig til nakken  det var regtit nok det måske bliv for vildt i går nat han sukket og løfte rolige Alicia hage med et suk " jeg var så meget dyr i går at ulven inde i mig ikke tog sig af det " sukket han stille mens han fumlet let efter noget i glasset han trak ikke en mine men tog den lille flaske op og gav hinde den i hånden og det må du Unskylde den her ville gøre at du ikke kan få børn den Virker med det samme... dog kan du stadige få børn jeg mener årre du ved hvad jeg mener den virker på hun ulve så den virker også på dig " sagde han stille og  med en  lidt blik som sagde han rømdet lidt jack vendte sig Rolige mod hinde og tog et stykke stof og køret svedet af  sig han kastede det hen mod bænkken igen han ville på ingen måde gøre Alicia ked af det eller noget selt ikke noget i den stil. dog tænke jack at han ville bruge noget tid på sin søster her i aften måske jack smilte hun var på det senste bliv en regtit kvinde og det hadet jack tænk sig at prøve lidt af et stille smil kom frem for ham og han vendte sig mod Alicia igen og smilte " når er du klar til i aften ?"
Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 09.05.2018 22:19
Alicia nikkede til hans svar, men hun vidste ikke helt, hvad hun skulle sige til det. Hun var godt klar over, at hun måske havde overreageret. Hun tog overrasket imod flasken og så lidt på den, inden hun spørgende vendte blikket mod ham. "Så... skal jeg drikke det, eller hvordan virker det?" spurgte hun. Hun havde absolut ingen erfaring med denne slags eliksirer. "Og tak" tilføjede hun lettere rødmende. Det var en sød tanke. Ikke at hun som sådan regnede med, at hun var gravid, men det var selvfølgelig aldrig til at vide.
Ved hans spørgsmål blev hun mindet om, at hans mor endnu ikke havde testet hende, men hun nikkede. "Det tror jeg" svarede hun med et smil. Hun følte sig i al fald så klar, som hun kunne blive.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 11.05.2018 21:46
jack nikket forstånde men gik så hen til en  talve  som lyset stille op han trykket stille på en knap  " du skal nok gå lidt tilbage jeg skal tilbage til træningen jeg ville røde dig til at få slappet af i dag du få brug for det " svaret han stille og bliket til hinden jack begyndte at gå til mitten af rummet hvor der var mørkt. der kom nogle meget dyster hylde lyde mod  hvor jack var  han svag en gang med sin spyd og ramte noget stort som faldt på gulvet han smilte mod Alicia det var ikke fordi han ikke ville snakke med hinde lige nu men hun hadet brug for at samle alle sine kræfter lige pt hun måtte ikke mis forstå ham med det jack bliv dog ramt nogle gang  på skulderen og bed sig i læben  af smerte de kunne ikke skade nogle men smerte var stor når man bliv remt de linde katte i hovderen  og var meget store nogle af dem slog ud efter jack men han hoppet og rullet for at und gå dem jacks øjne holdte øje med alle steder for ikke at miste synet af dem jo flere han slå ned jo flere kom der vis man så på talven kunne man se   gul stod for nem blå for mellem grøn for svær . brun for regtit svær og så var der flamme rød som betød for trænet  jack svang sit spyd mod dem og blokket flere af deres slag men han var lige ved at være " kun nogle få mere så er jeg der " sagde han til sig selv mens svedet rendet ned af ham jack tænke på sin søster og alicia det holdet ham lidt opppe lige pt

Alicia

Alicia

Lysets Kriger

Kaotisk God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 85 år

Højde / 175 cm

Karen 16.05.2018 13:48
Alicia nikkede til Jacks ord og gik lidt baglæns, så hun kunne lade ham træne. Hun var ikke ligefrem fremmed for træning, men hun gik ud fra, han selv ville færdiggøre den, og det respekterede hun. Desuden havde hun ingen våben med, så hun ville nok ikke være til meget nytte. Desuden havde hun fået besked på at hvile sig, så det var, hvad hun havde tænkt sig at gøre. Hun satte sig i skrædderstilling op ad den ene væg og betragtede egentlig bare Jack, som han trænede. Hun skar dog en grimasse, hver gang han blev ramt, men hun sagde ikke et ord. Det var ganske tydeligt for hende, at han var dygtig. Ved hans ord om at der ikke var mange igen, smilede hun svagt, men hun sagde stadig ikke noget. Hun ville lade Jack koncentrere sig om sin træning, så hun forstyrrede med vilje ikke med meningsløse kommentarer.

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 16.05.2018 16:35
med et højt piv bliv han Hivet op og kastede ind mod muren mens han tog sig til skulderen faldt dukken sammen det var den sidste og jack hadet problem med den for di den var så modbydelige at være sammen med jack sukket rolige og lage ørne ned " når kun 700 bliv det til i den her om gang jeg kan virkelige ikke mere " han satte spyde ned i jorden og lod den dingle blikket faldt dog på Alicia med et varmt blik som hun stod der hun så lækker ud men han rystede stille tænke at han ville bruge noget tid så sin søster også " jeg tænker på om vi skulle være sammen med min søster Alicia det virker til at i kommer godt ud af det sammen " svaret han med et grin og et kys på hindens kind han vidste ikke hvordan eller hvorfor han lød så gald på den måd men han vidste dog at hun godt kunne lide hans søster og de kunne han også
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 8