Er De sikker på det her er en god ide?

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 27.01.2023 17:23
Sky var overrasket over hvor meget Margareta var kommet til at betyde for hende på så utrolig kort tid, Sky vidste udemærket godt at denne forelskelse eller hvad end det var, det var utrolig forbudt. Hun var vokset op med at en kvinde skulle elske en mand, men Sky kunne ikke gøre for det, hun var fuldstændig faldet for denne unge kvinde som nu lå i hendes arme, og hun kunne ikke lade vær.

Sky smilede over det hun sagde, det var rart at høre "Hos mig kan du altid føle dig tryg... og mine arme vil altid være åbne for dig, det lover jeg dig" sagde hun roligt og smilede lidt. Sky mente det 100% ingen tvivl om det, og så måtte hendes forældre blive sur hvis det var det de ville, hvis de altså opdagede det.
Sky ville ikke tage sorgerne på forskud, hun ville bare gerne være sammen med Margareta og ligge tæt med hende.
Hun havde ikke brug for at smide penge efter hende, for hun var en dejlig pige og hun var meget mere værd end penge, det skulle hun også bare selv indse og det blev nok den svære del i det hele.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 27.01.2023 18:15
Det gav et sug i maven på hende, Margareta vidste ikke længere hvad hun skulle sige eller hvordan hun skulle takke Skyler, denne kvinde havde ramt helt under huden på hende og virkelig gjort, at Margareta havde det godt i hendes arme. Hun nød virkelig at være der sammen med Skyler, hun nød den måde hun omfavnede hende på, viste kærlighed uden hverken at være for meget eller for lidt, hun var der bare. Det var virkelig rart, for hende var intet forkert, for hun havde ikke nogen familie der ville se anderledes på hende, men hun var virkelig lykkelig med Skyler i sine hænder.

"Du betyder alt for mig, jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, du har ændret mit syn på bare en aften." Hun fældede en tåre, men skjulte den ned i puden, til trods for det var en glædes tåre. Hun havde det virkelig godt med hende, det var virkelig kvinden i hendes liv, hvis man kunne sige det sådan. Hun havde i hvert fald aldrig haft det med nogen før, som hun havde det med hende.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 27.01.2023 19:23
Sky vidste endnu ikke helt hvor dette ville føre hen, men hun var sikker på det ville være godt. Hun smilede lidt over det Margareta sagde og lod hende vende hovedet ned mod puden lidt.
sky vidste ikke om hendes tanke ville falde i god jord hos hende, men samtidig var hun enlig sikker på det ville.

Sky lå sin hånd mod Margaretas kind på den side som vendte ned mod sengen for at dreje hendes hoved roligt så hun kunne se hende.
Sky havde sin helt egen plan, men hun ville ikke dreje hendes hoved hvis hun ikke ville lade hende gøre det, selvom hun da håbede på det.
Sky ville gerne se hende og ikke kun hendes nakke, men hun ville gerne se hende i øjnene. Sky smilede roligt mens hun forsøgte at dreje Margaretas hoved, hvis hun lod hende gøre det selvfølgelig.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 28.01.2023 11:22
Berøringen var en lettelse og et smil dukkede op på Margaretas læber, hun havde det så fantastisk med, at Skyler rørte ved hende,  det bragte varme i kroppen og der var så mange grunde til at nyde den følelse hun gav hende. Med et smil på læben og en varme i kroppen, drejede hun ikke bare hovedet, men hele kroppen, så hun kom til at ligge og stirre Skyler lige ind i øjnene.

Per automatik, lod hun sin hånd føre op og rette på noget af Skylers hår. Hun smilede let og nød synet. Hun havde lyst til at kysse hende, men det var måske for meget og forholdt sig derfor i stilhed, til hun vidste hvad det var Skyler ville.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 28.01.2023 12:43
Sky blev lidt glad over at hun drejede ikke kun hovedet men også kroppen, hun så hende i øjnene og lod en hånd bevæge sig lidt igennem hendes hår og smilede til hende.

Sky ville lyve hvis hun sagde at Margareta ikke var en køn pige, for det var hun. Sky så lidt på hende inden hun lænede sig ned mod hende og placerede et blidt kys på hendes læber, som hun holdt. Så måtte dette briste eller bære, Sky havde lyst til at kysse hende, holde hende tæt, mærke hende og varmen fra hendes krop, men selvfølgelig hvis Margareta ikke ville så ville Sky ikke tvinge hende til det, men hun håbede da at hun også ville det ligeså meget som Sky ville.

Sky var nok faldet ret meget for hende, men de var nød til at tag den lidt med ro også på grund af Margaretas erhverv og den slags, men de skulle nok finde ud af det, sammen.
Sky fortsatte med at holde kysset hvis hun fik lov til det af Margareta.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 28.01.2023 17:18
Gnisterne sprang ud af kroppen, som deres læber mødtes. Det var virkelig som et festfyrværkeri, alting var så perfekt og hun følte sig i sit zen. Det hele var så perfekt, hendes hjerte hamrede stærkt og kærligheden fyldte hende op gennem kroppen. Hun havde det så perfekt i Skylers arme og at hun holdt kysset gjorde bare, at hun fik det endnu bedre. Hun mærkede glæden og lysten til at blive ved, det var så berigende og følelserne strømmede igennem hende, som de blev ved med at dele mundvand.

Det føltes som lang tid hvor kysset bare blev holdt, inden Margareta trak sig fra det med kraftigt rødblussende kinder og en kærlighed uden lige, hun havde det perfekt i hendes arme og hun kunne ikke andet end at smile. "Du... ændrer mit liv." Sagde hun med nærmest tårer i øjnene, hun havde det så perfekt at hun slet ikke vidste hvad hun skulle gøre af sig selv.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 28.01.2023 18:02
Sky mærkede sommerfuglene i hendes mave og flammen inden i hende der blev tændt som deres læber mødte hinanden i det blide kys.
Sky elskede det, hun mærkede hvordan varmen spredte sig i hendes krop og hun ønskede ikke det skulle stoppe, tværtimod ville hun gerne ha mere, mærke hende mere, jo mere jo bedre, men hun ville heller ikke krydse den grænse.
Sky ville lyve hvis hun sagde at hun ikke blev lidt tændt af at være så tæt på Margareta, men hun ville ikke ødelægge det gode de havde lige nu ved at krydse en grænse.

Sky så på hende da hun træk sig og smilede, men havde selv lidt røde kinder "til det bedre håber jeg" sagde hun roligt og med et smil på læben, hun lod sig læne lidt ned og placerede små kys på Margaretas hals.
Sky smilede lidt og kyssede hende på halsen op til hendes øre "og du ændre mig" hviskede hun stille i hendes øre og bed hende lidt i øret inden hun igen kyssede Margareta på halsen med små blide kys, hun ville ikke krydse Margaretas grænser og hun kunne derfor altid stoppe hende hvis hun ikke havde lysten til det Sky havde gang i, men Sky havde det svært med at lade vær.
Hendes fingre kærtegnede roligt Margaretas krop hun kunne ikke holde fingrende for sig selv.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 28.01.2023 20:52
Det var nærmest med et fnidrende grin, at hun smilede til Skyler, hvad skulle hun overhovedet sige? Hun havde det perfekt i hendes arme, hun var lykkelig, hun havde det som om hun var i en helt anden verden, hun var anderledes, alt var godt sammen med hende. Hun sukkede let som Skyler kyssede hende op og ned af halsen, det var så behageligt og hun mærkede hvordan det hele skød igennem hende, hun havde lyst til mere. 

"Kun den rigtige vej, det lover jeg dig." Hun smilede let og kørte en hånd over håret på hende. "Jeg havde aldrig tænkt på kvinder kunne noget, men du giver mig så meget lyst." Hun rødmede let og så forelsket på hende, mens hun stadig kyssede hende på halsen.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 29.01.2023 00:03
Sky smilede let over det Margareta sagde og rettede sig lidt op så hun kunne se på hende "jeg er glad for det er den rigtige vej" sagde hun roligt og smilede forelsket til hende.
Sky smilede til hende "du er ikke den eneste der er overrasket... men jeg er nysgerrig, hvad er det for en lyst jeg giver dig?" sagde hun roligt og smilede lidt drilsk, men mest flirtende og fortsatte med at kysse hende op og ned af halsen, Sky bed hende lidt forførende i øret, men det var enlig mest for at drille, men også fordi hun ikke kunne lade vær, men hun kyssede hende mest på halsen og lod sin hånd kærtegne Margaretas krop med rolige og bløde bevægelser.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 29.01.2023 13:55
Margareta gispede ved nippet i øret og de mange kys på halsen, det var virkelig vidunderligt, som Skyler havde taget magten over hende, hun var lykkelig for at kunne være i hendes favn og hun elskede at være der sammen med hende. Hun ville gerne være sammen med Skyler, hun ville virkelig gerne være sammen med Skyler og drømmende strømmede bare igennem hende, de to sammen var det bedste der kunne ske, hun var lykkelig sammen med Skyler, hun havde det virkelig fantastisk og det kunne hun bare ikke komme udenom.

Det kildede i hendes mave, som en sværm af sommerfugle fløj rundt derinde. Kunne hun virkelig fortælle hvordan det var hun havde det? Kunne hun virkelig fortælle det uden Skyler ville løbe skrigende bort? Hun bed sig i læben, inden hun besluttede sig for det måtte være nu eller aldrig, hun måtte være ærlig. "Jeg får lyst til at være sammen med dig, selvom jeg aldrig har været sammen med en pige." Hun rødmede endnu mere, var det virkelig det der kom ud af hendes mund? Hun så helt genert på Skyler som hun fortsatte. "Jeg vil ikke tvinge dig, jeg føler mig beskidt for at gøre det uden penge." Hun så forlegent på Skyler, det var jo ikke noget man skulle skamme sig over ikke at tage penge for, men det var hendes hverdag at tage krystaller for sex, det var det hun var lært op med og pludselig havde hun lyst uden, det her var en egentligt lyst til bare at gøre det.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 30.03.2023 13:41
Sky smilede lidt over det gisp der kom fra hende, hun så på hende da Margareta fortalte hvad det var hun enlig havde lyst til, og Sky skulle lige til at sige noget da Margareta sagde det næste, hvilket fik Sky til at se undrende på hende, men rystede det af sig igen for det var jo enlig forståligt nok når man tænkte på hvad Margareta var van til.

Sky så på hende "har du aldrig vært sammen med nogen.... kun af ren lyst, uden der var penge imellem?" spurgte hun forsigtigt og så på hende, Sky ville lyve hvis hun sagde at hun ikke havde lyst til Margareta, for det havde hun, i høj grad, og hun ville gerne give Margareta den oplevelse at der ikke behøvede at være penge imellem.

Sky rykkede lidt på sig så hun blev hævet lidt over Margareta og så ned på hende "hos mig skal du aldrig føle dig beskidt... på nogen måde... hos mig kan du være præcis den du gerne vil være, gøre det du gerne vil gøre.... jeg går ingen steder, det lover jeg" sagde hun stille og smilede beroligende til Margareta og kyssede hende på kinden lige ved siden af hendes øre "desuden er du ikke den eneste der har de lyster lige nu" hviskede hun stille i Marrgaretas øre og bed hende let i øreflippen igen, mens hendes ene hånd stadig kærtegnede hende blidt langs kroppen.

Sky viste ikke hvilke knapper Margareta havde trykket på, men Sky var helt klart vild efter hende, og hun ville gerne være sammen med hende, på alle de måde hun kunne, hun var blevet ramt af forelskelsen og hun kunne ikke benægte det selvom de ikke havde kendt hinanden så længe.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 09.04.2023 19:05
Det var mange, og ikke mindst blandede, følelser der strømmede gennem Margareta, som de lå der. Hun følte hendes hjerte bankede helt ude af proportioner, som Skyler lå hævet over hende, men også en knude i maven for det hun spurgte om. Hun mærkede hvordan kinderne blev mere og mere røde, først af forlegenhed, så af forelskelse og videre endnu, der var så mange ting i det hele og hun vidste ikke helt hvad hun skulle stille op med det hele.

Roligt aede hun Skylers kind og så drømmende på hende. "Du er den første der har vækket de her følelser i mig... Og nej, der har altid været penge på den ene eller den anden måde." Det var ikke løgn, sidst hun var sammen med Faust var der godt nok ikke betaling for hun var med, men så fik hun tøj og skulle agere husmor i hytten, der var betaling fra begge sider, der var altid en form for betaling, men nu. Hun rødmede endnu mere, hun var slet ikke vant til at føle som nu.

Roligt rykkede hun knæene lidt mere ud til siderne og lod den højre hånd ryge op og føle Skyler på ryggen. Hvad var det helt præcist der var ved at ske i mellem dem? Hun kunne ikke helt fornemme det hele, hun kunne ikke helt forklare hvordan det var hun havde det, men hun var i den syvende himmel, hun havde det virkelig godt i hendes arme, hun havde det godt sammen med hende og det var en virkelig drøm at være sammen med hende også selvom de ikke havde gjort noget endnu, selvom det hele stadig kun var en drøm i hendes hoved, så var tanken om det fantastisk.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 16.04.2023 18:39
Sky kunne mærke hvordan følelserne fløj rundt inden i kroppen på hende, både forelskelsen til Margareta, men også trist heden over at Margareta aldrig havde gjort noget uden penge imellem.
Sky så på hende "mellem os kommer det aldrig til at handle om penge... det lover jeg dig" sagde hun roligt og smilede lidt til hende, hun lå en hånd på Margaretas kind og nussede hendes kind lidt inden hun lod den langsomt bevæge sig ned over hendes hals og videre ned over hendes kraveben, bryst, mave og ned langs hendes ben og kærtegnede hende roligt.

Sky ville hende, både følelsesmæssigt og fysisk, hun var vild med hende det var der ingen tvivl om længere, men hun ville heller ikke presse hende.
Derfor lod hun også sin hånd bevæge sig langsomt så Margareta altid kunne stoppe hende hvis hun ikke ville alligevel.
Sky ville gerne hende, men om det også var sådan den anden vej viste hun jo ikke. Sky kyssede hende blidt på kinden og ned langs halsen, Sky havde ikke brug for at have penge imellem dem, hun kunne li Margareta for den hun var og med alt hvad det indebære.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 16.04.2023 19:23
Langsomt mærkede Margareta, hvordan varmen steg i kroppen og hjertet bankede mere og mere. Det var med bankende hjerte hun mærkede den bevægende hånd og det mest underlige var, at det her skabte følelser hun aldrig havde haft i hendes krop og hun kunne mærke hvordan hun blev våd uden overhovedet at gøre noget for det. Det her var lidenskab, det var der ingen tvivl om. "Du skaber noget i mig... noget ubeskriveligt." Mumlede hun let og bed sig efterfølgende i læben, det her var vildt, det var... ubegribeligt.

Roligt bevægede hun hovedet lidt, for at kysse den arm, som Skyler holdt sig oppe med. Det var vidunderligt at ligge der under hende og mærke varmen stige i kroppen. Hun smilede let og så op på hende. "Du er noget særligt, jeg kan mærke hvor meget jeg vil dig, uden det handler om penge, du gør noget særligt ved mig." Hun rødmede vildt, det var underligt at mærke hvordan hun strålede af glæde uden egentligt at gøre mere ved det end bare at ligge der og se op på hende, hun kunne lide det. Skyler var drømmen, hun var lykke, det var der bare et eller andet i hende der sagde. "Jeg har lyst til dig," mumlede hun svagt og så drømmende på Skyler, hun havde faktisk lyst til at prøve mere, gøre mere, det her var noget helt anderledes end det hun kendte til.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 16.04.2023 19:53
Sky smilede lidt over de ting hun sagde, og kyssede hende op langs halsen i mens, hun så på hende da hun snakkede om at ville ha Sky, hun smilede lidt og lænede sig ned til hendes øre og hviskede stille "og jeg vil ha dig" hviskede hun i hendes øre og kyssede hende ved øret og ned langs kinden og halsen mens hendes hånd skiftede retning og begyndte at bevæge sig op af hendes ben igen.

Sky bevægede sin ene hånd op af Margaretas ben og lod den roligt bevæge sig op under hendes kjole, mens hun kyssede hende op til øret "jeg vil få dig til at føle som du aldrig har følt før" hviskede hun stille i hendes øre mens hendes hånd kom tættere og tættere på hendes underliv "luk øjnene og bare nyd det, ikke tænke, bare nyd det og tag det til dig" hviskede hun stille i hendes øre inden hun bed hende let i øreflippen og begyndte at kysse hende på halsen, mens hånden kom tættere og tættere på.

Sky lod sin ene finger strejfe Margaretas underliv, mest for at tjekke om hun var våd så Sky vidste hvor meget hun skulle gøre. Sky ville gerne vise Margareta at det var okay at nyde en anden person uden der var penge eller andet indblandet, andet end følelser, følelserne var der i hvert fald fra Skys side af.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 21.04.2023 21:45
Hjertet pumpede derudaf i spænding og følelserne strømmede igennem hende, som Skyler tændte hende mere og mere. Det var et rent følelsesbad det her og selvom hun sagde hun ville få hende til at føle som hun aldrig havde følt før, så var det uvirkeligt og spændende på samme tid. Margareta havde for det første aldrig været sammen med en kvinde, men heller aldrig haft så stor en lyst som den hun havde nu, Skyler var kommet under huden på hende. Det her var virkelig spændende og intenst på samme tid, det var drømme der gik i opfyldelse, det var det hele.

Som fingeren ramte hendes underliv gav hun et lille støn fra sig, fordi det hele blev så virkeligt at hun bare blev tændt med det samme. Hvad var det dog for en verden hun var trukket ind i? Det var virkelig spændende det her og hun vidste ikke hvor hun skulle gøre af sig selv. Nu var det virkelig point of no return og hun havde ikke lyst til at stoppe, slet ikke nu hvor Skyler måtte kunne mærke hvor våd hun var, hun havde nok aldrig følt sig så våd og liderlig før, men hvad skulle hun gøre og skulle hun gøre noget? Eller bare lystre og nyde det som hun havde fået besked på? Hun gik med det sidste for nu.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 19.05.2023 18:14
Som Sky kunne mærke hvor våd Margareta var blevet smilede hun lidt for sig selv inden hun lod kyssende ramme hendes hals igen.
Hun lod sin hånd bevæge sig op til hendes underliv for at stimulere hendes klit lidt for at give hende nydelsen til at starte med.

Sky lod et par fingre langsomt bevæge sig op i hende mens hun stille hviskede i hendes øre "god pige" stille og forførende i hendes øre mens fingrende bevægede sig langsomt op i hende og stille begyndte at bevæge sig i hende.
Sky gik efter hende g-punkt mens hendes tommelfinger fortsat stimulerede hendes klit for at give hende så meget nydelse som muligt.
Hun fortsatte de små kys på Margaretas hals mens hun lod sin frie hånd bevæge sig roligt gennem Margaretas hår.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 11.06.2023 20:50
Margareta var virkelig forvirret i sit hoved, hun nød det, men vidste slet ikke hvordan hun skulle håndtere det eller hvad hun skulle gøre for Skyler, hun var ikke vant til at være med en anden kvinde og slet ikke på denne måde. Hun gav nogle støn fra sig, som Skyler ramte de helt rigtige steder. Hun nød det virkelig, men kunne heller ikke gøre andet i hendes selskab. Ordene 'god pige' rungede i hendes øre, som om de gentog sig selv. Hun var i trance, det var som om hun var tryllebundet af en forbandelse, for alting føltes så rart sammen med Skyler og hun var virkelig forelsket, hun følte sig godt tilpas i hendes hænder, det her var lykken. "Du... Du er vidunderlig," fremstammede hun gennem hendes blide støn, som hun virkede til at vide lige hvor hun skulle ramme, mon hun havde prøvet det her før? Margareta selv havde aldrig tænkt over at være sammen med en anden pige, men hun nød det.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 12.07.2023 19:25
Sky fortsatte de rolige bevægelser med sine fingre i hende, hun kørte den frie hånd gennem hendes hår mens hun placerede små kys på hendes hals.
Sky smilede over det Margareta sagde "det er du også" hviskede hun stille i hendes øre og bed hende lidt i øreflippen.

Sky var ikke i tvivl om at alt det her var nyt for Margareta og hun skulle måske guides lidt. Sky flyttede sin hånd fra hendes hår og fandt i stedet Margaretas hånd og førte roligt hendes hånd op så den lå mod Sky's hals "du skal ikke være nervøs, følg dine følelser, dit instinkt, det er okay" sagde hun stille i Margaretas øre og flyttede roligt Margaretas hånd ned mod Sky's bryst, langsomt så hun kunne stoppe hende hvis hun ikke ville, men for at vise hende at det ikke var farligt, hun fortsatte selv med fingrene i hende.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 26.11.2023 02:08
Det var ganske unaturligt, på samme tid spændende og forkert. Det strittede imod alt hvad hun havde lært fra sin tid på bordel og med bordelmutters regler, men hun elskede det over alt på jorden og der kom en nydelse af en jamren fra hende, som hun nød hvordan der blev passet på hende, samtidig med hun blev guidet og virkelig fik en nydelse ud af det. Hun lod blidt sin hånd guide op til halsen og videre ned mod brystet, og helt naturligt omfavnede hun brystet og klemte omkring det på en kærtegnende måde. Hun fik at vide hun skulle følge sit instinkt og det var virkelig det her det fortalte hende, selvom hun var bange for at gøre noget forkert, så følte hun sig samtidig så tilpas i det og hun kom klynkende og kærligt med den eneste udtalelse der faldt hende ind. "Du er den dejligste jeg nogensinde har været sammen med." Og det var ikke løgn, det var bare sådan hun havde det, for hun havde det fantastisk i Skylers omfavnelse.

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8