Valkyrie 24.04.2018 20:21
Inden hun havde rejst sig, havde hun dog lyttet til Shinji´s ord, mens hun sad overfor ham. Hun grinte drilsk, da det var han sagde, at han ikke var vampyr. " Det regnede jeg heller ikke med, eftersom jeg har set dig være ude i fuld dagslys ". Hendes smil forsvandt dog langsomt, i det han slog sit blik ned, efter at ha fortalt at topalisianer var mennesker. Hun så undrende på ham en kort stund, før hun hørte ham fortælle, at han var en varulv. Hun skulle lige havde tid til at sluge det, før hun spærrede sine øjne en smule op og sagde med forundring i stemmen " Virkelig?! ". Hun blev dog mødt af et bedende blik, før hun så på ham med et bekymret blik, dog ikke bekymret for hvad han var, men mere hans blik.. det var første gang hun havde set det. " Var du bange for at jeg ikke ville kunne lide dig, efter du fortalte det? ". Det gav mere mening nu.. hans ord fra tidligere, den måde han havde forklaret sig, samt at Shura var hans adoptiv mor.
Et blid smil var over hendes læber, i det hun rakte sin hånd frem, for at tag om hans og give den et klem. " Jeg ikke bange for dig.. tværtimod, så har jeg endnu mere respekt for dig nu, fordi du turde at fortælle mig det.. eftersom det tydeligt, at du er tilbageholdende med det. Jeg har ikke meget forstand på varulve.. men har dog hørt lidt.. men det ændre ikke mit syn på dig Shinji. Du vil altid være en respektabel, flot, omsorgsfuld og beskyttende mand i mine øjne, også selv vis du en varulv oveni.. Jeg ikke bange for dig, fordi jeg ved, at uanset hvad, så ville du aldrig skade mig ". Hun gav et oprigtigt smil fra sig og lænede sig frem for at kramme ham, vis han ville ha det... inden hun rejste sig op, for at gå hen til vinduet, med sit glas vand, før hun begyndte at snakke om ham og kvinden han snakkede om.
Da han forklarede at han var tro mod sine følelser og ikke nægtede det.. kunne hun ikke lade vær med at mærke et lille stik i sit bryst. * Hm?.. hvorfor.. hvorfor får jeg den her følelse.. *. Hun lyttede til det med at hun ikke havde samme følelse og for en kort stund, var der næsten et lille håb, en form for glædelig følelse i hende. * Hvorfor!?.. jeg burde ikke være glad for at hun ikke føler det samme *. " Vis hun ikke gør, så det blot synd for hende. Hun aner ikke hvad hun går glip af ".
Ordene fløj nærmest ud af hendes mund, før hun fik dem stoppet og hun så flovt for et kort sekund mod Shinji, inden hun hørte hans ord. Hun så undrende på ham og så derefter på sit spejlbillede i glasset, før hun mumlede til sig selv. " mente han det til mig eller..?? ". Hun så en smule paf ud, inden hun hørte ham rejste sig op og mærkede hans fingre, der gled legende igennem en lok af hendes hår. Hun så flovt på ham, med en svag rødmen og smilede blidt til ham, da han sagde, a than ville komme efter hende, vis han ikke hørte fra hende. " Det en aftale. Jeg lover at jeg kommer tilbage, uanset hvad. Vis ikke, så kan du være sikker på der sket noget, fordi jeg holder altid mit ord ". Hun tog en tår af sit vand, før hun stod og betragtede udsigten fra vinduet, hvor man svagt kunne skimte vandet i horizonten, hen over alle husenes tage.