Lorgath 13.04.2012 00:38
Balthazar grinte et mørkt og lavt ulvegrin da Runa forklarede at det var sidste gang han ville se hende i det tøj og at han i hvert fald godt kunne styre sig. "Åh, Runa, men du kender mig jo. Hvad en mand lyster er hvad en mand lyster. Det er kun naturligt, ikke sandt, skønne?" Han sendte hende et blink, tog sin romflaske op og lod noget mere af væsken glide ned i maven. For i aftens skyld, ville han holde lidt tilbage på drikkeriet, det var jo ikke til at vide hvem denne kvinde var. Han så hen på hende, da hun så helt opgivende ud da han sagde sit navn. Hendes ord fik ham til at grine højt, men han stoppede lige så brat. "Lyder spændende. Der er vidst en hvis blond herre med en lille jolle jeg skal tale med," sagde han med et mystisk smil på læberne.Han så med da de to kvinder så ud til at se hinanden an og da kvinden kyssede Runa på hånden, som en gentleman, kunne han ikke lade være med at smile bredt. Ja okay. Nu var Runa også lidt usikker på kjolen, så det sendte vel nogle former for signaler. Da han hørte kvindens navn, smilte han igen. Han kendte godt til hendes ry, og de tanker der kom fra hende, da hun så kortet gjorde blot hendes ry mere solidt. Han havde gjort sig god ret i, ikke at drikke særlig meget i aften.
"Ååh, den Matik. Jeg troede hun ville have en mindre barm," gav han igen, som resultatet af hendes ord om hans navn.
"Arh, men det er jo ikke første gang, Matik, at folk udgiver sig for at være mig. Hvis jeg var mindre og ubetydelig ville jeg også selv have gjort det, men jeg ville løbe alt hvad remmer og tøjler kunne holde bagefter, af blot rædsel for hvad Von Reichshalle kunne finde på at gøre. Men det er sandt. Jeg er den Balthazar alle ønsker at være. Jeg er den Balthazar der har røvet op og ned ad havet, voldtaget op til flere småskravl, taget flere mænds hoveder de sidste hundrede år. Jeg er den Balthazar der dræbte sin familie fordi de blev lidt for grådige," forklarede Balthazar og den sidste sætning, blev hans blik så dybt alvorligt at det var utænkeligt at han kunne finde på at komme med en løgn.

Balthazar Von Reichshalle - Piratflådekaptajn og Piratrådsmedlem
The Great Maw - Dæmon og galning
Krystallandet