Den dag jeg mødte en engel.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 12.04.2018 17:36
Smilet på Shinjis ansigt var som sådan ikke triumferende, da hun gjorde som hun bad om. Nærmere blot tilfreds. Han gengældte hendes kys, inden han rystede på hovedet. "Jeg havde ikke engang mødt en engel før i dag" svarede han og lod sin hånd stryge hendes kind.

Med et dybt blik i hendes øjne trak han sig ganske langsomt op i hende og løsnede samtidig rebet. Det var der ikke længere brug for. Den ene hånd fangede igen en tot af hendes hår, mens den anden blev placeret på hendes hofte, og han begyndte at bevæge sig med langsomme bevægelser. Dette blev dog ikke ved ret længe, for han var efterhånden selv temmelig utålmodig, så forholdsvis hurtigt var tempoet ret hurtigt. Han trykkede dog ikke hårdt, men skubbede alligevel med hånden på hoften, for at han kunne komme så langt op som muligt, og han begyndte med det samme at stønne. Han lukkede dog ikke øjnene, men fastholdt blikket på de grønne øjne.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 12.04.2018 17:57
"Mmh, Shinji," stønnede Liv, da Shinji endelig trængte ind i hende, og hun løftede straks sine ben for at vikle dem om hans hofter. Det var totalt ligegyldigt, om hans pik var stor, mellem eller lille, for Livs indre tilpassede sig hans størrelse med det samme for at give dem begge mest mulig nydelse. Hun rakte begge hænder ned for at tage fat om hans bagdel, men hun dirigerede ikke hastigheden. Hun lod ham bestemme (indtil videre) og koncentrerede sig i stedet om at kysse ham og stønne ind i hans mund.

Liv kunne ikke huske, om det altid havde været sådan, men hver gang hun elskede med nogen, føltes det, som om hun ikke havde været i seng med nogen i årevis, som om hun havde tørstet i evigheder og endelig fik en tår vand. Hun kunne aldrig blive træt af det.

Mens hun stadig stønnede, hver gang Shinji kom dybt ind i hende, begyndte Liv at kysse langs Shinjis kæbe, indtil hun kunne kysse siden af hans hals. Hun ville udforsket hans krop, når de holdt pause. Hun havde slet ikke haft mulighed for virkelig at gå på opdagelse endnu.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 12.04.2018 18:22
Det gjorde det kun bedre, at hun tilpassede sit underlivs størrelse. Han begyndte gradvist at stønne højere og højere, indtil han var nødt til at give efter for klimakset. Han stoppede dog ikke med det samme, men sænkede langsomt farten, inden han trak sig ud igen. Han kyssede hende igen og lod hånden i håret begynde at nusse hovedbunden. "Skal jeg... underholde dig, indtil jeg er klar igen, eller har du andre planer?" spurgte han med et drillende, men forventningsfuldt glimt i øjet.

Det var som sådan ikke længe siden, han havde haft sex, men det var længe siden, han var blevet så udfordret, hvilket egentlig kun havde gjort det hele så meget bedre. Han var dog tydeligt svedig nu, men det forhindrede ham ikke i at kysse Liv ned ad halsen, inden han igen fandt de grønne øjne. Han lod den anden hånd flytte sig til hendes lår, hvor denne begyndte at nusse.

- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 12.04.2018 20:02
"Jeg synes, du skal kysse mig og holde om mig lidt først," svarede Liv og smilede op til Shinji. Hun var hovedkulds forelsket i ham lige nu, og hun havde ikke lyst til at stoppe med at kysse ham lige forløbig. Forelskelsen ville aftage og ville nok kun vare en dags tid - måske endda kun nogle timer - men lige nu var Shinji den smukkeste mand i verden i Livs øjne.

"Vil du ikke fortælle mig noget om dig selv?" spurgte hun, mens hun dovent vippede det ene ben frem og tilbage, så hun kunne stryge Shinjis side med sit lår. "Noget ægte."

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 12.04.2018 20:42
Shinji hævede det ene bryn over hendes ønske, men han smilede alligevel og væltede ned, så han lå ved siden af hende. Han lagde den ene arm over hendes mave, og kyssede hende en enkelt gang, inden han tænkte sig lidt om. "Er der noget konkret, du vil vide? Mit liv har trods alt ikke være ligeså langt som mange andres, så jeg har ikke nået at opleve ret meget i forhold til så mange andre væsner" svarede han sandfærdigt. Han var begrænset af, at han havde et menneskes levealder, så det var begrænset, hvor meget han kunne nå at opleve. Til gengæld var han ganske tilfreds med sit liv. På nær en ting, men det fandt han ikke relevant at nævne på nuværende tidspunkt.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 12.04.2018 20:46
"Fortæl mig om din første, store kærlighed," sagde Liv og puttede sig tæt ind til Shinji. Hun lod sine fingre vandre over hans mave og brystkasse, mens hun hvilede hovedet på hans skulder.

"Fortæl mig hvem hun eller han var," fortsatte hun. "Var det lykkelig eller ulykkelig kærlighed? Hvorfor er I ikke sammen den dag i dag?"

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 12.04.2018 21:02
Shinji så lidt tænksom ud, som han lod en finger glide over hendes bryst og køre i cirkler om hendes ene brystvorte. "Hendes navn er Amalia. Hun er kaptajn på Den Sorte Sirene. Det er ulykkelig kærlighed. Og fordi jeg ikke har taget mig sammen til at sige det til hende" svarede han med et skuldertræk. Det var ikke fordi det som sådan generede ham at tale om det, men det var tydeligt, at han prøvede at undertrykke det. Han vidste ikke, hvordan han skulle få det sagt, og om hun overhovedet ville have ham. Nej der var for mange variabler til bare at sige det. Det var nemmere at gemme sig bag sprut og andre kvinder og lade som om, man slet ikke følte.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 12.04.2018 21:12
Liv kiggede forventningsfuldt på Shinji, mens hendes brystvorte blev hård og stiv under hans berøring.

"Prøver du at glemme hende ved at elske med mig?" spurgte hun. Det var ikke en anklage, og hendes toneleje var heller ikke andet end blidt og kærligt. Liv lukkede øjnene og kyssede Shinjis bryst, mens hun inhalerede hans duft med et blidt støn.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 12.04.2018 21:30
Shinji kunne godt se, at hun igen blev tændt, og hans hjerne blev igen bombarderet med sanseindtryk fra hendes duft, og der gik ikke længe, før han også tydeligt havde lyst til hende. Langsomt lod han sin finger glider fra hendes bryst og nedover hendes mave. "Ikke prøver. Du fik mig til at glemme hende" svarede han, som hans finger gled over hendes underliv og fortsatte ned ad hendes inderlår. Da den nåede knæet, lod han den vende om, men denne gang stoppede den og blev ved med at lege med hendes underliv, samtidig med at han kyssede hendes fyldige læber. Herefter kyssede han hende ned ad halsen, inden han igen kiggede hende i øjnene.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 12.04.2018 22:08
Livs øjne lukkede sig lidt, da Shinjis finger gled mellem hendes lår, og hun bed sig i underlæber et øjeblik. Hun var stadig meget tændt og følsom dernede, og hun spredte sine ben en smule, så Shinji havde bedre plads.

"Er det godt?" spurgte hun i en mere eller mindre åndeløs hvisken. "At jeg fik dig til at glemme hende. Ahh... Gør det dig glad?"

Det var ikke helt nemt at holde fokus på Shinji, når hans fingre føltes så vidunderlige, men Liv var for nysgerrig til at holde op med at spørge.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 12.04.2018 23:48
Shinji kunne ikke lade være med at smile over Livs spørgsmål. Hun var da virkelig nysgerrig. Han lagde hovedet helt tæt på hendes øre. "Du gør mig glad" svarede han hviskende, inden han nappede hende i øreflippen. Han kyssede hende ned ad halsen, som han lod sin finger føre sig op i hende. Det tog ham ikke længe at finde hendes 'svage' punkt, og han lod sin finger kærtegne dette område i små cirkler. Langsomt kyssede han hende over kroppen, inden han lod sin tunge lege med hendes underliv udvendigt, hvor han også lod tungen fokusere på hendes 'svage' punkt. Hans frie hånd var placeret mellem hans egne ben, hvor han langsomt kærtegnede sit lem, der igen var blevet stift.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 13.04.2018 00:41
Liv smilede ved Shinjis svar, og hun spredte sine ben endnu mere for ham. Hendes inderlår var glatte og våde, takket være både Liv og Shinji. Hun elskede at være beskidt på den måde, sølet til af en anden persons duft, sved... Hun var fuldstændig hans, indtil hun ikke var det mere. Med et dybt støn rakte hun en hånd ned for at tage fat i Shinjis hår og hive lidt i det. Han var virkelig god med sin tunge.

Et øjeblik senere havde hun dog sat sig op, og uden de store problemer tog hun ham ved skuldrene og fik ham lagt ned på ryggen. Herefter skrævede hun over ham, smilede ned til ham, og lod så hans pik glide ind i hende, mens hun langsomt satte sig på den. Hun stoppede ikke, før han var helt begravet i hende, og da lænede hun sig lidt frem og placerede begge hænder på hans brystkasse, mens hun begyndte at rulle med hofterne og langsomt ride ham.

Det her var hendes yndlingsstilling. Hun kunne se sin elsker, hun kunne bestemme tempoet, hun kunne holde ham nede... Det var perfekt.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 13.04.2018 00:59
Shinji fik et overrasket ansigtsudtryk, da han blev kastet tilbage i sengen, men dette ændrede sig hurtigt til et forventningsfuldt et, da hun skubbede sig ned over ham, og et suk af nydelse forlod hans læber. Øjeblikkeligt blev hans hænder placeret på hendes fyldige bagdel. Hun bevægede sig pirrende langsomt, men han lod hende styre tempoet. Han kunne ikke bevæge overkroppen på grund af hendes hænder, men han havde den største lyst til at sætte sig op og nappe hende i halsen. I stedet lod han sine hofter følge hendes bevægelser, og dybe suk forlod hans læber, hvilket indikerede, at han nød hendes bevægelser. Han ønskede dog ikke et klimaks før hende, for han følte, at hun også skulle have noget ud af det, så hans ene hånd blev flyttet rundt, så han nu kærtegnede hendes mest følsomme område af hendes underliv. Hun kunne selv bestemme, hvordan hun ville afslutte det, hvis hun nåede et klimaks før ham.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 13.04.2018 01:09
Det var lidt, som om noget kortsluttede inde i Livs hoved, da Shinji begyndte at røre hende. Nydelsen blev næsten for stor, og hun rettede sig helt op, lænede sig faktisk lidt bagud, mens hendes hofter bevægede sig hurtigere og hårdere. Hendes støn var så høje nu, at de måtte kunne høres nede på gaden, hvis nogen gik forbi.

Jo tættere på orgasme, hun kom, jo mindre kontrol havde hun over sig selv, og da hun endelig kom, kom hendes gigantiske, sorte vinger frem på ryggen af hende. De strakte sig op og ud, så de næsten fyldte hele soveværelset, mens Liv sitrede og klemte omkring Shinjis pik, da hendes orgasme bølgede igennem hendes krop. I sin ekstase kom Liv til at rykke lidt ved Shinjis sjæl - ikke meget, men nok til, at han sikkert ville kunne mærke det som et sug igennem kroppen.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 13.04.2018 01:18
Shinji kunne tydeligt se, at hun ikke kunne holde sig tilbage, og langsomt blev hans suk til støn, som hun bevægede sig hurtigere og hurtigere. Han kunne dog ikke selv holde sit klimaks tilbage, og han spændte, så hans ryg igen stod i en bue. I et kort øjeblik havde hans øjne et gult skær over sig, men det var næppe synligt, fordi han lukkede dem lige efter. Han bemærkede et sug i kroppen, men han tænkte ikke videre over det. Det var vel bare i forbindelse med hans klimaks. Han satte sig op, så han kunne give hende et langtrukkent, blidt kys. "Har du fået nok nu?" spurgte han drillende og lagde armene om hende. Han havde opdaget vingerne, men han valgte ikke at kommentere på dem. Det var ikke vigtigt for ham, om de var fremme eller ej.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 13.04.2018 01:28
Liv kom langsomt ned igen, og hun slog begge arme om Shinjis skuldre, så hun kunne læne sig op mod ham. Hendes øjne var lukkede, og mens hun prøvede at få styr på sin vejrtrækning, foldede hendes vinger sig rundt om dem begge, indtil de var helt lukket inde i et blødt mørke.

"Indtil videre," hviskede hun mod Shinjis kind og smilede. "Og du?"

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 13.04.2018 01:35
Shinji smilede ved hendes svar og kyssede hende en gang på panden. "I al fald til at klare mig de næste par timer" svarede han med en drillende undertone, hvilket indikerede, at han nok ikke havde behov for mere sex lige nu. "Men jeg bliver nok aldrig træt af den krop her" sagde han og nussede hende over ryggen som hentydning til, at det var hendes, han mente. Han tog sig ikke af, at der blev mørkt, som hun foldede vingerne rundt. Han kyssede igen hendes fyldige læber, inden han trak hende med ned at ligge.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 13.04.2018 01:40
Liv sukkede ind i kysset, og hun lod sig trække ned og ligge, mens hendes vinger forsvandt igen. Med et gab strakte hun sine arme over hovedet, inden hun puttede sig ind mod Shinjis side med et tilfreds grynt. Efter elskov var næsten det eneste tidspunkt, hun sov, og det var højst et par timer. Selvfølgelig var hendes krop lidt mere udmattet end normalt på grund af graviditeten, så hun kunne måske endda sove i 4-5 timer.

"Hvis du vil sove her," mumlede hun, "så er du velkommen."

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 13.04.2018 01:47
Det var først nu, at Shinji egentlig mærkede trætheden. Han havde slet ikke lagt mærke til det tidligere (hvilket nok ikke var så mærkeligt), men nu kunne han godt mærke, at han havde været aktiv det halve af natten. Han vendte sig på siden, lagde den ene arm om hende, og trak hende ind til sig, så de endte med at ligge i ske, inden han kyssede hende i nakken en enkelt gang. "Jeg tror, jeg tager dig op på det tilbud" brummede han med et tilfreds smil, som hun nok ikke kunne se. Han havde knap udtalt sætningen, inden han faldt i søvn, stadig med hovedet halvt hævet, og dette ramte tungt madrassen.

Liv

Liv

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 5896 år

Højde / 175 cm

Rabbit 13.04.2018 02:05
Liv faldt hurtigt i søvn, efter Shinjis vejrtrækning blev dybere og langsommere. Hun lå med hans arm omkring sig det meste af natten, indtil hun vågnede kort før, daggryet fik ordenligt fat. Himlen var stadig mørk, undtagen en bleg rosa, der var begyndt at brede sig fra øst.

Liv satte sig op og gled så forsigtigt ud af sengen, så hun ikke vækkede Shinji. Hun samlede sin kjole op fra gulvet og tog den på sammen med sin pels. Fuglene var allerede begyndt at synge udenfor, og Liv kunne ikke lade være med at smile af deres sang, mens hun forsigtigt skubbede altandøren op. Hun kiggede sig over skulderen for at få et sidste glimt af Shinji, før hun lettede og svang sig elegant op i luften. Hun ville ikke vende tilbage til huset. Hun havde boet der alt for længe nu, så huset og pigen, der også boede i det, tilhørte Shinji nu.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2