Hvor solen aldrig skinner

Sol

Sol

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2854 år

Højde / 196 cm

Rabbit 23.04.2018 22:18
Kvinden og manden nikkede samtidig, og kvinden lagde hånden på Skys skulder, mens hun begyndte at lede vejen tilbage igen.

I gudeboligen havde Sol været vågen i et par timer. Hendes mager havde vasket hende, som de gjorde hver morgen, mens hun havde indtaget sin daglige varm gedemælk med honning. Det var det eneste, hun spiste, og det eneste, hun behøvede. Hun havde vist, at Sky var stukket af, lige siden hun vågnede, men hun havde ikke gjort noget ved det. Det var ikke uhørt, at en af mine nye mager stak af - de havde ikke lært at elske hende ordenligt endnu - men Sol ledte sjældent efter dem. Hun stolede på, at hendes undersåtter, der boede overalt på bjerget, ville finde dem og sende dem tilbage til hende. Det var kun, hvis der gik mere end 12 timer uden skyggen af hendes mage, at hun sendte Balder ud efter dem. Den store ulv tog sjældent ret længe om at opsnuse dem og bringe dem hjem igen. I de tusind år, Sol havde været her som gud på bjerget, var det kun lykkedes en lille håndfuld af hendes mager at stikke af og ikke komme tilbage. To af dem var styrtet i døden, en var frosset ihjel, og resten var bare forsvundet. Sol havde sørget over tabet af dem alle.

Kvinden og manden stoppede udenfor indgangen til Sols bolig.

"Vi bør ikke følge dig længere," sagde kvinden med en alvorlig mine. "Vi er ikke velkomne i gudindens bolig med mindre hun inviterer os."
Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 23.04.2018 22:27
Skylin stoppede op, da de nåede til selveste spalten hvor Sol hørte til indenfor. Hun så forsigtigt hen mod folkene, i det hun vendte sig om mod dem, før hun sagde med en tøvende stemme " Tak for at ha vist mig gæstfrihed.. ". hun vendte sig derefter om og gik med usikre skridt hen til grotten. Hun trådte forsigtigt hen til spalten og kiggede sig kort tilbage.. mod solen.. bjergene.. den dejlige smukke morgen himmel. Hun lukkede kort øjnene, før hun vendte sig rundt og trådte indenfor. 

Hun så forsigtigt rundt, da det var hun trådte ind. Da hun kom indenfor, tog hun blidt den ekstra stykke pels af, dog nægtede hun at smide alt sit tøj, det ville hun ikke, skønt varmen og fugtigheden slog som en hård mur imod hende. 
Sol

Sol

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2854 år

Højde / 196 cm

Rabbit 23.04.2018 22:36
"Velkommen hjem, Sky," sagde Sol, da hun så Skyk træde ind i den store grottes sal. Sol sad på sengen i midten, lænet tilbage med sine arme om sine mager, der alle sad omkring hende. De var alle stadig nøgne og glinsende af sved.

"Hvor har du været?" spurgte hun med sin dybe, rolige stemme. Mens hun talte lod Sol sine lange fingre glide gennem Adas hår. Sol var ikke rigtigt gal, ikke endnu, men det kunne hun blive, hvis Sky stadig modstod hendes tilnærmelser.
Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 23.04.2018 22:46
Den dybe rolige stemme, var noget hun ikke helt havde vendet sig til endnu. Samt den måde hun betragtede hende, som hun sad der blandt alle sine nøgne mager... og Ada sad nær hende. Hun så bekymret på Sol, inden hun sukkede tungt og gik lidt tættere på Sol, dog ikke for tæt. Hun betragtede hendes ansigt, med et sørgmodigt udtryk, før hun svarede " Jeg prøvede at stikke af.. men.. men jeg er ikke villig til at lade uskyldige lide for mine handlinger ". Hun hentydet til dem der havde hjulpet hende.

" Du har gjort et rigtig flot stykke arbejde Sol.. ved at hjælpe med landsbyen.. de trives rigtig godt.. og de tilbeder dig virkelig som en gudinde.. selv vis du skulle vise dig, ikke at være en.. så har du alligevel fået skabt dig så stor gude status i denne by. Det beundre jeg ". Hun gav et lille nervøst smil fra sig og vidste at hendes ord kunne bringe hende i fare, men hun ville også gerne sige det som det var. " Sol... hvorfor vil du gerne have mig som mage? ".
Sol

Sol

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2854 år

Højde / 196 cm

Rabbit 23.04.2018 22:55
Sol lyttede tålmodigt til Skys ord uden at fortrække en mine. Hun blev dog ved med at nusse Adas hår. Selv efter Sky havde stille dit spørgsmål, var Sol stille i et stykke tid.

"Fordi du er smuk," sagde hun så og rejste sig fra sengen i én flydende bevægelse, før hun gik tættere på Sky. "Fordi du er en engel." Hun kom nærmere. "Og fordi jeg elsker dig."

Med disse ord rakte Sol hånden ud og lod to fingre glide gennem Skys lyse hår.
Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 23.04.2018 23:06
Da det var Sol rejste sig op, så Skylin lettere nervøst på på hende, før hun trådte et skridt bagud. Da hun hørte ordene smuk, så hun en smule flovt væk, dog kunne man se en skjult vrede over hendes blik. Da hun hørte engle ordet, sagde hun " Ikke født engel.. ". Inden hun hørte ordene, der fik hende til at kigge chokeret mod Sol. Hun mærkede hvordan Sol berørte det lange sne hvide hår, der var silkeglat og gled igennem fingrene på Sol. 

" Men du kender mig IKKE.. hvordan kan du forgive at elske mig, når du end ikke er villig til at lade mig være glad. Jeg trives ikke bag mure og i fangeskab! ". Hun mærkede sine øjne blive en smule våde, eftersom hun var på randen til at græde, men hun gjorde lat for ikke at lade tårerne glide ned. " Jeg IKKE en genstand.. jeg et levende væsen.. jeg trives ikke i fangeskab ".
Sol

Sol

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2854 år

Højde / 196 cm

Rabbit 23.04.2018 23:20
Sol kiggede blot på Sky, mens hun talte, og igen fortrak hun ikke en mine.

"Hvem taler om fangeskab?" spurgte hun med hvad der næsten lignede et smil. "Du er min mage, ikke min fange. Du kan komme og gå, som du vil, så længe du blot vender hjem inden solnedgang."

Det var sandt; alle Sols mager kunne frit komme og gå, som de ønskede. De fleste af dem blev dog ved Sols side i mørket, når de kunne, men ellers arbejdede de i markerne, syede tøj og skættede hør, ligesom alle de andre i landsbyen. Der var ingen lænker, men det blev udøvet straf, hvis man ikke kom hjem inden solnedgang.
Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 23.04.2018 23:31
Skylin så lettere chokeret op, i det hun hørte Sol´s ord. " Virkelig? ". Hun havde ikke ligefrem regnet med at dette var hvad hun godt måtte. Hun kunne dog ikke lade vær med at tænke på, hvad straffen ville være for at blive væk efter solnedgang.. og ligeså heller ikke på hvordan hun fik fat i en igen. Hun anede ikke hvilke evner Sol havde oppe i sit ærme, eller om hun overhovedet havde flere.

" Men hvad så angående.. a-at være intim med dig.. jeg har ikke lyst til at blive berørt sådan.. ". Hun tog sig selv en smule til armen og klemte sin arm en smule, i det hun så på Sol med et bedrøvet blik. " Kan jeg ikke undgå.. d-det.. blot indtil jeg har lært dig lidt bedre at kende ". Hun vidste godt, at Sol sikkert IKKE ville acceptere, at hun slet ikke ville.. men måske var hun villig til at vente... ogggg.... måske ikke. " men vent?.. hvorfor lænkede i mig så!? ". 
Sol

Sol

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2854 år

Højde / 196 cm

Rabbit 24.04.2018 14:23
"Fordi jeg ikke er dum," sagde Sol med et let skuldretræk. Hun betragtede Sky et øjeblik, så rystede hun lidt på hovedet og fortsatte, "Du én dag til at lære mig at kende, selvom jeg har svært ved at se, hvad du vil finde ud af. Du kender mig allerede."

Mens hun talte, begyndte Sol at klæde Sky af. Hun gjorde det ikke hurtigt eller voldsomt, men roligt og bestemt. Hun stirrede Sky i øjnene, som om hun advarede hende mod at kæmpe imod.
Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 24.04.2018 18:36
Hun så undrende på hende, da hun sagde at hun ikke var dum. Hun blev dog ikke klogere, da det var at Sol sagde, at hun allerede kendte hende. * ikke det mindste.. andet end du tager folk og tvinger dem til at være din slave.. *. Hun sukkede tungt og gik kort et skridt bagud, men stoppede dog, da hun så blikket Sol havde i sine øjne. 

Hun havde ikke lyst til at miste det tøj, hun lige havde fået på. Hun sukkede en smule. Hvad skulle hun gør?. Hun bed sig en smule i underlæben. Nej... nej hun ville ikke bare stå og tag imod. Hun tog ud efter Sol´s hånd, der var ved at klæde hende af, før hendes blik så lettere bestemt ud, i det hun sagde " Jeg IKKE din ejendom. Jeg tilhøre INGEN. Så vis du vil være så venlig at stop med at rør mig uden min TILLADELSE, ville jeg blive rigtig glad ". Hun var færdig med at føje sig.. hun ville ikke. 
Sol

Sol

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2854 år

Højde / 196 cm

Rabbit 24.04.2018 18:50
Det var næsten sødt, som Sky troede, at hun kunne fortælle Sol, hvad hun skulle gøre. Sol havde allerede strakt sig langt mere, end hun normalt var villig til, men det var også slut nu. Sols tålmodighed var opbrugt, og hun var med ét ligeglad med de aftaler, hun havde lavet med Sky. Sol elskede hende, men sådan en lille tøs skulle ikke komme her og tro, hun kunne diktere noget som helst.

Sol greb Skys håndled i et jerngreb, og hun stirrede direkte ind i Skys øjne, mens hun sugede en god portion af hendes livskraft. Sols øjne blev helt hvide et kort øjeblik, mens hun sugede nok kraft ud af Sky til at gøre hende svimmel og halvt bevidstløs. Så greb hun Sky om livet og trak hendes nemt hen til sengen, hvor hun smed hende ned på madrassen af blødt mos.

"Ada, hent mit udstyr," sagde Sol og kyssede Adas kind, inden hun kravlede op på sengen. Hun flåede resten af tøjet af Sky og skubbede hendes ben vidt åbne, så hun kunne se alt. Hele Sols sorte krop glinsede af sved i den fugtigevarme, og hun lignede mere et stort insekt end et menneske i halvmørket. Sols andre mager havde trukket sig tilbage, ind i mørket, men Ada kom tilbage med noget, der lignede læderseletøj, der var sat fast på et langt, glat stykke træ, der ligesom bøjede lidt opad i en blød kurve.

Ada gav det til Sol og hjalp hende med at spænde det om livet. Det glatte stykke træ sad nu i Sols skød, som et stort, erigeret lem.
Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 24.04.2018 19:25
Da Sol greb fat i hendes håndled med et lettere hårdt greb, skar hun en grimasse af kort smerte, i det hun sagde " Av slip mig! ". Hun så skræmt på Sol, der stirrede direkte mod hende, før hun mærkede følelsen igen. " N-Nej stop!.. s-slip mig! ". Hun prøvede at vride sig fri, men hun begyndte at føle sig svimmel og hendes modstridighed.. blev langsomt til intet, i det hun mærkede sine ben give efter under sig, før hun var ved at falde til jorden, inden hun mærkede Sol gribe om sit liv og trække hende hen til sengen, hvor hun smed hende ned på madrassen af det bløde mos.

Hun hørte Sol sige til Ada, at hun skulle hente noget udstyr, men hvad vidste hun ikke. Hun prøvede at strække sin hånd ud, som ville hun trække sig væk, men hun kunne knap nok rør sig. Hun lukkede sine øjne for blot noget det føltes som et sekund for hende, men da hun åbnede dem igen, var hendes ben spredte og hun kunne se glimt af Sol foran sig, igang med at spænde noget fast til sig selv. Hun blev grebet af panik indeni, før hun prøvede fabrilsk at få sine ben til at arbejde med sig, sin stakkels krop, der nærmest slaskede til siden, så benene gled ned, stadig spredt en smule. " P-Please Sol.... ". Hun mærkede tårerne bygge sig op, i det hun så hvad hun havde på. " N-ej...! ". Hun kunne ikke bevæge sig, selvom hun ville. Hun mærkede tårerne glide ned af kinderne af sig, mens hun klemte sine øjne sammen og prøvede at trække sig væk, men hun kunne ikke. Hun var alt for udmattet.. som var alt suget ud af hende, til et punkt, hvor rummet snurrede en smule. " Gh-p-plea-se.. n-nej! ". 
Sol

Sol

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2854 år

Højde / 196 cm

Rabbit 24.04.2018 19:40
Skys klynken og bønder rørte ikke Sol en smule; Sky havde fået og udsmidt alle chancer, og nu var der ikke mere nåde at hende hos Sol. Tiggeriet irriterede hende dog, og hun snuppede Skys trøje fra kanten af mossengen og rev et stykke af den af, inden hun krøllede stoffet sammen og stoppede det i munden på Sky. Derefter spyttede hun i sin hånd og gled over træ-penissen, så den blev glat og våd.

Udstyret var indrettet sådan, at når Sol bevægede hofterne, kunne hun gnide sig mod bagsiden af træ-attrappen og få nydelse den vej. Hun brugte mest dette stykke udstyr til at straffe, for den var ikke specielt rar for personen, der måtte tage imod den. Hun havde nogle, der var mindre, som hun brugte til sine mandlige mage, og de var også forsynet med diverse riller og knopper, så det føltes godt for modtageren.

Sol gryntede, da hun pressede træet ind i Sky, og hun satte en hånd på hvert af Skys knæ, så hun kunne sprede hendes ben endnu mere, mens hun gled dybere ind.
Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 24.04.2018 20:05
Hun fulgte Sol´s bevægelser, inden hun modvilligt fik stoppet noget stof ind i sin mund, der fik hende til at hyle en smule op. Hun løftede sin hånd og skulle til at tage stoffet ud, i det hun mærkede noget trænge ind i sig, hvilket sendte en pulserende smerte op igennem hendes liv og op i maven, hvor det strålede ud i kroppen. " mhrrh! ". Hun klemte sine øjne sammen og mærkede tårerne glide ned af siderne af sit ansigt, før hun mærkede Sol´s hænder på hvert knæ, inden den pressende følelse blev værre. Hun vred sig af smerte under Sol og borede sine negle ned i mos madrassen, mens hun vred sig under Sol´s krop og penetrering. * Nej det kan ikke passe.. dette sker ikke.. please.. Shinji... *. Hun begyndte så småt at hulke, før hun rakte op for at fjerne stoffet i sin mund, eftersom hun følte at hun var ved at blive kvalt. Hun kunne mærke fugtigheden omkring sig og hendes krop følte at den kogede.
Sol

Sol

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2854 år

Højde / 196 cm

Rabbit 24.04.2018 21:22
Sol lagde godt mærke til, at Sky prøvede at tage stoffet ud af sin mund, så hun sendte Ada et blik, og kort  tid efter stod Ada bag Sky og holdt hendes arme nede. Sol smilede til Ada og lænede sig over Sky for at kysse hendes læber, mens hun stødte ind i Sky igen og igen.

Hun kunne mærke sit klimaks langsomt bygge sig op i hende, og Skys hulken hjalp kun. Hun havde været for sød, for tålmodig og villig til at tilpasse sig Skys ønsker, og hvad havde det bragt hende? En næsvis mage, der kun var til besvær. Sol lovede sig selv, at hun aldrig ville lade det ske igen. Hun var ikke engang sikker på, at hun havde lyst til at beholde Sky mere, hvis det skulle være sådan her hver gang. Måske skulle hun lade Balder have lidt sjovt med engletøsen. Der ville komme andre engle, som Sol kunne gøre til sine mager.
Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 24.04.2018 21:27
Sky mærkede hvordan hendes arme blev taget fat i og hvordan hun blev holdt nede. Som Sol blev bed med at trænge dybere ind i hende, klynkede hun kun yderligere, mens hun vred sig af smerte under hende. Da hun begyndte at trække sig ind og ud af hende, ville man kunne se en lille smule blod mellem hendes ben, men ikke alt for meget. Hun gav sig til at klynke igen og prøvede at holde smerten ud så godt hun kunne, mens hendes krop vred sig under Sol, samt hendes ryg svajede en smule. Hun mærkede Sol´s læber mod sine, inden hun åbnede sine våde øjne og så bedende på Sol, som et håb om at hun ville stoppe. Hun stoppede dog efter et lille stykke tid, med at kæmpe imod og lod sin krop tage imod stødene. Hendes indre var i krig med hende, men hun kunne ikke mere kæmpe imod. Hun lukkede sine øjne og gav små støn af smerte fra sig, der blandede sig med stoffets kraft i munden, så de blev forkvalt og lave.
Sol

Sol

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2854 år

Højde / 196 cm

Rabbit 24.04.2018 21:43
Sol glemte efterhånden, at Sky overhovedet var der. Når hun ikke deltog i akten, var det nemt at skybbe hende ud af hovedet. I stedet gave Sol alt sit fokus til Ada, der stadig stod lænet over Skys hoved. Hun kyssede Ada, stønnede mod hendes læber, og rakte endda en hånd ud for at kærtegne hendes ene bryst.

Da Sol endelig kom efter et godt stykke tid, var det Adas navn hun stønnede og Ada, som hun trak ind til sig og kyssede, mens hun langsomt faldt ned fra sit klimaks igen.

Der var næsten et smil på Sols læber, da hun kiggede ned på Sky, men det forsvandt hurtigt, da hun så Skys forgrædte ansigt. I stedet fortrak hendes mørke ansigt sig i en grimasse af afsky.

"Smid hende tilbage i sit rum," sagde Sol, mens hun rettede sig op og kravlede af sengen. "Sørg for, hun bliver vasket, så hun ikke stinker."

Hun gav Adas bagdel et klask, inden hun gik over til sit vandkar i på den anden side af grotten, hvor hun satte sig i det varme vand med et suk.
Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 24.04.2018 21:54
Hun beholde sine øjne lukket det meste af tiden helvedet stod på. Hun kunne ikke fatte, at dette var hendes første omgang, dog da det var hun åbnede sine øjne og så hvordan Sol gav alt sin opmærksomhed til Ada, blev hun blot endnu mere vred. Hvorfor skulle hun overhovedet dette helved igennem, vis Sol ikke engang viste interesse!?. Hun kunne mærke vreden syde indeni, hvorefter hun hørte Sol´s stemme, samt kunne fornemme en grimasse af afsky.. måske ville Sol hende ikke mere, hvilket ville være heldigt for hende.

Hun mærkede hvordan Ada løftede hende op og hun prøvede at være samarbejds villig.. men kunne knap nok gå, uden at mærke smerten stråle igennem sig. Hun mærkede vandet skylle over sig, da hun blev vasket, hvorefter hun blev smidt ind i samme rum som før. Hun lagde sig i fosterstilling og lukkede sine øjne, mens hun lod tårerne glide ned af kinderne, mens hun små hulkede for sig selv. Hun havde ondt over det hele, samt hendes hjerne kunne ikke helt følge med, i hvad der egentlig var sket hende. Var det blot et ondt mareridt?. Hun var bange og alene og det eneste der holde hende bare halvt fra at miste forstanden, var tanken om Shinji.. og at han måske ville finde hende.. Hans ord var tydelige i hendes hoved. * Vis du ikke er tilbage inden 2 uger.. så vil jeg komme og finde dig.. det var hvad han sagde.. *. Hun snøftede en smule.
Sol

Sol

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2854 år

Højde / 196 cm

Rabbit 24.04.2018 22:16
Da Ada var færdig med at vaske Sky, kom hun hen til Sol i karret og nussede sig op mod hendes side. Sol lagde en arm om hende og kyssede hendes sort hår, mens hun prøvede at finde ud af, hvad hun stille op med Sky.

Hun kunne naturligvis bare lade Sky gå, men at lide en langsom, kold og smertfuld død var måske alligevel for hårdt. Sky var trods alt Sols mage, og selvom hun ikke havde været det længe, så fortjente hun den respekt, der fulgte med titlen. Eller gjorde hun? Sky havde indtil videre været en elendig mage, ulydig og næsvis og hysterisk. Måske skulle Sol bare fodre hende til Balder og få det overstået. Hun måtte finde sig en ny mage. Orkede hun det?

Det tog næsten en halv time, men Sol besluttede sig til sidst for, hvad hun ville gøre. Hun rejste sig fra karret og gik våd og nøgen over til Sky. Sols mærke øjne stirrede ned på den sammenkrøllede krop.

"Fra nu af gør du, hvad du får besked på," sagde Sol roligt. "Ikke mere klynk. Ikke flere næsvisheder. Ellers slår jeg dig ihjel."
Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 24.04.2018 22:35
Sky hørte lyden af vand der dryppede omkring sig, indtil det syntes at blive afbrudt af skridt, fra en der nærmede sig hende. Hun snøftede en lille smule og strøg sine tåre væk, før hun forsigtigt så over skulderen, mod Sol der stod nøgen og våd et stykke fra hende, i åbningen til rummet. Hun hørte på Sol´s ord og spærrede sine øjne chokeret op, i det hun slet ikke vidste hvad hun skulle sige. Vis hun ikke gjorde hvad hun fik besked på, ville Sol virkelig slå hende ihjel?. Hun nikkede forsigtigt og svarede med en halv kvalt stemme, hun dog hurtigt rettede til en ren.. for ikke at lyde klynkende. " J-ja Sol.. Jeg mener Javel.. Sol ". Hun sænkede sit blik og turde ikke se op mod Sol, hendes krop skælvede en lille smule, samt hun følte et stort ubehag ved at være nøgen overfor denne kvinde.
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1