Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 25.11.2016 21:45
Kulun sprang op med lynets hast, og tænkte ikke engang på at Dimble så stærkere ude end hende selv.
Hun var bare så gal på ham. Sure, måske havde hun ikke været en engel selv, men det var ham der absolut ville have hende i denne situration, selvom hun havde insisteret på at sove på gulvet.
Med et hårrejsende hvæs sprang hun på Dimble. Hun greb fat om hans skuldre og svingede sig rundt, så hun hang på hans ryg. Hun borede nu sine negle ind i hans skuldre og blottede sine tænder.
Så bed hun ind i hans skulder, lige over hans kraveben. Hun knurrede igen og piskede arrigt med halen.
Kulun følte selv at hun hang godt fast, men det ville tiden vel vise. 
Han bad om det, mindede hun sog selv om da hun smagte blod. Gentagende gange, han bad selv om det!
Hun begyndte nu at kradse Diblmes bryst og klemte hårdere til om hans liv med hendes ben.

Kulun Embers ~ Halvdyr ~ Gøgler

Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 25.11.2016 22:07
Da Kulun kom farende havde Dimbles første plan været at forsøge at fange hende og gøre hende disorienteret med dynen for derefter at løbe i skjul, men denne plan var hurtigt gået i vasken som hun svingede sig over dynen hvorefter hun med akrobatiske bevægelser formåde at side fast på ryggen af ham. Han mærkede neglende i skuldrene, kort efter tænderne over kravebenet, neglene der kradsede hans bryst og benene der klemte om hans liv. "AAARHHH!" skreg han surt og en smugle skræmt hvorefter han med puden begyndte at slå i retningen hvor hun havde bidt. Kort efter faldt han ned fra sengen med Kulun klæbende til kroppen, kæmpede sig op fra gulvet og begyndte at bevæge sig rundt i værelset som en hovedløs kylling, stadig imens han slog den fastklæbende Kulun med hovedpude og prøvede at få hende af "DU ER JO SINDSSYG!!!" Udbrød Dimble imens han nøgen fortsatte med at gøre alt hvad han kunne for at få hende til at give slip på ham.    

Taktisk Fremrykning BAGUD!!!

Billedet er taget herfra [Link] 

Gimble, the iconic Gnome Bard from 3,5e

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 25.11.2016 22:40
Jo mere Dimble gjorde modstand, jo mere holdt Kulun fast.
Hvis han troede han kunne smide hende af, så kunne han tro om igen, hun var ikke her for at lege julelege. Med et blodtørstigt glimt i sine dyriske øjne gav Kulun slip på hans skulder og gik længere op for at bide sig fast i hans øre. Igen smagte det af blod og hun kunne tydeligt mærke at det var langt mere skrøbeligt end hans skulder.
"DU ER JO SINDSSYG!" råbte Dimble og et smil bredte sig på hendes læber, der havde lukket sig om hans øre. Hun bed til.
Hun gjorde nu et lille hop, så hun kunne komme til at jage en fod ind i Dimbles mave. En, to, tre, hun turde ikke mere. Hvis hendes fod bare hang og flagrede i luften så kunne han tage fat i den, og det var ikke en god ide. Så kunne hun tabe, og hvis der var en ting so Kulun ikke kunne acceptere, så var det at tabe, og så til den her fyr.
"JA!" hvæsede hun ind i hans øre, imens hun klemte mere til med hendes hjørnetænder. "DET KAN DU KRAFTEDEME BANDE PÅ AT JEG ER!"
Mere kradsen. Dimbles konstante bevægelse gjorde hende ikke så meget, hun satte bare kløerne i og klemte hårdere til med sine ben.

Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 25.11.2016 22:59
"GAARHHH" skreg Dimble da hun bed ham i øret. Han fortsatte stadig med at slå hende i hovedet med puden, men hvor han før havde bevæget sig rundt i værelset gik han nu over til at ryste Kulun fra side til side, dog stadig uden at hun så ud til at miste grebet med benene "OOUF!" udbrød Dimble da Kuluns fod ramte ham i maven og slog luften ud af ham første gang, men da de to andre slag kom var han lidt mere forberedt at afgav kun få støn. "JA!" hvæsede hun, som svar på kommentaren om sindssyge, ind i hans øre, imens hun klemte mere til med hendes hjørnetænder. "DET KAN DU KRAFTEDEME BANDE PÅ AT JEG ER!" Hun fortsatte med at kradse med klørene og klemme med benene. Dimble kiggede på sengen "I SÅ FALD HAR VI NOGET TILFÆLLES" råbte han imens han løb hen mod sengen, hoppede og vendte sig i luften så Kulun endte med at være nederst når de sammen landede på sengen. Med lidt held kunne kollisionen med sengen muligvis give ham en mulighed for at slippe fri af hendes greb.  

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 25.11.2016 23:22
Puden bankede ind i hendes ansigt, og det var en ubehagelig følelse, men Kulun nægtede at give slip på hendes bytte.
Nu løb Dimble hen imod sengen og sprang op.
Kulun indså ikke hvad han ville gøre, før det var for sent og hun lå under ham, men hans fulde kropsvægt mast ned imod sig.
hun havde stadig øret i munden, og nægtede fortsat at give slip, eftersom det gerne skulle forhindre ham i at vende sig om.
"DIN LUSEDE-" Kulun begyndte at baske vildt med sine arme, for at få ham til at flytte sig, imens hun lagde en fod på hans hofte og skubbede ham nedad.
Hun havde været mange slåskampe med hendes brødre, så hun var godt vant til den slags konflikt her.
"HVAD VIL DU MIG?!" snerrede hun, idet hun kradsede ham hen over brystet.
Kulun kunne lugte ham, og fik alt hans hår i næsen, hvilket gav hendes følsomme sanser en overodose de ikke havde brug for. "DU KUNNE BARE HAVE LADET MIG SOVE PÅ GULVET, ELLER PÅ GADEN!"

Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 25.11.2016 23:53
"DIN LUSEDE-" Netop som Kulun begyndte at baske med armene formåde Dimble at gribe fat i en af hendes arme så hun nu havde en arm mindre at arbejde med. Og netop som hun skubbede ham ned med benene og han begyndte at mærke smerten i øret fungerede armen også som en ekstra sikkerhed for at hun ikke skulle få ham så langt ned at hun ville være i stand til at rive øret af. "HVAD VIL DU MIG?!" snerrede hun, idet hun atter kradsede ham hen over brystet. Nu kun med den frie hånd som han dog besværet også formåede at få fat i. "DU KUNNE BARE HAVE LADET MIG SOVE PÅ GULVET, ELLER PÅ GADEN!" Hun have stadig ikke forstået en dyt, men forhåbentlig ville hun det nu! "JA DET KUNNE JEG!" begyndte Dimble "MEN DET ER IKKE SÅDAN MAN BEHANDLER UNGE OG PÆNE KVINDER!" skreg han imens de begge lå og fægtede rundt med armene i vejret.

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 26.11.2016 21:55
Kulun fægtede stadig vildt med de lemmer hun havde fri.
hun kunne mærke at hans ord bare gjorde hende mere vred. De gav jo ingen mening!
"Så lad mig forstå dig ret: Det er forkert at lade mig sove i fred på gulvet, men det er okay at slås med mig?!"
Hun fægtede vildt og forsøgte at få sine arme fri. Hun nødsagede sig til at sparke til Dimbles skinneben og til at skubbe ham ned af sig. Hun vendte sig også i hoften, i håbet om at det ville give hende en fordel, rent balancemæssigt.
"Du er så god til det med at være en gentleman, ærligt talt!" Kulun satte sin ene fod i sengen og skubbede sig op, så hun var i stand til at lægge et ben omkring Dimbles hals, så hans hage hvilede på hendes knæ, og hans hals var i hendes knæhase. Hun klemte til.
"Enten ligger du helt stille og så løser vi det her som voksne, eller også klemmer jeg til, og så får du i hvert fald gulvet!"

Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 26.11.2016 22:14
Dimble tog de knubs det gav og lyttede til hvad hun sagde, men da hun havde fået sit ben om hans hals og sagt den sidste sætning sagde han blot: "Det var dig der startede med at true" hvorefter han koldt og ligeglad afventede hendes næste træk. Han mente i hvert fald at hun havde virket langt mere aggressiv end han, eftersom at Dimble kun havde svaret på truslen og forsøgt at få hende af under størstedelen af forløbet. Han havde end ikke haft intention om at gøre skade på hende, kun at sætte sig i respekt og senere at få hende af da hun havde angrebet ham.    

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 26.11.2016 22:42
Kulun viklede sit ben løs og rullede ud til siden, for at stille sig på gulvet med hovedet vendt til siden, så hun kunne se på Dimble hen over sin skulder.
"Så vidt jeg husker..." sagde hun imens hun redte sit hår ud med sine fingre. "Så var de da dig der sagde at jeg skulle komme an, korrekt?"
Kuluns øjne sank tilbage til et menneskeligt udseende igen idet hun vendte sig rigtigt om.
"Det var også dig der talte om overlevelsesinstinkter, og jeg vil ikke, jeg gentager: IKKE," hun så vredt på Dimble.
"Omtales som et sanseløst dyr. Med det sagt,"
Kulun sukkede. Hun hadede at indrømme at hun havde være gal på den, men det var nok passende.
"Jeg har lidt af et... Temperament. Jeg beklager at jeg skadede dig."

Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 26.11.2016 23:16
"Jeg var heller ikke selv for fin i kanterne" sagde Dimble undskyldende "Og skaderne skal du ikke tænke på. Jeg havde sikkert fortjent dem" Dimble fik nu et lidt højtideligt og drillende smil på læben "Men inden jeg sagde at du skulle komme an var der vidst også en her på værelset der truede med at rive mig fra hinanden, var der ikke?" han tog sig eftertænksomt til hovedet "Hvem var det nu det var?" Han dreje nu hovedet og blikket rundt i værelset som om han ledte efter en person "Hm... Hvor er personen?" Han kiggede kort på Kulun "Var det hende...?" sagde han for sig selv "Naaah hun var mere aggressiv" han fortsatte med at kigge rundt indtil han til sidst lod som om han opgav og slog armene i vejret "hun er åbenbart forsvundet" sagde han med et smil på læben og fortsatte "Ellers ærgerligt. Hun sammenlignede mig med et barn" Dimble kiggede så ned af sin nøgne krop med et undrende blik og forsatte lidt efter "Hvilket hun nok også på sin vis havde ret i nu hvor jeg er ligeså bar som da jeg blev født" han kiggede over på sine underbukser "Jeg må nok heller tage underbukserne på igen" sagde Dimble hvorefter han hoppede ned fra senge, gik hen til bunken af tøj og fandt sine underbukser som han kort efter tog på.

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 26.11.2016 23:57
"Ja, okay, det var nok mig..." sagde Kulun da Dimble tog sine underbukser på igen.
Hun så på sengen og sukkede træt.
"Kan vi tage den her aften om igen?" hun smilede undskyldende. "Skal vi ikke bare gå i seng? Jeg er udmattet..."
Kulun lagde sig i sengen og trak dynen op fra gulvet og op over sine skuldre. Hun frøs, underligt nok. Hun kunne mærke et stik af savn efter hendes evner. Hun følte sig så nøgen uden dem, og hun var jo næsten arbejdsløs uden også.
Kuluns ører lagde sig afslappet ned på hendes hoved og hun sagde en sagte afslappet lyd, idet hun trak sig sammen til en kugle, med sin hale nydeligt omkransende hende.
"Godnat... Dimble..."

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 27.11.2016 00:09
Solen begyndte dagen efter på sin tur over himlen og som de første stråler ramte Atropas næse nøs hun kort. Hun vågnede stille som daggry lige havde sat sig. Hun strakte sig kort, tag sin taske over skulderen, rettede sin hjelm og gik hen til kanten af taget. Hun så hvordan nogle folk gik nede på gaden og kiggede pludseligt på hende. Hun så ned på dem, men kiggede egentlig efter vinduet der stadig stod åbent. Hun rettede sig op, knækkede da sin hænder og hoppede. Folkene kiggede og en dame på gaden skreg kort, men da Atropa lige nåede vinduet slog hendes vinger kraftigt og kastede hende ind ad vinduet.

Hun landede stille på gulvet foran sengen. "Hvad er der sket her?" spurgte den lille nysgerrige alf lavmælt mens hun kiggede mod Dimble og Kulun. Hun sneg sig da over mod sengen da ingen endnu var vågnet endnu satte hun sig og kiggede Dimble i øjnene som han ville vågne med hendes hoved lige på sengekanten foran ham. Hun havde et smil på sine læber da hun mente det vigtigste på en dag er at man har en god morgen, så følger resten af dagen trop.
Avataren er lavet af: Melanie Delon
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 27.11.2016 00:14
Dimble bevægede sig hen i sengen efter Kulun. Han orkede næsten heller noget, end ikke at svarer på Kuluns spørgsmål, men som han krøb ind under dynen lagde han mærke til at Kulun rystede en smugle. Hun frøs. Dimble overvejede at gøre noget, frygtede at det muligvis ville vække Kuluns vrede på ny, men tog så alligevel chancen. Langsom, men sikkert begyndte han at bevæge sin ryg hen imod Kulun hvor han langsomt formåede at glide ind i hendes kugle. Med lidt held kunne det være at hans kropsvarme ville hjælpe en smugle "Godnat Kulun" sagde han med et smil på læben.

Som Dimble vågnede næste morgen kunne han mærke noget varmt ligge op ad hans ryg. Var det en ung kvindes krop? Og ved hans mave, var det en hånd? Kulun lå op ad ham. Hun havde åbenbart taget imod hans kropsvarme, enten bevidst eller ubevist. Om hans ene ben kunne han også mærke noget blødt og behåret. Hun havde viklet halen om hans ben...

Dimble åbnede langsomt øjnene hvor det første der mødte ham var en smilende Atropa. Han fik et lille chok, og undrede sig over hvor længe hun mon havde været der, men gengældte kort efter hendes smil.

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 27.11.2016 01:33
Kulun sov tungt, og det trængte hun til.
Det var længe siden hun havde sovet i en rigtig seng og hun nød den fysiske kontakt. Hun gav et lille piv fra sig og puttede sig tættere på Dimble. Hun var træt og gad ikke op.
Hendes hale, der var viklet rundt om Dimbles ben, viftede frem og tilbage med spidsen, et klart tegn på tryghed. Halvt sovende tænkte Kulun over om Atropa bare ville komme herned eller om de burde vække hende når tiden kom.
Hun bad om alverdens 5 minutter mere, hun ville bare sove. Hun strammede sit greb om Dimble nussede sit hoved op imod hans ryg.

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 27.11.2016 14:39
Da Dimble fik et smil på sine læber rejste Atropa sig brat op gik hen til vinduet og kiggede ud. Hun rettede kort på sin taske og gik hen til bunkerne af tøj, både Kulun og Dimbles. Hun kiggede lidt på det og satte sig så ned ved siden af det. Hun kiggede kort over sin skulder på Dimble og begyndte at lægge tøjet ordentligt til rette uden at sige noget. Hun ville ikke tvinge dem til at vågne. Ikke alle var jo bygget som hende til at vågne når morgenduggen kun lige havde lagt sig.

Hun nynnede en lille melodi mens arbejdet blev gjort og så da hun endelig var færdig satte hun sig i vindueskarmen og  ventede bare på de ville vågne mens hendes melodi blev kørende.
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 27.11.2016 14:47
Dimbles øjne fulgte Atropa indtil hun bevægede sig ud af hans synsfelt. Pludselig hørte han hende nynne efterfulgt af lyden af tøj der kom i bevægelse. For en tid lå han lidt og lyttede til hende imens han langsomt begyndte at få søvnenen ud af øjnene, men rømmede sig så "har du nogen planer for idag?" hviskede Dimble til Atropa for ikke at vække Kulun.

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 27.11.2016 15:15
Kulun snøftede søvnigt og begyndte at komme til sig selv. Hun kunne høre en svag nynnen og lyttede lidt til den imens hendes krop vågnede.
Atropa? Ja, det lød som Atropa. Men hvad lavede hun her? Det måtte vel være morgen.
Kulun besluttede sig for ikke at stå op endnu.
Hun lå godt, her var varmt og der var en dyne, en luksus som hun ikke kom omkring ret ofte.
"Har du nogen planer for idag?" lød Dimbles stemme så, formodentlig henvendt til Atropa. Han snakkede ikke særlig højt, hvilket Kulun satte pris på, da hun hadede at blive vækket af høje lyde eller stemmer.
Hun trak vejret langsomt ind og åndede ud igen. Hun var træt, og besluttede sig for bare at ligge lidt og lytte til hendes venner.

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Neutral God

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 27.11.2016 15:25
Atropa foldet tøjet og hørte Dimble stille hende spørgsmålet som hun ikke ønskede at svare helt sandt på. "Har du nogen planer for idag?" hun satte sig til rette i vindueskarmen og prøvede at formulere et svar der lød mere troværdigt end en løgn om at plukke bær hele dag. Hun ville faktisk tage til Lysets Krigere, hun ønskede ikke at blive i byen uden en grund og hun havde et løfte der skulle holdes. Så hun valgte bare at kaste løgnen der faldt hende naturligt "Jeg har tænkt mig at få mig et job" hun talte med spænding i stemmen der nemt kunne antyde det at hun ikke bare havde tænkt sig ethvert job.
Men hun ønskede ikke at hverken Kulun eller Dimble skulle bekymre sig om hende når hun gik derop for at blive det. Men hun overvejede også selv om hun først burde kende byen og derfor blive en del af Helbredelsen Hus først i et par måneder, bosætte sig i byen og så prøve. Men det måtte hun jo finde ud af senere...
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 27.11.2016 15:51
Et job er godt at have tænkte Dimble for sig selv, men blev nu også en smugle nysgerrig "Hvad har du i tankerne" fortsatte Dimble, stadig hviskende for ikke at vække Kulun der roligt trak vejret bag hans ryg. En tanke slog kort ned i Dimble. Gad vide hvordan Kulun ville reagere når hun vågnede? En lille smugle frygt dukkede op i Dimble, men han slog hurtigt tanken ud af hovedet for i stedet at fokusere på svaret der forhåbentlig snart ville komme fra Atropa.

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 27.11.2016 16:02
Kulun lyttede nysgerrigt efter. Atropa med et job? Hun tænkte lidt over hvad hun mon ville være. Umiddelbart virkede hun ikke særlig krigerisk, så den røg ud af vinduet hurtigt. Hun kunne måske passe børn? Neej, det var hun for lille til, hun ville blive kvast.
Servitrice? Nja, hun kunne blive trampet ned af fulde folk.
Det slog Kulun hvor lidt hun vidste om Atropa, hun havde ikke fortalt så meget om sig selv. Det slog pludselig Kulun: "Jagt." 
Hvilken slags jagt? Atropa havde aldrig uddybet. Teorier om hvad Atropas erhverv kunne være dukkede løst op i Kuluns søvntågede hjerne.

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Htqz, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 11