Efter spørgsmålet lagde hun halvnervøst hænderne på hans ryg. Hun var ikke helt sikker på, hvor hun skulle begynde. Derfor besluttede hun sig for, at tage det en ende til den anden - ligesom med maden. Hun tjekkede efter, hvor det virkede til han havde svage punkter. Samtidig tjekkede hun op på om han fandt det alt for ubehageligt. “Gør det ondt når jeg gør dette? Eller skal jeg presse hårdere?” Spurgte hun idet hun begyndte at tage fat og arbejde med hvad der virkede som nogle anspændte muskler.
Mee 13.09.2022 16:09
De havde begge drukket deres glas, men hun lagde godt mærke til, at Faust ikke tilbød at fylde hendes op igen. Det var nok for det bedre, men hvorfor stoppe nu hvor hun havde fået smag for det kradsene stof! Hun kommenterede dog ikke på det, da hun havde fornuft nok til at se, det ville være uhøfligt at tigge efter mere. I stedet pakkede hun kortene sammen i en bunke mens Faust afklædte sig selv. Hun havde originalt ikke tænkt sig at kigge på ham halvnøgen, men nysgerrigheden fik hende alligevel til at vende blikket hans vej. Det var klart at se han var veltrænet. Selv med tøj på kunne man se, at han var en stor mand. Musklerne var dog langt mere optegnede og tydeligere uden. Han lagde sig ned ved siden af hende, og hun vendte sig mod ham. “Hvor har de fået de tre ar fra?” Spurgte hun og refererede til de tre over hans brystkasseEfter spørgsmålet lagde hun halvnervøst hænderne på hans ryg. Hun var ikke helt sikker på, hvor hun skulle begynde. Derfor besluttede hun sig for, at tage det en ende til den anden - ligesom med maden. Hun tjekkede efter, hvor det virkede til han havde svage punkter. Samtidig tjekkede hun op på om han fandt det alt for ubehageligt. “Gør det ondt når jeg gør dette? Eller skal jeg presse hårdere?” Spurgte hun idet hun begyndte at tage fat og arbejde med hvad der virkede som nogle anspændte muskler.
Leviathan 13.09.2022 17:05
Han lad godt mærke til at hun kiggede efter flaske, hun havde drukket ud kun han ser men han vidste bare ikke om hun have godt af mere, han skulle selv have et glas mere hvis ikke mere inden et, men det kun være at hun skulle have et mere når de var færdig med massage, nu starte han med at få og så skulle hun havde bagefter, han lad godt mærke til at hun kiggede på ham da han tog sin skjorten af, han have ikke noget problem med det, da han havde det godt med sig selv og sin krop."Dem har jeg fra et møde med en mor bjørn og hendes unger" sagde han og lad dig bedre til rette, da han havde en halv time massage frem an sig, da hun begynde på ad masser ham slappe han så meget af han kun, så han ikke var for meget anspændt for hende, "nej det gør ikke ondt, og de må godt trykke hårdere" sagde han og slappe af, han kun godt mærke at hun trykke men der skulle trykke hårdere før det vil havde en virkning på ham, hun fat nogen anspændt muskler som hun begynde af arbejde med, jo det gjorte da ondt men han slappe stadig af så godt han kun, for at gør det så nem for hende som mulig, ellers lå han bare og nød massage og slappe så meget af som mulig.
Mee 13.09.2022 18:08
Hun spærrede øjnene op idet han gav hende svaret bag rifterne på sin overkrop. “Hvordan overlevede de det angreb?” Spurgte hun chokeret. Hun havde ikke regnet med noget menneske ville kunne kæmpe med sådan et stort dyr. Hun havde hørt, at bjørnemødre især var meget aggressive, hvis deres under var nær dem. Hun blev ved med at massere ham og fokuserede på de steder, som virkede til at have brug for mest opmærksomhed. Hun holdte ikke tilbage med at bruge sine kræfter, da Faust havde kommunikeret, at hun næsten ikke kunne gøre det for hårdt. Hvis han havde overlevet en bjørneangreb regnede hun også med, at han kunne tage en sølle massage. Hun lod hænderne køre hen ad ryggen. Ligesom overkroppen var den også veltrænet. Det var tydeligt at han gik op i din krop til en hvis grad.“Hvad er det farligste møde de har haft på deres rejse? Foruden bjørnemoderen?” Spurgte hun ham, mens hun nu kørte hænderne mellem skulderbladene. Hun trykkede igen lidt forskellige steder for at løsne muskulaturen omkring. Dette gjorde hun i et stykke tid indtil hun følte sig helt sikker på, at der ikke var mere hun kunne gøre. Hun bevægede sig længere og længere ned ad ryggen. Snart var hun ved undersiden af rygge, hvor hun mente der ikke var mere at gøre. De 30 minutter var endnu ikke overstået. Derfor gik hun tilbage mod skuldrene og masserede ham på en mere behagelig måde, men som ikke hjalp musklerne nær så meget.
Leviathan 13.09.2022 18:33
"Jeg var heldig at jeg slap væk fra hende og unger og derefter var jeg også heldig at møde en som kun hjælp mig, mere inden jeg selv kun" sagde han og kun godt høre på hende at hun var overrasker at han havde overlevet et møde med en bjørn og hendes unger, hun gjort det enlig godt at tænke over at hun ikke var større inden hvad hun var og hun kun også godt trykke til, så det hjælp på hans anspændt muskler, det havde de sikker også mere for bruge inden han selv regne med, han havde levet så mange år med at rejse at han ikke rigtig lad mærke til det mere, før han fik noget massage som han gjorte nu, og han sat pris på det, det var en god ide han havde få der at spiller om massage.Han smiler svagt af hendes næste spørgsmål, "det må jeg havde dem svar skyldig, det ved jeg ikke, har rejse meget og i mange år at jeg har mødet så meget, hvor ting er farlig på hver deres måde" sagde han og slappe mere af, da hun ikke trykke lige så hårdt mere da hun hvis havde få løse det der skulle løses op, og da hun fortsætte var tid ikke gået i nu eller det gik han ikke ud fra, da han ikke rigtig tog tid på det, andet at han nyder det, han lå bare og slappe af resten af hans tid af massage, han rejse op fra seng, så hun kun kom til af ligger i seng, efter hun har smidt kjole medmindre hun beholder den på, hvis hun vil smide den skulle han nok kiggede væk hvis hun vil have at han gjorte det.
"Hvor ønsker de at få massage hen og hvilke type" spurgte han og kiggede på hende og sæt sig over hende bagdel, uden han rigti8g sat sig på hende, der var ingen grund til at hun skulle bære på ham, han havde stadig bar overkrop, da han så ingen grund til at tager den på, nu havde hun alligevel set ham i bar overkrop.
Mee 13.09.2022 18:59
Hun lyttede til historien om bjørnen. Det virkede meget drabeligt, men det var vel hvad der skete, når man altid var på farten. De fleste var bare ikke i live til at fortælle historien. Heldigvis havde Faust mødt sin redningsmand. Det måtte være Isari som holdte hånden over ham. Faust bekræftede yderlige hendes tese, da han fortalte, at dette blot var en af mange drabelige sammenstød. Dette gjorde hende en smule bekymret over deres egen rejse. Hvad hvis det skete igen? Gad vide om der var bjørne i Amazonitskovene så tæt på byen? Det håbede hun ikke.De 30 minutter var hurtigt ovre og Faust gjorde tegn til, at det var hendes tur. Hun vidste ikke helt om hun skulle smide kjolen eller beholde den på. Det ville trods akt være meget praktisk uden og når hun havde drukket var hun ikke genert anlagt. Alligevel bankede hun en smule fornuft ind i sig selv. Hun valgte at gå på kompromis. Siden hun var iført en løsere kjole, kunne hun komme gennem halsudskæringen og have kjolen på fra hofterne og ned. Hendes overkrop var dog blottet, men Faust var flink nok til at holde blikket væk. Egentlig burde man nok slet ikke strippe foran en mand man ikke havde til ægte, men efterhånden havde hun gjort hvad der var værre. Hun lagde sig ned på maden og lod Faust komme op og sidde - eller mere svæve få centimeter - over hende. Han lagde sine hænder på hendes ryg og hun spændte i det samme op, da de var hud til hud.
Leviathan 13.09.2022 19:29
Han kiggede væk da hun løse sin kjole og beholde den på fra hofter og ned efter, så hun havde overkrop bar, så var det også nemmer for ham af massage hende, han sad sig over hendes bagdel uden rigtig at sidder på den, hvor han lad sine hænder på hendes ryg omkring skulderblade, da hun ikke har sagt noget gik han ud fra at det var ryggen hun skulle have massage på og det skulle være den behagelig form for massage, han kun mærke og ser på hende at hun spændt op med det sammen bare ved at han lad sine hænder på hende, "de skal prøve at slappe af ellers kommer det til at gør mere ondt" sagde han og kiggede på hende, hvorefter han begynde rolig at masser op af hendes skulderblade og ud på hendes skulderne, derefter ned af hendes ryggen hele ned og stoppe første nogen centimeter fra hendes kjole.Det kun godt havde været det var bedre hvis hun havde fået et glas mere af whisky, så kun det være at hun kun finde ud af at slappe af, men nu var det for sent at gør noget ved det, da han ikke gad at stoppe for at starte igen, efter han havde kørt sine hænder hele ned af hendes ryggen, fortsætte han op langs hende sider dog ude at kom for tæt på hendes bryster, selvom det var lidt svært når hun ligger ned på mave og plus at han har store hænder, i forholdt til hendes lille krop, "de må sige hvis jeg trykke for hårdt eller skal tryk hårdere" sagde han og kiggede ned på hende mens han fortsætte med at massage hende, efter han havde tager op langs hendes sider, tog han hendes skulderblade igen og op til nakke og ude på skulderne og så ned af hendes ryg igen.
Mee 13.09.2022 21:25
Hun prøvede virkelig at lytte til hvad han sagde. Lidt hjalp det da og alkoholen gjorde det også nemmere. Så hun var ikke fuld nok til at hun kunne give sig helt hen. Hm, så det her var the sweet spot hvor man var social, men stadig anstændig. Hvad en det så betød. Efter lidt tid fik hun slapper mere af i kroppen. Det var faktisk rart at have to store hænder der gled ned af ryggen på hende. Man anede ikke hvor meget man savnede kropskontakt før man fik det, og som hun lå sådan på maven var hun på kanten af at falde i søvn. “Nej det er helt perfekt,” svarede hun søvnigt og kom med et gab. Hun burde nok komme tilbage inden mørket ville bryde frem. En lille middagslur ville da ikke skade nogen…Hun begyndte at døse hen mens Faust gav sin massage. Hun måtte virkelig have lyttet til rådet, da søvn var den dybeste form for afslapning hun kunne komme i tanke om. Hun var nået stadiet i din berusede tilstand, hvor man ikke længere var oppe i gear. Bare sov rusen væk, tænkte hun da hun lukkede sine øjne i.
Leviathan 13.09.2022 21:37
Der gik lidt tid før hun kun finde ud af, at slappe mere af endda så meget at hun var hvis ved at falde i søvn, der kom et gab fra hende mens han stadig var i gang med af massage hende, han smiler af det hun sagde, "dejlig af høre og nu ikke noget med af falde i søvn" sagde han og kiggede ned på hende mens han fortsætte massage hende, de mange så set stadig af få noget aftensmad, mørke var svagt begynde at falde på udenfor, så det var tidlig på aften, så det var tid til noget aftensmad og lim er nok også snart tør nok, til at det holder men det kun lige så godt venter til i morgen.Han fortsætte med at massage hende i noget tid indtil de 20min var går, hvor han klappe hende svagt på ryggen, "så er der ikke mere for den her omgang" sagde han og kiggede ned på hende mens han rejse sig op og gik over og tog sin skjorten, hvor han tager den på bagefter og knappe den på nær de sidste knappe, "jeg gå ned og henter noget mad til os begge" sagde han og kiggede kort over på hende og smiler svagt, inden han gik over til dør og åbne den og gik derefter ud af den og lukke den bag sig, hvor han gik ned i krostue og fik hente noget mad til dem begge til.
Der gik ikke mere inden 10min tid før dør gik op og han kom ind med et store fad med mad til dem begge to og et krus øl til dem hver, normal øl til hende og mærke øl til ham selv, hun kun nok bedre tyder normal øl inden whisky, selvom der var meget tilbage i den, han lukke dør bag sig efter han var kommet ind, hvor han sidder fat fra sig på bordet, hvor han tager plads på stol ved bordet, så hun kun sidder i seng og spise, "så er der mad og der er ikke noget bestem til nogle af os, så tager for dem" sagde han og smiler rolig til hende inden han tager noget af mad selv og begynde af spise, der var brød og smør, grønsager og kød på fadet, der var mere inden nok på det. Han havde regne med at hun var kommet i tøjet mens han havde henter maden.
Mee 13.09.2022 21:59
Hun nåede akkurat lige at falde i søvn pg så blev hun vækket igen. Hun blinkede småforvirret med øjnene da han klappede hendes ryg. Hun kom med et suk, nå det var alt for denne gang. De skulle virkelig have spillet til en time! Hun vendte ryggen til Faust og tog kjolen op. Hun regnede dog ikke med, at han ville kigge. Så ville han havde gjort det den første gang, så meget havde hun da regnet sig til. “Hm mad, lækkert,” mumlede hun i sin halvdøsige tilstand og satte sig hen til bordet mens Faust var henne og hente mad. Hvor var tiden dog gået hurtigt. Limen virkede snart til at være tør, så kunne de få sneget den tilbage inden lukketid! Hun skulle også hjem og pakke til deres rejse. I løbet af de ti minutter hun ventede på Faust, kunne hun værke hvor sulten hun var. Hvor lød mad bare appetitligt lige nu. Hun kunne mærke hvordan maven rumlede og skreg efter at få andet end alkohol ned. Omsider kom Faust ind med et fad mad og lige nu var hun overbevist om, at hun kunne spise det hele. “De er virkelig min redningsmand,” sagde hun og begyndte at tage for sig. Hun skulle have lidt af det hele - ligesom til frokosten. Hun tog det igen fra en ende og det virkede til, at Faust observerede hende mens hun spiste. Tjo, hvad ellers var der at kigge på herinde.
Leviathan 13.09.2022 22:11
Han smiler svagt over at hun synes at det lyder lækkert med noget mad, det var også noget tid side de havde spist frokort og det hjalp ikke med alkohol, selvom det nok var mest hende som havde bruge for noget mad ovenpå alkohol, han kiggede ikke da hun tog kjole på, han regne nu ikke med at hun have noget han ikke har set før hos andre kvinder, da han kom tilbage med fadet med mad og øl til dem, kun han ser at hun havde tager plads ved bordet, dog stadig sidder på seng, "så er det anden gang at jeg er det i dag" sagde han og smiler drille til hende, han havde jo også redet hende med bog.Han begynde selv af spise da hun begynde på det, han var selv sulte nu hvor han havde mad foran sig, han lad mærke til at hun havde en god appetit men det var kun godt, så fik hun noget at stå imod med mod alkohol, der var jo også en øl til hende og hvis hun ikke var for fuld efter mad her, kun hun godt være med på et glas whisky mere hvis hun vil det, "var det godt med en lille lur" spurgte han og kiggede på hende inden han tog en tår af sin øl, der var mad nok selvom hun spist lige så meget som ham eller lidt mere, og det var der en god grund til, for så havde han til senere på aften/natten, når han skulle læser videre i bog medmindre hun bliver her og sove.
Hvis hun gjorte det kun han altid sove på gulvet, så hun kun tager seng men det måtte han venter og ser om hun gør eller ej, selvom det nok bare var nemmer for hende og tage hjem og sove der medmindre hun bliver for fuld til det, men så måtte han følge hende hjem, så han var sikker på at hun kom hele hjem.
Mee 13.09.2022 22:35
Hun fnes af hans hurtige kommentar. “Den har de helt ret i. Skål på det!” Sade hun og tog ølglasset i vejret, hvorefter hun tog en slurk. Øl og aftensmad var en bedre kombination end frokost og øl. “Vi må også se og få bogen ind inden lukketid,” Lilac var en anelse nervøs for, hvordan man fik en bog ind igen. Sandheden var nok den, at de allerede havde gennemført den sværeste part. Når bogen var inde kunne de reelt set placere den hvor end det skulle være, da bibliotekaren nok skulle finde den retmæssige plads. Så kom hun da også på arbejde. Det havde hun også godt af. Hvis det ikke var for hende havde hun ikke bevæget sig så langt væk fra skranken og hen til den skrøbeligt bog.“Hm lur? Ved jeg ikke hvad de taler om,” benægtede hun selvom hun godt vidste, at det var en tabt kamp. Hun havde tydeligvis været væk efter de 20 minutter. Hvem kunne dømme hende, det var simpelthen for rart at få en massage. Tiltrængt fra hendes side af. Hvad hun også kunne trænge til nu var en lur. Nej, en længere lur. Hun ville faktisk bare gerne sove, men de skulle altså aflevere bogen og hun skulle hjemad inden det blev for sent. Hun spiste sig mæt i hvad der blev serveret og holdte derefter sin mave. Puha, måske havde hun overspist sig.
Leviathan 13.09.2022 22:57
Han lo kort af det hun sagde men det var rigtig at det var anden gang at han havde redet hendes dag, han løfte sit øl krus da hun gjorte det for at skåle med hende, en han tog en tår af sin øl og stille derefter krus fra sig på bordet og begynde af spise igen, "et kan venter til i morgen med at aflever bogen, de ved jo ikke at den mangle" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, de have jo stadig aften foran sig, der var ingen grund til at aflever bog i dag da ingen ved at den mangle på nær dem selv, hun gik godt til den med mad, det var kun godt at hun gjorte det, hun fik bruge for det på rejse selvom der stadig var nogen dag til den, var det godt at hun fik fyldt mave på forhånd.Han lo kort af det næste hun sagde med at hun ikke havde fået sig en lur, "når det gør de ikke" sagde han og kiggede på hende, det var så nu han skulle drille hende for at teste hende om hun fik en lur eller ej, men det kun lige venter til de havde spist færdig, hun blev færdig med at spist før han gjorte det, han fortsætte med at spise i 10min tid, inden han læner sig tilbage i stol og tog en tår af sin øl og holdt det i den en hånd, "så hvis de ikke fik en lur, var det lidt underlig at de ikke sagde noget til at jeg tog dem på det en bryst" sagde han og kiggede på hende, han vis ingenting da han sagde det, det var bare for at drille hende, da han godt vidste at hun havde fået sig en lur.
Han flytte fad med mad lidt væk, så de havde bedre plads på bordet, nu hvis de skulle bruge det til noget, som at spiller korte igen eller noget andet, hvad det skulle være vidste han ikke, selvom han havde en ide om at hun godt kun bruge noget mere massage men så sove hun nok bare igen.
Mee 13.09.2022 23:50
Hun måtte give ham ret i, at det nok var en bedre ide at returnere bogen i morgen. Hun var godt nok ikke fuld længere, men beruset, ja det var hun stadig, det kunne hun ikke løbe fra. Dog nok til, at hun ville kunne gå for at være en meget glad ædru person. Nok meget lig med hvordan folk normalt ville beskrive hende. Hun var engang gået ind i en væk, okay måske flere gange, fordi hun var i sine egne tanker. Hun havde dog det man kaldte en kunstnerisk hjerne, så selvfølglig ville tankerne pege mod syd og nord. Det var hvad der var med til at inspirere hende. Tankerne, omgivelserne.Hun var ved at slå mave, da Faust pludselig afbrød hendes afslapning. “Hvad gjorde de!” Svarede hun helt panisk. Hvad var der lige sket mens hun havde sovet? Så tungt plejede hun da ikke at sove. Hvor lang tid var hun ude? Tankerne farede rundt i hovedet på hende. Det var som om, at hun gik helt i selvsving. Hendes øjne var spærret op som hun kiggede på Faust der ikke sagde et ord og ikke trak en mine. Det var en joke. Det havde det altså bare at være. Nu troede hun lige, at hun var sikker i hans selvskab og så gør han dette! Var hun virkelig så naiv og dårlig til at bedømme andres hensigter?
Leviathan 14.09.2022 00:00
Hun virker ikke så fuld mere, så det var meget godt medmindre hun havde det godt med at være fuld, han havde ikke været fuld i nu, han kun da godt mærke at han havde drukket men ikke noget som havde sin virkning i nu, han tog en tår mere af sin øl og når kun lige at tår ned inden hun svar på det han havde sagt til hende, bare for at drille men hun tror på det, hvor havde han lyst til at grine af hende men lod være, han smiler bare drilsk til hende, "ej undskyld, jeg kun ikke lad være med at drille dem, jeg har ikke tager på dem men de lå og fik en lur" sagde han og kiggede på hende, han drak resten af sin øl og stille krus fra sin på bordet og kiggede på hende, han håber på at hun tror på ham at han ikke havde tager på hende, at han bare havde drille hende fordi hun ikke vil sige at hun havde tager sig en lur.Hvis han endelig skulle tager på hende, vil han heller gør det mens hun er vågne og selv vil have det, det vil også være bedre for dem begge to hvis det var, men det var nu ikke det hun var her for, "noget andet, bliver de her og sove eller hvad gør de, hvis de gør tager de bare seng, så sover jeg på gulvet" sagde han og kiggede på hende, han var jo vandt til at sove på jorden når han var på fart, så om det var jord eller et gulv han lå gik nok ud på et.
Mee 14.09.2022 00:09
Hun kneb øjnene sammen og så hen på ham. “Hey, det var ikke sejt,” svarede hun ham og rakte ind over bordet og gav ham et let slag på skulderen. Det var ikke meningen det skulle gøre ondt, men mere et drilsk slag som man gav venner. De var da venner? “De kan ikke bare rende rundt og sige det til kvinder. Hvem ved, de kunne ende i problemer sådan. Jeg kan sige dig at menneskekender kan være lige så hysteriske som en Bjørn,” advarede hun ham samtidig med hun fik stemningen til at blive mindre trykket. Det var en overdreven sammenligning mellem menneskekvinder og bjørne, men budskabet var nu stadig det samme. Det ville ikke falde i god jord at sige dette i en spøg til alle. Det regnede hun dog også med, at han vidste. Han havde trods alt nogle flere år på bagen end hende. “Nej nej, jeg tænker jeg drager hjem for natten,” svarede hun. Det ville også frembringe dårlig samvittighed i hende, hvis hun forviste ham til gulvet. Det var hans ret at få den seng han havde betalt for. Hun skulle ikke bare komme vadene ind og tage den fra ham - også selvom han selv tilbød det. Det lød nu meget indbydende, men hun stod stadig fast i sit udsagn. Hjem, ja det skulle hun.
Leviathan 14.09.2022 00:30
"Det sagde jeg heller ikke noget om at det var det" sagde han drille og kiggede på hende, han lo kort af det næste hun sagde og smiler svagt derefter, "det gør jeg heller ikke, kun overfor dem som tager en lur og ikke vil sige at de gør det" sagde han drilsk og hendes slag på hans skulder gjorte ikke ondt og det var nok heller ikke mening at det skulle det, han smiler rolig over at de hygge sig og kun drille hinanden ude nogle af dem bliver sure, han tog fat i flaske med whisky og åbne den, hvor han hælder op i sit glas og løfte flaske mod hende, for af ser om hun vil have et glas mere."Det er også bare iorden af de gør det, hvor skal vi mødes angår med at rejse" spurgte han og kiggede på hende og tog en tår af sit glas med whisky, "jeg skal nok aflever bog for dem, jeg har jo selv en jeg skal aflever inden jeg rejse" sagde han og kiggede på hende, godt nok skulle han læser den færdig første men det tænke han at han godt kan når at gør, så måtte han ser om hun vil gå nu eller lige bliver lidt, ikke fordi han vil holder på hende hvis hun vil hjem af nu, de havde jo en aftale med at rejse sammen, der var god mulighed for at lærer hende bedre af kender, for tænke ikke at de skal rejse i stilhed, godt nok gjorte han det når han rejse men der var han også alene.
Mee 14.09.2022 00:38
“Okay okay, de fik mig der! Taget på fersk gerning, så synes jeg heller ikke vi skal snakke mere om den. Den er helt lukket,” sagde hun og rullede med øjnene. Det var lidt en dum samtale dig havde gang i. De vidste jo begge, at hun havde sovet. Han ville dog ikke lade hende benægte denne påstand. Det var en smule træls, hvis hun selv skulle indrømme det. Kunne han ikke blot se igennem fingrene med, at hun havde sovet? Det var ikke fordi hun var irriteret på ham, men uha, det var en lidt offensiv joke.“Vi kan mødes her. Måske udenfor kroen. Jeg regner med at de har dette værelse indtil vores rejsedato?” Spurgte hun. Det var nok en god ide at vende snuden hjemad inden det blev at for mørkt. Hvem vidste hvilke typer der bevægede sig rundt i nattelivet. Hun brød sig ikke om at gå alene, hvis der var bælgravende mørkt. “Det sætter jeg pris på. Jeg tænker, at jeg burde gå hjem nu. Det er ved at blive sent,” konkluderede hun og rejste sig op fra sengen. Dette var ikke et farvel, men et på gensyn. Snart ville de se hinanden igen.
Leviathan 14.09.2022 00:59
Han kun godt høre at hun ikke synes at det var sjov mere, "jo undskyld den er lukke" sagde han som svar på det, da hun ikke svar om hun vil havde mere whisky, hældt han ikke op til hende, men det viser sig også at hun var på vej hjem for i aften, det var også bare iorden at hun vil det, det havde også være en lang dag, "vi kan godt mødes udenfor kroen og jo jeg har værelse her indtil vi skal rejse" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig, han kiggede på hende da hun rejse sig op, så var hun på vej hjem af, "skal jeg følger dem hjem eller gå det" spurgte han og kiggede på hende, godt nok havde han stadig whisky tilbage i sit glas men det kun han hurtigt få drukket ud hvis hun vil havde at han følger hende hjem.Hvis han ikke skulle følger hende hjem, vil han stadig rejse sig op og følge hende ud af kro, ikke fordi han skulle havde noget i kro stue men mere af rent høflighed at han vil gør det, "men tak for en hyggelig dag og ser frem til vores rejse" sagde han og smiler rolig til hende.
I de tre dag fik han læser bog færdig og aflever og fik den anden bog ind, uden nogle opdage det, ellers fik han tid til at går med at gør de sidste ting klar og handle de sidste små ting, den tre dag hvor de skulle rejse var han tidlig klar, de havde så set ikke aftale noget tid at mødes på andet det skulle være uden foran kro, han klædt i grålig rejse bukser og en skjorten som også er i den grålig farve, hvor de øverste knappe ikke var lukke, hans hår var løs for engangsskyld, han havde sin bjørneskindskappe over skulderne, sin lang bue over den en skulder, sin rygsæk over den anden skulder, pilekogger om på ryggen, sit kort sværd ved den en side, sin lille kamp økse ved den anden side, ellers havde han kaste kniv gemt rundt omkring på kroppen, han havde en mindre sæk hælder fat på sin rygsæk, de havde vejret med sig, det var vind stille og sol stod højt på himmel, så mangle han bare at Lilac kom, så de kun kom afsted på deres rejse.
Mee 14.09.2022 11:38
“Nej nej. Det behøves de ikke at tænke på. Jeg kan sagtens finde hjem,” svarede hun og viftede med hånden. Dog insisterede han på, at følge hende ud fra kroen og hun nok ikke med nogen indvendinger til det. De sagde farven udenfor kroens indgang og hun drog tilbage mod midtbyen til sit byhus. Hun sneg sig utroligt nok ind på sit værelse uden at forstyrre husets andre beboere. Her lå hun i sin seng i relativ kort tid før øjnene klappede i. Hun havde kun lige nået at få sin kjole af før hun faldet hen.De næste dage blev brugt på, at Lilac ikke vidste, hvad hun skulle have med. Hun vidste, at hun skulle have skrevet en liste! Åh hvor var det også dumt af hende. Nå hellere købe for meget end for lidt tænkte hun, da hun begyndte at pakke sin taske. Det viste sig så, at der ikke var mere plads efter hun havde taget sit tøj i den. Nå, så måtte man pakke om. Dette gjorde hun op til flere gange indtil alt endeligt ville passe nede i tasken. Hun klappede sine hænder sammen i fryd for, at hun fik gennemført sin mission. Okay, rejsen ville tage sted dagen efter. De havde ikke aftalt et tidspunkt, men hun ville være klar fra morgenstunden.
Det viste sig så, at hun ikke var et særligt godt A-menneske. I hvert fald var det gået hen og blevet formiddag før hun vågnede. Hun skyndte sig at gøre sig klar. Heldigt hun ikke skulle døje med tasken. Hun tog et brød i hånden og spiste det på vejen hen til kroen. Der så hun Faust som allerede ventede udenfor. Hun vidste ikke hvor længe han havde ventet på hende - forhåbenligt ikke længe. “Hej hej min trofaste rejsepartner,” hilste hun som hun kom tættere på.
Leviathan 14.09.2022 20:11
Det var godt at de ikke havde aftale et tidspunkt, for så havde han sagt at de skulle mødes her ved kro fra morgenstund af, men der viser sig at det ikke blev fra morgen af, det var altid noget at han var god til at finde på ting han kun bruge tid på, nu hvor hun ikke lige kun viser sig, hun viser sig dog noget tid over formiddag, han smiler svagt da hun kom over til ham, "hej, er de klar til din jomfru rejse ud af byen" spurgte han og kiggede på hende og smiler svagt, han vendt sig svagt om og begynde rolig af gå mod by porten, så de kun kom i gang med deres rejse, de var på en måde nogen timer bagud da de ikke kom af stadig fra morgen af, "var det svært at kom op" spurgte han og kiggede på hende mens han gik rolig videre.De havde stadig vejret med sig, det eneste der var andreledes til tidelig, at det var blevet varmere og det vil sikker bliver endnu varmere jo længe op på dag de når, "har de været spændt på rejse her" spurgte han og kiggede på hende og smiler svagt, de havde otte dage foran sig før det når deres måle på deres rejse, han skulle nok også viser en vej til en byen eller noget andet, så hun kun kom tilbage til Dianthos, da han ikke regne med at hun rejse tilbage alene, godt nok havde hun prøvet at rejse i otte dag men ikke alene, det var nu med ham, "hvad har de sagt til dine forældre om rejse her" spurgte han og kiggede på hende.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet