Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

han sætter sig ved siden af ham og kigger roligt på ham, med sine røde øjne.
"hvad er der galt?" spørger han så roligt.
Ehmin

Ehmin

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1 år

Højde / 0 cm

Muri 23.12.2007 01:12
Han skæver til ham, smiler så bare og ryster svagt på hovedet.
"Ikke noget," siger han lavt. Han lægger en hånd i nakken på ham og kysser ham blidt på munden.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

se det var bedere tænker han, men mærker pludselig at den gode max inde i ham, ikke tillader at han gør sådan noget, så han stopper kysset og smider sig næsten op og stå og går lidt tilbage..
hans øjne fakler mellem blå og rød..
"j..j..jeg bliver nød til at gå" siger han og løber så ud af huset.

(skal af sees)
Ehmin

Ehmin

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1 år

Højde / 0 cm

Muri 23.12.2007 01:24
Ehmin ser forvirret efter ham. Så rejser han sig op og går hen til døren.
"Men Max..!" siger han lavt, før han ligger sig hen på sengen og falder i søvn lidt efter.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Max står udenfor døren og ved virkelig ikke om han skal banke på, men banker aligevel lavt på..
"e...ehmin?... er du der?" spørger han stille...
hans hænder ryster let og han holder om sig selv...
hvorfor?... hvorfor gjorde jeg det i går?... jeg skulle bare dræbe mig selv.. tænker han og prøver at holde sine tåre inde.
Ehmin

Ehmin

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1 år

Højde / 0 cm

Muri 30.12.2007 13:14
Ehmin har efterhånden bevæget sig ud på kanten sengen. Han sætter sig hurtigt op, da Max banker på, og lidt efter falder han ned på gulvet, med et bump. Han tager sig til hovedet og kniber øjnene let sammen.
"Arv.." mumler han og rejser sig så op. Han børster noget støv af sine bukser og går hen og åbner døren. Han spærre øjnene op da han ser Max.
"Max..?! Hv-hvas laver du her?.." spørger han undrene.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

da døren bliver åbnet, overfalder Max Ehmin i et stort kram og tårende løber ned af kinderne på ham..
"undskyld... du må virkelig undskylde" udbryder han bare.
hvorfor er jeg så dum, jeg vil jo ikke dø.. jeg har jo Eiri, Diago og... ham.. tænker han.
Ehmin

Ehmin

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1 år

Højde / 0 cm

Muri 30.12.2007 13:25
Ehmin går hurtigt et skridt tilbage, da Max omfavner ham, men kort efter, lægger han en arm over ham.
"Men Max.. Hvad.. Hvad siger du dog undskyld for?.. Jeg..." han siger ikke mere men ser bare spørgende og undrene på ham.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"igår... jeg var ikke mig selv..." siger han og kigger så stadig med tårefyldte øjne op på ham..
han strammer græbet lidt der hvor han har sine hænder, for at holde bedere fast.
det er tydeligt at høre han ikke er meget for at kysse andre drenge når han har kæreste på.
Ehmin

Ehmin

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1 år

Højde / 0 cm

Muri 30.12.2007 13:58
Han smiler skævt over klapper ham blidt på hovedet.
"Hm.. Nej, det gik op for mig.." siger han stille og lader begge arme hænge ned langs siden.
"og.. alligevel forstår jeg ikke.. hvorfor gjorde du det så? var det fordi jeg sagde du skulle, eller..? hvorfor..? Jeg forstår det ikke, Max.." siger han så.
Han ryster svagt på hovedet og vrider sig fri fra hans greb.
han hæver let et øjenbryn og ser undrene på ham.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"jeg bliver sådan når det er fuldmåne... men jeg gjorde det også selv... fordi... ja du sagde... jeg skulle gøre det.." siger han lavt og slipper så også grebet, han er stoppet med at græde og står så med et svagt smil.
jeg føler jeg skal gøre som du siger.. tænker han kort.
Ehmin

Ehmin

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1 år

Højde / 0 cm

Muri 30.12.2007 14:12
Han sukker lavt og hiver så den lille elastik ud af sit hår, så det hænger løst ned over hans skuldre.
"Hvorfor ville du gøre det, bare fordi jeg sagde det? Det.. behøver du altså ikke.." siger han lavt.
men alligevel.. det kunne være meget sjovt.. ja, 'sjovt' at have en, som gør som man siger.. Det er jo ikke første gang jeg prøver det.. tænker han svagt smilende.
"... Men hvis du gerne vil så.. er det vel dit eget valg.." fortsætter han lidt efter.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

han høre det sidste han sagde og smiler svagt..
"jeg vil gøre alt hvad du siger jeg skal gøre.. Alt" siger han og krammer ham nu igen med et sødt smil.
Slipper så krammet igen og rødmer svagt.. havde han lige sagt han ville gøre alt?
åh nej... tænker han da det ikke var menningen at han skulle havde sagt det, men det fløj næsten bare sådan ud af munden på ham..
Ehmin

Ehmin

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1 år

Højde / 0 cm

Muri 30.12.2007 14:29
Han trækker let på skuldrene og sætter sig går op i en løs hestehale.
"Hm, ja.. det siger du jo.. men er det sandt?" siger han lavt og meget utydeligt så det ikke vil kunne høres.
"Mener du virkelig det? For.. hvis du ikke ville være sammen med mig i går, så.." han stopper hurtigt sin sætning.
Hold så k*ft, Ehmin! Ikke ødelægge det. nu er jeg lige så godt igang.. tænker han og sukker lavt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"ja men det var igår!" udbryder han og rødmer pludselig endnu mere..
"ehm... jeg menner.. øhh... det skete så hurtigt igår og jeg var jo ikke mig selv.. " siger han og lyder nu lidt forvirret og han heller ikke finde en helhed i det han siger..
hva er det jeg står og siger!?... jeg forstår ikke selv hva det er jeg siger.. årh hvad er der sket med mig? jeg har forandret mig så meget efter min brors død han tager så en hånd op og knytter den imod sin hanlskæde.
Ehmin

Ehmin

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1 år

Højde / 0 cm

Muri 30.12.2007 15:03
Han lægger hovedet let på skrå og smiler skævt.
"Okay.. Men.. Hvad er forskellen på i går og i dag?.. Og.. hvis du ikke var dig selv i går alligevel, skal du ikke tænke på det nu.." siger han lavt.
han betragter ham lidt
"Hvad er det?" spørger han af hensyn til hans halskæde..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"nej jeg ved det... men det hele gik så hurtigt.. lad os bare gleme det der skete i går.." han sukker og kigger så ned på halskæden..
"nå det... det er bare en halskæde med et billede af min bror og min mor i, jeg har den altid på, det er det eneste minde jeg har med dem" siger han så roligt bagefter og smiler svagt.
Ehmin

Ehmin

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1 år

Højde / 0 cm

Muri 30.12.2007 15:12
Han går lidt tættere på ham og stryger ham blidt over kinden.
"Minde? Er de da døde?" spørger han stille.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

han rødmer stadig lidt, men er efterhånden blevet van til at han rør ved ham.
"ja.. de er døde så har ingen familie tilbage" siger han lavt og kigger kort ned, men kigger så op igen..
"men man skal ikke gå og græde over spildt mælk hele tiden" siger han og kigger op med et skævt smil.
Ehmin

Ehmin

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 1 år

Højde / 0 cm

Muri 30.12.2007 15:28
Han bider sig let i læben
"Ingen familie?.. Du har mig.." siger han stille. Han bliver ved med at stryge ham over kinden.

//Frys
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1