Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 18:40
"Det ved jeg godt, men kan vi ikke bare gå på kroen og få noget og spise? jeg er virkelig sulten" siger hun trist og holder stadig om ham, men slipper og holder ham i hånden. "de ved jo ikke vi er gift, hvis nogen spørg, siger vi ikke noget om det" siger hun roligt og spinder mens hun nusser hovedet op af hans arm

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 18:52
Han skal lige til at hive sin hånd til sig, men vælger at lade vær'. Han ser så på hende.
"Okay, fint. Vi går hen på kroen. Du kan godt få noget at spise, men jeg skal ikke have noget. Jeg ... er der bare," siger han kort og smiler skævt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 18:57
"Okay, jeg har ikke spist i 1-2 måneder, så jeg vil gerne have lidt" siger hun roligt og holder ham i hånden. Hun kysser ham på kinden. Hun ser på sin ring han gav hende. "jeg elsker den ring du har givet mig, så føler jeg du altid er hos mig" smiler hun stille og tager sin nederdel og top på igen. "sådan, så jeg klar til at gå igen." siger hun roligt og klemmer blidt hans hånd i sin.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 19:03
"Okay, fint. Men når vi når derhen, så lad vær' med at holde mig i hånden..!" siger han kort og bestemt. Han smiler skævt, da hun kysser ham på kinden.
"Hmm .. Det var da heldigt..," siger han bare. Han nikker så let.
"Fint, kom så," siger han kort, og begynder at gå derfra.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 19:05
Hun griner bare af ham og følger glad med ham. Hun holder også fast i hans arm nu og er virkelig glad. "skal jeg nok min skat" siger hun roligt.
Hun ligger forsigtigt sin hale om ham også

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 19:06
Han smiler skævt, og sukker så lavt, før han forsvinder helt derfra, på vej mod kroen.

//Out.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 29.06.2009 19:10
Hun følger glad efter ham mod kroen og smiler bare glad til til ham

/OUT

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 16.10.2009 13:27
Caine sad i udkanten af grotten og kiggede ud på regnen, der silede ned udenfor. Det var næsten som at kigge ud gennem et vandfald med alt det vand, der drev ned fra toppen af grotten og videre ned foran indgangen. Han trak sin kappe, der foresten ikke var spor vandtæt, tættere om sig og fnøs en enkelt gang. Lorte vejr. Nu havde det ellers været så fint vejr de sidste par dage, og så begyndte det bare at regne sådan...
Han skævede rundt i grotten, men af hvad han kunne se, var den helt tom. Altså lige med undtagelse af en masse sten, sand og muslinger, der sikkert var blevet skyllet herop af bølgerne engang for længe siden. De var døde nu, for de fleste af muslingerne havde åbnet sig og var helt udtørrede inden i. Han vendte uinteresseret blikket væk fra muslingerne, og gav sig igen til at kigge ud på regnen mens han forbandede den langt væk. Selv hvis han løb så hurtigt, han kunne, ville han ikke engang kunne nå ind til byen uden at blive helt gennemblødt...

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 16.10.2009 13:36
Voo styrtede afsted. Sjask sjask. For hvert at bentag hun tog, fik hun slynget våndt sand op i luften og dels op af ryggen. Hun styrtede igennem regnen, med begge hænder foran hovedet, hvorigennem hun forsøgte at se fremad. Hun fik ikke set sig ordentligt om, og i sit løb, ramte hendes fod en sten og hun faldt, så lang hun var, måske endda længere, og landte med ansigtet i sandet.
Hun satte sig på knæ og forsøgte at tørre det ru sand væk fra ansigtet, uden at komme til at forvolde sig for meget smerte og skade. "Ptøj!" lød det fra hende, imens hun pustede sand væk fra læberne. Hun snøftede en anelse og kunne, gennem sand og regn, se en hule, gabe sig velkommende imod hende. Hun skubbede sig selv på benene og fik løbet det sidste stykke ind i hulen. Med sand, vand, mudder og meget mere i ansigtet fik hun slet ikke set Caine; hvilket for ham nok var en god ting, sådan som hun så ud og var griset til.
I hulens ly og læ tørrede hun ansigtet rent og vred sit lange filtrede hår.
"Ptøj... Dumme regn," snøftede hun og tørrede øjnene.
Det er ikke for at være nice, men...

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 16.10.2009 13:47
Selvom Voodoo havde sand og mudder i hele ansigtet, genkendte Caine hende med det samme. Han havde set hende sådan en gang før. Da havde det også regnet, og da havde hun også haft mudder i hele hovedet. Var det da fuldstændig umuligt for hende at løbe bare en kort strækning uden at snuble og falde?
Eftersom han sad og kiggede ud af hulen, fik han øje på hende længe før, at hun kom ind i hulen. Han blev overrasket over, at hun ikke sagde noget til ham, da hun stod mindre end et par meter fra ham. Men så gik det op for ham, at hun havde fået sand i øjnene. Heldigt... for ham. Hvis han havde set ham, ville hun sikkert falde ham om halsen, ligesom hun plejede, og så ville han også få sand på tøjet.
Han fnøs for anden gang, men så kom han til at tænke på, at hvis nu han ikke sagde noget, så kunne det være, at hun slet ikke opdagede ham. Godt nok var hulen ikke særlig bred, og hun skulle være blind for ikke at få øje på ham, men hvis nu hun fortsatte ind i grotten, uden at kigge i hans retning… så var der måske en chance. En meget lille en godt nok, men den var der, og det var det vigtigste.
Han trak sine ben lidt tættere til sig og forsøgte at være så stille som muligt, alt imens hn opmærksomt fulgte hende med blikket.

((Geh, jeg bliver tvunget til at gå tur med min hund, så der går nok et lille stykke tid før jeg svarer igen Dx))

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 16.10.2009 14:01
Voo fik tørret og "renset" sit ansigt. Hun snøftede kort af kulde og tørrede øjnene. Hun skælvede af kulden og slog armene rundt om kroppen for at få lidt varme igang. Hun så sig om og fik øje på Caine. Hendes ansigt lyste op i et varmt smil, der et kort øjeblik så ud til at give hende varmen i kroppen.
Hun kløede sig i øjnene, før hun satte af og styrtede hen til ham. "Caaaaaaine!" snøftede hun lykkeligt og kastede sig om halsen på ham. Hun var ét stort smil og forsøgte at stjæle noget krops varme fra den tørre Caine. Hun skælvede voldsomt og stammede: "J-Ja-ja-jeg fry-y-ser..." hendes tænder klaprede og hun holdt så godt fast i Caine, som hun kunne.
Vand dryppede fra hendes hår og der var stadig sandkorn hist og her. Hendes en-armede striktrøje var gennemblødt og var bestemt ikke lyseblå mere. Hun snøftede af kulde og der var ingen tvivl om at hun var forkølet. Hun kløede sig i øjnene og så op på Caine.
"Hvad laver du herude i hulerne når vejret er så dårligt? Bør du ikke være hjemme?" spurgte hun ham og så håbefuldt på ham. Måske kunne hun tage med ham så. Hun bed sig i læben og forsøgte at mindes, om det var Caine der ikke havde noget hjem, eller om det var ... Nånej kendte hun andre ?

( Det er ok ^^ Jeg skal lige finde ud af hvornår min mor vil have mig ud i regnen :0 Skal måske ud af huset omkring kl. 14:45 D: ... Og jeg fandt så ud af at det var nu xD ... Hvis du ikke vil fryse i et par timer så fint nok (: Så smutter du bare )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 16.10.2009 14:45
((Undskyld det tog så lang tid... T_T Og vi kan godt fryse))

Caine skar en grimasse, da Voodoo fik øje på ham. Så havde hans plan ikke virket alligevel. Lige så snart han mærkede hendes kolde arme om sin hals, forsøgte han at skubbe hende væk fra sig igen, hvilket var lettere sagt end gjort, fordi hun holdt så godt fast.
"Så lav et bål eller sådan noget. Tænd ild til dig selv. Giv så slip!" udbrød han og puffede Voodoo væk. Hun var iskold og våd og beskidt, og sikkert også forkølet sådan som hun snøftede. Og det sidste han havde brug for nu, var at blive forkølet. Og beskidt. Men det var selvfølgelig for sent. Irriteret gav han sig til at fjerne sand og mudder fra sit tøj med sit ene ærme, selvom det ikke hjalp meget. Det våde sand begyndte bare at klistre fast til hans ærme i stedet for.
Da Voodoo spurgte ham, hvad han lavede her, kiggede han dumt på hende.
"Siger det ikke sig selv, hvorfor jeg er her? Det regner, og når det regner plejer normale mennesker at opholde sig på steder, hvor der er tørvejr. Og eftersom hulerne var det sted, der var tættest på, gik jeg herhen," forklarede han hende. "Men det kommer måske som en overaskkelse for dig, der render rundt ude i regnen og bliver forkølet af det?"
Han skuttede sig og lænede sig op af hulens kolde stenvæg. Den var fugtig, men det var ligemeget nu, hvor Voodoo havde sørget for at han blev våd, selvom han ellers så møjsommeligt havde forsøgt at holde sig væk fra regnen.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 16.10.2009 19:56
Voodoo gloede på ham med store øjne og et lidt forvirret smil. Hun kløede sig i nakken og trak på skuldrene. "Jeg kan godt lide hulerne," sagde hun roligt og vippede frem og tilbage. "Der er skatte i hulerne," påpegede hun og roede i en af sine lommer. "Se hvad jeg fandt i sidste uge..." sagde hun spændt og roede i lommerne. Hun fandt en krystal frem og viste den til Caine. Hun anede egentlig ikke hvad det var. En krystal, diamant, rubin .. ? Den var skinnende rødt og smukt. "Jeg tror der er flere i sandet, inde i hulerne." brummede hun og så sig om.
Hun kiggede ud i regnen. "Men jeg skal nok lave et bål til dig, voksen-Caine, så du ikke bliver syg." lo hun og sprang rundt og samlede gammelt tang frem. Hun ledte, men fandt ikke så meget igen. Hun fandt også lidt udenfor, trods det var gennemblødt.
Hun samlede al tangen i en stor bunke som hun derefter kiggede intenst på.
Hun lavede nogle svingende bevægelser med armene. "Iiild, kom frem!". Hun blev ved med at lave arm bevægelserne, men selvfølgelig uden nogen form for success. "Jeg ... Kan ikke lave ild." konkluderede hun og kløede sig i øret..

( Det gør ikke spor :0 )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 16.10.2009 21:16
Caine hævede et øjenbryn over det, Voodoo fandt frem fra sin lomme. En sten? Men den var rød og skinnede. Så det var nok en krystal af en art. Fandtes der virkelig sådan nogle i hulerne? Folk sagde godt nok, at der var skatte gemt her, men alligevel... Han havde aldrig haft held nok med sig til at finde noget af værdi her. Det var for det meste gammel drivtømmer og kul, han fandt. Han flyttede sit blik fra krystallen og hen til hendes ansigt med et lille smil på læben.
"Hvor fandt du den henne?" spurgte han. "Tror du, at du kan finde flere af dem..?"
De var meget værd, sådan nogle krystaller. Og hvis der var flere af dem, så var der måske også diamanter. Og guld.
Han sukkede opgivende over Voodoos tåbelige forsøg på at fremmane ild. Hun var håbløs. Han kiggede lidt rundt og fik øje på to spidse sten, som han samlede op og kastede hen til Voodoo. De landede tungt i sandet ved siden af hendes såkaldte bål.
”Prøv om du kan tænde ild med dem. Du skal bare slå dem mod hinanden,” forklarede han og nikkede bestemt, selvom han nu tvivlede på, at det ville fungere.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 16.10.2009 21:35
Voodoo nikkede og bekræftede, at der havde været rigtig mange af dem i den hule hun var i sidst. "Der var BJERGE af røde-sten! Det var flot. Og så var der et hul oppe i hulens loft så solen skinnede ind og hele rummet var rødt! Det var helt vildt!" lo hun og klappede i hænderne. Det kunne være hyggeligt hvis Caine ville lede efter pæne sten med hende. Hun så allerede frem til det. "Men det er ikke i den her hule, tror jeg nok."
Hun placerede en hånd under hagen, som man nu gør, når man tænker sig om - eller noget.

Da Caine kastede stenene hen til hende kiggede hun blot på dem, før hun stirrede bebrejdende imod Caine. "Ej altså. Ild er ikke lavet af sten. Tumpe-dumpe!" lo hun og samlede stenene op. "Det virker selvfølgelig ikke." sagde hun og slog stenen imod hinanden. Der kom et lille lys imellem stenene og dette gav Voo et sådant chock, at hun kastede stenene fra sig og sprang bagud. "Eek!"
Efter et par sekunder samlede hun dem op igen og slog dem sammen oven over tangen. Dette ville selvfølgelig ikke virke før hun var tæt nok på tangen, men det skulle hun nok snart finde ud af: forhåbentlig.

( sorry jeg er langsom :0 TALENT09 !! )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 16.10.2009 21:54
Caine gloede vantro på Voodoo. Hvis hun havde kunne finde bjerge af krystaller, hvorfor havde han så aldrig haft held nok til at finde bare én eneste lille krystal? Han kløede sig tænkende i håret. Det kunne jo selvfølgelig også bare være, at Voodoo løj. Det havde hun jo gjort før.
"Du ved godt, at de såkaldte ’røde-sten’ er meget værd, ikke...?" spurgte han. Men selvfølgelig gjorde hun ikke det. Ellers havde hun da været klog nok til at tage mere end bare én sten med sig. ”Hvis du har nok af dem, kan du købe alt det, du vil. Så.. kan du ikke vise mig den hule en dag?” spurgte han håbefuldt med et smil, der afslørede lidt af hans hvide tænder.
Han lænede sig tilbage og fulgte med, da Voodoo forsøgte at tænde ild til tangen uden det store held.
"Sænk dine hænder lidt," brummede han. Så var han tavs lidt. Han vidste godt, at hvis han bare gav hende kommandoer på den måde, ville det tage hende hundrede år at finde ud af, hvordan man bedst fik tangen til at gå op i flammer, så han tilføjede opgivende: "Nej, bare glem det." Han rejste sig op og gik hen og hev stenene ud af hænderne på Voodoo. Han satte sig på hug ved siden af samlingen af tang og begyndte at slå stenene imod hinanden. Først skete der intet, der kom kun gnistre frem, men efter et lille stykke tid sprang en af gnistrene ned på det tørre tang, og det begyndte at ryge voldsomt, mens ilden blussede op.
"Sådan skal dét gøres," sagde han og nikkede for sig selv. Nu skulle de bare vendte, til ilden fik ordentligt fat i tangen. Han satte sig ned i sandet og kiggede opmærksomt på bålet. Måske han skulle finde nogle større stykker træ, som han kunne ligge på. Ellers ville det sølle bål ikke holde længe...

(Det er også derfor jeg svarer langsomt XD)

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 16.10.2009 22:18
Voo satte sig foran ilden og holdt hænderne imod varmen. Hun smilte og nød varmen. "Jo, jeg kan godt vise dig derhen. Det er ikke så langt herfra. Men man skal svømme lidt. Fordi hulen er i vandet. Ved du godt at huler kan vokse i vand? Det synes jeg er sjovt. Kan træer også vokse i vand?" hun stirrede indgående på Caine og betragtede ham. Hun lod tungen glide henover læberne.
"Jeg forstår ikke helt hvordan det virker, det der med stenene."
Hun lod hænderne klappe imod hinanden, som Caine havde gjort med stenene. "Hvor kommer ilden fra? Er sten virkelig lavet af ild? Eller er det ild der er lavet af sten? Jeg forstår det ikke. Forklar mig det," bad hun og lod hånden glide igennem det filtrede hår.
Pludselig sprang hun op og hoppede lidt rundt. "Har du set, har du set, har du set Caine? Jeg er vokset ! Jeg er blevet rigtig høj! Se se se !" hun rettede ryggen og hævede armene over hovedet.
Hun tog også fat i håret og holdt det ud til tiden; "Mit hår er også blevet længere!" lo hun og kløede sig i øjnene. Hun snøftede en enkelt gang og rettede sig op. Hun var ét stort smil.

( Jeg er lidt idé-løs )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 16.10.2009 22:34
Caine hævede et øjenbryn.
”Skal man svømme?” udbrød han og skar en grimasse. ”Er du godt klar over, hvor koldt vandet er på denne årstid?! Så er det da klart, at du er forkølet.”
Så kunne der vist godt gå lidt tid, før den hule blev tilgængelig igen. Medmindre vandet mirakuløst fordampede eller sank ned i jorden eller noget helt tredje.
Han kiggede ind i flammerne og mærkede en stikkende varme på sine kinder. Men hans ryg var iskold, fordi vinden blæste lige ind i hulen. Det var det upraktiske ved bål. De kunne kun varme på én side, medmindre man lavede to eller konstant vendte sig om.
Han kiggede på Voodoo rystede på hovedet over alle hendes spørgsmål. "Det ved jeg da ikke," sagde han. Så behøvede han ikke at finde på en lang forklaring om dét.
Da Voodoo sagde, at hun var vokset, lod han sit blik glide over hende. Hendes hår så godt nok længere ud, men han syntes nu ikke, hun så ud til at være vokset. Høj var hun i hvert fald ikke. Men måske var det bare, fordi det var lang tid siden, han sidst havde set hende. Han trak på skuldrene.
”Det kan jeg ikke se,” sagde han og vendte blikket mod ilden igen.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 16.10.2009 22:42
Voo skulle til at sige noget til at han ikke kunne se hendes nye højde. Hun lagde armene over kors og satte sig surmulende til rette ved bålet. "Dumme ... Tumpe-dumpe! Man skal jo tage ud i hulen når det er lav-vandet! Du er da ikke så smart, altså! Tumpe dumpe." klagede hun. Hun følte sig temmelig klog, at hun vidste sådan noget. Hun kløede sig i nakken og snøftede. "Og jeg er ikke forkølet af den grund, tumpe."
Hun så ind i ilden og var irriteret over at han altid var så dum og ligeglad.
"Du er ikke særlig klog, når man tænker på at du er sådan en gammel voksen," påpegede hun og gned sig igen i øjnene. Hun snøftede en enkelt gang igen og så på Caine igen. Hun forsøgte at vurdere om hun skulle drille ham med at han ikke måtte se hulen, nu han var sådan en dummernik.
"Hvor meget er stenene værd?" spurgte hun og tog den røde sten op igen. Hun gned den imod det slidte tøj og betragtede den i lyset fra bålet. Den var nu flot.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 16.10.2009 22:51
Caune kløede sig i nakken. Det havde han godt nok ikke tænkt på. Måske var Voodoo alligevel lidt klogere end ham - på nogen punkter. Men det ville han selvfølgelig ikke indrømme over for hende, så han nøjedes med at trække på skuldrene med en ligeglad mine.
"Eller også kunne man bare sejle hen til hulen med en båd. Så skal man heller ikke vente på at det bliver lavvandet," sagde han og rullede med øjnene.
Han kiggede ind i ilden. Det stærke lys brændte i øjnene, så han vendte hurtigt blikket mod Voodoo, der nu påstod, at han ikke var særlig klog. Og at han var gammel! Han fnøs. Åndssvage unge.
"Jeg er ikke spor gammel," påpegede han og bed sine tænder sammen. Han var kun 18 år! Det var ikke gammelt.
Han skævede hen til den røde sten i Voodoos hånd. Godt nok havde han ikke meget forstand på sten og krystaller og diamanter, men den var helt sikkert meget værd. Han sendte hende et gnavent blik og lagde sine arme over kors.
"Det gider jeg da ikke at fortælle dig, når du kalder mig gammel og dum," sagde han.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12