Han var stor til hende, og hendes unge krop hev efter vejret, som han endelig gled op i hende. Det havde krævet arbejde, for at komme her til, han måtte være skånsom for ikke at gøre skade på hende, som de langsomme stød begyndte.
Tempoet måtte han holde på et lav niveau, som hendes støn og smerter skrig begyndt at sprede sig endnu mere, eftersom at hun endnu ikke havde vendt sig naturligt til ham.
Han lænede sig ind over hende, som hun faldt til madrassen. Han ville selvfølgelig gerne have hende på alle fire, men lige nu var dette tilfredsstillende.
Hendes bølgende brune hår lå filtret sammen, og de fletninger som hun havde da hun kom, hang dårligt nok sammen. Han foldede hendes hår omkring sin hånd, for krævende at løfte hende op fra madrassen og lade flere smerte glide igennem hende, som han samtidig tvang sig længere op i hende. Hans hånd bevægede sig ned mod hendes hals igen, men lagde sig om hendes kæbe og holdt hende oppe, "Jeg er sikker på at du glemte at svare på mig spørgsmål, det bryder jeg mig selvfølgelig ikke om.." Lød det Hviskede fra ham, da han satte flere stød ind imod hende, "Fortæl mig hvem der har rørt dig" Hans pegefinger gled ind mellem hendes læber, som han tvang hende oppe og brugte hende bag fra.