Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 23.07.2018 21:21
Elasha mærkede manden tog fat i hende og løftede hende. hun så forvirret på ham og rystede på hovedet. "nej nej . De må ikke gi hende skylden.. jeg ville blot hjælpe hende og tilbød hun kunne." hun havde lidt svært ved at sige bide i hende. men hun kunne vel formullere sig.
da hun blev lagt på sofaen og blev mærket på panden var hun varm. hun var næsten altid varm. hun så ned af sig imens hun lå der. "vis jeg vidste det ville jeg nemt kunne behandle det.... men da jeg ikke v..." hun begyndte at hoste voldsomt og måtte sætte sig op bare for at få vejret. hun trak vejret hurtigt når hun hostede og holdte pause lidt imellem. "da jeg ikke ved.... hvad jeg fejler præsis" hun så lidt rundt men kunne ikek finde koda. hvor var koda?? var hun alene med en fremmed mand uden koda? hun håbede inderligt koda snart kom.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 24.07.2018 05:21
Hamil nikkede blot af Elashas forklaring ogkiggede lidt på hende. De der elvere havde jo styr på deres læge kundskab, men de blev altså også ret snæversynet med deres blik på hvad der kunne hjælpe med hvad, problemet var han havde nul ide om hvad tøsebarnet fejlede. 

Koda stod blot og kiggede irriteret ind i døren og begyndte så at hamre på den i fustration over ikke at være blevet lukket ind, hvordan kunne hendes egen familie behandle hende på den her måde! Det var direkte fustrende at skulle stå her og ligne en eller anden tabt sjæl på en andens dørtrin.
Dog kom Hamil hen og slog døren op og vrissede "Så kom da ind din blodsuger"

Koda så kun tilfreds ud og nejede på den mest falske måde hun overhoved kunne og gik så ind med et blidt "Tak onkel"

Stuen var ellers som den nu var, diverse døde udstooppet dyr pynkede vægene, et bjørne skind lå som tæppe foran pejsen, og ellers var der et lille bord ved vinduet, sofaen Elasha lå i stod midt i det hele, og ellers var der reoler med diverse krukker og bøger på.

Hamil fik igen rettet opmærksomheden imod den kære Elasha og satte sig på hug ved hendes side.
"Sig mig lille de, har det altid været sådan her for dig?" spurte han for at hitte bare lidt ud af hvad det kunne være den lille elver gik og baksede med.
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 24.07.2018 09:29
Elasha blev lettet da hun så koda kom ind. hun nikkede til koda som hun bad hende komme mod hende uden at sige et ord. hun så på hamil da han snakkede til hende. Elasha så ned og nikkede så. hun kunne ikke huske hun ikke havde haft feber eller hoste mere end en uge af gangen. hun så på hamil og forklarede roligt. "jeg dyrker alverdens læge planter men ingen af dem har kunne hjælpe. jeg har haft feber og hoste i hele mit liv. selv om mine forældre heller ikke kunne finde ud af hvad jeg fejlede har jeg prøvet alt muligt." forklarede hun og kløede sig lidt i nakken. hun håbede ham her hamil ville kunne hjælpe med et eller andet mirakelmidel som måske kun fandtes her nord på.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 27.07.2018 18:06
Hamil sukkede kort og tænkte lidt over hvorfor hans niece var kommet slæbet med tøssen her. Elverne havde godt styr på deres urter og medicin, så hvad skulle han stille op ved problemet. Men nu måtte han vel prøve, han kunne ikke bare sende pigerne væk nu hvor de lige var kommet.

Koda havde listet sig helt op på Elasha og stop på den anden side af sofaen og sagde roligt "Altså.. jeg overvejede.." men Koda stoppede straks sin sætning som hun fik et dræberblik fra Hamil som om han vidste hvad hun ville forslå. Blot fordi det var en ting man måske ikke slap i live fra, men der var da gode chancer. Men Koda trak på skulderne og lod sin onkel tænke videre.

"Hmm.. Se nu her kære.. vi begynder med det her" sagde Hamil roligt og gik hen til en hylde og tog en krukke ned. Roligt kom han tilbage til Elasha, stak hånden i krukken og fiskede noget indtørret urter af en art op. Han smed det ned i en skål og hældte noget rød i fra en flaske i inderlommen. Han lukkede øjne og holdt hånden over massen og mumlede et par ord og med et lyste hans hånd lidt op og massen begyndte at boble lidt.

Roligt rakte Hamil Elasha skålen og sagde "Drik og bliv stærk"
Elasha Wynnter

Elasha Wynnter

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 288 år

Højde / 170 cm

Mong 28.07.2018 19:18
Elasha så på koda da hun talte. hun var faktisk nysgerig omkring hvad det var Kod ville forslå. men hamil vidste vidst hvad hun tænkte på. Elasha så på ham da han gik over til en hylde og kom tilbage. Elasha så på urten. den havde hun prøvet. da han så hældte noget over det og mumlede noget så det boblede blev Elasha lettere forskrækket og så mod koda for at finde hjælp.
 da han sagde hun skulle drikke og blive stærk, så hun lettere forvirret på ham. hvad ville der ske vis hun tog det og drak det. måske ville han blive forgi hende. måske vilel han forvandle hende til noget andet. hun var faktisk lidt nervøs. Elasha tog væsken og så på det. hun var faktik lidt bekymret for at drikke det. og det var tydeligt at se på hende. hun ville gerne men hun kendte ikke til ham eller hans kendskab til læge urter.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Erforias
Lige nu: 2 | I dag: 12