Sparks 08.12.2019 11:25
Hun smilede af ham, da hans ord ramte hende. Og før hun kunne stoppe sig selv, forlod disse ord hendes mund; “ Logan, jeg faldt for dig, da vi var børn.” hendes læberne samlede sig sammen, og hendes øjne betragtede ham drillende. “Jeg tror det var, da du slog bagerens søn i hoved, fordi vi var kommet op og skændes, eller… var det da vi gik på æblerov, og spiste så mange æbler at vi lå syge i to dage.” hun grinede lidt mere, og lod sit hoved synke imod hans skulder, hvorfor duftede han så skønt? Og det var måske ikke en gang, fordi at det var en særlig skøn duft han besad. Sved, alkohol - men for hende, var det næsten som at komme hjem.“Du var altid den rigtige - vi ønskede bare helt forskellige ting..” mumlede hun imod ham, måske havde alkoholen virkelig formået at løsne hendes tunge, så tankerne strømmede ud uden et filter. “Jeg vidste altid, du aldrig kunne blive tæmmet. Og en kvinde aldrig ville være nok for dig, så da jeg blev gravid med vores barn. Vidste jeg, at jeg kun havde en mulighed - og det var at give det væk. Du skulle ikke spærres fast - for jeg kender dig alligevel godt nok til at vide, du ville have prøvet at gøre det rigtige. Men du ville have hadet hvert et sekund. Og til sidst ville du have hadet mig. Så var det nemmere bare at lade som ingen ting - men i stedet ende jeg med at hade dig.” hun smilede. Og trådte væk fra ham, og lod sig falde ned i græsset igen. “Sjovt, som ting ændre sig. Måske var det i virkeligheden bare dårlig timing det hele.” hun lukkede øjnene og bredte sine arme og ben ud. Mens hun nød følelsen af græsset der pressede imod hendes krop.