Yin 19.01.2008 23:11
"Stoler du da ikke på mig?" spørger hun og rynker øjnbryndende.hun er blevet lidt trist, hun stoler fuld og fast på Murizz, men nu er hun ikke sikker på at han gængælder det.
((Kl. er ret mange og jeg har en mor der står og tribber bag mig, så...))
FRYS
Rødhåret, buttet, skovelver...
"Og hva så?! Jeg er stolt af at være mig!"
Muri 19.01.2008 23:16
Han klapper Tom på blidt på halsen, og han lunter ind i stalden.Murizz ser kort efter ham, men ser så på My igen.
"Der er kun én, jeg stoler på. Min storebror. Men ham ser jeg aldrig. Jeg føler mig aldrig tryg. Lige meget hvor jeg er, frygter jeg altid, hvad der kan ske, medmindre min bror er der. Jeg lever i en kompliceret verden. Og ingen forstår hvordan jeg har det.. Så nej, jeg stoler ikke på dig. Du er meget venlig, ja, måske. Men.. det er stadig ikke nok til, at jeg stoler på dig.. Desværre," siger han kort. Han smiler skævt, og vender blikket mod jorden..
//Frys.
Yin 20.01.2008 20:23
Hvorfor? Hvorfor stoler han ikke på mig? Hvis Murizz, eller Ayase, ikke vil stole på mig, hvem vil så? Hvad har jeg gjordt galt? Eller er det ikke fordi han ikke ville, men fordi han ikke kunne stole på mig? Kan man overhoved stole på mig? hun tænkte og tænkte, og for vær tanke blev hun mere og mere trist. Tilsidst havde hun mest af alt lyst til at bryde ud i gråd.Og hvad mener han med måske? Jeg ER venlig, jeg vil gøre alt for han!
Hun kigger på Murizz med triste øjne.
Men kunne tydeligt se at hun var lige ved at bryde sammen.
Hendes hjerne sagde at hun skulle råbe af ham, men hendes hjerte forhindrede hende i det.
Han ville blive ked, inden i. Det vidste hun.
Og hun ville ikke miste en så god ven, som hun følte Murizz var.
Hun ville gerne sige noget, hvad som helst ville kunne bruges, om det så var på fransk, eller portogisisk det var lige meget.
Men hun kunne ikke sige noget.
Hun bøvlede meget med at sige noget, men kun små uforståelige lyde kunne hørre.
Hun sætter sig igen ned, og roder i sit hår.
Hun slår sig i hoved med flade hænder.
Efter alt hendes bøvl for hun endelig frem stammet:"Und Unds skyld Undskyld"
(Stadig frys)
Yin 21.01.2008 18:32
Hun tænker sig om, "Hvorfor undskyld? Jah, hvorfor undskyl... Jeg ved det ikke" svare hun og trækker på skuldrende.My kigger sig omkring.
"Har du en kniv?" spørger hun som om det var noget helt almindeligt at spørge folk om.
Hun strækker sin højre arm ud, og køre en finger på tværs af armen, flere steder.
Hun kigger undersøgende på Murizz, og vil meget gerne havde fat i en kniv.
"Gerne meget lille" siger hun og smiler.
(Frys)
Muri 21.01.2008 18:50
Han skæver kort til hendes arm, da hun spørger efter en kniv. Egentlig render han altid rundt med en, og det gør han også nu, men han vil ikke give hende den, da han er bange for, at hun skal gøre skade på sig selv."Øhm.. Nej.." siger han bare. Han ser så på hende igen.
Yin 21.01.2008 18:56
"Hm, det var ærdeligt... Har du da ikke et køkken af en art?" spørger hun, da det edenlig undre hende at han ikke har en kniv."For altså, jeg kan også bruge hvad som helst andet skarpt" siger hun og smiler venligt.
Hun bliver ved med at køre sin finger over sin bare arm.
Hun plejer selv at havde en taske med, hvor der liger en kniv, men ikke idag. For den var blevet væk i alt hendes rod.
Yin 21.01.2008 19:04
"Så må du havde noget pænt sejt magi dims, hvis du ikke har brug for knive, eller andre skabe ting" siger hun og sætter sig ned med front mod Murizz.Hun støtter sine arme på knæende, og sit hoved på sine hænder.
"Min magi er ikke særlig sejt, det er ganske normal magi jeg besider." siger hun og sukker let.
Yin 21.01.2008 19:10
"Hmm, hvorfor har du så ingen våben?" spørger hun.Hun havde selv ingen våben, men hun havde sine evner så hun kunne stikke af.
For en ting havde hun dog lært ved at møde Tom, det var en farlig verden de levede i. Det var helt sikkert.
Hun ryggede lidt tættere på Murizz, og betragtede ham, og hans hus.
Yin 21.01.2008 19:18
Hun smiler venligt, ogbider sig selv lidt i tungen."Det er du jo også, så du har vel ret." siger hun og lader sig velte ind i ham, og så kramme ham.
"Du er bare den bedste" siger hun stille, og bliver ved med at kramme ham.
Yin 21.01.2008 19:27
"Du er den eneste der har været venlig imod mig, du har værken slået mig, inoreret mig, eller gjordt andet der ville gøre ondt på mig" siger hun mens hendes greb om Murizz bliver mere afslappet."Men jeg vil nu stadig gerne havde fat i en kniv" siger hun og ser op på ham.
Yin 21.01.2008 19:48
Hun giver hurtigt slip på ham, da han slipper hende.Hun ser kniven, og tager imod den.
"Så havde du altså en kniv, og hvad jeg skal bruge den til får du at se."
Hun tager kniven og skær et fint lille snit på tværs af sine arme.
"Jeg My Viktoria Gabriella Rosa Viktoalia Astrid Mynte, vil nu sværge ved hele mit navn, at jeg den dag ,Murizz et eller andet, vil dø med vilge, vil jeg sørge for at han vil dø på livstid, og finde og bekempe dem der er imog ham" siger hun og præsser de to blødende snit i sine arme mod hendanden. Det blod der lægger sig som en fin stor pærle oven på armen tager hun med sin finger og tegner et kort på hendes overarm med hendes blod.
"Nå nok ikke så blodigt som du havde troet var?" siger hun stolt.
Det gjorde ondt på hendes arme men, hun var lige glad, nu havde hun sagdt en ed, og den ville hun overholde.
Muri 21.01.2008 19:56
Han sidder bare og stirre, med store øjne på, hvad hun laver."øhm.." mumler han bare. Han tager forsigtigt fat i kniven igen, og river den ud af hånden på hende(?)
"Jeg ville ikke give dig den... Fordi du ikke skulle gøre skade på dig selv.. Og nu gjorde du det..!" siger han kort.
Yin 21.01.2008 20:04
Før havde hun været så stolt af sig selv, men nu var hun havde hun mere skyldfølelse end selvtillid."Undskyld, men det gjorde ikke ondt, og jeg dør ikke af det eller noget andet" siger hun efter hun er dumpet ned på jorden igen.
"Det var ikke for at gøre skade på mig selv, det var for at aflægge en ed, og min storebror lærte mig at det var sådan man skulle gøre, og det er også sådan man bliver blods-søskende" siger hun og kigger ned i jorden, for hun tør ikke se på Murizz.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet