En køn suppedas

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 25.03.2018 15:34
Den lille, hårde knude, der altid opstod i Hectors bryst, når han følte, at han havde kvajet sig med Juno, forsvandt med det samme, og han kunne ikke lade være med at smile mod Junos læber. 

"Der er sgu da ingen, der nogensinde vil tro på, at jeg får noget," svarede han tilbage. "Jeg hørte engang to af de store piger hviske om, at de havde hørt, at jeg engang havde bidt pikken af en fyr, der prøvede på noget. Totalt åndssvagt. Jeg lossede ham kun i løgene. Gad slet ikke tæt nok på hans pik til at kunne bide ham."

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 26.03.2018 03:18
Juno rystede grinende på hovedet, da Hector påstod at ingen ville tro han fik noget. Fra Junos synspunkt var Hector løs på tråden, lige så liderlig og ivrig som han selv var, og den eneste grund til at han havde et rygte for andet var vel fordi det var dét han ønskede - det var i hvert fald ikke fordi han ikke blev lagt an på. Desuden var Juno verdens bedste wingman. Ikke at han havde prøvet det så ofte, men han var verdens bedste til alt muligt, så hvorfor ikke også wingman?

"Oh, wow," udbrød han ved forestillingen om at blive sparket af Hector. "Jeg havde ellers tænkt mig at bede om et blowjob igen, men nu ved jeg sgu ikke om jeg tør." Han sagde det med et bredt smil og rakte ned imellem sine ben for at rette på sagerne - og for at beskytte dem, hvis nu Hector besluttede sig for at straffe hans joke med et spark.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 26.03.2018 03:25
"Hrm, idiot," gryntede Hector med et skævt smil, mens hans kinder blev lyserøde. Han bed sin underlæbe, inden han lod sin hånd glide ned ad Junos bryst og mave. 

"Hvis du nu spørger pænt, chef," sagde han, mens hans pegefinger cirkulerede omkring Junos navle, "så skal jeg nok love ikke at sparke dig."

Han var liderlig igen. Hvad var det, der skete med ham? Han havde godt forestillet sig, at hvis han nogensinde fik lov til at bolle med Juno, ville det være ret vanedannende, men det her var på grænsen til at være dumt.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 26.03.2018 04:25
Juno så med stigende lyst på Hector, imens han fandt ud af hvordan han kunne få hvad han ville have. Det var næsten for let, men Juno kunne ikke lade være med at tage chancen.

"Hva' så, babe?" spurgte han med et langsomt blink og flyttede sin hånd fra sit skridt til Hectors inderlår, som han kærligt strøg sine fingre over. Det var en vigtig del af at spørge pænt, hvis Juno selv skulle sige det. "Kan jeg tilbyde dig en smag af det fineste kød fra Dianthos?"

Han kunne ikke lade være med at smile i hele hovedet, imens han talte, og han vidste godt selv, hvordan han lød, eller havde i hvert fald svagt en opfattelse af det, så hvor han havde strøget Hector kærligt før, greb han godt fast om hans lår, grinende, for ikke at risikere at få det op i nosserne.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 26.03.2018 04:38
Hector blev nødt til at dække sin mund med en hånd for ikke at grine højlydt. Der var ingen som Juno, der kunne få ham til at grine helt nede fra maven, og før han kunne stoppe sig selv, kastede han sig over Juno og kyssede ham, mens hans stadig grinede. 

"Falder damerne virkelig for dén?" spurgte han, selv mens han begyndte at kysse ned ad Junos hage, hals og bryst. Teknisk set havde det vel også virket på ham, men kun fordi han så igennem joken, fortalte Hector sig selv. Der skulle mere end lamme oneliners til at få ham lagt ned. Som f.eks. et livslangs venskab og tryghed med hinanden.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 26.03.2018 04:54
At Hector grinte med ham fik kun Juno til at grine højere. Det var den bedste reaktion han kunne have håbet på, og han kunne mærke det i sin pik allerede fra det øjeblik Hector skubbede ham ned at ligge.

"Kun hvis de i forvejen havde lyst til en bid og bare ventede på at jeg tilbød den," svarede Juno, ærligt, men bevidst udelukkende de gange han havde fejlbedømt om en dame havde lyst til ham.

Han følte sig svag i kroppen fra det øjeblik Hectors kys bevægede sig længere ned end hans hals, og et forventningsfyldt støn forlod ham kort efter.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 26.03.2018 05:04
Junos støn fik det til at risle behageligt ned ad ryggen på Hector, og hans smil voksede mod Junos hud. Han var nået ned til midten af Junos mave nu, og selvom han havde virkelig meget lyst til at bevæge sig længere ned allerede, ventede han.

"Fortæl hvad jeg skal gøre," hviskede han og løftede hovedet lidt for at se op på Juno. "Jeg gør alt, hvad du siger, chef."

Det var sandt; Hector kunne ihvertfald ikke komme i tanke om noget, Juno kunne bede om lige nu, som han ikke var villig til at gøre. Der var også en masse, som Hector var sikker på, Juno ikke nødvendigvis havde lyst til lige nu, som Hector til gengæld havde lyst til. Men det krævede nogle remedier, som lå derhjemme i huset, så han måtte vente med at spørge om det.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 26.03.2018 20:44
Juno åndede tungt ud, da Hectors læber slap hans hud. Han tog et øjeblik til at se undrene på Hector, inden han løftede sig op at sidde og pressede sin læber imod Hectors i flere sekunder, inden han slap ham.

"Du skal bare tage min pik i munden, mand, du har gjort det før," sagde han og kyssede ham igen, denne gang med tunge. Han tog sig god tid, men var ikke færdig med at tale.
"Så længe du giver mine nosser lidt kærlighed også, så gør du det perfekt." Han trak sig langt nok væk til at kunne møde Hectors blik. "Og hvis du så får lyst til at sætte dig på den, så gør du slef bare det."

Han bar sit mest selvtilfredse smil, da han lod sig falde ned at ligge i høet igen. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 26.03.2018 21:13
Hector kunne ikke lade være med at tulle lidt med øjnene; her prøvede man at være lidt kinky! Men Juno var så tilfreds med sig selv og sin indsats, at Hector ikke kunne gøre andet end at give ham, hvad han ville have.

"Fint, fint," gryntede Hector og dukkede hovedet, så han kunne lade sine læber glide over skaftet af Junos pik. Han kunne smage og lugte sig selv på huden, og selvom det måske skulle have været ulækkert, var det slet ikke ulækkert. Hector havde drømt så længe om det her, at det var fysisk umuligt for ham at synes nogen dele af det var ulækkert.

"Du har en dejlig pik, chef," hviskede Hector og kyssede tippen, mens hans hånd gled op for at klemme blidt om Junos nosser.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 26.03.2018 21:33
Juno hævede et øjenbryn, da Hector først svarede ham og virkede skuffet, men der gik flere sekunder før det gik op for ham, hvad det var Hector gerne ville have haft.

"Jeg er sgu også glad for den," svarede Juno uden at tænke, da han fik et kompliment, og i et langt øjeblik nød han bare hvad Hector gjorde for ham, inden han ikke længere kunne holde sig tilbage.

"Hvad var det, du havde i tankerne, Stump?"
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 26.03.2018 22:16
"Hvad mener du?" spurgte Hector mod Junos varme hud uden overhovedet at tøve, selvom han udemærket godt vidste, hvad Juno mente. Hans kinder blev varme. Han var skide dårlig til at snakke om den slags, med mindre han blev fanget i følelserne og slet ikke kunne lade være, som det var sket tidligere.

Han kiggede ikke op for at møde Junos blik, men fokuserede i stedet på at kysse op og ned langs skaftet.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 26.03.2018 22:21
"Jeg mener, at hvis der er noget du har lyst til, så skal du ikke være genert. Min pik har det godt, så jeg har det godt." Juno svarede med selvsikkerheden af én, der var overbevist om at han kunne alt, tåle alt, gøre alt, leve op til enhver forventning nogensinde lagt på ham, og gøre det med én hånd bundet på ryggen.

Han så ned på Hector og vædede sin underlæbe, da han så hvordan hans egen pik kom til live under Hectors læber.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 27.03.2018 03:12
Hector fnøs og kunne ikke lade være med at smile lidt. Juno var virkelig alt for selvsikker til hans eget bedste, men det var jo også det, han så godt kunne lide ved Juno.

"Det tvivler jeg slet ikke på," mumlede Hector, men han turde alligevel ikke fortælle, hvad han havde haft lyst til. Så for at distrahere Juno, lod Hector Junos pikhoved glide ind i sin mund med en tilfreds brummen. 

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 28.03.2018 02:53
Juno var fandens nysgerrig og han åbnede munden for at presse på, ivrig efter at høre hvad det var, Hector havde haft i tankerne, især nu, hvor han virkede for genert til rent faktisk at afsløre det. Men han glemte fuldstændig alt hvad de havde snakket om, fra det øjeblik Hector tog ham i munden.

Med et tilfredst støn faldt han tilbage i høet og lukkede øjnene.

"Bliv ved sådan," mumlede han med et støn og løftede ganske lidt i hofterne, desperat efter mere af Hectors mund. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 28.03.2018 02:56
Det havde virket, og Hector lod et lille, lettet suk glide ud mellem sine læber rundt om Junos pik. Han havde gjort det før nogle gange nu, og han blev bedre og bedre til det. Med sine hænder på Junos hofter begyndte Hector at bevæge hovedet op og ned, mens han stønnede omkring skaftet. Han kiggede op på Juno imens og lod sin tunge glide op og ned langs undersiden af skaftet, præcis som han vidste, at Juno kunne lide.

Mens han gjorde alt dette, skrævede Hector over Junos ene ben, så han kunne sætte sig på det og gnide med det.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 02.04.2018 02:12
Juno var aldrig før blevet suttet så godt. Hector kendte hans krop, som han aldrig før havde tilladt nogen at gøre. Han fjollede højst rundt med den samme pige et par gange, inden han begyndte at kede sig eller hun blev klogere. Hector lod ikke til at blive klogere.

En svag rødmen dukkede op i hans kinder, da de fik øjenkontakt, og selvom det var en sjælden ting med Juno, smilede han igennem det.

"Ååhh, Hector, mand, det her er vi nødt til at gøre hjemme også," mumlede han stakåndet. Der var ikke nogen som helst tvivl i hans sind om at Hector ville få sin vilje på dét punkt, så længe han mindede Juno om hvor fedt det føltes. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 02.04.2018 03:44
Nydelsen gnistrede op ad Hectors rygrad, jo hurtigere han gned sig mod Junos ben. Han stønnede omkring Junos pik, og han klemte om hans nosser en lille, bitte smule for hårdt for at se, hvad Juno sagde til en smule smerte med nydelsen. Hector smilede bredt omkring skaftet, da Juno talte, og han nikkede så godt, han kunne. 

"Det vil jeg gerne," svarede han, da han rettede sig op og slap Junos pik med sin mund et øjeblik, Hans læber var rødmede og lidt hævede, og de var våde af spyt og Junos precum. Hector greb straks Junos pik, så han kunne tage sig af den, mens han lænede sig ind for at kysse Juno. "Du får aldrig en fredelig nat igen."

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 03.04.2018 03:19
Juno stønnede, da Hector klemte lidt for hårdt om hans nosser, men det var straks efterfulgt af; "Hector!" i en irettesættende tone. Smerte var ikke hans ting, eller hvis det var, så havde han ikke opdaget endnu.

"Slef vil du det," svarede Juno grinende stakåndet, hans kækhed skinnende i fuld flor.

Han slikkede sin underlæbe, da han så hvordan Hectors stod til og han straks fik lyst til at slikke hans læber også.

Hectors kys var nok til at stoppe ham fra at kommentere på, at ingen fredelige nætter var drømmen for ham, men det gik han også ud fra at Hector allerede vidste. Så i stedet smilede han ind imod fyrens læber og bevægede, næsten ufrivilligt, sine hofter under hans greb, hans krop ulideligt trængende, indtil han kom med et støn ud mod Hectors læber.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 03.04.2018 06:43
"Hvad fanden, kommer du uden mig?" halvgrinede Hector mod Junos mund, da han mærkede Junos pik dunke i sin hånd og noget vådt og varmt på sine fingre. Han klemte om Junos pik, men ikke hårdt denne gang - kun nok til at gøre det godt for Juno. Så slap han og tog Junos hånd i stedet for for at skubbe den mellem sine lår. 

"Kom så, chef," hviskede han og gned sig allerede mod Junos varme hånd. "Få mig til at komme."

Det var en udfordring, men en svag en af slagsen, for Hector var allerede ret tæt på sit klimaks. Og desuden kunne Juno få ham til at komme virkelig hurtigt ligegyldigt hvad.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 16.04.2018 00:49
Juno grinede, lydløst og forpustet, da Hector skældte ham ud for at være kommet alene. "Ku' ikk' la' være," svarede han stakåndet ind imod fyrens læber, og vred sig ekstatisk under ham, da han malkede ham for det sidste af hans udløsning. Hans krop var varm og afslappet og han havde det fantastisk, da Hector bad ham om hjælp.

"Slef," svarede Juno, hans stemme lige så afslappet som resten af hans krop. Hector havde allerede gjort det meste af arbejdet, ved at føre hans hånd op imellem sine ben, og Juno smilede i hele hovedet op til ham, imens han gned sin hånd imod ham.

"Har du det godt?" spurgte han, alt for overskudsramt, nu hvor han selv var kommet.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8